BitKode Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Salut, am si eu un Kymco Quannon 125, cumparat de curand, si am observat ca suspensia spate e foarte moale. Eu am 90 kg si se lasa destul de mult, mai ales daca iau si pasager. Am A1 si o foloseac pentru mers la scoala, si de multe ori trebuie sa iau si pasager. Exista vreo modalitate sa intaresc suspensia sau sa o schimb cu alta mai buna. Am vorbit si cu alti posesori de kymco si au aceeasi problema. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 90kg + 80(90) pasagerul si tot suspensia este moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BitKode Postat Mai 29, 2016 Autor Share Postat Mai 29, 2016 90kg + 80(90) pasagerul si tot suspensia este moale Am facut proba cu o fata de 60 kg, tot se lasa spre deosebire de alte motociclete, se lasa mult, ma gandeam sa pun o suspensie de cbr sau yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Eu zic ca daca nu ii pui de hayabusa sau zzr 1400, nu faci nicio treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Baga un ulei mai gros, vezi starea celui vechi, care cred ca e pishu. Vezi ca tu la 90+60 te apropii de masa maxima admisa pt vehicul verifica talonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 1. vezi exact masa maxima autorizata 2. daca utilajul e second hand ai nevoie de cineva competent sa-ti faca service la amortizor si sa-ti inlocuiasca uleiul. Haidi spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Oamenilor, uleiul dintr-un amortizor/"furca" nu are nicio treaba cu cat de mult se lasa o suspensie. Ca sa inteleaga toata lumea ce vreau sa zic. Adica static, toata treaba e facuta de arc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 (editat) Intreb, n-o fac pe desteptul. Daca a imbatranit simeringul si s-a scurs o buna cantitate din e, cum mai actioneaza ? Ai dreptate si in privinta arcului care este foarte important. Editat Mai 29, 2016 de Csj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BitKode Postat Mai 29, 2016 Autor Share Postat Mai 29, 2016 Masa maxima admisa in talon e 307, dar am vorbit cu inca un proprietar de kymco, asa sunt din fabrica, se lasa mult pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 (editat) Oamenilor, uleiul dintr-un amortizor/"furca" nu are nicio treaba cu cat de mult se lasa o suspensie. Ca sa inteleaga toata lumea ce vreau sa zic. Adica static, toata treaba e facuta de arc. Indubitabil. Eu i-am sugerat pt. ca am avut respectivul model, nu are reglaje pe furca si uleiul care e in carte (presupunand ca din ala e pus) e cam subtirel si asta e un mod facil de a imbunatati comportamentul motoscartzului cand o calaraeste o persoana mai... implinita Si nici pe spate nu are ce reglaj sa ii faca, din ce imi aduc aminte. Oricum, mobra e gandita pt. ciutanei de 60 de kile, nu oameni mari + pasageri la fel. Editat Mai 30, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Nu poti regla "preload" la suspensia spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Nu merge, asa arata amortizorul: http://www.ebay.co.uk/itm/REAR-SHOCK-ABSORBER-KYMCO-QUANNON-NAKED-125-2010-2014-/361084722748 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Nashpa treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Baga niste Viagra sa vezi cum se intareste ! !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 (editat) Cel mai simplu:schimba-l! Pana la 150kg masa chilotului si pasagerei (eu nu plimb barbati nici sa ma bati ), confirm ca raia respectiva face fata, noi am plimbat kymco-ul pana la balcic si nu ne-a dat emotii suspensia; singur pe trocarici as repeta experienta cu orice are 125cc, dar orice e peste 90kg, e greu la deal cu astea mici Cum ziceam, astea-s facute pt. occidentali slabuti, ciutanei, nu pt. romani corpolenti crescuti cu sarmale si piftie la craciun (nu va agitati ca si mie imi plac astea) Editat Mai 31, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Masa maxima admisa in talon e 307, dar am vorbit cu inca un proprietar de kymco, asa sunt din fabrica, se lasa mult pe spate... Vezi ca aia e masa maxima autorizata adica mobra plus incarcatura. Am inteles se lasa, ei si? La un damb ajunge la capat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.