LifeOwner Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutari tuturor , Dupa o pauza de 4 ani in care credeam ca m-am vindecat , microbul a stat in stare latenta si acum m-am infectat cu o Hayabusa 2007 . In tot acest rastimp am cam pierdut legatura cu lumea moto si as avea nevoie de putin ajutor . 1. La moto trebuie sa-mi fac ITP-ul . Unde se mai face ITP in zona Otopeni / Ilfov ? 2. Moto a stat mult timp in garaj si are cateva probleme. Cine imi poate recomanda un service bun si rapid ( ca sa nu pierd sezonul ) . Trebuie sa remediez cateva lucruri neaprat : 1. Plange furca fata pe la o garnitura , kit lant nou , ulei + filtre+bujii , sonda temperatura la radiator.. , am avut surpriza ca moto sa mi se opreasca in mers posibil pompa de benzina , injectoare murdare sau ceva electric . Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) Mergi in Ciolpani la George (TNG)! tel : 0722537975 Editat Iunie 6, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killy Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salut! 1. ITP -> SAM-TRADI S.R.L. / Mogosoaia _ dl.Mezdrea / 0722.478.501 2. service -> in Ciolpani la Geo _ TNG http://tngperformance.ro/ - taticul Hayabuselor Spor la treaba! Pe forum gasesti mai multe informatii de Buse la sectiunea "detinatori de Hayabusa" /index.php?/topic/129949-detinatori-de-suzuki-hayabusa/page-470&do=findComment&comment=4189694 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 ITP - Sam Tradi Service - Bogdan Padure, intrarea in poligonul de tir Iosif Sarbu (pe linga Gradina ZOO) 0723583512 - mecanic foarte bun si posesor de Buza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LifeOwner Postat Iunie 7, 2016 Autor Share Postat Iunie 7, 2016 Multumesc pt pontul cu ITP-ul . Rezolvat in 30 minute fara multa bataie de cap . SUPER baietii de la SAM-TRADI !! Recomand ! Pe site-ul de la TNG performance nu exista nici un fel de contact email/telefon/fax/pager/telegraf ... http://tngperformance.ro/ incerc la Bogdan Padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killy Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Cu placere! Geo _ TNG -> 0722537975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LifeOwner Postat Iunie 8, 2016 Autor Share Postat Iunie 8, 2016 Salut, Am reusit pana la urma sa vorbesc cu Bogdan dar , din pacate e full pana saptamana viitoare si ma dispera problema cu pornitul . Poate s-a mai lovit cineva de ea. Cand motorul este rece , porneste mai repede din 5 -10 actonari ale butonului de start. Cand este cald ... dau la automat si de 100 de ori sa porneasca . Se manifesta ciudata. Adica , pun contactul si se aude pompa de benzina zzzzzzzzzmmmmmmmm , trag ambreiajul si dau la automat si se aude un tziuit , scade intensitatea luminoasa a farului si atat . Daca incerc de multe ori , pana la urma invarte si porneste la sfert. Ce poate sa fie ? - Am schimbat bateria cu una noua Yuasa . - Am verificat switch-ul de la ambreiaj si de la cric sa fie Electromotorul ? CDI-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Daca nu invarte (si bateria e buna), e posibil ca, carbunii electromotorului sa trebuiasca schimbati. Daca invarte si nu porneste, in prima faza bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Inainte de carbuni trebuie verificat releul de start scurcircuitand cele doua borne de putere cu o surubelnita, s-ar putea sa aiba contactul oxidat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LifeOwner Postat Iunie 8, 2016 Autor Share Postat Iunie 8, 2016 Si eu presupun ca este tot releul dar nu stiu unde sa-l gasesc . Cum ajung la el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LifeOwner Postat Iunie 8, 2016 Autor Share Postat Iunie 8, 2016 Asa cum spuneam intr-un topic anterior sunt nou posesor de Hayabusa 2007 pe care am luat-o cu diferite probleme . Una din ele este ca motorul taie alimentarea la turatii mai mari de 5500 RPM in treptele 1-2-3-4 si in treapta a 5-a taie gazul la 4500 RPM . Ce trebuie sa schimb la el ca sa scap de aceste probleme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Ti-am mai spus si in celalalt topic ,mergi cu ea la George Tng in Ciolpani, tel 0722537975 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 De unde sa stiu eu unde-i amplasat? Te poti lua dupa conductorul de la electromotor, in celalalt capat e releul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Asta este..cauta-l sub sa pilot langa baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LifeOwner Postat Iunie 16, 2016 Autor Share Postat Iunie 16, 2016 Salutari din nou ! Multumesc tuturor pt sfaturi si pt ponturi. Am reusit sa rezolv problema cu pornitul , era contactul de la ambreiaj :-(( . Am presupus ca e bun pt ca se auzea clampanitul contactului cand trageam de maneta dar clampanea si nu facea contact . Asa ca am fost si la Bardak motors care au zis ca e blocul de comenzi de pe maneta dreapta si m-am ales cu un bloc nou si 500 Ron mai putin si facea la fel . :-( Mai am o problema majora la care nu reusesc ( nici eu , nici altii ) sa-i dau de cap : Se opreste motorul in mers cand trec de 90 km/h . Problema si mai mare este ca nu se manifesta aleator ci CONSTANT in orice treapta ! - Schimbat bujii , ulei , filtrul de aer , desfacut si curatat pompa de benzina , rezervorul , filtrul de benzina , mers cu capacul de la rezervor desfacut , schimbat CDI ( credeam ca e limitata) , mers cu cricul legat . - Scos din viteza , motorul se tureaza blana , la fel si in treapta 1 se tureaza pana cand ajung pe la 90 -100 Km/h dupa care parca taie scanteia asa brusc se opreste . Cade turometrul la 0 , in continuare acele de la vitezometru , temperatura etc ... indica corect Dupa ce s-a oprit motorul , porneste singur daca-l las in viteza, dupa ce viteza scade la 50 -60 Km/h . Evident ca motorul nu mai porneste singur daca trag ambreiajul :-)) Va rog putin ajutor ca am impresia ca mi-am luat scuter cu pretentii de Hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salut! De cate ori vrei sa-ti mai recomande lumea sa te duci la TNG? Nu e problema sa o poti rezolva pe forum. Du-te la TNG sau alte mecanic la indemana (userul Caesar de mai sus) sa o poata verifica calumea (tester etc). Eu recomand TNG pentru ca a avut si Hayabusa, deci sansa de reusita e 100% Toate cele bune si spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LifeOwner Postat Iunie 16, 2016 Autor Share Postat Iunie 16, 2016 Mi s-au recomandat o multime de mecanici dar intrebarea mea este daca mai sunt lucruri simple , de bun simt care-mi scapa si pe care le pot rezolva singur , avnd in vedere ca am inlocuit inclusiv CDI si face la fel . » Post actualizat in 18 Jun 2016 06:14Nemaiavand alte idei sau solutii , l-am sunat pe George TNG vineri pe la ora 11:30 , eram destul de iritat pt ca m-au respins la RAR din cauza tobelor si am zis ca daca tot mi-am luat o zi de concediu , sa nu o irosesc degeaba. Deci, cum ziceam l-am sunat pe George care colac peste pupaza in loc sa se arate disponibil sa rezolvam cu moto a inceput sa ma cerete : Ca de ce am schimbat diverse CDI-uri ca e model de america si puteam sa le ard , ca de ce imi bag nasul daca nu ma pricep , ca l-am sunat prea din scurt fara o programare in prealabil etc ... de ziceai ca-i tata si ma cearta. Mai aveam 1 pas sa-i inchid telefonul dar pana la urma am incheiat amiabil conversatia urmand sa ne auzim peste cateva zile . Pot sa zic ca am avut noroc ca , desi iesise din tura de noapte si era terminat de oboseala, mi-a dat SMS ca imi face loc 2-3 ore sa se uite la jucaria mea . Am dat fugal la el si ce sa vezi ... dupa cateva incercari a rezolvat-o si CULMEA , nu era CDI-ul . A fost problema de Olimpiada zic io . Adica cine in lumea asta isi poate imagina ca era senzorul de cric . Senzorul functiona perfect pana la viteza de 80-90 km/h . Eu am testat senzorul legand cricul de scarita si radeam cand George a zis ca , datorita schimbarii vibratiei cadrului la acea viteza ( 80 -90 km/h) , e posibil ca senzorul sa intrerupa. Desit erau 400.000 de grade celsius afara ,am acceptat sa mai ies la inca un test de strada cu senzorul bypasat si a mers ! Il recomand pe George cu cea mai mare caldura pt ca : - E un tip extrem de organizat ,tipicar si meticulos , calitati intalnite la foarte putini mecanici ! - Are un atelier foarte curat si dotat cu detoate - Daca e sa am incredere in cineva , la 300 km/h as avea toata incredera ca nu a uitat sa imi puna un surub sau o siguranta sau ca a verificat de 2 ori ca totul este strans. - E un caracter de nota 10 si ca om si ca mecanic . Deja am planificat cu el urmatoarele lucrari la furca :-) » Post actualizat in 18 Jun 2016 06:18Nemaiavand alte idei sau solutii , l-am sunat pe George TNG vineri pe la ora 11:30 , eram destul de iritat pt ca m-au respins la RAR din cauza tobelor si am zis ca daca tot mi-am luat o zi de concediu , sa nu o irosesc degeaba. Deci, cum ziceam l-am sunat pe George care colac peste pupaza in loc sa se arate disponibil sa rezolvam cu moto a inceput sa ma cerete : Ca de ce am schimbat diverse CDI-uri ca e model de america si puteam sa le ard , ca de ce imi bag nasul daca nu ma pricep , ca l-am sunat prea din scurt fara o programare in prealabil etc ... de ziceai ca-i tata si ma cearta. Mai aveam 1 pas sa-i inchid telefonul dar pana la urma am incheiat amiabil conversatia urmand sa ne auzim peste cateva zile . Pot sa zic ca am avut noroc ca , desi iesise din tura de noapte si era terminat de oboseala, mi-a dat SMS ca imi face loc 2-3 ore sa se uite la jucaria mea . Am dat fugal la el si ce sa vezi ... dupa cateva incercari a rezolvat-o si CULMEA , nu era CDI-ul . A fost problema de Olimpiada zic io . Adica cine in lumea asta isi poate imagina ca era senzorul de cric . Senzorul functiona perfect pana la viteza de 80-90 km/h . Eu am testat senzorul legand cricul de scarita si radeam cand George a zis ca , datorita schimbarii vibratiei cadrului la acea viteza ( 80 -90 km/h) , e posibil ca senzorul sa intrerupa. Desit erau 400.000 de grade celsius afara ,am acceptat sa mai ies la inca un test de strada cu senzorul bypasat si a mers ! Il recomand pe George cu cea mai mare caldura pt ca : - E un tip extrem de organizat ,tipicar si meticulos , calitati intalnite la foarte putini mecanici ! - Are un atelier foarte curat si dotat cu detoate - Daca e sa am incredere in cineva , la 300 km/h as avea toata incredera ca nu a uitat sa imi puna un surub sau o siguranta sau ca a verificat de 2 ori ca totul este strans. - E un caracter de nota 10 si ca om si ca mecanic . Deja am planificat cu el urmatoarele lucrari la furca :-) » Post actualizat in 18 Jun 2016 06:19scuze pt postul dublu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.