Vizitator goe 75 Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) Sa vina cu exemple de motociclete care nu "sufera "de efectul giroscopic . Editat Iunie 12, 2016 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Are efect giroscopic arborele cotit, dar este neglijabil. Necesita foarte putin efort sa schimbi axa de rotatie, adica sa apleci motocicleta, si este cu atat mai usor la o sportiva din cauza geometriei directiei si suspensiei. Au mai mult efect giroscopic rotile in sine, dar si el e relativ usor de combatut, altfel nu ai putea vira. Pe circuit sportivele se apleaca destul de mult chiar si la viteze de +200km/h, cu toate ca roata se invarte la turatie f mare. In plus, in cazul arborelui cotit, daca sensul de rotatie e invers fata de cel al rotilor (sunt cazuri), efectul e invers, motocicleta are tendinta sa se aplece mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Mai mult ,efectul giroscopic al rotilor este motivul pentru care nu este nevoie sa te chinuiesti permanent sa stai in echilibru ,o data ce te-ai pus in miscare , deci esential pentru functionarea motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Chiar si pe cric, scoasa din viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Exact. Adica la 13.000 r/m (arbore cotit) motocicleta devine un "proiectil" necontrolat si necontrolabil, stabilizat giroscopic ca pe calea ferata. Fara macaz. Si ce se intampla la 15500r/m? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Probabil ca intra in functiune limitatorul de turatie din CDI si taie aprinderea. Pfff...ce dezamagire...Avand in vedere ca sustii o teorie care este fantezie pura , ma asteptam la un raspuns mai fantezist. Ai pus botu la o poveste inventata de un papagal care nu stia ca sunt motoare care se tureaza mai mult de 13000.Daca stia ridica stacheta si facea motorul incontrolabil la mai mult.Daca ii arati un cbr 250 rr care se tureaza la 18.000 r/m , ii explodeaza cerebelul. Fa o vizita la Adancata si vei vedea cati fac pipi pe respectiva teorie in curbele 2-3 si 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Si uite asa "raidarul" care este proxi a mai facut un post "intelijent" pentru reclema la fierul vechi pe care-l vinde pe ziar. Bai Lolek (din Lolek si Bolek, Bolek e Popescu , si tu si apartinatorul tau ati dat in gropi (ca aia...) lovind pietroaie pe ditamai autostrada. Incercati sa va civilizati si voi, ca altfel o patiti din nou, va presimt - sa nu ziceti ca nu v-am spus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Asta e topicul unui motociclist mort in trafic sau am apasat eu gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Exact. Adica la 13.000 r/m (arbore cotit) motocicleta devine un "proiectil" necontrolat si necontrolabil, stabilizat giroscopic ca pe calea ferata. Fara macaz. Ai si tu dreptate, ai nimerit-o. Intr-adevar, motocicleta se inclina ceva mai greu la turatie mare, dar este neglijabil in raport cu masa motociclistului. Problema e ca majoritatea riderilor de pe strada nu au reflexul dobindit de a se misca cu fundul pe shea. Mai toti stau lipiti cu pelvisul de rezervor si in caz de urgenta motocicleta se duce drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 @JAGI. Eu zic ca o nimerea daca spunea ce spui tu dar ce spune el se departeaza de la descrierea realitatii pana devine un fel de poveste cu Ba-bau. » Post actualizat in 15 Jun 2016 06:01 Toate motoarele sunt periculoase si nu exista nici un motiv pe pamantul asta sa inventam povesti fabuloase pe tema asta .Realitatea este suficienta. » Post actualizat in 15 Jun 2016 06:12 Asta e topicul unui motociclist mort in trafic sau am apasat eu gresit? Esti de suficient timp pe aici sa fi realizat deja ca majoritatea discutiilor de aici nu au nici o legatura cu sentimente de compasiune sau vesnica poveste cu invatamintele.Ce se intampla este fenomenul numit de altii "rubbernecking" combinat cu sportul national de varsare a frustrarilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.