Sari la conținut

S-a mai prapadit un motociclist


Silver Arrow
 Share

Postări Recomandate

Cam... nu, de fapt. Nu stiu de unde-i scoasa aberatia aia cu efectul giroscopic al volantei la 13000 ture, dar e amuzanta rau :)) La fel si aia cu "vitezanele sunt pt autostrada"... de fapt sunt pt pista si cred ca-s destul de manevrabile pe curbe.

In plus, "berbecul" cica facea stanga... daca mobristul a venit (lumea zice ca pe o roata, acum dracu' mai stie) cu viteza, incercand sa-l depaseasca... degeaba se uita ala in oglinda, ca vedea "nimic", mobristul era departe cu 2 secunde inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Are efect giroscopic arborele cotit, dar este neglijabil. Necesita foarte putin efort sa schimbi axa de rotatie, adica sa apleci motocicleta, si este cu atat mai usor la o sportiva din cauza geometriei directiei si suspensiei. Au mai mult efect giroscopic rotile in sine, dar si el e relativ usor de combatut, altfel nu ai putea vira. Pe circuit sportivele se apleaca destul de mult chiar si la viteze de +200km/h, cu toate ca roata se invarte la turatie f mare.

 

In plus, in cazul arborelui cotit, daca sensul de rotatie e invers fata de cel al rotilor (sunt cazuri), efectul e invers, motocicleta are tendinta sa se aplece mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Mai mult ,efectul giroscopic al rotilor este motivul pentru care nu este nevoie sa te chinuiesti permanent sa stai in echilibru ,o data ce te-ai pus in miscare , deci esential pentru functionarea motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Exact. Adica la 13.000 r/m (arbore cotit) motocicleta devine un "proiectil" necontrolat si necontrolabil, stabilizat giroscopic ca pe calea ferata. Fara macaz.

Si ce se intampla la 15500r/m?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Probabil ca intra in functiune limitatorul de turatie din CDI si taie aprinderea.

Pfff...ce dezamagire...Avand in vedere ca sustii o teorie care este fantezie pura , ma asteptam la un raspuns mai fantezist.

Ai pus botu la o poveste inventata de un papagal care nu stia ca sunt motoare care se tureaza mai mult de 13000.Daca stia ridica stacheta si facea motorul incontrolabil la mai mult.Daca ii arati un cbr 250 rr care se tureaza la 18.000 r/m , ii explodeaza cerebelul.

Fa o vizita la Adancata si vei vedea cati fac pipi pe respectiva teorie in curbele 2-3 si 5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa "raidarul" care este proxi a mai facut un post "intelijent" pentru reclema la fierul vechi pe care-l vinde pe ziar.

Bai Lolek (din Lolek si Bolek, Bolek e Popescu :crack:, si tu si apartinatorul tau ati dat in gropi (ca aia...) lovind pietroaie pe ditamai autostrada.

Incercati sa va civilizati si voi, ca altfel o patiti din nou, va presimt - sa nu ziceti ca nu v-am spus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Adica la 13.000 r/m (arbore cotit) motocicleta devine un "proiectil" necontrolat si necontrolabil, stabilizat giroscopic ca pe calea ferata. Fara macaz.

Ai si tu dreptate, ai nimerit-o. Intr-adevar, motocicleta se inclina ceva mai greu la turatie mare, dar este neglijabil in raport cu masa motociclistului. Problema e ca majoritatea riderilor de pe strada nu au reflexul dobindit de a se misca cu fundul pe shea. Mai toti stau lipiti cu pelvisul de rezervor si in caz de urgenta motocicleta se duce drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@JAGI.

Eu zic ca o nimerea daca spunea ce spui tu dar ce spune el se departeaza de la descrierea realitatii pana devine un fel de poveste cu Ba-bau.

» Post actualizat in 15 Jun 2016 06:01

Toate motoarele sunt periculoase si nu exista nici un motiv pe pamantul asta sa inventam povesti fabuloase pe tema asta .Realitatea este suficienta.

» Post actualizat in 15 Jun 2016 06:12

Asta e topicul unui motociclist mort in trafic sau am apasat eu gresit?

Esti de suficient timp pe aici sa fi realizat deja ca majoritatea discutiilor de aici nu au nici o legatura cu sentimente de compasiune sau vesnica poveste cu invatamintele.Ce se intampla este fenomenul numit de altii "rubbernecking" combinat cu sportul national de varsare a frustrarilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...