Sari la conținut

AJUTOR! Camasa piston si kit piston cagiva raptor 125


Postări Recomandate

Salutare!
Mi-am luat recent o cagiva raptor 125 ( cu POWER VALVE) si am niste probleme cu ea. I-am schimbat carburatorul si acum i-am desfacut si motorul.

Trebuie sa ii schimb pistonul. Ii lipseste un segment si e cam obosit... Sa aleg unul italian de 100 de euro sau sa ma risc sa iau unul din asta?: http://piese-scutere-jony.ro/products.php?260
Alta problema: Trebuie sa schimb si camasa pistonului (cea veche are urme vizibile de uzura si o sa mi distruga si pistonul nou daca l-as monta). Nu prea am gasit pe net... am gasit de Cagiva Elefant, Cagiva Mito si nu stiu daca sunt compatibile. Stie cineva unde pot gasi aceasta piesa? (noua, SH, nu conteaza....macar sa o gasesc si sa mearga)


Am gasit un motor de Elefant cu PW la SH (500 de lei). Vanzatorul spune ca functioneaza dar nici nu stiu ce sa mai cred...
Are rost sa risc sa iau un motor la mana a doua daca nu gasesc piesa care imi trebuie? (A zis ca nu o da jos de pe motor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar ca nu are rost sa iei motor sh in 2 timpi . cumpara piston de caliltate si mai cauta camasa , incearca pe la importatorii de piese de scutere, daca nu vezi poate o gasesti OEM

N-am gasit pe nicaieri.... chiar nu mai conteaza pretul acum. Am gasit abia in Marea Britanie dar cred ca dureaza foarte mult pana vine piesa.

Ma abtin de la comentarii Andrei.

Nu te abtine. Vreau sa stiu ce greseala am facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 29 Jun 2016 12:19

 

» Post actualizat in 29 Jun 2016 12:19

De ce intrebi? Doar stii foarte bine :)

 

:)))

Nu pot sa spun ca nu ai dreptate.

Nu regret, totusi. M-am cam indragostit de ea, ca altfel....era plecata de mult de aici. Caut piese de vreo 2 ore si nu dau de nimic. Asta ma supara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa dai pe piese cat nu face.pacatoase rau.

Nu e pretul problema... Strang bani, ma descurc eu in vreun fel.

Problema e ca nu gasesc camasa pistonului.... am gasit in UK : http://www.ebay.co.uk/itm/Cagiva-Mito-125-All-New-Barrel-Piston-Kit-by-Mitaka-FLAT-SINGLE-RING-/300926526399?hash=item46109e63bf:m:mXOkGFCBRqlE60HqHzLeNFA

 

Nu stiu daca e compatibil...nu stiu daca merge la al meu (din cauza PW-ului) si sunt foarte confuz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu stiu ce bucsa/camasa merge, cilndru nu cumva e cu nicasil?ca se poate face bucsa si se strunjenste cilindru aia e partea adoua da nu se merita doar daca gasesti pe internet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cumva e cu nicasil?

Nu este nikasil, iar legat de piese....din nefericire nu am prea gasit. Majoritatea importatorilor mi-au spus ca nu e cerere mare pentru asa ceva si pentru Cagiva, in general, asa ca nici ei nu au camasa de care am eu nevoie.

Am trimis piesa la bucsat. O sa postez aici rezultatul dupa ce vine, probabil weekend-ul viitor.

Mi s-a spus ca trebuie sa nu merg cu ea turata....eu am o mica problema. Nu am turometru :))

Da, aud motorul, dar undeva la 8-9 mii de ture intra power valve-ul (daca nu gresesc) si vreau sa profit macar putin de puterea aceea, macar intr-o depasire sau in oras, la plecari, ca la drum "lung" (<50 km) nu o tin turata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex_Dr chiar asta e ideia daca cilindru original a fost nicasil si stratul de nicasil sa dus , se pune bucsa de fonta pe cota A ,piston cota A cand se termina te duci pe b si pe c ...dar daca cilindru din fabrica o venit pe nicasil sau pe fonta si este la cota maxima nu mai ai ce face cu el , numa rebucsat si revii la cota A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well...vesti proaste.
Pistonul si camasa bucsata imi vin peste 3 saptamani.

Intre timp m-am gandit...nu e alta problema la ea?
Mergea la relanti fara probleme, dar dupa 20-30 de secunde de mers normal se oprea. Nu se mai alimenta. I-am schimbat carburatorul, l-am reglat, dupa care a cedat pistonul si a inceput sa dea rateuri...
Mentionez ca pistonul ramasese fara unul din segmenti, era foarte uzat, la fel ca si camasa acestuia. Sa fie asta problema?
Nu pot sa imi dau seama ce altceva ar putea fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă te-a mâncat să îți iei 2 timpi :)). Spor la lucru! Roagă-te să fie o toamna călduroasă că poate mai apuci să mergi pe ea pana la anu... Acum serios, on topic, nu uita că bucsarea nu e făcută să țină și va trebui să alezezi din nou și din nou, probabil cu fiecare piston schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avea PW.... Altfel nu ma apropiam de 2T.

Am stat cat de departe am putut de 2T dar dupa am vazut Cagiva asta si mi-a placut foarte mult cum arata.

Dupa ce am mers cu ea si am simtit ca merg si eu pe un motor adevarat (dupa Daelimul in 4T pe care am facut scoala) m-am hotarat.

Mi se par monotone rau astea de 125 in 4T.

La un moment dat am sperat ca exista Aprilia Rs 125 in 4T...ma indragostisem de motocicleta aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...