yo4hgx Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 In principiu, un lichid de racire cu concentratia 50%, la presiunea de 1 bar fierbe cam la 130 gr.C iar la 1.5 bar fierbe cam la 140 gr.C, de unde se poate deduce empiric o crestere a punctului de fierbere cu cca. 2 gr.C pentru fiecare 0.1 bar. Daca intre cele doua capace (busoane) exista o diferenta de 0.1-0.2 bari nu e o tragedie, "matematic" se poate regla usor prin cresterea concentratiei lichidului cu 10-15%... eu insa m-as concentra mai mult ca motorul sa nu ajunga la acea temperatura, sau ma rog, lichidul, decat sa cresc punctul de fierbere. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Numai ca odata cu cresterea concentratiei se inrautateste schimbul de caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 de unde se poate deduce empiric Buna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Iulie 2, 2016 Autor Share Postat Iulie 2, 2016 Pe el scrie 1.1 O sa trec pe la magazinele auto din zona sa intreb de capac similar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 Capacul de tico are 0.9, cel de matiz e tocmai bun 1.1 ! Am luat de pe autokarma jako parts cu 41 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Iulie 5, 2016 Autor Share Postat Iulie 5, 2016 Ai montat pe Hornet? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Este mat vasul si nu pot vedea nivelul. Am pus pana la buza si apoi am strans de furtun sa scurga afara din vas. Apreciez ca a a ramas incarcat 75%. cam toate telefoanele au acum si lanterna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Capacul de tico are 0.9, cel de matiz e tocmai bun 1.1 ! Am luat de pe autokarma jako parts cu 41 lei Da, capacul se potriveste de minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Iulie 8, 2016 Autor Share Postat Iulie 8, 2016 Cred ca am rezolvat problema. Cel putin in fata blocului pare ok, urmeaza sa plec la servici si atunci va fi testul final. Am gasit la Al Padrino la Eroii Revolutiei capac pt radiator. Imi trebuia de 1.1 dar am gasit de 0.9 (17 ron) si 1.2 (20 ron). L-am cumparat si montat pe cel de 1.2, am completat in instalatie cu lichid de racire. La 106 grade porneste ventilatorul si nu mai curge lichid pe supraplin. Am lasat sa funtioneze pana la 108 grade in doua randuri si nu mai arunca apa. A trebuit sa ciocanesc putin in marginea capacului pt ca nu prindea bine buza radiatorului si la prima incercare de montare imi dadea lichid afara pe langa capac cand ajungea la peste 90 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Nu te relaxa, a mea pe loc nu da lichid pe la supraplin oricat as incalzi-o. In mers daca o forjez rau (nu pe rosu, in limitele admise) face exact cum spui tu, arunca antigelul pe supraplin si lasa radiatorul gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Daca nu etanseaza perfect capacul, e degeaba. Daca nu functioneaza la presiunea la care e proiectata instalatia de racire e degeaba. Incearca sa gasesti un capac potrivit pentru motocicleta ta si nu lega cu sarma, ca o sa-ti para rau pe urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Eu cred ca 0,1 bar astia nu prea conteaza. Pe vremuri kawa de exemplu chair a oferit un dop cu 0,2 bari mai mult la un model care sufera de caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei1234 Postat Mai 18, 2023 Share Postat Mai 18, 2023 Salut. Ai rezolvat problema? Si mie imi face la fel, imi iasa antigelul pe supraplin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 18, 2023 Share Postat Mai 18, 2023 Acum 18 minute, Andrei1234 a spus: Salut. Ai rezolvat problema? Si mie imi face la fel, imi iasa antigelul pe supraplin. Dupa sase ani juma' cred ca a ajuns la topitorie! Ori te astepti cumva ca sa-ti raspunda un user care n-a intrat pe forum de peste doi ani?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei1234 Postat Mai 18, 2023 Share Postat Mai 18, 2023 Mi-am incercat si eu norocul :). Nu dau de cap la problema ce o am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 18, 2023 Share Postat Mai 18, 2023 La mecanic (unu' moto, care stie ce zice si ce face) ai fost?! Pe forum nu cred ca inveti meserie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei1234 Postat Mai 18, 2023 Share Postat Mai 18, 2023 Incerc sa ajung si acolo. Trebuie sa sun maine din nou sa vad daca s-a mai eliberat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.