Sari la conținut

Cum poti face limitare la R.A.R pentru cat.A2


teodor123
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 219
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tartar, in Romania nu se limiteaza legal. Serviceurile nu fac asa ceva, si daca fac, nu ti se omologheaza la rar. Duh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teo : numai daca o aduci limitata trecuta in acte, din DE, IT....

la noi NU se face!

vezi forumul, au mai fost sute de astfel de topicuri :)

poate ar fi o posibilitate legala, dar nimeni nu se baga..., nici reprezentantele, nici RARul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Salut.
In primul nu ar trebui facute afirmatii daca nu se stie 100% ceva despre un lucru. Se poate face limitare si nu numai in Bucuresti. Nu este 100% legal pt a te incadra la A2 dar ai 25kw sau 35kw depinde de cat ai kitul de limitare in talon. Am limitat acum 1 luna o yamaha r6 din 2004 si am 25kw in talon . Iti pot spune pasii pe care i-am urmat in urma unei discutii cu directorul de la RAR Grivita de la Consultanta Tehnica. Kitul este de la firma AlphaTechnik si este singura firma acceptata de RAR , il cumperi din Germania , costa 110euro( nu stiu cat e transportul, a fost cumparat de cineva care sta acolo si trimis prin autocar in situatia mea) si vine insotit de toate actele necesare.(nu ai nevoie de traducere la ele, cand dai comanda o sa iti ceara seria de sasiu care o sa apara pe absolut toate actele) il montezi la reprezentanta respectiv marca motocicletei unde sa ofere factura ca a fost montat kitul la ei si nu de tine in fata blocului, te programezi la RAR pt reomolagare . Platesti taxa de 410 lei ( nu mai stiu 100% ca eu am platit si autenticitatea ) o sa te puna sa arati unde este kitul , o sa ii faca cateva poze si cam.asta e tot. La mine a durat 4 zile pentru ca am mai fost chemat o data ca nu imi corespundea o serie.
Deci ce iti trebuie mai direct spus: kitul alpha technik pentru modelul motocicletei tale si factura de instalare de la reprezentanta ca a fost montat la ei.

www.alphatechnik.de asta este siteul. Sper ca ti.am fost de folos. Pentru orice nelamurire imi spui.
O sa fac si un topic despre limitare dar nu am apucat inca.. toata lumea crede ca nu se poate. Intradevar mai greu pentru ca na, la noi ca la nimeni :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

O sa fac si un topic despre limitare dar nu am apucat inca.. toata lumea crede ca nu se poate. Intradevar mai greu pentru ca na, la noi ca la nimeni :D

aleluia, in sfarsit s-a spart gheata!

neaparat sa faci topicul dedicat cu pasii de urmat ca ar fi multi amatori !

 

 

dar cu R6le cum te incadrezi la kW?

CATEGORIA A2: - motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cu R6le cum te incadrezi la kW?

CATEGORIA A2: - motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale;

in urma unei discutii cu directorul de la RAR Grivita de la Consultanta Tehnica ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cu ce suflet ma ajuta ca o pot limita si omologa legal daca nu am voie sa o folosesc? Fiind in tema topicului, ce zici este un fel de masturbare cu prezervativ. Am o motoreta limitata legal la a2 pe care nu o pot folosi legal in scopul in care am limitat-o. In speta, circulatia pe drumurile publice din Romania.

 

Nu contest raspunsul tau, doar logica legata de topicul actual. Degeaba pot limita R1 la 46 cai ca ma opreste politia si ma ia zbengul. Mai si chinui motorul.

 

Legea asta cu a2 a fost gandita bine, dar nu prea. Nu apara copilasii de moarte, cat ii indeamna sa faca falsuri si alte artificii nelegale sau pseudo-legale. Lege gandita pentru a face bine in teorie, face rau in practica...puii mei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca calculam o leaca, --la vitezanele de 600-- nici la raportul putere / greutate nu prea te poti incadra...

are vreo 75-85kW la vreo 160-180kg, luate la extremitati valorile, raportul tot iese la 0,4, ceea ce este mai mare de 0,2 cat este legal...

deci e cam complicat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie: iei tartareata de a2. Exista gs500 carenat...arata ok.ish. Sau kawa ninja 250, sau yamaha r3(parca asa era). Sau cbr 500 sau alte zeci de modele de la 700-4000 euro. Si mergi 100% fara griji

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca calculam o leaca, --la vitezanele de 600-- nici la raportul putere / greutate nu prea te poti incadra...

are vreo 75-85kW la vreo 160-180kg, luate la extremitati valorile, raportul tot iese la 0,4, ceea ce este mai mare de 0,2 cat este legal...

deci e cam complicat :)

limitata o scazi la 35kW. faci un calcul si rezulta ca trebuie sa aiba peste 175kg

 

 

o vinzi in alta tara unde s-ar incadra la A2.

sunt seturi diferite de reguli pentru A2 de la o tara la alta? in UE in principal....

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca mai e pus pe forum dar am gasit urmatorul site:

http://a2bikes.co.uk/about-a2-licence

e un site din UK, unde se pare ca sunt aceleasi reguli pentru A2 ca si la noi, unde iti spun ce mobre poti limita la A2. sau in sens invers, poti afla daca mobra pe care o ai poate fi limitata la A2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si specificat ca nu este 100% legal incadrarea la categoria A2. Singura ilegalitate este ca depaseste cei 70kw de fabrica. Raportul kw/kg este calculat si trecut in talon chiar spre surprinderea mea dupa limitare care este de 0,14 deci este legal. Era vorba strict de omologare ca se poate, restul tine de norocul tau cu politia.

» Post actualizat in 19 Jul 2016 16:18

Si pentru colegul rautacios care a pus accent pe " discutia mea cu directorul de la RAR Grivita" poti suna oricand si tu sau oricine sa vorbeasca cu SERBAN DOBRE si sa ii cer detalii despre aceasta reomologare si care sunt pasi de urmat. Nu sunt adeptul la "atentii" si am.facut totul 100% legal fara nicio cunostinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicio problema. Vreau doar sa fie clar ca totul a fost facut 100% legal si poate face oricine. Chiar daca raspunsul lor a fost NU prima oara si bagau mereu scuze ca e ceva nou pentru ei, sa ma duc la Volutari sa dau 4000 lei sa o testeze ei si etc.. voiau sa scape de mine dar prin insistenta uite ca am reusit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si specificat ca nu este 100% legal incadrarea la categoria A2. Singura ilegalitate este ca depaseste cei 70kw de fabrica.

Tu ai facut un lucru inutil si fara sens, limitand o mobra cu mai mult de 70 kW din fabrica...

 

Nu exista 70% legal cand ti se pun 3 conditii obligatorii simultan, iar tu indeplinesti doar 2. Trascaleta ta NU poate fi condusa cu categoria A2, de ce ai mai facut limitarea?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cate sute de legi nu sunt respectate intocmai dar totusi nu se actioneaza in instanta pentru ca se respecta spiritul lor?Asta ar fi unul din cazuri .

Mai bine va preocupati de acele sute de legi sare sunt ignorate total si ne afecteaza mult mai grav .

» Post actualizat in 20 Jul 2016 06:42

Sa poti merge cu o sportiva limitata la 25-35kw este un lucru bun care nu face nici un rau nimanui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

or fi gandit ei ceva cand au impus toate 3 regulile. e totusi legislatie UE, nu e facuta pe genunchi la noi in tara.

Frate! Ai 14 ani sa crezi ca legile astea sunt facute 100% in interes public ?

Singurul element de siguranta pentru tineret este puterea scazuta ,restul sunt considerente economice trasate cu ajutorul unor lobby-uri.

» Post actualizat in 20 Jul 2016 07:04

Bafta in dezbateri ,mi-e scarba de atata ipocrizie .Viteza limita este 100 .Mergem cu 109 ca ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte interesante teoriile conspiratiei. singura problema e ca sustinatorii merg pe "crede si nu cerceta", "am eu o sursa" etc. daca ii iei la intrebari gasesti destule hibe in rationamentul lor, daca exista vreunul.

am o intrebare simpla de tot: care e considerentul economic pentru care mobra de origine nu ar trebui sa aiba peste 70kW? da-mi o explicatie credibila si sunt cel mai mare fan al tau si al teoriei tale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

care e considerentul economic pentru care mobra de origine nu ar trebui sa aiba peste 70kW? da-mi o explicatie credibila

Erau suficiente motoare pe piata la momentul promulgarii legi care sa se incadreze si prin urmare sa nu puna presiuni financiare pe producatori pentru investitii in dezvoltare de modele noi si noi linii de productie.Acele modele noi sa se mai lupte si pentru normele euro.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate vrei sa dezvolti ideea. cand ai tu timp, nu-i graba. pentru ca momentan nu are logica ce ai scris

 

Restrictiile in plus sunt cele care pun presiune suplimentar, nu restrictiile in minus. Plus ca nu vad in ce fel s-ar simti nevoita Honda sa scoata modele noi daca UE ar permite limitarea la A2 si a fireblade-ului sau goldwing-ului de ex. Dimpotriva, nu ar mai trebui sa mai scoata un model de goldwing de 70kW, ca ar merge limitat si ala de 75 deja existent pe piata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...