Sari la conținut

Postări Recomandate

Riderul incepator , idiot ca ia pasager. Am gresit si eu ca el, norocul meu a fost ca am avut 20cm mai mult si am evitat. In schimb, pasagerii sint la rubrica Darwin Awards.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Coborati dinspre poiana? Era sa o comit si eu intr-o curba. Erau niste valuri si am iesit pe contrasens acu vreo 7 ani, cu pasager dar m-am uitat in alta parte si am reusit sa evit masina care venea din fata. cam de cacao faza.

Oricum nu mai merg cu pasager de ceva vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe sosea virajele se iau larg, sa ai un camp vizual cat mai mare, nu strans ca la MotoGP. Spre deosebire de MotoGP unde stii traseul, pe strada trebuie sa vezi din timp balega, nisipul si cocalarul. Dar nu trebuie sa te zgaiesti la ei, ca te duci fix acolo :)

 

https://team-oregon.org/resources/whatwouldyoudo/cornering/

Cum zic englezii, target fixation is a bitch, unde te uiti acolo trage corpul sa se duca, automat, zici ca e magie!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahahahahaha. Am avut si eu o situatie de genul cand mi.am luat capra prima oara.. M.a scos fratele mei iubit la primul meu traseu pe siriu :)). Am intrat in curba, m.am dus drept si cand am vazut tirul am facut in chiloti ceva demn de oscar. Panicat am incercat sa culc motorul, cu toti sfintii nu stiu ce am facut, dar am reusit sa iau curba aia, pe banda mea. Am fost un rossi maro la spate pentru o miime de secunda, dar am scapat teafar si inca nu stiu cum. Ori am 9 vieti ori Dumnezeu iubeste prostii ca mine.

 

A2a chestie asemanatoare. Eu pe circuit prima oara. Il vad pe unu ca se duce in curba, genunchi in podea. Eu zic...hai dupa el. Intru in curba, realizez.ca nu stiu trase si nu pot pune genunchiul jos de frica...dau cu pintenul de la scarita in asfalt, iau mana din gaz si ma inclin cat pot. Am reusit sa iau curba aia pe muchia asfaltului. Totusi, mana scoasa din gaz m.a ajutat desi eu credeam ca o sa pierd aderenta...bafta mea iar.

 

In concluzie...sunt un accident pe cale sa se intample, dar sper sa se umple galeata de experienta pana o golesc pe aia cu noroc chior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahahahahaha. Am avut si eu o situatie de genul cand mi.am luat capra prima oara.. M.a scos fratele mei iubit la primul meu traseu pe siriu :)). Am intrat in curba, m.am dus drept si cand am vazut tirul am facut in chiloti ceva demn de oscar. Panicat am incercat sa culc motorul, cu toti sfintii nu stiu ce am facut, dar am reusit sa iau curba aia, pe banda mea. Am fost un rossi maro la spate pentru o miime de secunda, dar am scapat teafar si inca nu stiu cum. Ori am 9 vieti ori Dumnezeu iubeste prostii ca mine.

 

A2a chestie asemanatoare. Eu pe circuit prima oara. Il vad pe unu ca se duce in curba, genunchi in podea. Eu zic...hai dupa el. Intru in curba, realizez.ca nu stiu trase si nu pot pune genunchiul jos de frica...dau cu pintenul de la scarita in asfalt, iau mana din gaz si ma inclin cat pot. Am reusit sa iau curba aia pe muchia asfaltului. Totusi, mana scoasa din gaz m.a ajutat desi eu credeam ca o sa pierd aderenta...bafta mea iar.

 

In concluzie...sunt un accident pe cale sa se intample, dar sper sa se umple galeata de experienta pana o golesc pe aia cu noroc chior

Off: Frumos spus..toti au fost asa..sunt si vor fi. Zeii nu, sunt 110 % apti de trase, din scutece.

On: point fixation..

Editat de ktor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai mare greseala cand plecam la drum cu un motociclist incepator e sa stam in spatele lui! Cei carr au cat de cat experienta (daca nu sunt si ei incepatori) trebuie sa stea in fata, sa deschida cum s-ar spune chiar daca isi sacrifica plimbarea mergand mult mai incet decat normal. In felul asta incepatorul poate vedea cand pui frana, daca e cazul de frana, cum intri in curba (evident mult mai incet decat in mod normal), daca mai sti stii despre trase e bine sa mergi astfel incat cel din spate sa invete. Mergand in spate oricum iti strici plimbarea ca vei sta dupa incepator iar el nu are sansa sa invete cat de cat de la altcineva.

 

Prezumtia e ca cel mai "vechi" stie ce are de facut

Editat de Dracon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de acord. Eu asa am invatat destule chestii. Insa cei doi bajeti din clip nu stiu din astea. Primul na...si a dat, se intampla. Atitudinea celui de al doilea,care se mai si crede mare scula, zici ca e ars la coor cum raspunde pe aici. Binee, dupa au-au-aau ce le a scos, poate avea si el pasager :)))) si cine stie ce i facea :)). Puteai bre sa pui pe fundal orice, nu sa te auzi cum te vaiti ca o muiere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de acord. Eu asa am invatat destule chestii. Insa cei doi bajeti din clip nu stiu din astea. Primul na...si a dat, se intampla. Atitudinea celui de al doilea,care se mai si crede mare scula, zici ca e ars la coor cum raspunde pe aici. Binee, dupa au-au-aau ce le a scos, poate avea si el pasager :)))) si cine stie ce i facea :)). Puteai bre sa pui pe fundal orice, nu sa te auzi cum te vaiti ca o muiere...

 

A zis bine cineva pe celalalt topic ca numai comentarii de rahat,zeflemitoare de la tot felul de experti de tastatura....

 

sunt curios cate pagini o sa mai bateti campii..

 

omu', asa prost cum il faceti voi, macar a avut oua sa posteze....cu skillu' mai greu poate. Majortatea va ascundeti toate cazaturile prin peco sau prin boscheti, nu cumva sa va afle lumea ca nu sunteti 'piloti' desavarshiti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca avea un R1, garantat batea 100 de pagini topicul asta.

Cata vreme n-ati patit mai rau - e de bine. Motocicleta o inveti mergand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de acord. Eu asa am invatat destule chestii. Insa cei doi bajeti din clip nu stiu din astea. Primul na...si a dat, se intampla. Atitudinea celui de al doilea,care se mai si crede mare scula, zici ca e ars la coor cum raspunde pe aici. Binee, dupa au-au-aau ce le a scos, poate avea si el pasager :)))) si cine stie ce i facea :)). Puteai bre sa pui pe fundal orice, nu sa te auzi cum te vaiti ca o muiere...

Eu am raspuns dupa cum mi s-a parut mie ca trebuie sa raspund anumitor comentarii, intelegi? Eu umblu 95% din timp cu pasager si stiu ce ce se intampla cu motorul cand e si a doua persoana. De zis "au, au, au" ce voiai sa zic? Inger ingerasu' meu pana il vedeam jos? Aia a fost reactia mea pe moment, tu ce-ai face? Ti-ai baga-o si ti-ai scoate-o, de parca ar ajuta cu ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi este frica. O singura data am iesit cu cineva (membru de pe forum, tot incepator si el dar cu mai multi km ca mine). Evident ca eu l-am disperat cand mergeam in fata mult mai incet decat si-ar fi dorit el. Oricum, mie mi-a fost mult mai usor cand a trecut el in fata.

 

Totusi, unul cu mai multa experienta in fata este ok daca doreste sa-l ajute pe cel din spate. Daca merge tare, si cel din spate tinde sa-l copieze.... Mie mi se intampla si cu masina...tind sa ma tin dupa cel din fata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TryMe n-aveai timp decat de "inger..." pana se prăvălea.

E f bine ca ai postat filmuletu, cum ai rectionat tu nu e nicio problema, altul poate zicea "mama" sau tipa ca o domnisoara... Nu conteaza, nu e despre asta vorba, nu asta ne face motociclisti sau barbati. Scopul (usor pierdut) al sectiunii de accidente e sa invatam, TOTI indiferent de cata experienta avem motociclsmul presupune ca inveti mereu. Din aceasta patanie, eu unul as vrea sa se inteleaga ca atunci cand mergem cu cineva mai putin experimentat, ideal este sa mergem in fata adaptat la ritmul lui, punctand ceea ce trebuie facut pe sosea (frana, trasa eventual -nu de racing ci de cum se ia o curba pe sosea ca omul normal etc. asumandu-ne rolul chiar daca pierdem "fun-ul" plimbarii respective! Asta consider eu ca se cheam responsabilitate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios si sunt de parere ca toti incepatorii cel putin pe vitezane au indreptat odata motoreta pe curba si s-au dus pe contrasens mai mult sau mai putin insa nu inteleg ce plm sa cauti cu pasager pe curbe si incepator pe deasupra , nu zic ca nu se poate am un prieten care se da si cu genunchiul pe jos daca are pasager care stie sa se lase dupa el si sta bn , iar la chestia cu franarea cine nu se da cu vitezana nu prea are de unde sa stie asa ceva, poti sa tragi usor de frana si daca esti inclinat pe o parte cum era el insa sa stii sa o dozezi si usor si nu ai nici o treaba tot nu iesi pe contrasens. Care va stiti in astfel de situatii puneti si exersati diferite franari, franare de urgenta, stoppie si tot asa pana incepi sa stii sa mergi nu iei pasager ca il mai ai si pe ala pe constiinta. Bn ca a fost doar atat si n-au patit nimic , au avut mare noroc, multa sanatate si beliti ochii ca daca nu beliti altceva si dupa se da cu RIP in vreun topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te pregatesti inainte de fiecare curba ca sa poti frina in timp ce este semiaplecat, frinarea nu va scoate pe contrasens motoreta. Daca stai ca pe scaun comod, sa nu obosesti, orice frina in curba te duce instant in balarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa fac o observatie care generalizeaza oarecum toate discutiile de pe majoritatea topicurilor: motociclitul pe strada nu are legatura cu mersul pe circuit. Fireste tot doua roti, tot doua frane, motoreta se inclina si intr-o situatie si in alta pt ca e vorba de fizica altfel n-are cum si asemanarile se cam opresc aici. Pe strada se merge altfel, cu alte trase care sa ofere vizibilitate si siguranta, franam diferit (ma refer la intensitate nu la tehnica in sine) mergem cu viteze diferite. Deja suntem usor off topic dar remarc aceleasi tipuri de comentarii care nu fac bine, invatam gresit, transmitem mesaje contradictorii pentru cei care sunt la inceput si nu numai. Mersul pe strada presupune respinsabilitate iar asta nu inseamna ca dispare factorul "fun"! Se poate merge tare, sustinut, "scraping" cum zice francezu' :) insa constient si prezent. Pana cand nu invatam/constientizam asta tot o sa fie evenimente neplacute din pacate. E oarecum normal, chestie de cultura, educatie, maturitate si timp pt ca suntem copii in ale motociclismului fata de tarile mai din vest.

» Post actualizat in 25 Jul 2016 09:43

@Jagi: good point! Cum ar veni responsabilitate! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Dracon.

 

Multumim frumos pentru inca o repriza de Greatest hits din materialul celor mai catolici decat papa.

 

Cand o sa iti cumperi primul motor sa ne anunti si pe noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dracon.

 

Multumim frumos pentru inca o repriza de Greatest hits din materialul celor mai catolici decat papa.

 

Cand o sa iti cumperi primul motor sa ne anunti si pe noi.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci bai nene? Tu dai sfaruri cuiva,sau? Te dai cu hoverboard'u? Stim ca are doo roti si ala...

Imi permit sa fac o observatie care generalizeaza oarecum toate discutiile de pe majoritatea topicurilor: motociclitul pe strada nu are legatura cu mersul pe circuit. Fireste tot doua roti, tot doua frane, motoreta se inclina si intr-o situatie si in alta pt ca e vorba de fizica altfel n-are cum si asemanarile se cam opresc aici. Pe strada se merge altfel, cu alte trase care sa ofere vizibilitate si siguranta, franam diferit (ma refer la intensitate nu la tehnica in sine) mergem cu viteze diferite. Deja suntem usor off topic dar remarc aceleasi tipuri de comentarii care nu fac bine, invatam gresit, transmitem mesaje contradictorii pentru cei care sunt la inceput si nu numai. Mersul pe strada presupune respinsabilitate iar asta nu inseamna ca dispare factorul "fun"! Se poate merge tare, sustinut, "scraping" cum zice francezu' :) insa constient si prezent. Pana cand nu invatam/constientizam asta tot o sa fie evenimente neplacute din pacate. E oarecum normal, chestie de cultura, educatie, maturitate si timp pt ca suntem copii in ale motociclismului fata de tarile mai din vest. » Post actualizat in 25 Jul 2016 09:43@Jagi: good point! Cum ar veni responsabilitate! :))

Editat de darco_cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acestea fiind zise pare ca nu mai avem alte lucruri de discutat.. 😁

Sper totusi ca faceti caterinca!

 

PS: am permis din 2012, mai bine de 60.000 km in principal la drumuri lungi, in tara si afara, sunt la a doua motocicleta si am un accodent la activ pe principiul incepator incapabil sa faca o evitare sau sa puna frana cand masina din fata opreste brusc. 😀 Putea sa die urat rau (dat peste cap and all shit...) dar a fost cu urmari minore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Acestea fiind zise pare ca nu mai avem alte lucruri de discutat.. 😁

Sper totusi ca faceti caterinca!

 

PS: am permis din 2012, mai bine de 60.000 km in principal la drumuri lungi, in tara si afara, sunt la a doua motocicleta si am un accodent la activ pe principiul incepator incapabil sa faca o evitare sau sa puna frana cand masina din fata opreste brusc. 😀 Putea sa die urat rau (dat peste cap and all shit...) dar a fost cu urmari minore.

La sectiunea vanzari am la oferta boabe de fasole magica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce sa zic trimiti prin curier? Platesc cu card.

 

lasand gluma la o parte, eu ma ghidez dupa ceea ce am afirmat aici, ma bucur de motociclism, de drum, de curbe, mai tare sau mai incet in functie de situatie, mai o ghidusie si o depasire riscanta insa in totdeauna cu rezerva de manevra, niciodata la maxim din ce pot eu sau motocicleta. Poate si altii o sa inteleaga ca despre asta e vorba nu de cat de tare ne dam pe Cheia cu genunchiul jos prin gropi, pete de motorina si nisip.

Asfalt uscat va doresc si plimbari in siguranta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca nu foosesti toata latimea anvelopei (Dunlop 212 nu mai veche de 2 ani) si nu pui si genchiul jos esti pilaf, cam asta inveti de pe motosticlism.ro Ca daca stii sa faci toate astea scapi si de accidente, le eviti prin maiestrie.

Eu nu vad decat profesori perfecti si responsabili .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...