JAGI Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Riderul incepator , idiot ca ia pasager. Am gresit si eu ca el, norocul meu a fost ca am avut 20cm mai mult si am evitat. In schimb, pasagerii sint la rubrica Darwin Awards. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Coborati dinspre poiana? Era sa o comit si eu intr-o curba. Erau niste valuri si am iesit pe contrasens acu vreo 7 ani, cu pasager dar m-am uitat in alta parte si am reusit sa evit masina care venea din fata. cam de cacao faza. Oricum nu mai merg cu pasager de ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 In plm asl pls a fost point fixation ce (cuvant urat). Da incepator inseamna ca e sansa mai mare de pf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phor Marston Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Pe sosea virajele se iau larg, sa ai un camp vizual cat mai mare, nu strans ca la MotoGP. Spre deosebire de MotoGP unde stii traseul, pe strada trebuie sa vezi din timp balega, nisipul si cocalarul. Dar nu trebuie sa te zgaiesti la ei, ca te duci fix acolo https://team-oregon.org/resources/whatwouldyoudo/cornering/ Cum zic englezii, target fixation is a bitch, unde te uiti acolo trage corpul sa se duca, automat, zici ca e magie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Ahahahahaha. Am avut si eu o situatie de genul cand mi.am luat capra prima oara.. M.a scos fratele mei iubit la primul meu traseu pe siriu ). Am intrat in curba, m.am dus drept si cand am vazut tirul am facut in chiloti ceva demn de oscar. Panicat am incercat sa culc motorul, cu toti sfintii nu stiu ce am facut, dar am reusit sa iau curba aia, pe banda mea. Am fost un rossi maro la spate pentru o miime de secunda, dar am scapat teafar si inca nu stiu cum. Ori am 9 vieti ori Dumnezeu iubeste prostii ca mine. A2a chestie asemanatoare. Eu pe circuit prima oara. Il vad pe unu ca se duce in curba, genunchi in podea. Eu zic...hai dupa el. Intru in curba, realizez.ca nu stiu trase si nu pot pune genunchiul jos de frica...dau cu pintenul de la scarita in asfalt, iau mana din gaz si ma inclin cat pot. Am reusit sa iau curba aia pe muchia asfaltului. Totusi, mana scoasa din gaz m.a ajutat desi eu credeam ca o sa pierd aderenta...bafta mea iar. In concluzie...sunt un accident pe cale sa se intample, dar sper sa se umple galeata de experienta pana o golesc pe aia cu noroc chior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Wow ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktor Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Ahahahahaha. Am avut si eu o situatie de genul cand mi.am luat capra prima oara.. M.a scos fratele mei iubit la primul meu traseu pe siriu ). Am intrat in curba, m.am dus drept si cand am vazut tirul am facut in chiloti ceva demn de oscar. Panicat am incercat sa culc motorul, cu toti sfintii nu stiu ce am facut, dar am reusit sa iau curba aia, pe banda mea. Am fost un rossi maro la spate pentru o miime de secunda, dar am scapat teafar si inca nu stiu cum. Ori am 9 vieti ori Dumnezeu iubeste prostii ca mine. A2a chestie asemanatoare. Eu pe circuit prima oara. Il vad pe unu ca se duce in curba, genunchi in podea. Eu zic...hai dupa el. Intru in curba, realizez.ca nu stiu trase si nu pot pune genunchiul jos de frica...dau cu pintenul de la scarita in asfalt, iau mana din gaz si ma inclin cat pot. Am reusit sa iau curba aia pe muchia asfaltului. Totusi, mana scoasa din gaz m.a ajutat desi eu credeam ca o sa pierd aderenta...bafta mea iar. In concluzie...sunt un accident pe cale sa se intample, dar sper sa se umple galeata de experienta pana o golesc pe aia cu noroc chior Off: Frumos spus..toti au fost asa..sunt si vor fi. Zeii nu, sunt 110 % apti de trase, din scutece. On: point fixation.. Editat Iulie 22, 2016 de ktor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracon Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Cea mai mare greseala cand plecam la drum cu un motociclist incepator e sa stam in spatele lui! Cei carr au cat de cat experienta (daca nu sunt si ei incepatori) trebuie sa stea in fata, sa deschida cum s-ar spune chiar daca isi sacrifica plimbarea mergand mult mai incet decat normal. In felul asta incepatorul poate vedea cand pui frana, daca e cazul de frana, cum intri in curba (evident mult mai incet decat in mod normal), daca mai sti stii despre trase e bine sa mergi astfel incat cel din spate sa invete. Mergand in spate oricum iti strici plimbarea ca vei sta dupa incepator iar el nu are sansa sa invete cat de cat de la altcineva. Prezumtia e ca cel mai "vechi" stie ce are de facut Editat Iulie 22, 2016 de Dracon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Eu sunt de acord. Eu asa am invatat destule chestii. Insa cei doi bajeti din clip nu stiu din astea. Primul na...si a dat, se intampla. Atitudinea celui de al doilea,care se mai si crede mare scula, zici ca e ars la coor cum raspunde pe aici. Binee, dupa au-au-aau ce le a scos, poate avea si el pasager ))) si cine stie ce i facea ). Puteai bre sa pui pe fundal orice, nu sa te auzi cum te vaiti ca o muiere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Eu sunt de acord. Eu asa am invatat destule chestii. Insa cei doi bajeti din clip nu stiu din astea. Primul na...si a dat, se intampla. Atitudinea celui de al doilea,care se mai si crede mare scula, zici ca e ars la coor cum raspunde pe aici. Binee, dupa au-au-aau ce le a scos, poate avea si el pasager ))) si cine stie ce i facea ). Puteai bre sa pui pe fundal orice, nu sa te auzi cum te vaiti ca o muiere... A zis bine cineva pe celalalt topic ca numai comentarii de rahat,zeflemitoare de la tot felul de experti de tastatura.... sunt curios cate pagini o sa mai bateti campii.. omu', asa prost cum il faceti voi, macar a avut oua sa posteze....cu skillu' mai greu poate. Majortatea va ascundeti toate cazaturile prin peco sau prin boscheti, nu cumva sa va afle lumea ca nu sunteti 'piloti' desavarshiti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Si daca avea un R1, garantat batea 100 de pagini topicul asta. Cata vreme n-ati patit mai rau - e de bine. Motocicleta o inveti mergand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JusTryMe Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Eu sunt de acord. Eu asa am invatat destule chestii. Insa cei doi bajeti din clip nu stiu din astea. Primul na...si a dat, se intampla. Atitudinea celui de al doilea,care se mai si crede mare scula, zici ca e ars la coor cum raspunde pe aici. Binee, dupa au-au-aau ce le a scos, poate avea si el pasager ))) si cine stie ce i facea ). Puteai bre sa pui pe fundal orice, nu sa te auzi cum te vaiti ca o muiere... Eu am raspuns dupa cum mi s-a parut mie ca trebuie sa raspund anumitor comentarii, intelegi? Eu umblu 95% din timp cu pasager si stiu ce ce se intampla cu motorul cand e si a doua persoana. De zis "au, au, au" ce voiai sa zic? Inger ingerasu' meu pana il vedeam jos? Aia a fost reactia mea pe moment, tu ce-ai face? Ti-ai baga-o si ti-ai scoate-o, de parca ar ajuta cu ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Si mie imi este frica. O singura data am iesit cu cineva (membru de pe forum, tot incepator si el dar cu mai multi km ca mine). Evident ca eu l-am disperat cand mergeam in fata mult mai incet decat si-ar fi dorit el. Oricum, mie mi-a fost mult mai usor cand a trecut el in fata. Totusi, unul cu mai multa experienta in fata este ok daca doreste sa-l ajute pe cel din spate. Daca merge tare, si cel din spate tinde sa-l copieze.... Mie mi se intampla si cu masina...tind sa ma tin dupa cel din fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracon Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 TryMe n-aveai timp decat de "inger..." pana se prăvălea. E f bine ca ai postat filmuletu, cum ai rectionat tu nu e nicio problema, altul poate zicea "mama" sau tipa ca o domnisoara... Nu conteaza, nu e despre asta vorba, nu asta ne face motociclisti sau barbati. Scopul (usor pierdut) al sectiunii de accidente e sa invatam, TOTI indiferent de cata experienta avem motociclsmul presupune ca inveti mereu. Din aceasta patanie, eu unul as vrea sa se inteleaga ca atunci cand mergem cu cineva mai putin experimentat, ideal este sa mergem in fata adaptat la ritmul lui, punctand ceea ce trebuie facut pe sosea (frana, trasa eventual -nu de racing ci de cum se ia o curba pe sosea ca omul normal etc. asumandu-ne rolul chiar daca pierdem "fun-ul" plimbarii respective! Asta consider eu ca se cheam responsabilitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Copilarisme prietene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Nu vreau sa fiu rautacios si sunt de parere ca toti incepatorii cel putin pe vitezane au indreptat odata motoreta pe curba si s-au dus pe contrasens mai mult sau mai putin insa nu inteleg ce plm sa cauti cu pasager pe curbe si incepator pe deasupra , nu zic ca nu se poate am un prieten care se da si cu genunchiul pe jos daca are pasager care stie sa se lase dupa el si sta bn , iar la chestia cu franarea cine nu se da cu vitezana nu prea are de unde sa stie asa ceva, poti sa tragi usor de frana si daca esti inclinat pe o parte cum era el insa sa stii sa o dozezi si usor si nu ai nici o treaba tot nu iesi pe contrasens. Care va stiti in astfel de situatii puneti si exersati diferite franari, franare de urgenta, stoppie si tot asa pana incepi sa stii sa mergi nu iei pasager ca il mai ai si pe ala pe constiinta. Bn ca a fost doar atat si n-au patit nimic , au avut mare noroc, multa sanatate si beliti ochii ca daca nu beliti altceva si dupa se da cu RIP in vreun topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Daca te pregatesti inainte de fiecare curba ca sa poti frina in timp ce este semiaplecat, frinarea nu va scoate pe contrasens motoreta. Daca stai ca pe scaun comod, sa nu obosesti, orice frina in curba te duce instant in balarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracon Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Imi permit sa fac o observatie care generalizeaza oarecum toate discutiile de pe majoritatea topicurilor: motociclitul pe strada nu are legatura cu mersul pe circuit. Fireste tot doua roti, tot doua frane, motoreta se inclina si intr-o situatie si in alta pt ca e vorba de fizica altfel n-are cum si asemanarile se cam opresc aici. Pe strada se merge altfel, cu alte trase care sa ofere vizibilitate si siguranta, franam diferit (ma refer la intensitate nu la tehnica in sine) mergem cu viteze diferite. Deja suntem usor off topic dar remarc aceleasi tipuri de comentarii care nu fac bine, invatam gresit, transmitem mesaje contradictorii pentru cei care sunt la inceput si nu numai. Mersul pe strada presupune respinsabilitate iar asta nu inseamna ca dispare factorul "fun"! Se poate merge tare, sustinut, "scraping" cum zice francezu' insa constient si prezent. Pana cand nu invatam/constientizam asta tot o sa fie evenimente neplacute din pacate. E oarecum normal, chestie de cultura, educatie, maturitate si timp pt ca suntem copii in ale motociclismului fata de tarile mai din vest. » Post actualizat in 25 Jul 2016 09:43 @Jagi: good point! Cum ar veni responsabilitate! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 @Dracon. Multumim frumos pentru inca o repriza de Greatest hits din materialul celor mai catolici decat papa. Cand o sa iti cumperi primul motor sa ne anunti si pe noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 @Dracon. Multumim frumos pentru inca o repriza de Greatest hits din materialul celor mai catolici decat papa. Cand o sa iti cumperi primul motor sa ne anunti si pe noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Ce faci bai nene? Tu dai sfaruri cuiva,sau? Te dai cu hoverboard'u? Stim ca are doo roti si ala... Imi permit sa fac o observatie care generalizeaza oarecum toate discutiile de pe majoritatea topicurilor: motociclitul pe strada nu are legatura cu mersul pe circuit. Fireste tot doua roti, tot doua frane, motoreta se inclina si intr-o situatie si in alta pt ca e vorba de fizica altfel n-are cum si asemanarile se cam opresc aici. Pe strada se merge altfel, cu alte trase care sa ofere vizibilitate si siguranta, franam diferit (ma refer la intensitate nu la tehnica in sine) mergem cu viteze diferite. Deja suntem usor off topic dar remarc aceleasi tipuri de comentarii care nu fac bine, invatam gresit, transmitem mesaje contradictorii pentru cei care sunt la inceput si nu numai. Mersul pe strada presupune respinsabilitate iar asta nu inseamna ca dispare factorul "fun"! Se poate merge tare, sustinut, "scraping" cum zice francezu' insa constient si prezent. Pana cand nu invatam/constientizam asta tot o sa fie evenimente neplacute din pacate. E oarecum normal, chestie de cultura, educatie, maturitate si timp pt ca suntem copii in ale motociclismului fata de tarile mai din vest. » Post actualizat in 25 Jul 2016 09:43@Jagi: good point! Cum ar veni responsabilitate! ) Editat Iulie 25, 2016 de darco_cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracon Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Acestea fiind zise pare ca nu mai avem alte lucruri de discutat.. Sper totusi ca faceti caterinca! PS: am permis din 2012, mai bine de 60.000 km in principal la drumuri lungi, in tara si afara, sunt la a doua motocicleta si am un accodent la activ pe principiul incepator incapabil sa faca o evitare sau sa puna frana cand masina din fata opreste brusc. Putea sa die urat rau (dat peste cap and all shit...) dar a fost cu urmari minore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Acestea fiind zise pare ca nu mai avem alte lucruri de discutat.. Sper totusi ca faceti caterinca! PS: am permis din 2012, mai bine de 60.000 km in principal la drumuri lungi, in tara si afara, sunt la a doua motocicleta si am un accodent la activ pe principiul incepator incapabil sa faca o evitare sau sa puna frana cand masina din fata opreste brusc. Putea sa die urat rau (dat peste cap and all shit...) dar a fost cu urmari minore. La sectiunea vanzari am la oferta boabe de fasole magica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracon Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Pai ce sa zic trimiti prin curier? Platesc cu card. lasand gluma la o parte, eu ma ghidez dupa ceea ce am afirmat aici, ma bucur de motociclism, de drum, de curbe, mai tare sau mai incet in functie de situatie, mai o ghidusie si o depasire riscanta insa in totdeauna cu rezerva de manevra, niciodata la maxim din ce pot eu sau motocicleta. Poate si altii o sa inteleaga ca despre asta e vorba nu de cat de tare ne dam pe Cheia cu genunchiul jos prin gropi, pete de motorina si nisip. Asfalt uscat va doresc si plimbari in siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Daca nu foosesti toata latimea anvelopei (Dunlop 212 nu mai veche de 2 ani) si nu pui si genchiul jos esti pilaf, cam asta inveti de pe motosticlism.ro Ca daca stii sa faci toate astea scapi si de accidente, le eviti prin maiestrie. Eu nu vad decat profesori perfecti si responsabili . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.