Atti the Hun Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Am schimbat placutele de frana pe spate cu unele RMS si nu imi calca corespunzator pe disc se vede in poza. Discul intradevar nu e la prima tinerete insa vreau sa va intreb care o fi cauza ? discul sau sistemul de franare efectiv ? De franat nu franeaza in reprize deci nu este ovalizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Aproximativ 1300, ideea este ca dupa ce mi-am cumparat motorul le-am si schimbat deci inainte nu mai tin minte exact daca erau asa sau doar dupa. Pe ambele parti la fel face, nu calca corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Dupa ce te reasiguri ca modelul de discuri este corespunzator cu modelul / anul tau (sunt multi patiti cu astfel de cazuri), reverifici discurile daca sunt drepte sau daca placutele de frana sunt OK. Daca nu este de aici, posibil o problema la etrieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laszlobauer Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 S-ar putea ca a fost a pereche de placute de proasta calitate si ti-au uzat discul de frana inegal. Astfel cand ti-ai montat placute noi pana ce astea preia forma de uzura a discului, petesti asta. Placutele sunt extraordinar de greu de montat incorect, etrierul la fel. Dupa ce termini placutele astea (destul de curand) de-ti discul al rectificat sau schimba-l inainte de a monta placute noi. Daca ai frana si acum, daca nu atunci de urgenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Asa ma gandeam si eu ca inainte ori s-a mers cu placute mult prea mult si au dat de fier si a stricat discul deoarece cand le-am dat jos pe cele vechi erau minuscule chiar la fier in unele locui. Am cumparat altele Brembo noi cu placute tot Brembo sinterizate. De obicei cat tin placutele de frana asa ca idee ? 10.000 ? Ma refer la un mers normal.... Editat Iulie 22, 2016 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laszlobauer Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Depinde extraordinar de mult de stilul de condus. Unii franeaza mai tare, altii mai mult si mai moale, altii aproape deloc. Depinde cat mergi in oras, cat mergi afara. Sunt diferite valori, dar cine se pricepe iti va recomanda sa verifici din cand in cand cat mai are placuta. La mai multe modele se vede efectiv cat ferodou mai este pe placuta. Daca nu, probabil ca iti trebuie o cheie de 12, desfaci si vezi. 5 minute. Acum probabil ca e pacat ca ai pus placute de calitate cat timp discul nu e perfect nici pe aproape. Exista unele placute de frana mai ieftine, de proasta calitate care sunt mult prea tari ca si compozitie si iti uzeaza discul. Trebuie sa ai grija mare, insa eu nu mi-as cumpara brembo. La stilul si buzunarul meu nu se merita. Ferodo e o marca buna la capitolul raport pret/calitate. » Post actualizat in 22 Jul 2016 10:40Sa-ti si raspund la intrebare, eu am avut un set de ferodo racing pe un scuter (110kg). Franare exceptionala cu ele! Insa mi s-au uzat in mai putin de 5000km de mers in oras. Cu chopperul meu am avut placute cam 50% cand l-am cumparat. Am facut in jur de 3000km te atunci, asta include si transfagarasanul si transalpina cu 2 persoane, incarcat la maxim (580kg) si nici nu se vede diferenta. Raspuns corect: DEPINDE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Pai acuma am RMS ceva ieftin (35-40RON parca) pe discul asta care oricum trebuie schimbat insa am sa le tin perechea actuala de placute. Cele brembo am sa le pun cand montez si discul brembo. Mersi de sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laszlobauer Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Numai bine si asfalt uscat! Sper sa fie chiar numai discul si nu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Ar mai fi ceva, etrierul si placutele au un joc mai mare fata de cele pe fata, oare o fi ceva in neregula ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Etrierul este centrat pe disc ? O lovitura in etrier ar putea modifica aliniamentul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 E normal, placutele noi trebuie pasuite pe discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Salut! Dupa cum stii, am si eu Silverwing dar de 400. Parerea mea este ca este oarecum normal sa ai joc mai mare la etrierul si placutele de pe spare, si la mine e la fel cu toate ca suruburile sunt stranse cum trebuie (ai dreptate, jocul este mai mare decat la subansamblul fata si cel putin din punctul meu de vedere este normal). Eu cred ca placutele trebuie sa se pasuiasca mai bine pe disc. Oricum, ele sunt organice din cate stiu, sunt destul de "moi" si nu cred ca risti sa-ti strice discul spate si mai tare. Oricum, si eu am observat ca discul spate se uzeaza destul de usor fata de cel pe fata. Daca ai dubii in legatura cu franarea, schimba discurile si placutele cu cele noi si o sa te tina mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talibanu83 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 eu am intalnit un etrier ce avea culisantele strambe si au trecut muuuulti km pana ce a calcat placuta cu toata suprafata pe disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciudinesco Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Salutare de 3 ani folosesc TRW pe o yamaha 850cc si pe un bmw 650cc si pot spune ca nu m-au lasat niciodata la greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Am schimbat placutele de frana pe spate cu unele RMS si nu imi calca corespunzator pe disc se vede in poza. Discul intradevar nu e la prima tinerete insa vreau sa va intreb care o fi cauza ? discul sau sistemul de franare efectiv ? De franat nu franeaza in reprize deci nu este ovalizat. WP_20160721_18_00_56_Pro.jpg Cazuza e la mintea cocosului, placutele noi sunt perfect plane si discul nu. Chiar daca ai mers 1300km, mai dureaza pana ajung placutele la forma discului mai ales ca e frana pe spate care nu e solicitata asa mult. N-ai treaba, dai bice in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Abatere de planeitate a discului de frana, slider-e etrier gripate sau placute de frana proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Abatere de planeitate a discului de frana, slider-e etrier gripate sau placute de frana proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 Am rezolvat, are nevoie de timp si eu nu franez brusc deci de asta inca nu a calcat bine placuta pe disc. Este vb doar de un disc mai vechi cu santuri pe el care are nevoie de timp pana se rodeaza placuta dupa el. Mersi fain de ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.