gn77b Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Motorul e practic nou, are 3000 km pe bune, l-am luat cu cauciucurile din fabrica. Stiu ca problema deobicei indica rulmentul de la ambreiaj. Din ce am mai gasit pe net, unele motoare manifesta problema de la inceput si e benigna. Are sens sa-l schimb? Poate fi si de la altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Aceeasi situatie se manifesta si la mobra mea... desi cu mult mai multi KM la bord (vreo 43 de mii) si cu cati mecanici am discutat mi-au spus ca nu e un capat de tara... si ca poti trai cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 22, 2016 Admin Share Postat Iulie 22, 2016 Cum nu am drum pe la ghicitoare poate ne spui si despre ce motor este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Asa-i la Honda. Dar va obisnuiti in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Bandit 650 din 2007. "Aceeasi situatie se manifesta si la mobra mea... desi cu mult mai multi KM la bord (vreo 43 de mii) si cu cati mecanici am discutat mi-au spus ca nu e un capat de tara... si ca poti trai cu asta. " Pai asa am citit si eu pe net si unii zic chiar ca ar putea pur si simplu discurile miscindu-se in cos deci s-ar putea chiar sa-l schimbi degeaba. Editat Iulie 22, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Si uleiul tot din 2007 este? » Post actualizat in 22 Jul 2016 11:18 Stiu ca nu conteaza varsta uleiului dar normal era sa fie schimbat la 1000 km si cine stie ce ulei a fost pus atunci.Eu as schimba uleiul inainte de orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Motul 5100 schimbat imediat dupa ce l-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Motorul e practic nou, are 3000 km pe bune, l-am luat cu cauciucurile din fabrica. Stiu ca problema deobicei indica rulmentul de la ambreiaj. Din ce am mai gasit pe net, unele motoare manifesta problema de la inceput si e benigna. Are sens sa-l schimb? Poate fi si de la altceva? Rulmentul de presiune suna cand tragi ambreiajul, adica ambreiezi. Atunci este rulmentul uzat. Ce spui tu, este bucsa de bronz de la oala ambreiajului . Acelasi zgomot este produs si de "oala " de ambreiaj din doua bucati ,cu arcurile de amortizare cand sunt obosite sau rupte . Adica ansamblul ambreiaj " balangane" . Si da, daca nu este nimic rupt , atunci nu ai de ce sa-ti faci probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 rulment oala ambreaj. merge mult si bine asa, nu e insa nimic rau in a-l schimba. cam devreme la 3000 de km... ca idee sa nu fie cazul unui gsxr luat din italia cu nu mai sti exact cat dar putin 5-10k... motor dat pe circuit cu alte carene / gume / bord / frane inclusiv pompa frana alta. motorul arata ca nou insa uzura era alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 rulment oala ambreaj. merge mult si bine asa, nu e insa nimic rau in a-l schimba. cam devreme la 3000 de km... ca idee sa nu fie cazul unui gsxr luat din italia cu nu mai sti exact cat dar putin 5-10k... motor dat pe circuit cu alte carene / gume / bord / frane inclusiv pompa frana alta. motorul arata ca nou insa uzura era alta... Bine punctat ! Grija la motoarele de Italia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) E super întâlnită problema. Nu te stresa. Baga benzina si drum bun. Editat Iulie 22, 2016 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Rulmentul de presiune suna cand tragi ambreiajul, adica ambreiezi. Atunci este rulmentul uzat. Ce spui tu, este bucsa de bronz de la oala ambreiajului . Acelasi zgomot este produs si de "oala " de ambreiaj din doua bucati ,cu arcurile de amortizare cand sunt obosite sau rupte . Adica ansamblul ambreiaj " balangane" . Si da, daca nu este nimic rupt , atunci nu ai de ce sa-ti faci probleme . Pai n-as scoate capacul doar ca sa ma uit ca stii cum e, nu e sigur daca se poate refolosi garnitura veche si sa dau un milion pe o bucata de carton. Alte probleme nu are, nu e nimic anormal in functionare. Daca e benign asa cum zici si tu mai bine nu ma complic. Poti sa-mi spui care reper e bucsa? http://www.bike-parts-suz.com/thumbs/s/moto_img/suz_img_42/1000_1000/DP046463.png Editat Iulie 22, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Pai n-as scoate capacul doar ca sa ma uit ca stii cum e, nu e sigur daca se poate refolosi garnitura veche si sa dau un milion pe o bucata de carton. Alte probleme nu are, nu e nimic anormal in functionare. Daca e benign asa cum zici si tu mai bine nu ma complic. Poti sa-mi spui care reper e bucsa? http://www.bike-parts-suz.com/thumbs/s/moto_img/suz_img_42/1000_1000/DP046463.png Ansamblul 1 ,pe urma 5 si 6 sunt piesele care produc de obicei "galagie " . 25 este rulmentul de presiune . Cel mai sigur este sa se verifice ambreiajul la un service "adevarat" , sau un mecanic care stie ce face . Personal am reusit sa salvez garnitura capacului daca mi s-a cerut acest lucru . Se slabesc suruburile si se aplica lovituri usoare cu un ciocan de cauciuc pe mai multe directii . In urma vibratiilor capacul se va dezlipii si cu grija , urmarind sa fie dezlipit de jur imprejur se poate scoate capacul . Desi recomand schimbarea daca se demonteaza . Nu cred sa fie 100 de lei . Undeva la 6 , pana la 10 euro ar trebuii sa fie . Cu o preducea si un kuter se poate confectiona si din " carton prespan " ( daca ai indemanare si rabdare ) . Inca odata , daca zgomotul este puternic si se simt vibratii in ghidon la actionarea parghiei de ambreiaj sau motocicleta pleaca sacadat de pe loc , chiar daca este sesizabila doar de catre un conducator experimentat , recomandarea mea este sa se verifice ansamblul ambreiaj . Daca este un " zornait " pe care il sesizezi doar daca asculti atent "zumzetul " motorului , dai pace ! Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) Din pacate se aude destul de tare (am toba stock) si se simte in ghidon. (nu e luat din Italia, prima inmatriculare cred ca a fost in UK pt ca avea montat suportul specific pt. MOT) Editat Iulie 22, 2016 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.