Sari la conținut

Troncanit pe liber, dispare cu maneta de ambreiaj trasa


gn77b
 Share

Postări Recomandate

Motorul e practic nou, are 3000 km pe bune, l-am luat cu cauciucurile din fabrica.

Stiu ca problema deobicei indica rulmentul de la ambreiaj. Din ce am mai gasit pe net, unele motoare manifesta problema de la inceput si e benigna.

Are sens sa-l schimb?

Poate fi si de la altceva?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi situatie se manifesta si la mobra mea... desi cu mult mai multi KM la bord (vreo 43 de mii) si cu cati mecanici am discutat mi-au spus ca nu e un capat de tara... si ca poti trai cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bandit 650 din 2007.

 

"Aceeasi situatie se manifesta si la mobra mea... desi cu mult mai multi KM la bord (vreo 43 de mii) si cu cati mecanici am discutat mi-au spus ca nu e un capat de tara... si ca poti trai cu asta. "

 

Pai asa am citit si eu pe net si unii zic chiar ca ar putea pur si simplu discurile miscindu-se in cos deci s-ar putea chiar sa-l schimbi degeaba.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Si uleiul tot din 2007 este?

» Post actualizat in 22 Jul 2016 11:18

Stiu ca nu conteaza varsta uleiului dar normal era sa fie schimbat la 1000 km si cine stie ce ulei a fost pus atunci.Eu as schimba uleiul inainte de orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e practic nou, are 3000 km pe bune, l-am luat cu cauciucurile din fabrica.

Stiu ca problema deobicei indica rulmentul de la ambreiaj. Din ce am mai gasit pe net, unele motoare manifesta problema de la inceput si e benigna.

Are sens sa-l schimb?

Poate fi si de la altceva?

Rulmentul de presiune suna cand tragi ambreiajul, adica ambreiezi. Atunci este rulmentul uzat. Ce spui tu, este bucsa de bronz de la oala ambreiajului . Acelasi zgomot este produs si de "oala " de ambreiaj din doua bucati ,cu arcurile de amortizare cand sunt obosite sau rupte . Adica ansamblul ambreiaj " balangane" . Si da, daca nu este nimic rupt , atunci nu ai de ce sa-ti faci probleme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulment oala ambreaj. merge mult si bine asa, nu e insa nimic rau in a-l schimba.

cam devreme la 3000 de km...

 

ca idee sa nu fie cazul unui gsxr luat din italia cu nu mai sti exact cat dar putin 5-10k...

motor dat pe circuit cu alte carene / gume / bord / frane inclusiv pompa frana alta.

motorul arata ca nou insa uzura era alta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulment oala ambreaj. merge mult si bine asa, nu e insa nimic rau in a-l schimba.

cam devreme la 3000 de km...

 

ca idee sa nu fie cazul unui gsxr luat din italia cu nu mai sti exact cat dar putin 5-10k...

motor dat pe circuit cu alte carene / gume / bord / frane inclusiv pompa frana alta.

motorul arata ca nou insa uzura era alta...

Bine punctat ! Grija la motoarele de Italia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul de presiune suna cand tragi ambreiajul, adica ambreiezi. Atunci este rulmentul uzat. Ce spui tu, este bucsa de bronz de la oala ambreiajului . Acelasi zgomot este produs si de "oala " de ambreiaj din doua bucati ,cu arcurile de amortizare cand sunt obosite sau rupte . Adica ansamblul ambreiaj " balangane" . Si da, daca nu este nimic rupt , atunci nu ai de ce sa-ti faci probleme .

Pai n-as scoate capacul doar ca sa ma uit ca stii cum e, nu e sigur daca se poate refolosi garnitura veche si sa dau un milion pe o bucata de carton. Alte probleme nu are, nu e nimic anormal in functionare. Daca e benign asa cum zici si tu mai bine nu ma complic.

 

Poti sa-mi spui care reper e bucsa?

 

http://www.bike-parts-suz.com/thumbs/s/moto_img/suz_img_42/1000_1000/DP046463.png

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai n-as scoate capacul doar ca sa ma uit ca stii cum e, nu e sigur daca se poate refolosi garnitura veche si sa dau un milion pe o bucata de carton. Alte probleme nu are, nu e nimic anormal in functionare. Daca e benign asa cum zici si tu mai bine nu ma complic.

 

Poti sa-mi spui care reper e bucsa?

 

http://www.bike-parts-suz.com/thumbs/s/moto_img/suz_img_42/1000_1000/DP046463.png

Ansamblul 1 ,pe urma 5 si 6 sunt piesele care produc de obicei "galagie " . 25 este rulmentul de presiune . Cel mai sigur este sa se verifice ambreiajul la un service "adevarat" , sau un mecanic care stie ce face . Personal am reusit sa salvez garnitura capacului daca mi s-a cerut acest lucru . Se slabesc suruburile si se aplica lovituri usoare cu un ciocan de cauciuc pe mai multe directii . In urma vibratiilor capacul se va dezlipii si cu grija , urmarind sa fie dezlipit de jur imprejur se poate scoate capacul . Desi recomand schimbarea daca se demonteaza . Nu cred sa fie 100 de lei . Undeva la 6 , pana la 10 euro ar trebuii sa fie . Cu o preducea si un kuter se poate confectiona si din " carton prespan " ( daca ai indemanare si rabdare ) . Inca odata , daca zgomotul este puternic si se simt vibratii in ghidon la actionarea parghiei de ambreiaj sau motocicleta pleaca sacadat de pe loc , chiar daca este sesizabila doar de catre un conducator experimentat , recomandarea mea este sa se verifice ansamblul ambreiaj . Daca este un " zornait " pe care il sesizezi doar daca asculti atent "zumzetul " motorului , dai pace ! Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate se aude destul de tare (am toba stock) si se simte in ghidon.

 

(nu e luat din Italia, prima inmatriculare cred ca a fost in UK pt ca avea montat suportul specific pt. MOT)

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...