Dumitru Calancea Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Buna tuturor, as vrea sa achizitionez un KTM pentru enduro, am gasit un motor pe old si as vrea sa trageți si voi un ochi pe anunt sa-mi spuneți ce fel de KTM este cel din anunt pt ca eu nu-mi dau seama. Aveti linkul mai jos: » Post actualizat in 05 Aug 2016 07:56 http://olx.ro/oferta/ktm-125-ID6DZvC.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 cu siguranta nu. E vechi si nu o sa mai gasesti piese pentru el .. La 1400 e gasesti ceva dupa anul 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Nu e enduro pursange. Se apropie mai mult de enduro-touring. E un KTM LC2 dinainte de 2000 pe care s-au adaptat plasticele de la un EXC 2008-2011. Motocicleta asta: http://bikez.com/motorcycles/ktm_125_lc2_1998.php Plus plasticele astea: http://bikez.com/motorcycles/ktm_125_exc_2011.php Nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Buna tuturor, as vrea sa achizitionez un KTM pentru enduro, am gasit un motor pe old si as vrea sa trageți si voi un ochi pe anunt sa-mi spuneți ce fel de KTM este cel din anunt pt ca eu nu-mi dau seama. Aveti linkul mai jos: » Post actualizat in 05 Aug 2016 07:56 http://olx.ro/oferta/ktm-125-ID6DZvC.html La 1400 eu poti alege o motoreta mult mai buna decat parciul ala! Nu trebuie sa stai musai pe ktm, Cauta sa fie in stare originala de preferat chiar daca e uzata si cat mai buna tehnic avand in vedere bugetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dumitru Calancea Postat August 9, 2016 Autor Share Postat August 9, 2016 Am inteles si va multumesc! Ce parere aveti de asta? http://olx.ro/oferta/motocicleta-enduro-ktm-exc-250-ax-schimbator-rupt-ID6qpky.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 mai veche decat prima... si la 250cmc (2t) ar putea fi o alegere gresita din start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dumitru Calancea Postat August 9, 2016 Autor Share Postat August 9, 2016 Eu personal am cu ce ma da momentan. Am o beta RR80,2T, kit piston malosi racing, modificata aproape total. Carburator 21, kit pinion spate marit. Am pus unul de 62dinti pas de 428 si lant mai lat. Are 22cp se duce in 11-12k ture. Nu are power valve. Singura problema este ca trebuie sa merg cu ea f. turata ca sa ma țin de colegii cu 250, 2T iar daca ma opresc in panta nu prea mai pot pleca cu ea, Da sa plece, se ridica pe o roata si nu ma pot ține pe ea. Asta si poate din cauza ca este f.usoara? Are 85kg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Da sa plece, se ridica pe o roata si nu ma pot ține pe ea. Asta si poate din cauza ca este f.usoara? Are 85kg? Nu pt ca e prea usoara, ci pt ca nu are cuplu la turatii joase din cauza cilindreei mici. Cu motoare de capacitati mici urcarile le faci din prima sau deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.