CristianLuca Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Salutare tuturor, Pe scurt, vreau sa incep enduro si as aprecia cateva sugestii. Am citit multe discutii pe acest forum despre acest subiect dar tot m-am gandit sa deschid un topic. Ceva detalii despre mine: - Am la dispozitie undeva la 3000E pentru motor. - Voi folosi motorul pentru plimbari in padure si soft enduro, clasic. - Motorul il voi tine in fata blocului (iarna la garaj) - Il voi inmatricula si il voi folosi ca dual sport pentru ca nu am cum altfel sa ajung in padurile din aproprierea Bucurestiului - In mare parte voi practica sportul singur Nu cunosc prea multe despre partea asta de motociclism (am experienta pe kawasaki er-6n, TDM 900A) dar studiez piata si forumurile de vreo 2 luni si sincer pe zi devin mai confuz asupra a ceea ce mi-ar trebui. Nu am cum sa incerc motoare sa vad ce mi-ar placea asa ca trebuie sa aleg in final spre ce ma duc. Pana acum imi place Husky TE310, TE250, Yamaha WR250F/R desi am inteles ca cele in 2T ar fi mai fun dar si mai putin fiabile. Nu ma astept sa fie la fel de fiabile ca motoarele de strada dar as vrea totusi un enduro caruia sa nu trebuiasca sa ii fac schimb de ulei la 6-10 ore si sa ii fac prea multe reglaje la fiecare iesire. Nu ma prea pricep la mecanica si nu stiu cat il voi putea surubarii in fata blocului. Asadar, ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Ai nevoie de o japoneza fiabila, ceva de 400. Poate un Suzuki DRZ de 400. Sunt multe de discutat pe tema enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 DRZ400 - probably the most reliable dual purpose bike in the world.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 DRZ 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianLuca Postat August 17, 2016 Autor Share Postat August 17, 2016 Multumesc de raspunsuri. Ca si completare , am 1,75 cu 77kg. Vad ca DRZ400 cantareste cu 20+ kg fata de de wr250 sau te250. Mi se pare mult. Nu ma gandesc sa o fac supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 honda xr400 e foarte rezistenta din ce am citit...anul trecut am studiat si eu ca tine sa vad ce sa imi iau dar nu a fost sa fie. poate anu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) Am avut DRZ 400 e super pentru dual, e mai grae, dar daca vrei usoara vezi yamaha sau honda, desi exista si la suzuki usoara dar e de cross cu drz 400 am facut chiar si hard enduro, calaretul conteaza Editat August 17, 2016 de Lucian Dutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 DRZ si XR au in cel mai bun caz 10 ani vechime... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianLuca Postat August 17, 2016 Autor Share Postat August 17, 2016 Nu exista motoare cu fiabilitatea DRZ-ului dar mai usoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Ba da, dar de hard enduro, nu de enduro peisagistic (dual sport in nomenclatura Suzuki). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianLuca Postat August 18, 2016 Autor Share Postat August 18, 2016 Pai si nu pot folosi un motor de hard enduro pentru soft enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Ba da, dar o sa ai o problema la deplasarea pe sosea. Cu cat motorul e mai usor, cu atat e mai greu de pilotat pe asfalt. O sa te sufle tirurile de nu o sa te vezi. Eu, de exemplu, aveam o ragalie de Husqvarna TE610, la vreo 120 kg. Ma urcam pe ea in Bucuresti, dadeam o fuga pana la Ciolpani sa ma prostesc pe circuitul de acolo si apoi veneam inapoi. Iar deplasarea pe sosea ma obosea mult mai mult decat prosteala pe circuit. Si inca ceva, un motor de hard enduro necesita mai multa mentenanta, iar tu nu vrei surubareala. Nu vrei sa-i schimbi uleiul si filtrele la 10-15 ore, nu vrei sa reglezi la tacheti, sa cureti filtrul de aer, etc. La ce vrei tu, un magar de DRZ400 e excelent. Iar in teren, la soft enduro, nu o sa simti tu diferenta de greutate atata timp cat nu o sa te bagi pe trasee dificile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianLuca Postat August 18, 2016 Autor Share Postat August 18, 2016 Multumesc de explicatia detaliata Mircea. Are foarte mare sens ce spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Multumesc de explicatia detaliata Mircea. Are foarte mare sens ce spui tu. restul lumii nu a vrut sa iti consume timpul cu explicatii care ar fi dus la aceleasi concluzii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Povestea se va complica pe parcurs și o să ajungi la hard enduro ca noi toți și apoi o să îți iei tot mobra super ușoară și bineînțeles în 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianLuca Postat August 18, 2016 Autor Share Postat August 18, 2016 (editat) Asa este. Sunt sigur ca un 2T usor pentru hard enduro e ce trebuie "on the long run" dar pentru inceput am nevoie de altceva.Pe subiect am gasit si 2 clipuri foarte interesante care sa ma ajute in decizie si poate si pe altcineva care citeste acest topic si cauta acelasi lucru. Aparent DRZ400 si WR250R ar fi printre cele mai bune alegeri. Editat August 18, 2016 de CristianLuca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 unul a inceput sa fie facut dupa ce celalalt nu s-a mai vandut in UE.... unul e injectie, altul carb. pt mine wrr-ul pare underpowered in unele conditii. dar drzul e vechi. sansele sa gasesti unul ok sunt minime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 (editat) Intradevar, unul dintre cele de mai sus, in mintile lui si inmatriculabil, slabe sanse sa gasesti unul sub 3000 eur Editat August 19, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 wrr gasesti lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 daca te decizi pentru DRZ, ideal ar fi sa gasesti un SM si sa iti mai iei un set de roti pentru OFF. plus ca unul alergat pe sosea ar trebui sa fie mai in mintile lui decat unul folosit la enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Flo,esti de acord ca ala din link e ok? Doar doo roti de legheleu si benzina... De aratat, arata bine.... restul la fata locului. Oleaca scump as zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bizzy Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Yamaha wr 450,an 2005.Stare foarte buna,se poate inmatricula.Pornire buton si pedala.Extra:carene+aripi acerbis noi,set jante excel takasago 19,21,Kit ambreiaj,manete,pinioane+lant,placute frana fata+spate..https://www.facebook.com/groups/590752211020953/permalink/1076317555797747/?sale_post_id=1076317555797747 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Yamaha wr 450,an 2005.Stare foarte buna,se poate inmatricula.Pornire buton si pedala. Extra:carene+aripi acerbis noi,set jante excel takasago 19,21,Kit ambreiaj,manete,pinioane+lant,placute frana fata+spate..https://www.facebook.com/groups/590752211020953/permalink/1076317555797747/?sale_post_id=1076317555797747 in 3-4 sezoane, bagi in el inca o data pretul de achizitie.... plus ca iti rupe kuru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianLuca Postat August 23, 2016 Autor Share Postat August 23, 2016 Vad ca sunt 2 variante de luat in seama pentru DRZ, S si E, si e o tona de informatii despre ele pe youtube. Inca ma documentez despre treaba, si imi analizez optiunile. Vad ca nici pe Italia nu sunt chiar asa de multe optiuni. Alegerea cea mai buna pana acum pare sa fie DRZ E modificat si pentru strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Mai greu cu E inmatriculat. doar daca aduci gata inmatricula de afara ... un S cu 3X3 si rejet e suficient. Acum depinde pe unde vrei sa mergi.dupa studii aprofundate am constatat ca 39 e frectie iar big bore scurteaza inutil viata motorului. Al meu l-am pregatit pentru forestiere.. mai dure putin .. si I-am marit autonomia. pentru padure pura trebuie capra dedicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.