Sari la conținut

Primul enduro fiabil?


CristianLuca
 Share

Postări Recomandate

Vad ca sunt 2 variante de luat in seama pentru DRZ, S si E, si e o tona de informatii despre ele pe youtube. Inca ma documentez despre treaba, si imi analizez optiunile. Vad ca nici pe Italia nu sunt chiar asa de multe optiuni.

Alegerea cea mai buna pana acum pare sa fie DRZ E modificat si pentru strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai greu cu E inmatriculat. doar daca aduci gata inmatricula de afara ... un S cu 3X3 si rejet e suficient. Acum depinde pe unde vrei sa mergi.dupa studii aprofundate am constatat ca 39 e frectie iar big bore scurteaza inutil viata motorului. Al meu l-am pregatit pentru forestiere.. mai dure putin .. si I-am marit autonomia. pentru padure pura trebuie capra dedicata.

 

post-5165-0-66207000-1471979541_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu l-am pregatit pentru forestiere.. mai dure putin .. si I-am marit autonomia.

Ce ai facut pentru ca sa-i maresti autonomia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator _Raul_

DRZ-uri la pret ok, gata inmatriculate si intretinute ok gasesti in Ungaria, pe hasznaltauto.hu. Nu trebuie sa stii maghiara ca sa navighezi pe site. Nu as cumpara decat DRZ-E gata inmatriculat (mai rare la noi gata inmatriculate). Cineva spune de cumparat supermoto (DRZ400 SM) si pus pe el crampoane. Sa nu faci ever asa ceva. Suspensia si cutia de supermoto nu au nici o treaba cu off-road-ul. Versiunea S are semnalizari si tot ce trebuie, dar este mai lesinata (carburator mai slab, greutate mai mare). Este un DRZ400S la Galati daca nu ma insel, la pret de cocaina, care sta de vreo 2 ani pe OLX ca bibeloul pe mileu intr-o casa parasita.

 

Mai zicea lumea de XR400. Eu nu as mai cumpara in 2017 asa ceva (maine poimaine incepe sezonul `17). Pornirea la pedala este ceva de cretacic si nu vrei sa o experimentezi cand iti moare motorul in panta sau in material de oale. In conditiile in care deja te duce el pe tine si nu viceversa. Daca iti recomanda cineva pe aici motor cu frana cu tambur (gen XT350), ai mare grija, aceea o sa fie o gluma si mai buna decat pornirea la pedala.

 

In gama de pret ieftine: DRZ4ooE, WR25oR

In gama treburilor serioase - cam orice enduro 4T mai cunoscut, cu capacitate intre 250 si 450. Eu tot studiez piata de 350 (Husqy, KTM), dar mai ai WR450F cat mai nou, EXC400, etc

 

Dupa care probabil o sa migram si noi ca toata lumea pasionata la 2T sau electric.

 

Uite, clateste-ti si tu ochii cu materialul asta fain:


» Post actualizat in 20 Oct 2016 06:30

Parerea mea dupa ani de chinuri - la ce vrei tu, ia in calcul carlig si remorca pana la locul de joaca. E mult de povestit. Poate detaliez alta data.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus pe pauza proiectul pana in martie anul viitor. Pana atunci am timp sa strang si restul de bani si sa ma orientez.
Optiuni sunt destule, dar cand o sa am banu tot o sa stiu ce o sa fac.

 

DRZ400S modificat enduro sau drz400E modificat si pentru strada, wr250f, crf250l. poate chiar si un TE310 husqvarna. O sa vad ...
Inca studiez piata , citesc forumuri, ma uit pe youtube. Asa in ritm lent las informatia sa se sedimenteze si tot adun informatii despre subiect.

Cand ma voi decide o sa si postez ce am luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, trebuie sa iti clarifici un lucru: diferenta intre motocicletele dedicate enduro (4T sau 2T) si dual sporturi, care sunt destinate si utilizarii stradale. WR 250/450 F, EXC 400, etc, sunt motociclete enduro. WR250R, DRZ 400 sunt dual sport. Avantajul dual sporturilor este ca le poti folosi si stradal sau ca motoare usoare de adventure touring, dar si la plimbari pe forestiere si un enduro soft. Pentru enduro serios, insa, trebuie una dedicata, care are alt regim de intretinere, fata de un dual. Daca vrei ceva fiabil si mai putin pretentios la partea de intretinere, evident, japoneza trebuie sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Husqvarna aia e hard enduro. La fel ca WR 250F sau CRF 250X sau R. Deci nu poti sa alegi intre TE310 pe de o parte si WR250R, DRZ400S(E), CRF250L pe de alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dual-sport categoric.

Pana acum am de ales intre WR250R, DRZ400S(E), CRF250L si cred ca e si un Kawasaki la aceasta categorie.

Imi place mult Husqvarna, dar toata lumea imi zice sa aleg japoneza si tind sa ascult sfatul.

In aceiasi clasa cu WR250R mai sunt CRF250L, KLX250S si un Suzuki 200 sau 250, dar nu mai retin exact cum se numeste. Aici ai un comparativ intre WR si primele doua modele mentionate: http://www.motorcycle-usa.com/2013/03/article/2013-yamaha-wr250r-comparison/

Personal, as alege Yamaha, dar nah...este si o chestiune de gust, preferinte, etc.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ce parere aveti despre acest motor: https://www.olx.ro/oferta/2350moto-enduro-ccm-404ds-motor-drz-400-suspensii-ktm-schimb-ID1Sw3t.html#ff98b5ab94

 

Vad ca are carburatie scumpa , ceea ce oricum trebuia schimbat la DRZ S (la modelul E stiu ca are carburator decent)
Mai are suspensie si furca WP, ceea ce e un mare plus
Motorul DRZE pus pe CCM, nu inteleg de ce a facut asta

Motorul are 17000km si i-a schimbat segmentii?

Motor de DRZ pus pe alt cadru decat Suzuki si ma gandesc sa nu fie probleme in zona aia

 

Pe hartie asa pare un setup foarte bun pentru dual-sport dar nu sunt sigur de combinatiile pe care le-a facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare de ce o fi asa? Vezi vreo problema la el? Pentru ca e echipat cu 3 chestii foarte bune: motorul E (care e mai bun ca S), carburatorul si suspensiile si furca.


» Post actualizat in 17 Nov 2016 20:03

Stai asa ca e un model in sine, facut de o firma din Anglia:
http://ccm404ds.adrianmolloy.com/
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ccm/ccm_404_ds_enduro%2008.htm
deci e "legit" cum s-ar zice.


» Post actualizat in 17 Nov 2016 20:04

Cica ar fi o versiune mai buna a lui DRZE, dar trebuie sa il ingrijesti un pic mai bine ca nu e construit la fel de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CCM este aproape identic cu DRZ, teoretic cu piese mai bune la suspensie cel putin (motorul este acelasi ca la drz) se face si acum CCM 450 rally, care este pare-se foarte ok, lumea se fereste de el pt ca e firma mai putin cunoscuta, in uk este mai vindut. faptul ca omul acela sta cu ea de 2 ani (desi ma indoiesc ca are vreo problema) inseamna ca si tu vei sta in cazul in care vrei sa o vinzi

drz400s nu as lua daca as vrea sa fac si enduro (ti s-a mai spus, suspensie, cutie, power, etc)

wr250r am eu si e fenomenala, poti sa faci enduro destul de mult cu el (eu merg cu gasca de ktm, beta), daca nu ii schimbi pinionul sa iti fie usor in enduro, merge lejer 130km/h, se poate modifica si pt adventure (rtw)

crf250L nu o sa gasessti ever in romania, iar pe italia sunt f scumpe (s-au vindut in america), se folosesc ca rtw (ture in jurul lumii), dar nu vad avantajul versus wr250r

deci, reducind, daca vrei DUAL SPORT (si enduro si strada) nu ai de ales decat intre drz400e inmatriculat (aici nu prea gasesti bune si la pret ok, insa sunt in ungaria pe haznal) si wr250r

vei vinde mai usor wr25r si injectia face toti banii, iar in padure, cele 25kile minus fac diferenta

insa daca vrei sa iti iei si pasager sau bagaje si faci mai mult drum forestier decat poteci single track, drz te ajuta ca motor (are totusi 400cm)

eu am avut si drz40e, mi-a parut rau sa o vind, dar comparind cu wr25r de acum nu as sta pe ginduri (wr)

daca te tine punga sau poti sa faci credit, si mai bun ar fi un ktm 690 enduro (dar te opresti la forestiere, nu bagi padure, urcari, insa bagi mongolia de ex relaxat) - incep de pe la 5000 la second - are aceeasi greutate cu un drz400, dar pret de revinzare mai bun, injectie, etc

Editat de costinell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfat Costinel ! Ai perfecta dreptate in ceea ce spui. Planuiesc sa imi iau si un r1200GS pentru forestire la final de an viitor asa ca nu vreau ktm690. Vreau o motoreta mica care sa fie relativ versatila cum am mai spus. Si sa ma pot tine si eu dupa baietii cu KTM daca voi merge.
Intradevar un DRZE in conditie buna e ideal doar ca se gasesc mai rar in mintile lor. Chiar si anuntul ala cu CCM , omul la cei 17,000km i-a facut mententa de enduro si a forjato mult ... La asta m-am gandit si eu cu cei 2 ani de cand o are la vanzare. Ca daca o cumpar sa ma pregatesc sa raman cu ea sau sa fiu dispus sa las foarte mult la pret cand o revand.

 

WR250R pare cea mai buna alegere pentru ce vreau eu, si am si loc sa o imbunatatesc (big bore, kit exhaust + programmer), dar na inca 1500-2000E in plus.
Doar ca nu prea e piata la ele , in Italia sunt doar 2 sub 3000E. Iar cea la 2500E arata cam dubios si pare forjata : http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/wr-250-r/wr-250-r/6522607

 

Mai am insa o teama legata de puterea ei. Eu sunt obisnuit cu 900cc acum. Cand am facut scoala m-am dat cu 125, 225, si cu 600 dominator, si mi-a placut cel mai mult cu dominatorul, chiar daca nu era atat de agila. Ma rog, ce am facut noi la scoala au fost vreo 6 ore pe un teren relativ mic, un mic curs de cross, si a fost si pe ploaie cu namol si tot mi-a placut mai tare dominatorul. Dar experienta mea de enduro este fix de 6 ore asa ca mai mult ca sigur wr250r, la cele 80kg ale mele o sa fie destul pentru cel putin 1-2 ani, si daca mai pun kit de big bore probabil nu o sa simt nevoia de altceva. Clar nu o sa pot sa ma duc spre un motor enduro dedicat in viitorul apropiat asa ca un dual sport super versatil este ceea ce imi doresc.

SIngurul aspect care ma face sa ma uit si la DRZ cam in egala masura cu WR este pretul mai mic, si faptul ca e un motor mai mare si ca pot la o adica sa il iau sa merg singur pe trasele din bucegi spre exemplu. Si am de parcurs 150 km Bucuresti - Bucegi. Cu wr250r o sa fie un pic mai greu. Bagaje nu o sa car cu ea decat probabil un maxim 5 kg daca merg incolo spre drumuri montane, dar niciodata cu pasager.

Fiind dual sport ma tenteaza mult idea sa am si roti de SM si sa ma dau prin oras cu el , sa fie motorul de oras in mare parte si poate la iesiri scurte de 1-2 zile pe Cheia, Bran etc...

Partea dificila este ca eu de vreo 2 luni studiez si forumuri si youtube, si e multa informatie buna, doar ca eu nu prea stiu cu ce se mananca, si imi vine cam greu sa fac o alegere acum. Ca as putea sa cumpar azi una doar ca imi vine greu sa ma decid. Asa ca mai ma gandesc, oricum sezonul este terminat asa ca am timp, si poate mai apar oferte. O saptamana sunt : "gata, DRZ, hai sa vad ce am de ales", dar dau peste informatii care ma fac sa ma intorc iar la WR , si o tin o saptamana cu WR :)

 

Ce probleme am si eu :))

Cam asta ar fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfat Costinel ! Ai perfecta dreptate in ceea ce spui. Planuiesc sa imi iau si un r1200GS pentru forestire la final de an viitor asa ca nu vreau ktm690. Vreau o motoreta mica care sa fie relativ versatila cum am mai spus. Si sa ma pot tine si eu dupa baietii cu KTM daca voi merge.

 

Atunci ia-ti KTM, Beta, Gas-Gas, etc. Exclusiv pt coclau. Combinat cu viitorul R1200GS, ai acoperit toata gama.

» Post actualizat in 18 Nov 2016 05:05

sa il iau sa merg singur pe trasele din bucegi spre exemplu. Si am de parcurs 150 km Bucuresti - Bucegi. Cu wr250r o sa fie un pic mai greu. Bagaje nu o sa car cu ea decat probabil un maxim 5 kg daca merg incolo spre drumuri montane, dar niciodata cu pasager.

 

Fiind dual sport ma tenteaza mult idea sa am si roti de SM si sa ma dau prin oras cu el , sa fie motorul de oras in mare parte si poate la iesiri scurte de 1-2 zile pe Cheia, Bran etc...

 

Bucegi nu e o idee buna. In afara de asfaltul Sinaia - Piatra Arsa si Padina-Pestera nu ai voie cu motoare termice. E parc natural, are jandarmi peste tot si nici nu e frumos fata de turisti, fauna sau flora. In schimb, peste drum, in Baiului, e liber. Si ai si belvedere spre Bucegi.

Iesiri scurte de 1-2 zile la Cheia sau Bran poti sa le faci si cu R1200GS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci ia-ti KTM, Beta, Gas-Gas, etc. Exclusiv pt coclau. Combinat cu viitorul R1200GS, ai acoperit toata gama.

 

Nu exclud in totalitate idea doar ca :

1. Nu am unde sa o tin decat in fata blocului.

2. Nu am cum sa o transport, nu am categoria B ceea ce ma face foarte dependent de alti oameni cand vine vorba de iesiri.

3. Si sa zicem ca o inmatriculez; ma deranjeaza mentenanta laborioasa a unei motorete dedicate. Sunt incepator , nu fac hard enduro, nu caut performanta maxima.

 

 

» Post actualizat in 18 Nov 2016 05:05

 

 

Bucegi nu e o idee buna. In afara de asfaltul Sinaia - Piatra Arsa si Padina-Pestera nu ai voie cu motoare termice. E parc natural, are jandarmi peste tot si nici nu e frumos fata de turisti, fauna sau flora. In schimb, peste drum, in Baiului, e liber. Si ai si belvedere spre Bucegi.

Iesiri scurte de 1-2 zile la Cheia sau Bran poti sa le faci si cu R1200GS-ul.

 

Da, buna observatie. Cand am fost la un traseu cu prietenii pe Baiului, pe drum am vazut niste motociclisti. Cand am fost in Bucegi nu am vazut pe nimeni. Chiar vreau sa ma interesez pe unde se poate face enduro, cat mai aproape de Bucuresti.

Tu unde faci enduro ?

Merge tot cu GS-ul dar e alta senzatie cand iei viraje pe un motor mic, alta experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Dupa luni de zile de studiu si analiza in final am ales sa ma apuc de enduro si ca urmare am cumparat un KTM 400 EXC 2006 (inmatriculat si cu kitul de strada demontabil) dar pe care il voi folosi doar pentru enduro.

Pentru ca nu am masina si platforma, ma vor ajuta baietii de la enduro cu deplasarea, iar deplasarile la mecanic le pot face si singur avand in vedere ca motorul poate circula legal si pe strada.

Motorul il tin intr-un garaj la un prieten si acolo ma voi ocupa si de mentenanta.

 

A fost un proces de multe ori stresant pentru mi-a luat foarte mult timp sa imi dau seama de relatia foarte complicata intre "ceea ce cred ca vreau", "ceea ce vreau de fapt" si "ceea ce am nevoie", si sa ajung la o decizie cu care sa fiu impacat.

Am ales un enduro pur pentru ca dual-sportingul este destul de limitat si nu eram prea incantat de optiunile de motorizare dual-sport, in principal drz-ul prea greoi si wr250r prea scump si underpowered.

Acum urmeaza echipamentul complet in care voi investi destul

 

In orice caz, sunt foarte multumit de alegere. Abia astept sa inceapa noul sezon!

post-83660-0-46166500-1487325728_thumb.jpg

Editat de CristianLuca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Hehehe! L-ai luat de la Timisoara, nu?

L-am ochit si eu printre anunturile de pe Olx, numai ca la mine nu este urgenta achizitia.

Sa il stapanesti cu placere si distractie maxima impreuna ;) :)!

 

A fost un proces de multe ori stresant pentru mi-a luat foarte mult timp sa imi dau seama de relatia foarte complicata intre "ceea ce cred ca vreau", "ceea ce vreau de fapt" si "ceea ce am nevoie", si sa ajung la o decizie cu care sa fiu impacat.

Am ales un enduro pur pentru ca dual-sportingul este destul de limitat si nu eram prea incantat de optiunile de motorizare dual-sport, in principal drz-ul prea greoi si wr250r prea scump si underpowered.


Fain sintetizat. Fully agree ;)!

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pentru achiziție,ai la ea și roti de SM?Cu cauciucurile din poza nu prea poți face enduro,doar ceva poteci,dacă dai de un loc cu pământ mai umed,e groasa rău.Apoi dacă vrei să o folosești pentru SM trebuie să umbli la reglaje suspensii,pe strada îți trebuie suspensii mai tari,o furca de Cross e mult mai buna pentru supermoto.Si dacă vrei să mergi pe motocicleta 150 de km că sa ajungi o zona unde vrei sa faci enduro e ok la dus,la întors e nebunie,ești transpirat,obosit(enduro te obosește destul de mult).Eu am inceput un pic de enduro cu Ktm 525 ,e aproape identica cu a ta numai că are motorul un pic mai mare,dar la cadru,forma,suspensii și plastice e identica și mi-am blestemat zilele,după ce ai văzut de 2-3 ori(și o sa cazi ai sa vezi)o sa para incredibil de grea,plus că dacă stă mult cu capul in jos până să o ridici de îneacă și îi vine ulei in filtru de aer și implicit in carburator,și sa vezi atunci distracție când o sa încerci să o pornești.Eu am păstrat Ktm 525 exc pentru supermoto ,și am strâns din poponeata și mi-am luat și un Ktm exc 200 in 2 timpi.Aaa vezi că și la al tău va trebui sa ii schimbi uleiul la ore de funcționare.Bafta și o sa vezi in varianta supermoto cu suspensie setate bine e o bestie în oraș.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehehe! L-ai luat de la Timisoara, nu?

L-am ochit si eu printre anunturile de pe Olx, numai ca la mine nu este urgenta achizitia.

Sa il stapanesti cu placere si distractie maxima impreuna ;) :)!

 

Fain sintetizat. Fully agree ;)!

Dap, Din Timisoara.

 

 

Felicitări pentru achiziție,ai la ea și roti de SM?Cu cauciucurile din poza nu prea poți face enduro,doar ceva poteci,dacă dai de un loc cu pământ mai umed,e groasa rău.Apoi dacă vrei să o folosești pentru SM trebuie să umbli la reglaje suspensii,pe strada îți trebuie suspensii mai tari,o furca de Cross e mult mai buna pentru supermoto.Si dacă vrei să mergi pe motocicleta 150 de km că sa ajungi o zona unde vrei sa faci enduro e ok la dus,la întors e nebunie,ești transpirat,obosit(enduro te obosește destul de mult).Eu am inceput un pic de enduro cu Ktm 525 ,e aproape identica cu a ta numai că are motorul un pic mai mare,dar la cadru,forma,suspensii și plastice e identica și mi-am blestemat zilele,după ce ai văzut de 2-3 ori(și o sa cazi ai sa vezi)o sa para incredibil de grea,plus că dacă stă mult cu capul in jos până să o ridici de îneacă și îi vine ulei in filtru de aer și implicit in carburator,și sa vezi atunci distracție când o sa încerci să o pornești.Eu am păstrat Ktm 525 exc pentru supermoto ,și am strâns din poponeata și mi-am luat și un Ktm exc 200 in 2 timpi.Aaa vezi că și la al tău va trebui sa ii schimbi uleiul la ore de funcționare.Bafta și o sa vezi in varianta supermoto cu suspensie setate bine e o bestie în oraș.

 

Nu am roti de SM, dar am cauciucuri cross in stare buna deja montate pe ea. Stiu despre ce vorbesti dar nu o sa voi folosi in felul ala. O sa o duc la destinatie cu platforma. O sa fie motor de enduro.

Cat despre varianta supermoto, mai degraba mi-as mai lua un DRZ400SM decat sa bag bani in roti de SM (500E) si sa pierd atat de mult timp interschimbandu-le. Imi mai si amestec orele de functionare si nu e bine sa le amesteci cand vine vorba sa iei motorul ala prin padure si sa depinzi de el.

Stiu ca idealul este 2T, dar sunt pasi de urmat. 2T e neprietenos pentru un incepator in enduro, chiar daca ai experienta de strada.

4T is are rostul lui, si eu am vrut 4T pentru inceput, si bine am facut.

Editat de CristianLuca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e adevărat,dacă îți iei un 125 sau 200 poate chiar și 250 e ok ,e o alta senzație,la 2T nu ai cuplu de jos că la la un 4T,trebuie sa tragi tare de gaz și ai să vezi ce prietenoasa este când după două căzături e ușor să o ridici și e și mai ușor să o pornești.Asa cum ziceam am fost în situația ta:inceput pe 4T și trecut apoi pe 2T,După ce am trecut pe 2T parca nu trăgea motoreta,eram obișnuit să nu deschid gazul prea mult,dar după o tura doua incep sa mă obișnuiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...