Sari la conținut

Primul enduro fiabil?


CristianLuca
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

Pe scurt, vreau sa incep enduro si as aprecia cateva sugestii. Am citit multe discutii pe acest forum despre acest subiect dar tot m-am gandit sa deschid un topic. Ceva detalii despre mine:
- Am la dispozitie undeva la 3000E pentru motor.
- Voi folosi motorul pentru plimbari in padure si soft enduro, clasic.
- Motorul il voi tine in fata blocului (iarna la garaj)
- Il voi inmatricula si il voi folosi ca dual sport pentru ca nu am cum altfel sa ajung in padurile din aproprierea Bucurestiului
- In mare parte voi practica sportul singur
Nu cunosc prea multe despre partea asta de motociclism (am experienta pe kawasaki er-6n, TDM 900A) dar studiez piata si forumurile de vreo 2 luni si sincer pe zi devin mai confuz asupra a ceea ce mi-ar trebui.
Nu am cum sa incerc motoare sa vad ce mi-ar placea asa ca trebuie sa aleg in final spre ce ma duc.
Pana acum imi place Husky TE310, TE250, Yamaha WR250F/R desi am inteles ca cele in 2T ar fi mai fun dar si mai putin fiabile.
Nu ma astept sa fie la fel de fiabile ca motoarele de strada dar as vrea totusi un enduro caruia sa nu trebuiasca sa ii fac schimb de ulei la 6-10 ore si sa ii fac prea multe reglaje la fiecare iesire.
Nu ma prea pricep la mecanica si nu stiu cat il voi putea surubarii in fata blocului.
Asadar, ce parere aveti?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut DRZ 400 e super pentru dual, e mai grae, dar daca vrei usoara vezi yamaha sau honda, desi exista si la suzuki usoara dar e de cross

 

cu drz 400 am facut chiar si hard enduro, calaretul conteaza

Editat de Lucian Dutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, dar o sa ai o problema la deplasarea pe sosea. Cu cat motorul e mai usor, cu atat e mai greu de pilotat pe asfalt. O sa te sufle tirurile de nu o sa te vezi.

Eu, de exemplu, aveam o ragalie de Husqvarna TE610, la vreo 120 kg. Ma urcam pe ea in Bucuresti, dadeam o fuga pana la Ciolpani sa ma prostesc pe circuitul de acolo si apoi veneam inapoi. Iar deplasarea pe sosea ma obosea mult mai mult decat prosteala pe circuit.

Si inca ceva, un motor de hard enduro necesita mai multa mentenanta, iar tu nu vrei surubareala. Nu vrei sa-i schimbi uleiul si filtrele la 10-15 ore, nu vrei sa reglezi la tacheti, sa cureti filtrul de aer, etc. La ce vrei tu, un magar de DRZ400 e excelent. Iar in teren, la soft enduro, nu o sa simti tu diferenta de greutate atata timp cat nu o sa te bagi pe trasee dificile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Sunt sigur ca un 2T usor pentru hard enduro e ce trebuie "on the long run" dar pentru inceput am nevoie de altceva.

Pe subiect am gasit si 2 clipuri foarte interesante care sa ma ajute in decizie si poate si pe altcineva care citeste acest topic si cauta acelasi lucru.

 

Aparent DRZ400 si WR250R ar fi printre cele mai bune alegeri.




Editat de CristianLuca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul a inceput sa fie facut dupa ce celalalt nu s-a mai vandut in UE.... unul e injectie, altul carb.

 

pt mine wrr-ul pare underpowered in unele conditii. dar drzul e vechi. sansele sa gasesti unul ok sunt minime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha wr 450,an 2005.Stare foarte buna,se poate inmatricula.Pornire buton si pedala.
Extra:carene+aripi acerbis noi,set jante excel takasago 19,21,Kit ambreiaj,manete,pinioane+lant,placute frana fata+spate..https://www.facebook.com/groups/590752211020953/permalink/1076317555797747/?sale_post_id=1076317555797747

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha wr 450,an 2005.Stare foarte buna,se poate inmatricula.Pornire buton si pedala.

Extra:carene+aripi acerbis noi,set jante excel takasago 19,21,Kit ambreiaj,manete,pinioane+lant,placute frana fata+spate..https://www.facebook.com/groups/590752211020953/permalink/1076317555797747/?sale_post_id=1076317555797747

 

in 3-4 sezoane, bagi in el inca o data pretul de achizitie....

 

plus ca iti rupe kuru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca sunt 2 variante de luat in seama pentru DRZ, S si E, si e o tona de informatii despre ele pe youtube. Inca ma documentez despre treaba, si imi analizez optiunile. Vad ca nici pe Italia nu sunt chiar asa de multe optiuni.

Alegerea cea mai buna pana acum pare sa fie DRZ E modificat si pentru strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai greu cu E inmatriculat. doar daca aduci gata inmatricula de afara ... un S cu 3X3 si rejet e suficient. Acum depinde pe unde vrei sa mergi.dupa studii aprofundate am constatat ca 39 e frectie iar big bore scurteaza inutil viata motorului. Al meu l-am pregatit pentru forestiere.. mai dure putin .. si I-am marit autonomia. pentru padure pura trebuie capra dedicata.

 

post-5165-0-66207000-1471979541_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...