Sari la conținut

Yamaha MT-03 2006


Andrei-LKY
 Share

Postări Recomandate

De aproximativ trei saptamani sunt fericitul incepator posesor de Yamaha. Cam grea decizia in a alege o motocicleta care sa se incadreze in A2(am 19 ani) dar intr-un final am gasit-o, nici mai mult nici mai putin de 33kw pe cunoscutul mono de 660cc. Motocicleta se lauda cu 19.000km si ceva accesorii cum ar fi "mini" parbrizul, scut, handguarduri, tobe akrapovic silentioase. In afara de tobe cred ca accesoriile au fost achizitionate de la yamaha. Deocamdata i-am schimbat uleiu(Motul 7100) si filtrele. I-am luat cauciucuri noi, Michelin Pilot Street Radial si urmeaza sa ii inlocuiesc si tampoanele de la pinionul de spate. Mai sunt posesori de mt-03 pe aici? As avea cateva intrebari. Va multumesc. Revin cu poze deoarece nu pot sa pun de pe telefon.

» Post actualizat in 18 Aug 2016 08:29

Sper ca sunt destul de clare.

post-94793-0-53385600-1471508828_thumb.jpg

post-94793-0-80736800-1471508876_thumb.jpg

post-94793-0-42204400-1471508958_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am costum complet din piele doar ca nu am stat sa il pun pe mine pentru o poza pe caldura de 40 de grade :D iar prin oras port blugi cu protectii casca si geaca de piele, sorry dar este extrem de cald, pentru o cursa de aproximativ 1-2km sa pun costum complet pe mine apoi sa ma schimb si tot asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mica intrebare, de ce doua tevi de evacuare daca e monocilindru, e doar de forma? Mereu am crezut ca motocicleta asta e 2 in Linie. Frumoasa foc totusi!

 

 

Posibil, nu sunt sigur... din cilindru ies doua tevi dupa intra intr-una mai mare apoi se imparte respectiva teava in doua. Este posibil ca din cauza pistonului foarte mare sa aiba nevoie de cele doua evacuari.

 

E o alegere pe care au făcut-o la XT 660 (motocicletă de pe care au luat motorul pentru MT-03), probabil pentru a-l diferenția de modelul anterior (XT 600). Nu văd vreo rațiune tehnică temeinică pentru a avea câte o țeavă separată pentru fiecare dintre cele două supape de evacuare - cel puțin nu una care să ofere vreun avantaj concret. Dacă LC4 (690cc) nu are nevoie de mai mult de o țeavă, nu văd de ce asta (659cc) ar avea. Este vorba de o alegere stilistică și care contribuie la sunetul caracteristic al acestui motor.

 

MT-03 model 2016 nu mai are nimic de-a face cu acesta, și are într-adevăr un bicilindru paralel - de 321cc însă. Este versiunea naked a lui YZF-R3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristian, am precizat ca port prin oras blugi cu protectii, geaca de piele si casca nu a zis nimeni nimic de slapi si alte minunatii. Banuiesc ca faza cu armanii adidas etc este la misto deoarece eu nu am purtat asa ceva si nu o sa port nici cu masina. Pe aia cu armani scris mare pe tricou ii consider tigani sau cocalari punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea ma pricep dar tind sa cred ca si cei 10 ani au efect asupra acelui cauciuc, nu stiu sigur daca sunt duse ca nu prea ma pricep dar cand pun mana pe pinionu de spate pot sa il misc in sensu de rotatie cate 0.3 cm in fata si 0.3 cm in spate, e normal? Eu am zis ca sunt tampoanele alea duse. Astept pareri ca nu ma pricep :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...