Andrei28 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Salutare lume buna! De vreo 2 saptramani sunt si eu, din nou posesor de moto. Dupa ce mi-am dat, cu strangere de inima, prima mea motoreta, CB-ul de 500...mi-am luat TDM 850. Voiam ceva de touring, frumos, elegant, destul de puternic pentru bagaje si pasager, dar nici prea puternnic, e totusi al doilea motor. Dupa multe cautari si desigur, "influente/sfaturi", de la prieteni, eram hotarat ca vreau TDM, dar nu reuseam sa gasesc unul in mintile lui. Eram dezamagit si foarte suparat pe viata :alcy:pentru ca nu reuseam sa-mi gasesc motorul mult dorit. Ba mai mult, in fiecare zi, vedeam motoare si le auzeam cu trec pe strada, si imi venea sa turb. Incepusem sa renunt, si sa imi caut altceva...Bandit 1200, Freewind...oscilam de la una la alta, doar sa imi iau motor, sa ma pot plimba. Gasisem un Bandit in Ungaria, si vorbisem cu un prieten sa mergem sa-l vedem si...cu o seara inainte sa plec, am dat peste TDM-ul din poze. Atunci seara am mers sa-l vad...arata bine, frumos, ingrijit...l-am adus acasa Ma bucur de el in fiecare zi si cel mai importat e ca ii place si sotiei (In prima duminica am facut 300 km si dupa ce am ajuns acasa, mai voia sa mergem) Va doresc asfalt uscat si o toamna lunga si calduroasa Resprect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 drumuri bune sa aveti impreuna... si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 https://www.facebook.com/groups/316009251854760/?fref=ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Fa-i sau cumpara-i un scut (de 3vd), da bine si e util, eu ma pomenisem cu o indoitura pe galerie de la un pietroi ceva Pare ingrijita, sa o stapanesti sanatos fara belele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Mie tot nu imi vin sa cred cum un "cioban" de la mine de la tara a avut un tdm asemanator de 850 cumparat de la un tigan, tdm de prin 99-00 luat cu 1800ron, mda chiar 18 milioane, mai putin de 500euro si cu actele in regula dar acesta si-a batut joc de motor sarea cu el pe camp apoi a luat o folie de pe camp la pinionu de fata peobabil a stricat simeringul a ramas fara ulei si asa a mers, dus a fost motorul....pacat Editat August 23, 2016 de Andrei-LKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 am avut si eu una identica. iarta foarte multe, super comod si ai grija la ulei...toate tdm-urile papa ulei...mai au ele cateva probleme specifice...cum ar fi o-ring-ul de la antigel..ma rog..nimic grav...bravo, super motocicleta...eu am schimbat-o pentru ca voiam ceva mai puternic...dar si acum ii duc dorul...si inca ceva, merita sa ii pui niste cutii nesimtite pe ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) .mai au ele cateva probleme specifice...cum ar fi o-ring-ul de la antigel..ma rog..nimic grav...] Cateva e putin spus: O-ringul de la termostat (parca se potrivea si termostatul de tico), cuiele pointeau, tuburile emulsoare nedemontabile la modelul asta (in caz de uzura schimbi carburile), cuiele de la soc, multi se plangeau de pornirea prea saraca pe cilindrul stanga, bucsele de cauciuc de la ghidon (jugul superior), pompa de apa care in caz de problema vine doar completa la multi bani (sa stii in caz de problema ca merge presetupa de r6 2000), cuzinetii de furca (mi-a confirmat si un mecanic ca se duc cam repede la modelul asta si troncane in draci), capacelele de la furci sa ai grija sa nu le fortezi (chiar daca sunt blocate) ca nu mai ai reglaj pe ele si mai gasesc cateva daca imi aduc aminte. Greu de ajuns la baterie, la bujii (cu cheia potrivita e usor), probleme uneori la verificat uleiul (trebuie insistat) si urmarit indeaproape. Dar si cand merge... Vis. Editat August 23, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei28 Postat August 23, 2016 Autor Share Postat August 23, 2016 Multumesc tuturor pentru sfaturi si aprecieri! De multe dintre ele stiam, am citit o gramada de forumuri si m-am informat, ca sa iau cea mai buna decizie. Are 21k km...nu stiu daca sunt reali sau nu...dar arata foarte bine. Are inca folia pe contact. Gumele sunt noi, la fel si lantul si pinioanele. Uleiul il urmaresc de fiecare data inainte de iesire. (am citit pe forum cum trebuie verificat ) Deocamdata nu am ce sa ii reprosez. Daca am grija de ea, are si ea de mine! Sa auzim numai de bine! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Daca uleiul se verifica cu motorul cald, il verifici cam degeaba inainte de iesiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei28 Postat August 23, 2016 Autor Share Postat August 23, 2016 Kevin, ai dreptate. O pornesc, sa se incalzeasca si dupa ce o las sa se potoleasca putin verific uleiul. Dupa aceea pornesc la drum. Omul cat traieste, invata! Se multumeste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Verifica pe topicul posesorilor de TDM procedura exacta, baietii stiu cu se se mananca modelul tau, e destul de pretentios la cantitatea de ulei. Succes cu el si multi kilometri frumosi si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) Felicitari pt achizitie! La motociclete de strada gasesti topicul dedicat acestui model si ai si forum dedicat modelului Pt verificare ulei: il pornesti 5-10 minute, si dupa il lasi sa stea 5 minute si verifici fereastra. simplu ca buna ziua ulei iti recomand 15w50 aca ti se pare ca a papat cam mult ulei mai fa o verificare inainte sa te apuci sa completezi cu prea mult. » Post actualizat in 23 Aug 2016 19:38 am avut si eu una identica. iarta foarte multe, super comod si ai grija la ulei...toate tdm-urile papa ulei...mai au ele cateva probleme specifice...cum ar fi o-ring-ul de la antigel..ma rog..nimic grav...bravo, super motocicleta...eu am schimbat-o pentru ca voiam ceva mai puternic...dar si acum ii duc dorul...si inca ceva, merita sa ii pui niste cutii nesimtite pe ea... nu toate, doar 4txurile PS in fiecare an se organizeaza inturnirea posesorilor de TDM din Romania la care participa in ultimi ani si straini. Anul viitor va fi in Maramures. Primul week-end din iulie, in fiecare an! Te asteptam! Editat August 23, 2016 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Felicitari pentru achizitie, super motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Cateva e putin spus: O-ringul de la termostat (parca se potrivea si termostatul de tico), cuiele pointeau, tuburile emulsoare nedemontabile la modelul asta (in caz de uzura schimbi carburile), cuiele de la soc, multi se plangeau de pornirea prea saraca pe cilindrul stanga, bucsele de cauciuc de la ghidon (jugul superior), pompa de apa care in caz de problema vine doar completa la multi bani (sa stii in caz de problema ca merge presetupa de r6 2000), cuzinetii de furca (mi-a confirmat si un mecanic ca se duc cam repede la modelul asta si troncane in draci), capacelele de la furci sa ai grija sa nu le fortezi (chiar daca sunt blocate) ca nu mai ai reglaj pe ele si mai gasesc cateva daca imi aduc aminte. Greu de ajuns la baterie, la bujii (cu cheia potrivita e usor), probleme uneori la verificat uleiul (trebuie insistat) si urmarit indeaproape. Dar si cand merge... Vis. La 4TX nu-s bucse de cauciuc la ghidon. Asta e valabil pentru 3VD. Eu, in 60.000 km facuti de mine, n-am avut nicio problema cu furca, pompa de apa sau carburatorul. Am avut, insa, e drept, cu o=ring-ul de la termostat. Daca mobra e în mințile ei și tu ai grijă de ea, nu-ți va face nicio problemă! Cum s-a spus aici, trebuie sa stai cu un ochi de vultur pe ochiul...magic. Asa cum a zis si Cava, daca sesizezi modificarea nivelulului, nu trebuie sa intri in trepidatii. Mai verifica o data (mobra are un sistem de ungere ceva mai complicat) si abia apoi completezi, daca e nevoie. Iti spune cineva patit!. Si, pentru detalii, dacă te interesează, te duci pe forumul TDM Romania si afli cam tot ce vrei. Sau pe facebook... Felicitări pentru achiziție si să faci kilometri fără număr în șaua TDM-ului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 La 4TX nu-s bucse de cauciuc la ghidon. Asta e valabil pentru 3VD. Da, corect. Si la ST Eu, in 60.000 km facuti de mine, n-am avut nicio problema cu furca, pompa de apa sau carburatorul. Am avut, insa, e drept, cu o=ring-ul de la termostat. La TX e o idee mai groasa furca - 43 fata de 41 la 3vd, poate s-au mai imbunatatit, insa de faza cu cuzinetii, trebuie avut grija si facuta revizia la furca cum trebuie, daca nu, se belesc imediat. Nu costa mult, insa ai nostri se calicesc la orice rahat. Gandesc ca nu e normal sa dai 100 ron pe semeringuri, 150 pe cuzineti, 50 uleiul si mai dai si manopera? Ca nu ai avut tu probleme cu ele, ori ai avut super-grija sau ai nimerit ceva f ok, insa la cati au avut probleme cu chestiile astea, trebuie macar verificate, ca nu stii pe mana cui a fost. Mai bine asa, decat sa stai ca chitai pe langa ea pe marginea drumului, indiferent de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Cum s-a spus aici, trebuie sa stai cu un ochi de vultur pe ochiul...maro )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a-d-n Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Sa-l stapanesti sanatos! M-am uitat si eu dupa TDM, dar sunt prea mic de inaltime si mi-ar fi cam greu de manevrat in loc . Pana atunci am ales varianta de touring Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.