Sari la conținut

Yamaha TDM 850


Andrei28
 Share

Postări Recomandate

Salutare lume buna!

 

De vreo 2 saptramani sunt si eu, din nou posesor de moto. :mexicanwave:

Dupa ce mi-am dat, cu strangere de inima, prima mea motoreta, CB-ul de 500...mi-am luat TDM 850.

 

Voiam ceva de touring, frumos, elegant, destul de puternic pentru bagaje si pasager, dar nici prea puternnic, e totusi al doilea motor. Dupa multe cautari si desigur, "influente/sfaturi", de la prieteni, eram hotarat ca vreau TDM, dar nu reuseam sa gasesc unul in mintile lui.

Eram dezamagit si foarte suparat pe viata :alcy:pentru ca nu reuseam sa-mi gasesc motorul mult dorit. Ba mai mult, in fiecare zi, vedeam motoare si le auzeam cu trec pe strada, si imi venea sa turb. :-L

Incepusem sa renunt, si sa imi caut altceva...Bandit 1200, Freewind...oscilam de la una la alta, doar sa imi iau motor, sa ma pot plimba.

Gasisem un Bandit in Ungaria, si vorbisem cu un prieten sa mergem sa-l vedem si...cu o seara inainte sa plec, am dat peste TDM-ul din poze.

 

Atunci seara am mers sa-l vad...arata bine, frumos, ingrijit...l-am adus acasa :peace: :rock:

Ma bucur de el in fiecare zi si cel mai importat e ca ii place si sotiei :love: (In prima duminica am facut 300 km si dupa ce am ajuns acasa, mai voia sa mergem)

 

Va doresc asfalt uscat si o toamna lunga si calduroasa :)

Resprect! :peace:

 

post-91489-0-99847400-1471952409_thumb.jpg

post-91489-0-93974300-1471952419_thumb.jpg

post-91489-0-14063200-1471952423_thumb.jpg

post-91489-0-60437500-1471952433_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-i sau cumpara-i un scut (de 3vd), da bine si e util, eu ma pomenisem cu o indoitura pe galerie de la un pietroi ceva :) Pare ingrijita, sa o stapanesti sanatos fara belele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Mie tot nu imi vin sa cred cum un "cioban" de la mine de la tara a avut un tdm asemanator de 850 cumparat de la un tigan, tdm de prin 99-00 luat cu 1800ron, mda chiar 18 milioane, mai putin de 500euro si cu actele in regula dar acesta si-a batut joc de motor sarea cu el pe camp apoi a luat o folie de pe camp la pinionu de fata peobabil a stricat simeringul a ramas fara ulei si asa a mers, dus a fost motorul....pacat

Editat de Andrei-LKY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu una identica. iarta foarte multe, super comod si ai grija la ulei...toate tdm-urile papa ulei...mai au ele cateva probleme specifice...cum ar fi o-ring-ul de la antigel..ma rog..nimic grav...bravo, super motocicleta...eu am schimbat-o pentru ca voiam ceva mai puternic...dar si acum ii duc dorul...si inca ceva, merita sa ii pui niste cutii nesimtite pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.mai au ele cateva probleme specifice...cum ar fi o-ring-ul de la antigel..ma rog..nimic grav...]

Cateva e putin spus: O-ringul de la termostat (parca se potrivea si termostatul de tico), cuiele pointeau, tuburile emulsoare nedemontabile la modelul asta (in caz de uzura schimbi carburile), cuiele de la soc, multi se plangeau de pornirea prea saraca pe cilindrul stanga, bucsele de cauciuc de la ghidon (jugul superior), pompa de apa care in caz de problema vine doar completa la multi bani (sa stii in caz de problema ca merge presetupa de r6 2000), cuzinetii de furca (mi-a confirmat si un mecanic ca se duc cam repede la modelul asta si troncane in draci), capacelele de la furci sa ai grija sa nu le fortezi (chiar daca sunt blocate) ca nu mai ai reglaj pe ele si mai gasesc cateva daca imi aduc aminte. Greu de ajuns la baterie, la bujii (cu cheia potrivita e usor), probleme uneori la verificat uleiul (trebuie insistat) si urmarit indeaproape. Dar si cand merge... Vis.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi si aprecieri!

 

De multe dintre ele stiam, am citit o gramada de forumuri si m-am informat, ca sa iau cea mai buna decizie.

 

Are 21k km...nu stiu daca sunt reali sau nu...dar arata foarte bine. Are inca folia pe contact. Gumele sunt noi, la fel si lantul si pinioanele.

Uleiul il urmaresc de fiecare data inainte de iesire. (am citit pe forum cum trebuie verificat :) )

Deocamdata nu am ce sa ii reprosez.

 

Daca am grija de ea, are si ea de mine!

 

Sa auzim numai de bine!

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt achizitie! La motociclete de strada gasesti topicul dedicat acestui model si ai si forum dedicat modelului ;)

 

Pt verificare ulei: il pornesti 5-10 minute, si dupa il lasi sa stea 5 minute si verifici fereastra. simplu ca buna ziua

 

ulei iti recomand 15w50

 

aca ti se pare ca a papat cam mult ulei mai fa o verificare inainte sa te apuci sa completezi cu prea mult.


» Post actualizat in 23 Aug 2016 19:38


am avut si eu una identica. iarta foarte multe, super comod si ai grija la ulei...toate tdm-urile papa ulei...mai au ele cateva probleme specifice...cum ar fi o-ring-ul de la antigel..ma rog..nimic grav...bravo, super motocicleta...eu am schimbat-o pentru ca voiam ceva mai puternic...dar si acum ii duc dorul...si inca ceva, merita sa ii pui niste cutii nesimtite pe ea...

nu toate, doar 4txurile ;)

 

PS in fiecare an se organizeaza inturnirea posesorilor de TDM din Romania la care participa in ultimi ani si straini. Anul viitor va fi in Maramures. Primul week-end din iulie, in fiecare an! Te asteptam!

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva e putin spus: O-ringul de la termostat (parca se potrivea si termostatul de tico), cuiele pointeau, tuburile emulsoare nedemontabile la modelul asta (in caz de uzura schimbi carburile), cuiele de la soc, multi se plangeau de pornirea prea saraca pe cilindrul stanga, bucsele de cauciuc de la ghidon (jugul superior), pompa de apa care in caz de problema vine doar completa la multi bani (sa stii in caz de problema ca merge presetupa de r6 2000), cuzinetii de furca (mi-a confirmat si un mecanic ca se duc cam repede la modelul asta si troncane in draci), capacelele de la furci sa ai grija sa nu le fortezi (chiar daca sunt blocate) ca nu mai ai reglaj pe ele si mai gasesc cateva daca imi aduc aminte. Greu de ajuns la baterie, la bujii (cu cheia potrivita e usor), probleme uneori la verificat uleiul (trebuie insistat) si urmarit indeaproape. Dar si cand merge... Vis.

 

La 4TX nu-s bucse de cauciuc la ghidon. Asta e valabil pentru 3VD. Eu, in 60.000 km facuti de mine, n-am avut nicio problema cu furca, pompa de apa sau carburatorul. Am avut, insa, e drept, cu o=ring-ul de la termostat.

 

Daca mobra e în mințile ei și tu ai grijă de ea, nu-ți va face nicio problemă!

Cum s-a spus aici, trebuie sa stai cu un ochi de vultur pe ochiul...magic. Asa cum a zis si Cava, daca sesizezi modificarea nivelulului, nu trebuie sa intri in trepidatii. Mai verifica o data (mobra are un sistem de ungere ceva mai complicat) si abia apoi completezi, daca e nevoie. Iti spune cineva patit!. Si, pentru detalii, dacă te interesează, te duci pe forumul TDM Romania si afli cam tot ce vrei. Sau pe facebook...

 

Felicitări pentru achiziție si să faci kilometri fără număr în șaua TDM-ului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 4TX nu-s bucse de cauciuc la ghidon. Asta e valabil pentru 3VD.

Da, corect. Si la ST :)

Eu, in 60.000 km facuti de mine, n-am avut nicio problema cu furca, pompa de apa sau carburatorul. Am avut, insa, e drept, cu o=ring-ul de la termostat.

La TX e o idee mai groasa furca - 43 fata de 41 la 3vd, poate s-au mai imbunatatit, insa de faza cu cuzinetii, trebuie avut grija si facuta revizia la furca cum trebuie, daca nu, se belesc imediat. Nu costa mult, insa ai nostri se calicesc la orice rahat. Gandesc ca nu e normal sa dai 100 ron pe semeringuri, 150 pe cuzineti, 50 uleiul si mai dai si manopera? Ca nu ai avut tu probleme cu ele, ori ai avut super-grija sau ai nimerit ceva f ok, insa la cati au avut probleme cu chestiile astea, trebuie macar verificate, ca nu stii pe mana cui a fost. Mai bine asa, decat sa stai ca chitai pe langa ea pe marginea drumului, indiferent de mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sa-l stapanesti sanatos! M-am uitat si eu dupa TDM, dar sunt prea mic de inaltime si mi-ar fi cam greu de manevrat in loc :D. Pana atunci am ales varianta de touring ;) Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...