Sari la conținut

Înmatriculare KTM


Postări Recomandate

Salut. Am si eu un KTM Excf de 250 , are far si stop. Întrebare : de ce am nevoie pentru a-l înmatricula, știu ca trebuie sa am far , stop , semnalizari si oglinzi.

Kilometrajul trebuie sa meargă ? Am nevoie de claxon ?

Si o a doua întrebare : dacă am doar talonul de Italia , il pot înmatricula ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acte necesare inmatriculare auto 2016. Ce trebuie sa aveti la dosar:

  1. cerere de inmatriculare tipizat (este gratuita si o puteti descarca de pe Internet sau o gasiti la DRPCIV);
  2. fisa de inmatriculare auto vizata la Directia Impozite si Taxe Locale de sector semnata de fostul si de actualul proprietar, in cazul persoanelor juridice este nevoie si de stampila firmei (original);
  3. cartea de identitate a vehicului (original si copie);
  4. certificatul de inmatriculare al fostului proprietar in care acesta a inscris transmiterea dreptului de proprietate (talonul - original). ITP-ul trebuie sa fie valabil (inspectia tehnica periodica);
  5. contractul de vanzare-cumparare sau factura (in original si copie);
  6. actul de identitate al solicitantului (original si copie);
  7. asigurarea obligatorie de raspundere civila auto (RCA) cu numele noului proprietar (copie);
  8. chitanta de plata a contravalorii taxei de inmatriculare (original - 60 lei);
  9. dovada de plata a contravalorii certificatului de inmatriculare (talon auto - original - 37 lei);
  10. dovada de plata timbru de mediu sau adeverinta din care reiese nerestituirea taxei (original si copie);
  11. placutele cu numarul de inmatriculare vechi, daca vreti/trebuie sa le schimbati;
  12. certificatul de autenticitate emis de Registrul Auto Roman (original) - doar pentru masinile aduse din strainatate;

Mai multe afli pe www.drpciv.ro, sectiunea informatii de interes public.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a avut numere un italia se poate înmatriculat si aici,trebuie sa ii faci url-ul la rar si sa ii scoti carte de identitate pe romania.Trebuie sa ai sicche care sa ateste ca tu sau altcineva a cumparat mobra din italia si ca cei din italia au radiato pentru export.si in rest răbdare si drumuri la rar.faci in aceiasi zi omologarea,url si identificare.bafta

» Post actualizat in 31 Aug 2016 18:24

Nenorocit de telefon cu dictionar de cacao numai rahaturi am scris,dar întelegi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii pur si simplu nu inteleg....

Daca ai, de exemplu, un motor cu talon de Romania, asta nu garanteaza ca nu a fost furat dintr-un garaj cu tot cu talon. Trebuie sa ai contract vanzare-cumparare cu cel din talon, dovada ca el si l-a radiat de la fiscalul lui, cartea de identitate, talonul pe care sa scrie vanzatorul ca a instrainat motorul catre tine. La fel e si cu motocicletele din Italia, iti trebuie nu atat talonul, ci contractul de vanzare-cumparare, dovada ca motorul a fost radiat din Italia in vederea exportului si inca ceva, nu mai stiu exact ce, eliberat tot de italieni. Per total, daca tii legatura cu proprietarul din acte, ii trimiti talonul si il rogi sa o radieze in vederea exportului. Altfel nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii pur si simplu nu inteleg....

Daca ai, de exemplu, un motor cu talon de Romania, asta nu garanteaza ca nu a fost furat dintr-un garaj cu tot cu talon. Trebuie sa ai contract vanzare-cumparare cu cel din talon, dovada ca el si l-a radiat de la fiscalul lui, cartea de identitate, talonul pe care sa scrie vanzatorul ca a instrainat motorul catre tine. La fel e si cu motocicletele din Italia, iti trebuie nu atat talonul, ci contractul de vanzare-cumparare, dovada ca motorul a fost radiat din Italia in vederea exportului si inca ceva, nu mai stiu exact ce, eliberat tot de italieni. Per total, daca tii legatura cu proprietarul din acte, ii trimiti talonul si il rogi sa o radieze in vederea exportului. Altfel nu.

dai declaratie la inmatriculari ca a venit pe platforma din tara UE respectiva (fara numere) sau dai numerele straine daca le ai. nu e obligatoriu sa fi fost radiata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca confunzi un pic. La inmatriculare, politia iti cere sa declari ca ai adus-o pe platforma sau iti cere numerele PROVIZORII cu care a fost adusa, in cazul in care ai venit calare pe ea. Dar asta nu exclude faptul ca in Italia trebuie facut un contract de vanzare-cumparare, trebuie sa o radiezi de la fiscalul lor si trebuie sa scrie inclusiv pe talonul vehiculului "radiat in vederea exportului". Altfel cum o inmatriculezi in Romania, daca nu poti dovedi ca a fost cumparata legal?

 

 

Oricum, acest topic trebuie mutat la legislatie-acte-vama, nu prea are ce cauta la discutii enduro-motocross, indiferent desre ce vehicul vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca confunzi un pic. La inmatriculare, politia iti cere sa declari ca ai adus-o pe platforma sau iti cere numerele PROVIZORII cu care a fost adusa, in cazul in care ai venit calare pe ea. Dar asta nu exclude faptul ca in Italia trebuie facut un contract de vanzare-cumparare, trebuie sa o radiezi de la fiscalul lor si trebuie sa scrie inclusiv pe talonul vehiculului "radiat in vederea exportului". Altfel cum o inmatriculezi in Romania, daca nu poti dovedi ca a fost cumparata legal?

 

 

Oricum, acest topic trebuie mutat la legislatie-acte-vama, nu prea are ce cauta la discutii enduro-motocross, indiferent desre ce vehicul vorba.

ma refeream strict la starea actelor de inmatriculare. am adus masina recent cu inmatriculare valabila in Luxemburg, fara vreo mentiune pe certificatul de inmatriculare de acolo ca ar fi fost radiata pentru export. s-au trimis inapoi in tara de origine si certificatul si placutele, de catre politia romana, autoritatile urmand a se ocupa singure de radiere.

puteam bine-mersi sa declar pe propria raspundere ca am adus-o pe platforma fara numere, caz in care probabil dadeau placutele in urmarire dar tot mi-o inmatriculau. am discutat aceste optiuni la ghiseu, ca initial am crezut ca nu am numerele cu mine ;)

sunt perfect de acord cu restul de acte de care zici tu dar nu pe asta insistam eu

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a fi sigur , am sunat astazi la RAR , i-am explicat doamnei ca am un motor adus din Italia , ca acesta a fost inmatriculat acolo , radiat si ca am talonul de Italia , am intrebat-o ce acte imi trebuie pentru inmatricularea in Romania .

Doamna de la RAR mi-a spus asa : "Aveti nevoie doar de talon in original."

Ca sa ma asigur , pentru a exclude varianta unei pierderi de timp si drumuri aiurea , am intrebat-o daca imi trebuie ceva cum ca a fost radiat , contractul de vazare-cumparare sau orice alt act .

Doamna mi-a spus , ca am nevoie doar de talon in original , fac o programare la RAR si asa mai departe .

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si timpul acordat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a fi sigur , am sunat astazi la RAR , i-am explicat doamnei ca am un motor adus din Italia , ca acesta a fost inmatriculat acolo , radiat si ca am talonul de Italia , am intrebat-o ce acte imi trebuie pentru inmatricularea in Romania .

Doamna de la RAR mi-a spus asa : "Aveti nevoie doar de talon in original."

Ca sa ma asigur , pentru a exclude varianta unei pierderi de timp si drumuri aiurea , am intrebat-o daca imi trebuie ceva cum ca a fost radiat , contractul de vazare-cumparare sau orice alt act .

Doamna mi-a spus , ca am nevoie doar de talon in original , fac o programare la RAR si asa mai departe .

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si timpul acordat.

Ia suna si la DRPCIV si intreaba de ce acte ai nevoie ca sa o INMATRICULEZI. Existenta CIV emisa de RAR nu inseamna ca o poti si inmatricula. O sa vezi ca se schimba situatia - trebuie Contract, Talon original, CIV original etc. In principiu se poate si fara CIV dar va dura intrucat se face o intrebare de catre DRPCIV (ceva pe cale oficiala) in tara de unde a venit moto ca sa obtina o confirmare cum ca este radiata si ca a fost instrainata legal. Eu am trecut prin asa ceva cu o motocicleta de 125 cmc care in Germania are CIV dar nu are talon ci un fel de ceva emisa de Primarie. Si a durat cam 1 luna si ceva pina a venit raspunsul din Germania ca nu are talon si am putut sa o inmatriculez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...