Sari la conținut

Pareri despre noua Yamaha R6 - 2017


gabizxc
 Share

Postări Recomandate

Da colegu', un touring e infinit mai ieftin de facut decit un SS. Daca faci un nou model SS care e mai greu cu 5kg fata de modelul precedent, din cauza sistemului catalitic, inseamna ca ai regresat. Deci, ca sa pastrezi greutatea la fel, trebuie sa reduci acei 5kg de undeva. Propulsor, cadru, bascula? Si sa dai in continuare 2 ani garantie la utilizarea pe strada. E destul de scumpa rezolvarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

BS.

 

Honda a oprit xx-ul ,Busa inca in productie.

Toata lumea a renuntat la 750,Suzuki continua...

 

Teorii de dragul teoriilor.

» Post actualizat in 21 Oct 2016 09:25

BS.

 

Honda a oprit xx-ul, Busa inca in productie.

Toata lumea a renuntat la 750,Suzuki continua...

 

Teorii de dragul teoriilor.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Teorii de dragul teoriilor.

 

 

Pai e frig afara :) O mobra nu mai are baterie, cealalta are RCA-ul expirat... facem trafic pe forum.

 

 

Adică un SS de 600 e complicat de construit, dar în același timp oferă motociclete sport de 650 și de 500?!

 

Pai da, dar 650-ul ala e o troaca sinistra cu putini cai si foarte grea. E sport doar prin prisma aspectului, ca dpdv al performantelor e cam... de n-ar mai fi. Cred ca deja batalia se duce la clasele mici si la baietii mari, clasa de mijloc momentan nu prea mai prezinta interes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da colegu', un touring e infinit mai ieftin de facut decit un SS. Daca faci un nou model SS care e mai greu cu 5kg fata de modelul precedent, din cauza sistemului catalitic, inseamna ca ai regresat. Deci, ca sa pastrezi greutatea la fel, trebuie sa reduci acei 5kg de undeva. Propulsor, cadru, bascula? Si sa dai in continuare 2 ani garantie la utilizarea pe strada. E destul de scumpa rezolvarea.

 

...Adică exact ceea ce au făcut cu noul Fireblade? I-o fi costat mai puțin? Fac mai mult profit dintr-un miar decât dintr-un 600 încât să justifice investiția?

 

Este vorba doar de preferințe: expunerea este mai mare la clasa de superbike, motiv pentru care acolo continuă cu un model, aici nu.

 

BS.

 

Honda a oprit xx-ul ,Busa inca in productie.

Toata lumea a renuntat la 750,Suzuki continua...

 

Teorii de dragul teoriilor.

 

Exemplele date de tine sunt irelevante, nu sunt clase cu vânzări de masă - așa cum este clasa SS 600 ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Avand in vedere pretul ascendent al miarelor ,clasa 600 lives on.

» Post actualizat in 21 Oct 2016 10:15

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Exemplele date de tine sunt irelevante, nu sunt clase cu vânzări de masă - așa cum este clasa SS 600 ^_^

cred ca notiunea de vanzare in masa s-a gatat la criza din 2008 , sunt vanzari dar in ma-sa mai mult decat in masa

 

iar deja parcul de motoare este suficient de mare sa ai de unde alege , diferenta de la an la an e foarte mica sau inexistenta , n-ai sa mai vezi jumpuri de performanta gen thundercat r6 sau f4i 600RR , astea sunt vise , nu se poate mult mai mult de atat , limite fizice

 

urmatorul jump o sa fie o motocicleta electrica cu performante similare clasa 600, produsa de firma consacrata, nu zerorahatengineering cu piese china sh. dar probabil ca mai avem de asteptat cativa ani.

 

Goe o cam nimereste aici, daca honda nu stie sa faca motociclete nu inseamna ca dispare piata de 600, hipsteri incepatori cu bani si chef de "racing" apar in fiecare an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmatorul jump o sa fie o motocicleta electrica cu performante similare clasa 600, produsa de firma consacrata, nu zerorahatengineering cu piese china sh. dar probabil ca mai avem de asteptat cativa ani.

 

Just. Dar ce există deja nu sunt neapărat chinezării. Vezi americanii de la Brammo sau Zero. Folosesc echipamente bune: suspensii Showa, frâne de la Brembo, roți Marchesini, etc. Singura problemă pe care trebuie s-o rezolve rămâne raportul putere/greutate/autonomie.

 

Goe o cam nimereste aici, daca honda nu stie sa faca motociclete nu inseamna ca dispare piata de 600, hipsteri incepatori cu bani si chef de "racing" apar in fiecare an

 

Honda știe, dar nu vrea. O clasă în care nu se investește va dispărea. Când a ieșit din fabrică ultimul SS de 600 complet nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai jos MCN din surse Honda. Şi încă nu zice nimic despre obligativitatea ABS sau legislaţia EU ref la limitarea puterii.

 

- The SS 600 class is further hampered by the development costs of engineering. A new bike for the 600cc class is almost the same cost as that for a 1000cc bike. The levels of engineering complexity are the same, the packaging issues are equally challenging, consumer demands for the latest electronics are the same but there’s no appetite for paying more and therefore the profit margins for manufacturers is tiny.

 

- “The work needed to get this bike through Euro4 is expensive and there is a lot of detail work to be done to make the bike legal. In order to keep the character of the CBR600RR intact and keep it legal requires a lot more work than it first appears. This work adds weight, complexity and cost. The weight would then need to be removed from somewhere else and then the bike gets more expensive still.”

 

The way Honda finances new bike development may have played a part in the demise of the CBR600RR too. Unlike some companies that operate a global bike development policy, Honda asks each region to pay a share of each bike to be engineered and built. In this way Honda Europe and other regions that need Euro4 compliant bikes to sell may have looked at the numbers being sold and just refused to pay up as they knew full well they would never get the investment back. For the opposite reason, the large potential market in the USA may well have refused to pay for all of the work needed for Euro4 because it’s not relevant to the US market at all. Why pay for work to make a bike legal when you don’t have to?

 

"The supersport 600 category has been responsible for its own demise in some ways. Racing demanded the road bike to be more extreme, but fewer and fewer road riders wanted a bike that was so track focused, and because the sales are low there’s no incentive for the manufacturers to spend money developing new ones – which gives buyers no incentive to upgrade. And so the cycle continues."

 

"Back in the late 1990s the CBR600F sold more than 4500 units in the UK each year. Last year [2015], only 150 CBR600RRs were brought into the UK, and many of those went straight to the Honda Ron Haslam Race School rather than into dealers.

It’s the end of an era."

 

Disclaimăr : dacă vreţi să vă contraziceţi, face-ţi-o în plm cu MCN care au scris articolul sau cu sursa lor de la Honda, eu nu sunt aici, sunt pe mobră în Ardèche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de parere ca 600le ramane baza,e tot cel mai echilibrat motor,sa ne gandim si la costuri,consum etc...e adevarat daca iei un pasager ceva esti cam la limita cam gafaie,eu anul viitor vreau sa schimb 600 le cu ceva mai mare,inca ma gandesc,ma documentez daca chiar imi trebuie un 1000,adica e atata putere care nu prea ai ce face,nu prea o folosesti,e adevarat e placut sa ai resurse,dar nici consum mare si piese scumpe,dar eu sunt genul care merg mai safe,mai incet si ma gandesc ca as arata penibil pe 1000 sa merg ca un melc cu safeul meu,eu zic ca si clasa 750-800cc e foarte echilibrata,

Cbrul de 650f e foarte misto,chiar daca nu are multi cai,dar are destul cuplu,e fun,mult mai comoda,si mult mai buna pentru un incepator,pentru cineva care vrea o motocicleta cu alura sport,nu foarte puternica,economica si nici sa iti rupa incheieturile,spatele si gatul la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Just. Dar ce există deja nu sunt neapărat chinezării. Vezi americanii de la Brammo sau Zero. Folosesc echipamente bune: suspensii Showa, frâne de la Brembo, roți Marchesini, etc. Singura problemă pe care trebuie s-o rezolve rămâne raportul putere/greutate/autonomie.

Fac servisul la un zero de ceva timp , e un gunoi supraevaluat

 

Honda știe, dar nu vrea. O clasă în care nu se investește va dispărea. Când a ieșit din fabrică ultimul SS de 600 complet nou?

punctul culminant al revolutiei motocicliste la Honda a fost Honda CUB , de la cub e in declin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Disclaimăr : dacă vreţi să vă contraziceţi, face-ţi-o în plm cu MCN care au scris articolul sau cu sursa lor de la Honda, eu nu sunt aici, sunt pe mobră în Ardèche.

 

Păi cine le susține articolul și ideea? Mama? Sau tu? :)

 

Argumentele sunt rizibile.

 

- Costă mult dezvoltarea unui model nou? Nu știu de ce se vorbește despre un model nou, când nimeni n-a mai scos nimic nou la clasa asta de 10 ani. Sau o spoială nouă în fiecare an se califică drept "model nou"?

- Suportarea costului de către entitățile regionale? Asta este o alegere de mangement intern, nu un argument obiectiv valid din punct de vedere macroeconomic.

- Euro4 e greu de trecut? Pentru alții este mai ușor? Sau cum?

- Profit redus? Carevasăzică, pe măreața corporație onda, care face profit net (!) de câteva miliarde de $ pe an, o interesează profitul (minim) pe care-l face pe câteva mii de motociclete de cilindree medie și mare.

- Se plâng că au vândut din ce în ce mai puține? La ce te aștepți când pui aceeași mobră în vitrina dealer-ului timp de 10 ani? Să vinzi treptat mai multe, și să faci din ce în ce mai mulți crăițari?

 

Management-ul trebui să-și justifice deciziile, jurnaliștii trebuie să mănânce o pâine, dar pe tine ce te împiedică să încerci să fii puțiun critic când citești așa ceva, nu doar să le înghiți palavrele cu tot cu coajă?

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Păi cine le susține articolul și ideea? Mama? Sau tu? :)

 

Argumentele sunt rizibile.

 

- Costă mult dezvoltarea unui model nou? Nu știu de ce se vorbește despre un model nou, când nimeni n-a mai scos nimic nou la clasa asta de 10 ani. Sau o spoială nouă în fiecare an se califică drept "model nou"?

- Suportarea costului de către entitățile regionale? Asta este o alegere de mangement intern, nu un argument obiectiv valid din punct de vedere macroeconomic.

- Euro4 e greu de trecut? Pentru alții este mai ușor? Sau cum?

- Profit redus? Carevasăzică, pe măreața corporație onda, care face profit net (!) de câteva miliarde de $ pe an, o interesează profitul (minim) pe care-l face pe câteva mii de motociclete de cilindree medie și mare.

- Se plâng că au vândut din ce în ce mai puține? La ce te aștepți când pui aceeași mobră în vitrina dealer-ului timp de 10 ani? Să vinzi treptat mai multe, și să faci din ce în ce mai mulți crăițari?

 

Management-ul trebui să-și justifice deciziile, jurnaliștii trebuie să mănânce o pâine, dar pe tine ce te împiedică să încerci să fii puțiun critic când citești așa ceva, nu doar să le înghiți palavrele cu tot cu coajă?

Daca ai fi la fel de realist criticand Ducati ,ar fi trebuit sa inchida aia ghereta de mult.

» Post actualizat in 21 Oct 2016 19:00

Aia vin cu produse noi tot timpul dar tot din plastelina.

» Post actualizat in 21 Oct 2016 19:02

Eu ma bazez pe Suzuki sa continue traditia ss ,in parte pentru ca sunt mai nesimtiti si nu au scrupule sa tot vanda aceleasi modele la infinit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de parere ca 600le ramane baza,e tot cel mai echilibrat motor,sa ne gandim si la costuri,consum etc...e adevarat daca iei un pasager ceva esti cam la limita cam gafaie,eu anul viitor vreau sa schimb 600 le cu ceva mai mare,inca ma gandesc,ma documentez daca chiar imi trebuie un 1000,adica e atata putere care nu prea ai ce face,nu prea o folosesti,e adevarat e placut sa ai resurse,dar nici consum mare si piese scumpe,dar eu sunt genul care merg mai safe,mai incet si ma gandesc ca as arata penibil pe 1000 sa merg ca un melc cu safeul meu,eu zic ca si clasa 750-800cc e foarte echilibrata,

Cbrul de 650f e foarte misto,chiar daca nu are multi cai,dar are destul cuplu,e fun,mult mai comoda,si mult mai buna pentru un incepator,pentru cineva care vrea o motocicleta cu alura sport,nu foarte puternica,economica si nici sa iti rupa incheieturile,spatele si gatul la drum lung.

Nici eu nu am nevoie de mai mult de 600 ca şi motard de Lyon/împrejurimi. Şi mie îmi pare rău că dispare clasa asta, nu încerc să găsesc justificări producătorilor moto dar asta e realitatea ascunsă după doar câteva cuvinte.

Când ei spun că e mai profitabilă SS 1000 decât 600 (ca marjă de profit şi cantitate de vânzări ) e doar o chestiune de timp până vor renunţa la ea oricât ne-am îmbăta noi cu apă rece.

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...