Sari la conținut

Probleme Honda cbr 600 f4


Postări Recomandate

Problema e următoarea: se opreste in mers si nu vrea sa mai pornească.

Dar nu face mereu, deci nu la orice drum, ci o apuca din senin. Inițial imi întrerupea si curentul in bord (se reseta kilometrajul de zi) si dupa o inspectie atenta, borna Minus de la baterie nu era strânsă bine. Dupa ce se opreste in mers, la primele încercări de a o porni, la apăsarea butonului nu se întâmpla nimic, nu învârte nimic. Apoi cand vrea sa o ia de învârte, nu pornește. Nu stiu daca am dat toate informațiile necesare, încât cineva sa isi dea seama cam de unde s-ar trage problema.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai devreme a pornit (e tata plecat cu ea) a mers câteva sute de metri, s-a oprit iar in mers si iarăși acelasi prim simptom, apasa pe buton sa o pornească si nu face nimic..apoi daca mai încerci pana la urma învârte motorul.

Editat de silviupopa27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aveam la f4 fix aceeasi problema. Se mai oprea si la semafor daca aveam farul aprins si pornea ventilatorul. M am uitat si la stator,releu, incarca ok. M am enervat intr o zi si am vandut o! Chiar ca cotet!

Editat de Onda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e următoarea: se opreste in mers si nu vrea sa mai pornească.

Dar nu face mereu, deci nu la orice drum, ci o apuca din senin. Inițial imi întrerupea si curentul in bord (se reseta kilometrajul de zi) si dupa o inspectie atenta, borna Minus de la baterie nu era strânsă bine. Dupa ce se opreste in mers, la primele încercări de a o porni, la apăsarea butonului nu se întâmpla nimic, nu învârte nimic. Apoi cand vrea sa o ia de învârte, nu pornește. Nu stiu daca am dat toate informațiile necesare, încât cineva sa isi dea seama cam de unde s-ar trage problema.

 

Multumesc anticipat!

 

de la mine putere... arunca-ti un ochi pe pdf-ul ala si urmeaza pasii de acolo. cred ca te va ajuta. bafta !

rte_troubleshooting_flow_chart.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update: intr-adevăr, problema cu butonul pare sa se tragă de la senzorul de la cric, fiindca am mișcat de el dupa câteva încercări eșuate de a încerca butonul si imediat a mers. Cat despre oprit, am constatat ca un releu de la pompa de benzina avea papucii foarte oxidați, de acolo trăgându-se si problema: nu baga pompa benzina.

 

Evident ca bateria a murit de la atâtea încercări, a fost pusă aprox 2 ore la încărcat, timp in care am rezolvat problema cu papucii, apoi am pus-o pe motocicleta ca sa probez daca funcționează acum releul respectiv. Am dat o tura de aprox 30 km in total, iar fix inainte sa ajung acasa, a inceput sa oscileze rau relantiul, apoi fix in fata casei s a oprit. Dau sa o pornesc de curiozitate, bateria moarta total. De aici ce sa inteleg? Poate bateria nu mai tine curent, ori trage doar din baterie si nu o încarcă?

Iau in calcul si bateria, dat fiind faptul ca nu mi-a făcut probleme pana acum cand a venit frigul.. Nu stiu cat e de veche, fiindcă a fost pe motocicleta cand am cumpărat-o.

» Post actualizat in 20 Oct 2016 16:16

Nu mai pot sa editez postul: update 2 - releul de încărcare dus.

Editat de silviupopa27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut F4 si mi-am facut sistem de racire pe el cu un radiator si ventilator de la un calculator vechi. Nu am avut probleme.

 

Ce ai tu nu sunt probleme! probleme sunt sa iti crape segmenti, sa ti se frece cutia de viteze, etc.

 

Nu ti se oxideaza doua contacte si concluzionezi ca F4 e cazan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aveam la f4 fix aceeasi problema. Se mai oprea si la semafor daca aveam farul aprins si pornea ventilatorul. M am uitat si la stator,releu, incarca ok. M am enervat intr o zi si am vandut o! Chiar ca cotet!

Si eu la F4 am avut aceeasi problema,am cautat luni de zile pe forumuri, la diferiti mecanici, am schimbat releu, baterie, ventilator, bobine de inductie, curatat /reglat carburatoare... pana la urma n-a mai facut, dar...am vandut-o si urmatorul proprietar nu s-a mai plans de problema asta...

Asa fac ele, obosesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 100 000km, e normal sa oboseasca si ele. Eu cautam F4 prin 2004. Abia am gasit una cu 20 000km pe bord, produsa in 1999. Deci 5 ani vechime. Mai toate pe care le vizionasem aveau mai mult de 25 000km deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Cum se face ca amatori fara experienta inca mai cumpara exemplare bune dar specialisti cunoscatori cumpara bude atat de penale ca nu sunt in stare sa le repare si le dau mai departe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se face ca amatori fara experienta inca mai cumpara exemplare bune dar specialisti cunoscatori cumpara bude atat de penale ca nu sunt in stare sa le repare si le dau mai departe?

Mai apar si ocazii, rare, cine are banul la ciorap, cumpara exemplarul de ocazie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Mai apar si ocazii, rare, cine are banul la ciorap, cumpara exemplarul de ocazie.

Mda ,este si asta o posibilitate dar tot nu explica de ce indivizi care pretind ca au cunostinte dau banii pe cazane.

» Post actualizat in 21 Oct 2016 10:17

E plin forumul de cunoscatori care si-au luat tepe majore,ca sa fiu mai clar.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ,este si asta o posibilitate dar tot nu explica de ce indivizi care pretind ca au cunostinte dau banii pe cazane.

ala e un tractorist, n-are nici o treaba , stie ce seminte baga in tarana, atat.

 

oricum o dai te intepi cand cumperi un junghi din asta matrasit

 

releele pica pe astea din romania ca mustele pentru ca toate bat suta de mii de km , releul ala are o mie - doua de ore de functionare d'aia pica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100.000km la un F4 este fix pix. Si un releu picat pe o motocicleta tot fix pix este. Astea nu-s probleme serioase.

 

Probleme serioase, dupa cum spuneam mai sus, sunt cand iti crapa ceva in motor, in cutia de viteze, etc. Nu un amarat de releu la 2-300 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am cam saturat sa citesc.... borna ati strans inapoi?

Nu mere. ..., borna nui strans, no problem. Ce are ca nu mere?!wtf?!

La unii nici masina nu I-as recomanda, ce sa mai motocicleta....

» Post actualizat in 21 Oct 2016 20:41

Ahh releu.ok.amu am gatat de citit...

Editat de lessy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...
La 21.10.2016 la 18:08, Fiziflash a spus:

100.000km la un F4 este fix pix. Si un releu picat pe o motocicleta tot fix pix este. Astea nu-s probleme serioase.

 

Probleme serioase, dupa cum spuneam mai sus, sunt cand iti crapa ceva in motor, in cutia de viteze, etc. Nu un amarat de releu la 2-300 ron.

Salut.am și eu o problema cu un f3 98 la rece pornește ok dar când sa încălzit moare motoru simți parca nu ar mai avea benzina dar motoru învârte fără probleme dar nu pornește o las sa se răcească pornește pana se încălzește și iar aceeași problema.ma poți ajuta te rog frumos.mersi o seara plăcută 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
8 hours ago, Rimoczi Robert Cristian said:

Salut.am și eu o problema cu un f3 98 la rece pornește ok dar când sa încălzit moare motoru simți parca nu ar mai avea benzina dar motoru învârte fără probleme dar nu pornește o las sa se răcească pornește pana se încălzește și iar aceeași problema.ma poți ajuta te rog frumos.mersi o seara plăcută 

 

Cel mai probabil nu are legatura cu incalzitul motorului. 

Cel mai probabil ai infundata aerisirea rezervorului si dupa ce merge cateva minute nu mai poate trage benzina pt ca se face vacum in rezervor. Incearca intai sa verifici treaba asta . 

 

Daca nu e de acolo poate fi o pompa aproape moarta , care nu prea mai baga dar permite sa mearga cu acel putin care se strage la repaus si  poate fi tras de carb prin cadere .

 

Intai verifica partea cu aerisirea infundata si dupa dam detalii de cum verifici restul.

Daca e de la vacum in rezervor , imediat dupa ce se opreste motorul tre sa deschizi busonul si trebuie sa se auda cum trage aer.

 

 

Pompa , daca nu te pricepi sa o testezi prin metoda traditional( deconectat firele , pus la curent pe direct si urmarit debitul) o poti scoate din circuit de tot, conectezi furtunul de alimentare pe direct si faci plinul. Din momentul ala motoreta trebuie sa functioneze normal pana se consuma cam 2 litri.  Asta e metoda de ajuns acasa cu o motoreta pe carb , dar tre alimentat plin la fiecare 50 km sa aiba destula cadere.

 

* metoda de ajuns acasa daca te lasa pompa pe drum.

 

 

A treia posibilitate ar fi o problema la robinetul de sub rezervor...pozitie incorecta sau rugina , mizerie in el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.am am dat jos rezervorul am curățat robinetul și sita din rezervor și am pus un filtru de benzina nou pompa de benzina am verificato am pus benzina într-o galeata cu 2 furtune și baga benzina destul de bine cred eu.dar ce am observat este ca să cam încălzit pompa de benzina destul de repede.si ce am observat ca pompa a mai fost desfacuta (decapsata) eu ieri iam schimbat și kitul din spatele pompei.merg imediat în probe cu ea sa vad cum merge.mersi o zi plăcută 

Tot asa îmi face.cand sa încălzit mai tare nu merge.o las sa se răcească și dupăia iar merge foarte bine pana se încălzește.nu știu ce as mai putea încerca în afara sa ii pun alta pompa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Mai face asa si din cauza releului de incarcare . Diferenta este ca de la releu da sa moara motorul cand reduci viteza si turatia . Daca esti bun la control de acceleratie/abreiaj o poti face sa nu moara motorul si sa mergi in continuare pana reduci turatia si face la fel . 

Daca e de la alimentare o sa se opreasca indiferent ce faci.

Se poate si de la firele de la stator cu izolatie compromisa . 

 

 

 

 

Daca la tine face din cu totul alte motive , inseamna ca am vandut-o inainte sa le patesc chiar pe toate specifice...😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...