mirciulik4 Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 Caut sa cumpar sau sa primesc ceva idei pentru confectionarea unui silencer pentru o toba Yoshimura. Am cumparat motocicleta la pachet cu cateva elemente de circuit. Problema de azi : evacuare Yoshimura Momentan am inlocuit serpisorii si toba stock (bolt on) cu serpisorii si evacuare Yoshimura (slip on). Intrucat face un zgomot teribil....as dori sa o "gatui" cat mai mult...si sa eliberez decibelii doar pe circuit. Din nefericire nu gasesc exact modelul tobei mele , nici macar pe site-ul oficial yoshimura. Pana acum stiu doar ca serpisorii au un diametru de 60mm, iar toba este rotunda cu diametrul de 100mm. Pe site-ul yoshimura gasesc pentru motorul meu GSXR 600 K2 doar o toba ovala (bolt on) si una triunghiulara (bolt on). Nimic slip on... Cu toate astea, eu am si un suport care vine in locul scaritei pasagerului...exact ca pe site-ul yoshimura. Fara acest suport nu se poate face prinderea tobei de cadrul de codita. Scarita pasagerului se da jos, intrucat unghiul tobei se modifica si loveste in scarita. Recomandari catre o firma/persoana care confectioneaza astfel de elemente? » Post actualizat in 02 Nov 2016 21:44http://www.yoshimura-rd.com/shop/suzuki-gsx-r600-2001-exhaust-systems-genuine-accessories.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Noiembrie 2, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2016 (editat) Nu cred ca mai am ceva vata in ea. Cu toba in mana...daca ma uit prin ea...e goala pe mijloc. 60mm la intrare > 60 mm lumina la iesire. Totusi intre diametrul exterior de 100mm si cel interior de 60mm am o sita metalica. In spatele sitei nu am analizat daca am ceva.. Probabil acolo ar trebui sa fie vata. Voi cumpara si inlocui acea vata....dar tot nu cred ca ma va ajuta prea mult in diminuarea sunetului. Sunetul actual e unul placut urechii...pentru un motociclist pasionat. Vecinii mei nu cred ca sunt prea incantati. O singura data am iesit din cartier cu motorul si imi era rusine. Chiar si cu toba stock ...merg la 2000 ture pana ies pe un bulevard. Aici e un mic test.. de acum 6 luni. Pusa toba de forma...pe serpisorii stock. Cred ca te referi la piesa din imagine ca ar trebui confectionata si adaptata modelului meu. O teava goala cu diametrul mai mic decat cel al evacuarii finale?Din ce material ar trebui facuta? Inox? Editat Noiembrie 2, 2016 de mirciulik4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 Pot sa intreb de ce pisici ti-ai mai schimbat evacuarea daca nu te satisfac consecintele?P.S.: Arata ca dracu oricum, deci daca esteticu/datu bine ca e Yoshimura si nu stock te interesa, las-o balta.P.P.S.: Esti sigur ca intelegi scopu unei finale sport/super-sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Noiembrie 3, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2016 Motorul il folosesc atat pe strada cat si pe circuit. Evacuarea stock completa avea 9.5kg. Noua evacuare are 4.3kg. Intelegi unde bat? Nu sunt eu cel mai rapid de pe adancata, dar daca tot am modificari la soft, pinioane, slikuri, acceleratie rapida, scarite modificate, carene de pista, nu e pacat sa nu pun si evacuarea mai usoara si rapida? Intrucat una e bolt on si cealalta slip on...e dificil sa le schimb intre ele de fiecare data cand plec sau ma intorc de la circuit. Un silencer imi simplifica lucrurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 DA,pt ca evacua mai rapid caldura din esapament... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Noiembrie 3, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2016 Daca mai scap so de caldura e perfect. Pe secuiesc statea numai la 99-100 grade in august. Pe adancata nu e concludent pentru ca am fost in aprilie-mai si statea la 80 grade. » Post actualizat in 03 Nov 2016 11:01 Cu evacuarea stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 O teava goala cu diametrul mai mic decat cel al evacuarii finale?Din ce material ar trebui facuta? Inox? k1.jpg orice teava, cauta subtire "in carne", sudezi o piulita pe ea. Nu conteaza cum arata pentru ca se afuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Noiembrie 10, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2016 Dupa ce am studiat putin internetul cred ca voi cumpara piesa de mai jos si o voi adapta. E cativa dolari pe ebay. Taiata cu flexul la un unghi si apoi sudata la loc, astfel incat sa poata intra pe evacuarea mea cu cot. Eu am 57mm spatiul din interior iar in descrierea tevii scrie 60 mm . Sper sa o pot adapta. Asta ar fi prima incercare. Daca da gres...mai investighez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Pt cei care nu inteleg fenomenul incalzirii motorului in functie de evacuarea instalata. Toti am incercat sa trecem cu mina pe deasupra unei flacari. Cu cit misti mina mai repede, nu simti caldura, fiecare sutime de secunda intirziere deasupra focului incalzeste mai puternic. Asa e si la evacuare, dupa aprinderea amestecului din cilindri, conteaza cit de rapid se elimina gazele fierbinti. Garnitura de chiulasa se arde din cauza caldurii excesive, e cel mai intilnit defect. Acelasi fenomen e si la GPL, cu toate ca la aceeasi cantitate arsa, GPL-ul degaja mai putina caldura, din cauza ca arde mai lent decit benzina, prezenta flacarii este mai lunga si apare incalzirea suplimentara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Februarie 23, 2017 Autor Share Postat Februarie 23, 2017 A venit caldura si m-am apucat de treaba. Piesa cumparata de pe ebay nu s-a potrivit, in sensul ca a fost facuta tot cu teava de 60mm, si nu aveam cum sa o bag in toba mea (57-58mm diametru interior). Asa ca am pus mana pe scule si impreuna cu un amic am incropit ceva. Luat niste ornamente (capace) de garduri, teava de 60mm, teava de 33, teava de 30 o cola si niste covrigi. Si rezultatul final (nefinisat 100%) Dupa 4 ore de munca, piesa a iesit ok, sunetul nu e unul chiar placut urechii mele, dar a anulat foarte mult din bass. Voi schimba si vata din toba in curand. Ca idee, nu am mai auzit un motor pornit de cateva luni. La prima impresie aveam senzatia ca se aude tare, asta pana am zis sa fac o proba si cu silenceru scos....si a inceput tunetul. Efectiv vibrau hainele pe mine la 5000 ture. Am facut 4 randuri de gauri, dar am mai confectionat o piesa care obtureaza inca jumatate din ele (se vede in ultima poza, langa "instrument" ). Pe loc motorul se tureaza normal, debitul de aer e puternic, chiar daca pare restrictionat foarte mult.Toate probele de pana acum au fost facute in garaj, cu usile mari inchise. Zilele urmatoare , daca vremea imi permite voi face si un test la drum. PS: Stiu, arata ca un dildo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Te-ai gandit sa lasi teava aia fara capac si fara gauri, simpla? E cu totul si cu totul alt sunet. Diametrul folosit de tine e prea mic, o sa iti gatuie motorul. Ideea nu e sa obturezi traseul ci sa faci in asa fel incat sunetul sa fie estompat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Februarie 24, 2017 Autor Share Postat Februarie 24, 2017 Sincer sa fiu,in garaj nu pare gatuit. Aburul la prima pornire se duce la 2m in spatele motorului (cu motorul la relanti). Debitul de aer e unul normal, puternic. Daca nu afecteaza cu nimic motorul, nu ma deranjeaza restrictia pe strada. Pe circuit il dau jos si eliberez calutii. O sa incerc o varianta si cu teava directa, dar am senzatia ca va produce si mai mult zgomot decat acum. Cred ca trebuie sa ies in oras, sa stau si pe langa alte motoare. Poate urechea mea e prea sensibila la 2 roti, dupa periaoda asta lunga de iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.