Celentano Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Salut, Din intamplare am dat peste produsul asta pe eBay. Pana acum nu m-am gandit la o izolatie termica in zona carenelor si nu stiu daca ar ajuta cu ceva, daca nu ar face mai mult rau decat bine pt ca nu se mai "pierde" caldura motorului iar in perioadele calde tocmai asta cautam (o racire cat mai rapida si eficienta). Eu nu am folosit motocicleta pe distante mari si nici timp indelungat de pilotat. Poate cu indulgenta sa fi pilotat o ora fara sa fac oprire. Dar se incinge si nu e placut deloc. Am facut usoare arsuri in zona pulpelor purtand blue jeans. Caut o solutie pt a face deplasarile mai comode si sa nu mai resimt caldura in zona picioarelor (pulpelor). In oras temperatura indicata pe bord la stationare in zilele calduroase este intre 108 si 112 grade si am interes ca este normal. Am schimbat lichidul de racire si intradevar se incalzeste mai greu, se raceste mai repede insa tot acolo ajunge temperatura. Aveti vre-o despre cum as putea face sa elimin disconfortul creat de degajarea caldurii sau daca sa nu elimin macar sa nu mai resimt asa puternic caldura in zona respectiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Carenele cand vin din fabrica au un soi de termoizolatie asemanator cu asta. Probabil protejeaza carena, nu motorul... asa am gandit eu treaba asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 In primul rand tu trebuie sa identifici daca disconfortul resimtit este de la faptul ca atingi cu pulpele diferite elemente ale motocicletei care sunt incinse (ex: cadrul) sau este vorba despre caldura de la motor care se propaga prin diferite goluri/fante. Daca este vorba despre a 2-a varianta, cauta sa vezi pe unde mai exact este degajata caldura si poate gasesti ceva solutie sa izolezi/acoperi zonele respective. Alta idee, in caz ca te descurci cu engleza, ar fi sa cauti pe forumuri de afara (dedicate modelului tau de motocicleta) si in caz ca ceea ce descrii tu este o problema comuna (disconfort cauzat de caldura degajata) sigur vei gasi ceva solutii acolo.Produsele din linkul pus de tine (si daca te uiti si la descriere) sunt gandite sa protejeze carenele si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 Salut, Din intamplare am dat peste produsul asta pe eBay. Pana acum nu m-am gandit la o izolatie termica in zona carenelor si nu stiu daca ar ajuta cu ceva, daca nu ar face mai mult rau decat bine pt ca nu se mai "pierde" caldura motorului iar in perioadele calde tocmai asta cautam (o racire cat mai rapida si eficienta). Eu nu am folosit motocicleta pe distante mari si nici timp indelungat de pilotat. Poate cu indulgenta sa fi pilotat o ora fara sa fac oprire. Dar se incinge si nu e placut deloc. Am facut usoare arsuri in zona pulpelor purtand blue jeans. Caut o solutie pt a face deplasarile mai comode si sa nu mai resimt caldura in zona picioarelor (pulpelor). In oras temperatura indicata pe bord la stationare in zilele calduroase este intre 108 si 112 grade si am interes ca este normal. Am schimbat lichidul de racire si intradevar se incalzeste mai greu, se raceste mai repede insa tot acolo ajunge temperatura. Aveti vre-o despre cum as putea face sa elimin disconfortul creat de degajarea caldurii sau daca sa nu elimin macar sa nu mai resimt asa puternic caldura in zona respectiva? Salut! Problema este incalzirea sasiului. Cu caldura degajata de motor nu prea ai ce sa faci. Poti atenua putin daca montezi un comutator manual pe ventilator si sa stea pornit la temperaturi mai mici insa cadrul se va incalzi aproape la fel de tare vara. In opinia mea problema confortului se poate rezolva cu un set de frame covers din plastic sau fibra. Sasiul va avea o temperatura ceva mai mare dar transferul termic catre picioare va fi mult mai mic. Ce e nasol este ca pentru F4i nu prea se fabrica aceste accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Noiembrie 9, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2016 Multumesc pentru idei si o sa iau in calclul inclusiv banda termo pe galerii. Intradevar caldura se simte dinspre marginile rezervorului. Deci sasiul se incinge. Am patit acelasi lucru si in timpul scolii pe Hornet din 99 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 banda termo pe galeriile de motocicleta le va coroda grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 (editat) Multumesc pentru idei si o sa iau in calclul inclusiv banda termo pe galerii. Intradevar caldura se simte dinspre marginile rezervorului. Deci sasiul se incinge. Am patit acelasi lucru si in timpul scolii pe Hornet din 99 parca. https://www.louis.de/en/artikel/self-adhesive-heat-protection-shield/10027024?list=176240533 de lipit pe piesele care se incalzesc, exceptand galeria! Editat Noiembrie 10, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 pusa prost da... Defineste "pusa bine". Pt carene se poate folosi cu succes si folia reflectorizanta pt calorifer. Eu am luat de la Lidl, dar am folosit-o la izolarea admisiei la masina. Singura lipsa e adezivul, dar se prinde f bine cu banda dublu adeziva. E vreo 30 lei rola si iti ajunge pt 10 carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.