Sari la conținut

Termoizolare


Celentano
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Din intamplare am dat peste produsul asta pe eBay. Pana acum nu m-am gandit la o izolatie termica in zona carenelor si nu stiu daca ar ajuta cu ceva, daca nu ar face mai mult rau decat bine pt ca nu se mai "pierde" caldura motorului iar in perioadele calde tocmai asta cautam (o racire cat mai rapida si eficienta).

Eu nu am folosit motocicleta pe distante mari si nici timp indelungat de pilotat. Poate cu indulgenta sa fi pilotat o ora fara sa fac oprire. Dar se incinge si nu e placut deloc. Am facut usoare arsuri in zona pulpelor purtand blue jeans. Caut o solutie pt a face deplasarile mai comode si sa nu mai resimt caldura in zona picioarelor (pulpelor). In oras temperatura indicata pe bord la stationare in zilele calduroase este intre 108 si 112 grade si am interes ca este normal. Am schimbat lichidul de racire si intradevar se incalzeste mai greu, se raceste mai repede insa tot acolo ajunge temperatura.

Aveti vre-o despre cum as putea face sa elimin disconfortul creat de degajarea caldurii sau daca sa nu elimin macar sa nu mai resimt asa puternic caldura in zona respectiva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand tu trebuie sa identifici daca disconfortul resimtit este de la faptul ca atingi cu pulpele diferite elemente ale motocicletei care sunt incinse (ex: cadrul) sau este vorba despre caldura de la motor care se propaga prin diferite goluri/fante. Daca este vorba despre a 2-a varianta, cauta sa vezi pe unde mai exact este degajata caldura si poate gasesti ceva solutie sa izolezi/acoperi zonele respective.

Alta idee, in caz ca te descurci cu engleza, ar fi sa cauti pe forumuri de afara (dedicate modelului tau de motocicleta) si in caz ca ceea ce descrii tu este o problema comuna (disconfort cauzat de caldura degajata) sigur vei gasi ceva solutii acolo.
Produsele din linkul pus de tine (si daca te uiti si la descriere) sunt gandite sa protejeze carenele si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Din intamplare am dat peste produsul asta pe eBay. Pana acum nu m-am gandit la o izolatie termica in zona carenelor si nu stiu daca ar ajuta cu ceva, daca nu ar face mai mult rau decat bine pt ca nu se mai "pierde" caldura motorului iar in perioadele calde tocmai asta cautam (o racire cat mai rapida si eficienta).

Eu nu am folosit motocicleta pe distante mari si nici timp indelungat de pilotat. Poate cu indulgenta sa fi pilotat o ora fara sa fac oprire. Dar se incinge si nu e placut deloc. Am facut usoare arsuri in zona pulpelor purtand blue jeans. Caut o solutie pt a face deplasarile mai comode si sa nu mai resimt caldura in zona picioarelor (pulpelor). In oras temperatura indicata pe bord la stationare in zilele calduroase este intre 108 si 112 grade si am interes ca este normal. Am schimbat lichidul de racire si intradevar se incalzeste mai greu, se raceste mai repede insa tot acolo ajunge temperatura.

Aveti vre-o despre cum as putea face sa elimin disconfortul creat de degajarea caldurii sau daca sa nu elimin macar sa nu mai resimt asa puternic caldura in zona respectiva?

Salut!

Problema este incalzirea sasiului. Cu caldura degajata de motor nu prea ai ce sa faci. Poti atenua putin daca montezi un comutator manual pe ventilator si sa stea pornit la temperaturi mai mici insa cadrul se va incalzi aproape la fel de tare vara.

In opinia mea problema confortului se poate rezolva cu un set de frame covers din plastic sau fibra. Sasiul va avea o temperatura ceva mai mare dar transferul termic catre picioare va fi mult mai mic. Ce e nasol este ca pentru F4i nu prea se fabrica aceste accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru idei si o sa iau in calclul inclusiv banda termo pe galerii.

Intradevar caldura se simte dinspre marginile rezervorului. Deci sasiul se incinge. Am patit acelasi lucru si in timpul scolii pe Hornet din 99 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru idei si o sa iau in calclul inclusiv banda termo pe galerii.

Intradevar caldura se simte dinspre marginile rezervorului. Deci sasiul se incinge. Am patit acelasi lucru si in timpul scolii pe Hornet din 99 parca.

https://www.louis.de/en/artikel/self-adhesive-heat-protection-shield/10027024?list=176240533

 

de lipit pe piesele care se incalzesc, exceptand galeria!

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pusa prost da...

Defineste "pusa bine".

 

Pt carene se poate folosi cu succes si folia reflectorizanta pt calorifer. Eu am luat de la Lidl, dar am folosit-o la izolarea admisiei la masina. Singura lipsa e adezivul, dar se prinde f bine cu banda dublu adeziva. E vreo 30 lei rola si iti ajunge pt 10 carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...