Sari la conținut

CBR 125 se ineaca


Postări Recomandate

Salut!Am si eu o problema cu cbr-ul meu de 125.Astazi am iesit cu el(avea benzina 95 sau 98),si am decis sa ii pun niste benzina.Pentru ca nu aveau 98,am avut de ales intre 95 si 100,si am zis sa pun de 100.Dupa o ora,motorul a inceput sa se inece,nu statea la relanti,insa intr-un final cu socul tras pornea,numai ca trebuia turat pe la vreo 10-12 mii ture deoarece se ineca.Si-a revenit,insa dupa 30 minute a inceput sa faca asta din ce in ce mai des.Sa fie benzina de 100 prea tare pentru ea?Daca da,sa golesc rezervorul si sa ii pun 95/98?Precizez ca motorul e din 2005.

Editat de Soranescu Cosmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În acest caz, de verificat carburatorul și bujia pentru început. Apoi filtrul de benzină eventual. Nu are treabă cu cifra octanică și nici cu calitatea carburantului (bag tot timpul de la Petrom - care au aceiași carburanți ca OMV-ul, și nu am avut niciodată probleme).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patesc asa cand las motocicleta in ploaie mai mult timp sau o spal cu apa din abundenta ... tin sa cred ca, ori face condens in rezervor ... ori intra foarte putina apa pe la busonul rezervorului ... dar deobicei dupa putin turat si multe rateuri ... isi revine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburator sau injectie?

Daca e carburator vezi sa nu ramina blocat cablul de soc, rezultind un amestec mult prea bogat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pe carburatie,e posibila si chestia asta,deoarece socul are o tendinta sa cada si trebuie sa il tin tras eu ca sa mearga,dar nu stiu ce sa zic inca.Face asa dupa ce se merge cu ea,data trecuta am mers cu ea o ora fara pauze si de abea dupa asta a inceput sa faca fazele astea.Am lasat-o sa se racoreasca 10 minute,a tinut mai mult insa dupa 10 km s-a oprit din nou.

Editat de Soranescu Cosmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil socul se inchide incet-incet de la vibratii si iti strica maioneza in carbelitor.

E o posibilitate, verifica si cablul de soc in capatul spre carburator.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu e sa-i schimbi benzina, scurge bine rezervorul intr-un bidon/canistra/pet etc, pune alta benzina si vezi daca mai face. Daca problema persista deabia atunci te apuci de verificari mai invazive.

 

Am auzit un zvon cum ca la combustibilii astia mai scumpi sunt mai mari sansele sa-ti iei teapa pt ca se vand mai greu, stau mai mult in benzinarie,aia curata rezervoarele mai rar etc

Un cunoscut a patit o faza asemanatoare asta iarna, Si-a pus la un forester diesel motorina deaia ''smechera'' sa nu aiba probleme cu pornirea. A parcat masina la Piscu Negru si dupa o noapte petrecuta pe munte la intoarcere nu a mai pornit deloc. Era si ger , probabil -15, am incercat sa o impingem, i-am dat curent mult timp de la alta masina, degeaba nu dadea nici un semn. In aceeasi noapte loganul diesel cu care venisem eu si care era parcat mai sus la Capra a pornit impecabil desi pe bord arata -19 grade si avea motorina normala. A fost nevoit sa o lase acolo. Dupa vreo saptamana doua, s-a intors pregatit cu detoate, inclusiv cu baterie noua si bara de remorcare. Inainte de toate i-a mai dat o cheie de proba si a pornit fara probleme(dar temperatura de afara era pozitiva). Concluzia a fost ca cel mai probabil motorina a avut apa care a inghetat si a facut dopuri pe conducte.

C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pe carburatie,e posibila si chestia asta,deoarece socul are o tendinta sa cada si trebuie sa il tin tras eu ca sa mearga,dar nu stiu ce sa zic inca.Face asa dupa ce se merge cu ea,data trecuta am mers cu ea o ora fara pauze si de abea dupa asta a inceput sa faca fazele astea.Am lasat-o sa se racoreasca 10 minute,a tinut mai mult insa dupa 10 km s-a oprit din nou.

Pai atunci ori ai o defectiune electrica sau electronica, ori e chestie de alimentare cu benzina . De unde stii ca se ineaca si nu ramane fara benzina de fapt ? Asta-ti spune ori natura rateurilor ( in carburator sau pe evacuare ) ori culoarea bujiei . Adica, daca ai rateu in carburator, neavand platina si avans reglabil , atunci este amestec sarac . Daca ai rateu pe evacuare si fum negricios-albastrui , miros intepator al gazelor evacuate , ai amestec bogat . Amestecul sarac poate fi dat si de un buson de rezervor defect . Amestecul bogat poate fi dat de exemplu de un cui poantou blocat pe deschis sau ciupit . Toate astea trebuie deduse din diverse observatii in timpul functionarii motorului sau prin verificari ale pieselor si ansamblurilor de piese care compun motorul si partea de aprindere ( electrica ) . Tu inca nu a-i expus nici un aspect . Si sa stii ca cel mai bine este sa o duci la cineva cine se pricepe . Socul daca trebuie sa-l tii tras ca sa functioneze motorul si la cald, atunci clar ca ai benzina putina . Daca trebuie sa-l tii tras ca sa functioneze motorul la rece, nici decum nu e vorba de amestec bogat sau surplus de benzina . Trebuie sa descrii cat mai clar simptomele din timpul functionarii cu probleme ca sa poti fi ajutat cu sfaturi pe forum .Aici ma refer si sa zici ce culoare are bujia, daca fumega cand o ia prin balarii si ce culoare are fumul, etc. Daca circuli asa cu ea, sa urmaresti tot timpul nivelul uleiului in baie ! Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand ma refeream la soc ziceam ca el are o tendinta sa cada,adica nu sta fixat,motocicleta sta la relanti.Insa cand incepe sa dea rateuri,daca ii dau din buton fara soc porneste,insa moare imediat.Daca ii dau cu soc porneste si merge din nou ceva timp(5-10min)si moare din nou.Ii scad turatiile si nu mai trage,iar daca trag ambreiajul moare de tot.

» Post actualizat in 17 Nov 2016 05:24

Am uitat sa precizez,nu fumega.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit un zvon cum ca la combustibilii astia mai scumpi sunt mai mari sansele sa-ti iei teapa pt ca se vand mai greu, stau mai mult in benzinarie,aia curata rezervoarele mai rar etc

 

Am patit-o si eu dar cu benzina, am alimentat cu Efix si nu mai statea la relanti plus ca a consumat foarte mult. Dupa ce am bagat benzina normala si-a revenit imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa patesc si eu,consuma destul de mult,avand in vedere ca i am facut plinul si are mai putin de jumate,si nu am facut mai mult de 50 km.dar nu stiu ce sa zic,am sa schimb benzina si poate o sa mearga din nou bine.

» Post actualizat in 19 Nov 2016 14:49

Am gasit problema,cred ca e de la buson,cand il deschid si il las deschis si o pornesc nu are nici o problema,merge foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...