Ciprian Gabriel Butacu Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Salutare, este vorba despre un KTM EXC 525, dupa cum am spus si in titlu, motocicleta porneste destul de greu la rece, odata pornita motocicleta merge foarte bine dupa care, daca o opresc chiar si dupa 2-3 minute porneste la prima pedala, s-a mai confruntat cineva cu asta? Motocicleta a fost foarte putin folosita in ultimul timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Carburaţie? Poate şocul nu închide complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Din cate stiu eu, motocicleta ta are carburator. Este normal sa porneasca greu prima data, mai ales cu kick start. Orice motoreta cu carburatie porneste cu socul tras, chiar si vara si, evident, putin mai greu decat una cu injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Din cate stiu eu, motocicleta ta are carburator. Este normal sa porneasca greu prima data, mai ales cu kick start. Orice motoreta cu carburatie porneste cu socul tras, chiar si vara si, evident, putin mai greu decat una cu injectie. de unde le scoateti? sunt mai multe cauze, toate vin din carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Iarta-ma ca te intreb, ai avut vreodata o motoreta cu carburator si pornire la pedala? Daca da, cum pornea daca afara erau 15 grade sau mai putin? Ca sa nu para ca fac pe desteptul, iata de ce te intreb: Cu mai bine de 40 de ani in urma, unul dintre unchii mei (fratele mamei) a avut o Jawa de 250, asta a fost motoreta pe care am invatat si eu sa merg. Avea, evident, pornirea din pedala. Te rog sa ma crezi ca dupa ce era lasata mai mult de 10-12 ore, chiar daca afara erau 25 de grade tot trebuia sa incercam de 2-3 ori pana o lua - in conditiile in care era intretinuta si bibilita ca lumea. Asta am vrut sa spun in postarea de mai sus si - mea culpa, nu am explicat asta - m-am referit numai la pornirea din pedala si nu la startul electric (525 EXC are si starter din cate imi amintesc). Baiatul a spus ca "motocicleta porneste destul de greu la rece", nu extrem de greu, si eu mi-am amintit de Jawa aia de doi jumate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 pastreaza-ti amintirile pentru tine sau scrie o carte sau povesteste-i unui copac...aici e Service si intretinere curenta , nu amintiri din copilarie. fix nici o legatura nu exista intre 525exc si jawa , exceptand numarul de roti nu te obosi sa-mi raspunzi , nu ma intereseaza povestile cu jawe si se pare ca e singura ta experienta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Noiembrie 17, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2016 Nu este vorba de temperatura de afara, pornește greu daca este nepornita de o zi de exemplu , când spun greu ma refer ca cea mai buna soluție este sa o pornesc împinsă deoarece la pedala nu prea reușesc. Are și starter electric dar momentan are o problema. Este posibil sa aibă vreo problema pe la valvele de admisie sau ceva de genul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 ...fix nici o legatura nu exista intre 525exc si jawa , exceptand numarul de roti... Nu stiu cate legaturi pot exista intre o Jawa veche si un KTM, dar sunt sigur de un lucru: intre posturile tale pe acest topic si problema semnalata de initiator chiar nu exista nici una… Daca esti asa bun in domeniul motoarelor cu carburatie, de ce nu ne-ai luminat cam care ar fi treaba? Si, by the way, vad ca baiatul a dat mai multe detalii in al doilea post, vezi ca problema poate fi cauzata si de compresia deficitara, cum spune Goodkat mai sus… sau, te-ai gandit ca totul poate fi in ordine (in ce priveste carburatia, aprinderea si compresia) si ca doar ar fi bine sa-i dea doua-trei sprituri inainte de a apasa pedala? Si asa mai departe… Ce viteji si atotstiutori suntem inapoia tastaturii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 vezi decompresoru sa nu faca pe nebunu.bafta la reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Iarta-ma ca te intreb, ai avut vreodata o motoreta cu carburator si pornire la pedala? Daca da, cum pornea daca afara erau 15 grade sau mai putin? Ca sa nu para ca fac pe desteptul, iata de ce te intreb: Cu mai bine de 40 de ani in urma, unul dintre unchii mei (fratele mamei) a avut o Jawa de 250, asta a fost motoreta pe care am invatat si eu sa merg. Avea, evident, pornirea din pedala. Te rog sa ma crezi ca dupa ce era lasata mai mult de 10-12 ore, chiar daca afara erau 25 de grade tot trebuia sa incercam de 2-3 ori pana o lua - in conditiile in care era intretinuta si bibilita ca lumea. Asta am vrut sa spun in postarea de mai sus si - mea culpa, nu am explicat asta - m-am referit numai la pornirea din pedala si nu la startul electric (525 EXC are si starter din cate imi amintesc). Asta pentru ca nu v-a invatat nimeni sa porniti un 2T antic, care trebuie "amorsat" inainte de pornire la rece... se trage socul la maxim, se dau 2-3 pedale in gol, fara contact (aprindere), se baga socul pana la 2/3 din cursa maxima, se pune contactul si motorul porneste in primii 2-3 cm de pedala. Garantat si la -15gr. C! Bineinteles, daca totul e pus la punct, aprindere, avans, bujii, compresie... etc. In rest, Jawa n-are nici o treaba cu cazul de fata. » Post actualizat in 17 Nov 2016 15:52 ... Este posibil sa aibă vreo problema pe la valvele de admisie sau ceva de genul? Da, este foarte posibil, insa nu exclusiv. Pot fi (si) alte cauze care trebuie testate prin eliminare: jocuri supape, carburator, aprindere (scanteie, avans, fisa, pipa, bujie...). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Gabriel Butacu Postat Noiembrie 17, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2016 Multumesc, indata ce voi rezolva problema voi reveni cu cauzele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Nu stiu cate legaturi pot exista intre o Jawa veche si un KTM, dar sunt sigur de un lucru: intre posturile tale pe acest topic si problema semnalata de initiator chiar nu exista nici una… Daca esti asa bun in domeniul motoarelor cu carburatie, de ce nu ne-ai luminat cam care ar fi treaba? Si, by the way, vad ca baiatul a dat mai multe detalii in al doilea post, vezi ca problema poate fi cauzata si de compresia deficitara, cum spune Goodkat mai sus… sau, te-ai gandit ca totul poate fi in ordine (in ce priveste carburatia, aprinderea si compresia) si ca doar ar fi bine sa-i dea doua-trei sprituri inainte de a apasa pedala? Si asa mai departe… Ce viteji si atotstiutori suntem inapoia tastaturii! continui cu aberatiile si presupunerile motoarele nu se repara pe forum daca are joc insuficient la supapa/e ar merge mai rau sau deloc si cand e cald .. (jocul se micsoreaza la cald) p.s. cam 200 carburatii facute , majoritatea nici nu mai porneau .sper ca e suficient in sa-mi pot da cu parerea pe un forum de belbozi... daca nu , ma scuzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) forum de belbozi Genial!!! Editat Noiembrie 17, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 daca are joc insuficient la supapa/e ar merge mai rau sau deloc si cand e cald .. (jocul se micsoreaza la cald) Valabil doar la motoarele cu culbutori, la cele fara e invers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Valabil doar la motoarele cu culbutori, la cele fara e invers... am inteles, la alea in 2 timpi cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Din pacate nu am avut acces la prototipurile 2T cu supape... care nu au depasit faza experimentala pentru a intra in productia de serie dar presupun ca in pricipiu e la fel. Ideea era ca la motoarele cu axe cu came in capul pistonului jocul termic al supapelor creste la cald. In plus, personal am avut experienta unui motor care la un moment dat a inceput sa faca nazuri la pornire la rece, cauza fiind jocul supapelor de admisie... practic inexistent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Din pacate nu am avut acces la prototipurile 2T cu supape... care nu au depasit faza experimentala pentru a intra in productia de serie dar presupun ca in pricipiu e la fel. Ideea era ca la motoarele cu axe cu came in capul pistonului jocul termic al supapelor creste la cald. In plus, personal am avut experienta unui motor care la un moment dat a inceput sa faca nazuri la pornire la rece, cauza fiind jocul supapelor de admisie... practic inexistent. pai daca tu crezi ca iti creste jocul la cald ... pfuu nu prea ai avut acces nici la astea , poate la vapoare .. e greu sa nu intelegi o gluma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Eu nu cred ci sunt sigur, tu mai documenteaza-te si mai vorbim dupa aceea. Stai linistit, am inteles gluma, tu insa n-ai sesizat sarcasmul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 You're welcome ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Varga marian Postat Noiembrie 11, 2023 Share Postat Noiembrie 11, 2023 Salut! Am și eu un motocross de 125 cc, și a început sa pornească foarte greu, adică tre sai dau vreun 20 de pedale casa al pornesc, care ar fi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crististepan Postat Decembrie 3, 2023 Share Postat Decembrie 3, 2023 Salut. Am și au un rmz 450 pe injectie. Nu am mai avut compresie. Am schimbat supapele sa rezolvat.a pornit ușor vreo 2 săptămâni. Șinde pe o zi pe alta nu a mai pornit. Am dat vreo 50 de pedale a pornit de doua ori se bâlbâia și se oprea. Oare ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.