Sari la conținut

Presiunea din pneuri iarna


xsGhost
 Share

Postări Recomandate

Pe langa toate raspunsurile academice, parerea mea este ca poti merge cu 2.2-2.3 fata si 2.1-2.2 spatele, pentru ca o anvelopa mai moale se va incalzi mai repede.

Acuma desigur, pentru anumite anvelope si / sau motociclete, poate fi prea putin.

Trebuie testat....

 

 

P.S.: 1.9 mi se pare prea putin, poate tocmai de aia ai feelingul acela ciudat.

 

Pai Pirelli zice despre anvelopele astea ca trebuie 2.1 fata si 1.9 spate, deci eu asa am mers toata vara. Se simteau bine...

Ma gandeam sa scad si mai mult ca sa maresc amprenta pneului pe asfalt, dar nu stiu de la cat incepe sa fie prea mica si sa strice..

Tocmai am facut un drum prin oras cu 1.6-1.5. Ciclistica pare inca ok, aderenta nu stiu daca s-a imbunatatit ca am mers incet si lin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai Pirelli zice despre anvelopele astea ca trebuie 2.1 fata si 1.9 spate, deci eu asa am mers toata vara.

 

Tocmai am facut un drum prin oras cu 1.6-1.5. Ciclistica pare inca ok, aderenta nu stiu daca s-a imbunatatit ca am mers incet si lin.

Pe bune, tu simti motoreta ok la presiunile astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu atat de diferite cat crezi. Combinatia de 120 cu 180 merge pe un numar chiar limitat de motoare, toate supersport sau superbike.


» Post actualizat in 18 Nov 2016 13:43

Si mai multa am incredere in Pirelli care zicea acum doi ani sa pun 2.1 cu 1.9 decat in Yamaha care acum 15 ani scria 2.5 cu 2.9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu atat de diferite cat crezi. Combinatia de 120 cu 180 merge pe un numar chiar limitat de motoare, toate supersport sau superbike.

» Post actualizat in 18 Nov 2016 13:43

Si mai multa am incredere in Pirelli care zicea acum doi ani sa pun 2.1 cu 1.9 decat in Yamaha care acum 15 ani scria 2.5 cu 2.9

Ce zici de zzr 1200? 270 de kile. Vreo 100 de kile mai mult decat un ss.

Sau de FJR 1300? vreo 290 de kile!

 

Ma rog, pana la urma fiecare pasare pe limba ei piere. Ai intrebat, ti-am raspuns. Mai departe e alegerea ta.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca un mic drift la plecare de pe loc nu e nimic ingrijorator pentru un motociclist experimentat.

Decelerare e mai relevanta.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un SS nu are 170 de kile. Aia-i deja greutate de MotoGP care n-o s-o vedem noi prea curand pe strada. CBR600RR care-i printre cele mai usoare SS-uri are 200 si ceva. Si motorul meu de un litru are 240. Diferenta aia de 30-40 de kile intre un SS si un superbike n-o sa faca nu stiu ce. Altfel ar trebui sa modifici presiunea si in functie de rider. Asa cum eu am 65 de kile poate tu ai 100, dar tot acelasi manual il citim, deci..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un SS nu are 170 de kile.

CBR 900RR 2000.

» Post actualizat in 18 Nov 2016 14:09

CBR600RR care-i printre cele mai usoare SS-uri are 200 si ceva.

Mai exact 186 kg.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600rr%2007.htm

 

Asta asa, ca sa vorbim despre ce e vorba, cum zice vecin d-al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, corect. Dar pe acelasi site a mea are doar 225, deci e cu 15-20 de kile mai optimist. Dar diferenta e aceeasi.

Si pe sport-touring nu cred ca se pune supercorsa, acolo cred ca merge ceva de.. touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, corect. Dar pe acelasi site a mea are doar 225, deci e cu 15-20 de kile mai optimist. Dar diferenta e aceeasi.

Si pe sport-touring nu cred ca se pune supercorsa, acolo cred ca merge ceva de.. touring

OK, fa cum vcrei. Banuiesc ca se poate inchide si topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, pt VFR-ul meu, pt iarna am schimbat Pirelli Scorpio cu MT60 si am lasat presiunea putin mai mica decat cea recomandata de manualul mobrei.

Pan-acu fu bine, sa vedem ce urmeaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, pt VFR-ul meu, pt iarna am schimbat Pirelli Scorpio cu MT60 si am lasat presiunea putin mai mica decat cea recomandata de manualul mobrei.

Pan-acu fu bine, sa vedem ce urmeaza....

 

Nice! Si eu vroiam sa pun MT-60, dar mai mult pt look :P

Pui o poza sa vedem cum arata cu ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am schimbat ieri dar nu facui poze. Insa uite link-uri cu unele din urma cu cativa ani:

http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/gallery/image/56893-my-bike-late-autumn-2011/

http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/gallery/image/56892-my-bike-late-autumn-2011/

Mai recent, de cand a iesit multistrada la Ducati, a aparut MT60 si pe 180/55 dar pana nu le tocesc p'astea nu-mi iau altele.

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iarna am presiunea mai mare decat vara caci iarna manc mai multa fasole decat paine. :)

 

Am mai auzit de umflat roti cu azot, dar niciodata cu gaze de la fasole. Mersi, bine de stiut ;)

» Post actualizat in 19 Nov 2016 12:26

Pe bune, tu simti motoreta ok la presiunile astea?

 

Nu prea.. se inclina la inceput greu, si apoi dintr-o data prea brusc.

Si da senzatia ca aluneca tot timpul roata din fata, dar mai ales cand trec peste denivelari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.6 pe fata?

Aberezi!

Presiunea recomandata de producator? Unde ai citit-o? Un link te rog. Oricum alea nu-s gume de umblat iarna...

Eu la ~250kg si 164HP merg cu 2.3 fata si 2.5 spate. La 8 grade inca tinea guma spate de un wheelie si la 10-12 cu asfalt ud inca muscau destul de bine franele. Asta dupa 10-20km, la inceput evident ca mergeam safe!

Eh, cand te mananca, nu mai ti cont de vreme, dar totusi...

 

Asta-i din tinerete :))

FB_IMG_1479627554240.jpg

Editat de high_voltage_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am inteles...

1.6 ai bagat tu, nu te-ai referit ca aia e recomandata de producator.

Oricum, faci un mare rahat. Nu ai cum sa scazi sub 2.1 la mers pe sosea, ca se duce dracu si anvelopa si feedback si tot; si nu obtii nimic in schimb, degeaba crezi ca o sa se incalzeasca si o sa ai aderenta, ca o sa dea cu tine de pamant.

 

P.S.

Poza e cu ea pe cric, dar pana acolo am mers vre-o 15 min. O cumparasem si trebuia sa o aduc cumva acasa...

Cu cauciucuri de pista "street legal" am mers si eu anul trecut pana la sfarsit de noiembrie si se putea merge acceptabil cu ele, daca le incalzeam minim 10km; asta pana intr-o dimineata, cand ma grabeam la lucru si am franat putin mai tare (nu bruscat, cu motocicleta dreapta) si am simtit ce inseamna performanta MotoGP la 4°C :)FB_IMG_1479669336249.jpg

 

Deci grija mare cu tzambalu, sa nu-l scapi, ca-i ca pl@...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ii drept, nu ajuta prea mult. Chiar azi am iesit cu ea la o plimbare, si inca de la primul sens giratoriu mi-o facut un drift neintentionat. Numa din noroc nu am cazut de pe ea.

De-atunci iau curbele la fel de incet ca si conservarii pe care pana acuma ii injuram cand ramaneam blocat in spatele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ma miram si eu, ca am iesit azi si merge ca dracu, la franare spatele o ia in toate directiile, iar cand ma inclin simt cum pierd aderenta chiar cand ma aplec putin. Am 2-2.1 in anvelope, deci nici o treaba chiar daca mai scot aer.

Sper sa nu ploua maine sa ajung si eu intreg pecasa, ca de altfel nu e nici un fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...