xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Pe langa toate raspunsurile academice, parerea mea este ca poti merge cu 2.2-2.3 fata si 2.1-2.2 spatele, pentru ca o anvelopa mai moale se va incalzi mai repede. Acuma desigur, pentru anumite anvelope si / sau motociclete, poate fi prea putin. Trebuie testat.... P.S.: 1.9 mi se pare prea putin, poate tocmai de aia ai feelingul acela ciudat. Pai Pirelli zice despre anvelopele astea ca trebuie 2.1 fata si 1.9 spate, deci eu asa am mers toata vara. Se simteau bine... Ma gandeam sa scad si mai mult ca sa maresc amprenta pneului pe asfalt, dar nu stiu de la cat incepe sa fie prea mica si sa strice.. Tocmai am facut un drum prin oras cu 1.6-1.5. Ciclistica pare inca ok, aderenta nu stiu daca s-a imbunatatit ca am mers incet si lin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Pai Pirelli zice despre anvelopele astea ca trebuie 2.1 fata si 1.9 spate, deci eu asa am mers toata vara. Tocmai am facut un drum prin oras cu 1.6-1.5. Ciclistica pare inca ok, aderenta nu stiu daca s-a imbunatatit ca am mers incet si lin. Pe bune, tu simti motoreta ok la presiunile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Eu cred ca presiunea cea mai buna e aia data de producatorul anvelopei. Crezi prost. Anvelopa aia se poate monta pe diverse mobre cu puteri diferite, cupluri diferite, mase diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Nu atat de diferite cat crezi. Combinatia de 120 cu 180 merge pe un numar chiar limitat de motoare, toate supersport sau superbike. » Post actualizat in 18 Nov 2016 13:43Si mai multa am incredere in Pirelli care zicea acum doi ani sa pun 2.1 cu 1.9 decat in Yamaha care acum 15 ani scria 2.5 cu 2.9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Nu atat de diferite cat crezi. Combinatia de 120 cu 180 merge pe un numar chiar limitat de motoare, toate supersport sau superbike. » Post actualizat in 18 Nov 2016 13:43 Si mai multa am incredere in Pirelli care zicea acum doi ani sa pun 2.1 cu 1.9 decat in Yamaha care acum 15 ani scria 2.5 cu 2.9 Ce zici de zzr 1200? 270 de kile. Vreo 100 de kile mai mult decat un ss. Sau de FJR 1300? vreo 290 de kile! Ma rog, pana la urma fiecare pasare pe limba ei piere. Ai intrebat, ti-am raspuns. Mai departe e alegerea ta. Editat Noiembrie 18, 2016 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Hai ca un mic drift la plecare de pe loc nu e nimic ingrijorator pentru un motociclist experimentat. Decelerare e mai relevanta. Editat Noiembrie 18, 2016 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Nici un SS nu are 170 de kile. Aia-i deja greutate de MotoGP care n-o s-o vedem noi prea curand pe strada. CBR600RR care-i printre cele mai usoare SS-uri are 200 si ceva. Si motorul meu de un litru are 240. Diferenta aia de 30-40 de kile intre un SS si un superbike n-o sa faca nu stiu ce. Altfel ar trebui sa modifici presiunea si in functie de rider. Asa cum eu am 65 de kile poate tu ai 100, dar tot acelasi manual il citim, deci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Nici un SS nu are 170 de kile. CBR 900RR 2000. » Post actualizat in 18 Nov 2016 14:09 CBR600RR care-i printre cele mai usoare SS-uri are 200 si ceva. Mai exact 186 kg. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600rr%2007.htm Asta asa, ca sa vorbim despre ce e vorba, cum zice vecin d-al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 186 kg.Wet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Ok, corect. Dar pe acelasi site a mea are doar 225, deci e cu 15-20 de kile mai optimist. Dar diferenta e aceeasi. Si pe sport-touring nu cred ca se pune supercorsa, acolo cred ca merge ceva de.. touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Ok, corect. Dar pe acelasi site a mea are doar 225, deci e cu 15-20 de kile mai optimist. Dar diferenta e aceeasi. Si pe sport-touring nu cred ca se pune supercorsa, acolo cred ca merge ceva de.. touring OK, fa cum vcrei. Banuiesc ca se poate inchide si topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Eu, pt VFR-ul meu, pt iarna am schimbat Pirelli Scorpio cu MT60 si am lasat presiunea putin mai mica decat cea recomandata de manualul mobrei. Pan-acu fu bine, sa vedem ce urmeaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Eu, pt VFR-ul meu, pt iarna am schimbat Pirelli Scorpio cu MT60 si am lasat presiunea putin mai mica decat cea recomandata de manualul mobrei. Pan-acu fu bine, sa vedem ce urmeaza.... Nice! Si eu vroiam sa pun MT-60, dar mai mult pt look Pui o poza sa vedem cum arata cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Le-am schimbat ieri dar nu facui poze. Insa uite link-uri cu unele din urma cu cativa ani: http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/gallery/image/56893-my-bike-late-autumn-2011/ http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/gallery/image/56892-my-bike-late-autumn-2011/ Mai recent, de cand a iesit multistrada la Ducati, a aparut MT60 si pe 180/55 dar pana nu le tocesc p'astea nu-mi iau altele. Editat Noiembrie 18, 2016 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Foarte fain! Umatorul meu set o sa fie MT60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Evo 2 belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 18, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2016 Eu iarna am presiunea mai mare decat vara caci iarna manc mai multa fasole decat paine. Am mai auzit de umflat roti cu azot, dar niciodata cu gaze de la fasole. Mersi, bine de stiut » Post actualizat in 19 Nov 2016 12:26 Pe bune, tu simti motoreta ok la presiunile astea? Nu prea.. se inclina la inceput greu, si apoi dintr-o data prea brusc. Si da senzatia ca aluneca tot timpul roata din fata, dar mai ales cand trec peste denivelari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 (editat) 1.6 pe fata? Aberezi! Presiunea recomandata de producator? Unde ai citit-o? Un link te rog. Oricum alea nu-s gume de umblat iarna... Eu la ~250kg si 164HP merg cu 2.3 fata si 2.5 spate. La 8 grade inca tinea guma spate de un wheelie si la 10-12 cu asfalt ud inca muscau destul de bine franele. Asta dupa 10-20km, la inceput evident ca mergeam safe! Eh, cand te mananca, nu mai ti cont de vreme, dar totusi... Asta-i din tinerete ) Editat Noiembrie 20, 2016 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Pe cric nu-trebuie niciun fel de presiune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Pe cric nu-trebuie niciun fel de presiune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 20, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2016 1.6 pe fata? Aberezi! Presiunea recomandata de producator? Unde ai citit-o? Un link te rog. Oricum alea nu-s gume de umblat iarna... https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-supercorsa-sc#/technical-advice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Acum am inteles... 1.6 ai bagat tu, nu te-ai referit ca aia e recomandata de producator. Oricum, faci un mare rahat. Nu ai cum sa scazi sub 2.1 la mers pe sosea, ca se duce dracu si anvelopa si feedback si tot; si nu obtii nimic in schimb, degeaba crezi ca o sa se incalzeasca si o sa ai aderenta, ca o sa dea cu tine de pamant. P.S. Poza e cu ea pe cric, dar pana acolo am mers vre-o 15 min. O cumparasem si trebuia sa o aduc cumva acasa... Cu cauciucuri de pista "street legal" am mers si eu anul trecut pana la sfarsit de noiembrie si se putea merge acceptabil cu ele, daca le incalzeam minim 10km; asta pana intr-o dimineata, cand ma grabeam la lucru si am franat putin mai tare (nu bruscat, cu motocicleta dreapta) si am simtit ce inseamna performanta MotoGP la 4°C Deci grija mare cu tzambalu, sa nu-l scapi, ca-i ca pl@... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Noiembrie 20, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2016 Da, ii drept, nu ajuta prea mult. Chiar azi am iesit cu ea la o plimbare, si inca de la primul sens giratoriu mi-o facut un drift neintentionat. Numa din noroc nu am cazut de pe ea. De-atunci iau curbele la fel de incet ca si conservarii pe care pana acuma ii injuram cand ramaneam blocat in spatele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Tocmai ma miram si eu, ca am iesit azi si merge ca dracu, la franare spatele o ia in toate directiile, iar cand ma inclin simt cum pierd aderenta chiar cand ma aplec putin. Am 2-2.1 in anvelope, deci nici o treaba chiar daca mai scot aer. Sper sa nu ploua maine sa ajung si eu intreg pecasa, ca de altfel nu e nici un fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 intrebare....ce satisfactie aveti pe asemenea vreme, cand dabia te tarai la ralanti, dupa cum povestiti ? sau rezolvarea treburilor in lipsa unui alt vehicul ? intreb la modul serios.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.