Valentino Vali Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Salut tuturor.deranjez din nou cu al meu stad 750 injectie din 1999.porneste greu la cald,ca si cum nu am baterie.cel de la care am luato a zis ca cel dinaintea lui a uitat sa puna o saiba la electromotor.despre ce saiba poate fi vorba si cum verifoc incarcarea,unde e alternatorul,ce amperaj trebuie sa aiba la alternator respectiv baterie.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Pai demontezi si vezi ce saiba lipseste...mai jos ai diagrama. DAR,daca tu intrebi unde este electromotorul,si cum verifici incarcarea...eu te sfatuiesc sa nu te bagi.Gaseste pe cineva care stie ce trebuie sa faca,pentru ca o sa-ti inmultesti problemele la acea moto. Sfatul meu. Editat Noiembrie 18, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Problema tipica, se pare, la GSXR... Io am avut unul care la fel se comporta, pana la urma am inlocuit bateria cu una Yuasa, cu CCA mare. Se pare ca se fac jocuri in punctele de sprijin ale axelor angrenajelor, inclusiv in carter, iar reparatia (bucsarea) rste extrem de dificila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 19, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2016 multumesc mult de tot baieti.o sa iau in considerare fiecare sfat tinand cont de faptul ca sunt incepator.multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Noiembrie 19, 2016 Share Postat Noiembrie 19, 2016 Aceeasi problema am avut-o la GSXR 600 K2. Cu bateria pe care o avea (uzata), pornea usor la rece sau dimineata. Daca se incalzea motorul nu mai plecam de acolo. Trebuia sa astept 1 ora sa se raceasca si pornea ca si cum nu se intamplase nimic. Rezolvarea a fost simpla. Cumparat una bucata baterie noua (Yuasa in cazul meu). Acum a trecut fix 1 an, am facut 10.000 km, nu am schimbat nici o alta piesa si nu mi s-a mai intamplat vreodata. Concluzia la care am ajuns e simpla: La rece compresia motorului e mai mica si il poate invarti si porni. La cald, creste compresia iar bateria slaba nu reuseste sa dea motorul peste cap nici macar o tura. Repet....asta a fost experienta mea. Nimic defect in afara de baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 19, 2016 Share Postat Noiembrie 19, 2016 Concluzia la care am ajuns e simpla: La rece compresia motorului e mai mica si il poate invarti si porni. La cald, creste compresia iar bateria slaba nu reuseste sa dea motorul peste cap nici macar o tura. Concluzia o fi ea simpla... insa nu si corecta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 20, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2016 daca nu e una e alta.acum chiar si cu fire de la bateria masinii,bordul nu se aprinde deloc.nu merge nimic...ce sau de unde sa incep verificarea.tin sa mentionez ca ,contactul cu cheie merge uneori greu atunci cand invarteam de cheie,dar chiar si asa miscand de cheie in contact trebuia zic eu sa faca o ceva,macar sa se aprinda si sa se stinga imediat...nu stiu ce sa ii mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Verifica siguranta de 30A prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 20, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2016 sunt bune toate sigurantele.sunt chiar si schimbate problemele astea aparute peste noapte ma distrug psihic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 20, 2016 Share Postat Noiembrie 20, 2016 Esti sigur ca ai verificat siguranta de 30..cea verde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 21, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2016 Am verificat toate sigurantele,baterie buna,curent de la masina,nu vrea deloc.nu stiu ce sa ii fac. » Post actualizat in 21 Nov 2016 09:21 Scuze de dublu post am uitat sa precizez.nu am nici-o siguranta de 30A cea mai mare este de 20A restul de 10 si 15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Inca nu ai gasit-o.Este locata de obicei undeva la distanta mica de baterie ,separata de blocul de sigurante normale. » Post actualizat in 21 Nov 2016 10:02 Pentru problema raportata de tine nu are rost sa incerci altceva pana nu ai localizat-o si verificat sa fie sigur ok. » Post actualizat in 21 Nov 2016 10:15 https://www.google.ro/search?q=srad+750+fuse+pictures&client=ms-android-orange-ro&sa=X&source=univ&biw=360&bih=616&prmd=ivn&tbm=isch&tbo=u&fir=a7bmlCOej_8gQM%253A%252CYDeC0qn96dujwM%252C_%253BZ-57r2iA312qnM%253A%252C4XGJazgNpnD3ZM%252C_%253BRDjwFM6A-t6BcM%253A%252CFFSaBgm-d6PxTM%252C_%253BPOvnkKJ2YDsYNM%253A%252C0T_fSwiKhHSDiM%252C_%253BltYiTylWIT298M%253A%252C0T_fSwiKhHSDiM%252C_%253BgFbDBhBdCwxZAM%253A%252C120QDjrP-nYG2M%252C_&usg=__6G3F7vB24GRpEai2HSmmCRVyIN8%3D&ved=0ahUKEwjpsff5zLnQAhWEuRQKHQ1vAtEQ7AkIKA#imgdii=b8cN70i2UJx7AM%3A%3Bo0xNDk9yBs2m_M%3A%3Bo0xNDk9yBs2m_M%3A&imgrc=o0xNDk9yBs2m_M%3A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Siguranta de 30A este pe releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 21, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2016 Verific si revin cu amanunte imediat. » Post actualizat in 21 Nov 2016 14:03 Nu vrea.am schimbat si siguranta aia...ma gandesc dar nu cred ca poate fi de la contact.o schitare ceva tot facea,ma gandesc sa nu fi ramas contactul blocat pe off si indiferent de pozitia cheii sa ramana in off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Salut, Verifica cu un voltmetru de c.c sau lampa de 12 V daca ai intrare in contactul cu cheie/alimentare principala. Daca ai prezenta tensiune in contact, dar nu ai iesire pe celelalte circuite la rotire, atunci este o problema in partea de comutatie contact/ploturi distruse=schimbarea contactului cu cheie. Daca NU ai intrare in contactul cu cheie, verifica circuitul principal/ borne acumulator, siguranta 30A., Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 21, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2016 La ce fire pun lampa.restul sunt verificate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 La ce fire pun lampa.restul sunt verificate Un conductor rosu, de regula/normal cu sectiune mai mare decat celelalte in conectorul instalatiei electrice/ cel care se mufeaza cu Ignition Key/contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 21, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2016 Verificate si firele rosii care intra in contqct.nu vrea deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Ce ti-am scris mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 21, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2016 Imi bag p*** mii de scuze tuturor si moderatorilor da chiar nu maj pot.daca nu e una e alta si tot asa.a functionat normal am tinuto in scara la caldura 3 nopti si in vineriaeara cand sa o scot afara sa o pornesc nu mai merge.defectiunile astea peste noapte ma omoara.nu pot sa kmi dau seama ce poate avea.la mine in focsani sunt mecanici cu diploma de patiseri,japcari si tot asa.poate o fi vreunu care nu il stiu dar ce stiu eu sunt toti o apa si un pamant » Post actualizat in 21 Nov 2016 15:39 Si toate firele care ies din contact se duc sib rezervor,nu am ce sa verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Easy Este un fenomen normal ca aparatele electrice/masinile electrice, etc, in general echipamentele electrice la momentul X+1 sa se defecteze. Toate au o durata limitata, iar asta se poate scurta in functie de modul de utilizare(beneficiarul direct). Tu nu ai nicio vina, acum ca ai depistat TU IN PERSOANA defectiunea, acum tot TU o remediezi, fara ajutor din exterior/mecanic, este simplu. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Salut vad ca toti se gandesc la probleme electrice. Daca o motocicleta porneste la rece dar nu mai porneste la cald, poate fi lipsa jocului la supape. Pe intamplatelea, probatelea, reglatelea si functionatelea. Daca se regleaza putin acolo, se poate porni si cu o baterie mai slabuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Vali Postat Noiembrie 21, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2016 Asta e tot ce am... » Post actualizat in 21 Nov 2016 15:52 Daca era o problema mecanica abeam curent,se aprindea un bec o lumina o ceva dar ea nimic si nu pot sa imi dau seama de la ce poate fi.cu pornitul greu la cald asa am luato am scris in primul post dar de restul m-am lovit una dupa alta.vad ca undeva contactul e lipit deci acolo clar s-a mai umblat.sa incerc sa iau alt contact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 (editat) Deci, tu ai luat o mobra 'pacalita'(asa se zice? sau 'speriata'?) si ai 'pacalit-o' si mai tare. Nu e vina ei. La cum arata poxipolu' ala, surubul care atarna si firele e clar ca s-a umblat. Editat Noiembrie 21, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Noiembrie 21, 2016 Share Postat Noiembrie 21, 2016 Motorul meu a stat 2 luni, l-am pornit cu alta baterie si a mers pana s-a incalzit dupa care se oprea, nu statea la relanti si nici nu mai invartea, de parca bateria era moarta. L-am pornit cu bateria de masina, apoi nici cu aia nu mai vroia, de parca ceva imi drena tot curentul sau avea un scurt. L-am dus la mecanic, a reglat supapele si motorul porneste si sta la relanti, ce mai, merge minunat. Bateria tot slaba e dar pana la primavara nu cumpar alta. Daca las mai mult de 2 zile motorul nepornit, nu o mai invarte. Ce baterie ai? Ce votlaj are? Daca ai fortat mult bateria si motorul a stat o singura data pornit 5 minute pana s-a incalzit, nu ai incarcat-o la loc. Unele baterii, daca scad sub o anumita capacitate, nu mai pot fi recuperate. Daca bateria ta a scazut sub acea capacitate a ei, nu iti mai da cat curent trebuie pentru a-ti aprinde becurile. Singurele baterii pe care le poti descarca aproape complet sunt cele de tractiune. Pana si bateriile de telefon, daca le descarci complet poti sa le arunci. Cand telefonul tau spune ca bateria este complet descarcata si se inchide, nu este asa. Bateriile li-po taie alimentarea inainte sa se descarce complet. La fel, taie si descarcarea inainte sa se incarce complet. Citeste de ce explodeaza bateriile li-po (samsung 7, hoverboarduri). Au defectiuni la switchul care opreste incarcarea cand ajunge bateria la 100%. Daca ai tras de baterie si ai dus-o sub 9 volti, sunt sanse sa nu iti mai dea curent la lumini, de fapt la nimic. Pune bateria la incarcat cu un charger la care poti selecta tipul bateriei, voltajul si tipul de incarcare. Dupa ce bateria este la 100% si ai peste 12 volti, fa-i o proba. Daca votajul scade vertiginos dupa proba, sub 12 volti, poti sa cumperi alta. Intre timp, regleaza-ti supapele. De aia nu sta la cald pornita si de aia nici nu poate electromotorul sa o invarta la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.