calin.moto Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 E! Asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 6, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2017 Na belea! A apărut și bucata no.3 în ograda din dotare.... În rest,bunătățuri pentru roșioară: /index.php?/topic/8762-mobra/page-199 » Post actualizat in 21 Jan 2017 12:21Nu promit nimic,să mă uit prin cutiile cu maimuțe să văd ce găsesc... Pozele mult așteptate! ,,,,,,,, Ai PM antique_house. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antique_house Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Perfect! Cum fac sa ajunga la mine? Multumesc pt ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 24, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2017 (editat) Cum fac sa ajunga la mine? Multumesc pt ajutor! Coletul e pe drum.Mulțumesc și eu! A apărut și bucata no.3 în ograda din dotare.... Din păcate,ca și la celelalte,piesele ''tari'',motivul forte care m-au făcut să o cumpăr s-au dovedit a fi tot defecte sau cârpite,lucru ce l-am aflat mai târziu! Astfel,contactul cu 4 poziții nu lucrează fiindcă e coxat la partea electrică,coloana de seleniu e mâncată fiindcă fostul propietar a folosit acumulatori Ni Cadmiu în loc de Pb acid,aceeași poveste și cu instalația....pe lângă faptul că e și asta cârpită... Releul de semnalizare e de Trabant,maneta din dreapta e ruptă(care e cea mai importantă),becurile aproape toate arse,napolitana aproape praf,șasiul muuult mai cârpit decât mă așteptam,rezervorul e o găleată de rugină,furca de S50,jențile 8-uri și lista continuă....o epavă! Motorul și el cu bube cum ar fi chiulasa bucșată prost(am schimbat-o),ambielajul cu bătaie+colivia aproape dusă,urechile de prindere ciobănite....în schimb,de pornit pornește cu mâna!De ce?Fiindcă,spre surpriza și uimirea mea totală,setul e NOU! Poze la taraboanță Când am avut timp de ars gazu',am lucrat puțin la kilometraj și i-am făcut o mică recondiționare.Am procedat astfel: Prima oară se demontează inelul cromat de alamă(sau aluminiu eloxat,după caz)cu mare grijă pentru a nu-l strâmba și a sparge geamul.Se desfac cele două șuruburi din spate și se scoate ansamblul afară.Acesta este format din două părți: -partea filetată,corpul propiu zis din zamac care ține axul talerului magnetic cu un ax poziționat orizontal în corpul acestuia -partea cu cadranul formată din corpul de tablă ambutisată,axul acului și roțile cu cifre(alea de arată km parcurși). Am făcut un semn pe talerul de aluminiu și corp pentru a nu-l decalibra la remontare(implicit să arate alți km decât ce trebuie),scos acul și cadranul(mare atenție la urechiușele de aluminiu!),axul roților și pe urmă curațate toate în benzină(fără cadran și ac desigur).Unse consistent cu vaselină(eu am folosit pe bază de litiu),resetat contorul de km și operația invers demontării.Carcasa am revopsit-o cu verde lovitură de ciocan(ca și originalul) la spray(a fost la Lidl,foarte bun),polișat geamul de plastic cu o pastă abrazivă de faruri(se găsește la Unix la vreo 15 lei),refăcută buza inelului cromat cu o rolă și gata! Câteva poze cu detalii și produsul finit Editat Ianuarie 24, 2017 de Adrian Frigo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 ,napolitana aproape praf,șasiul muuult mai cârpit decât mă așteptam,... Cadrul, din ce vad, este de Hoinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 Cadrul este de mobra ,are ,,adaos,, de Hoinar la suportul motor(cel putin asa deslusesc eu din poze). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 25, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2017 Cadrul, din ce vad, este de Hoinar. Nu,e de mobra 50,al ei original!Are plăcuța de aluminiu cu seria și e trecut anul '72.....'adaosul',cum zicea Sabin mai sus,e făcut din 2 țevi ordinare văzute mai îndeaproape....omu' cred că a cărat cu ea saci de toate soiurile,dovadă și portbagajul homemade.Trist e că din 3 cadruri pe le dețin(inclusiv a lui moșu)toate sunt cârpite la arcadă sau la suportul motor... lucru ce nu mă ''coafează'',de fel nu suport cârpeala! Poate o mai pica un cadru bun pe Olx la un preț mai de Doamne ajută.....deși nu-mi fac mari speranțe... » Post actualizat in 01 Feb 2017 14:41 Băbăetzi,uite așa trebuie să pornească o mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Septembrie 9, 2017 Autor Share Postat Septembrie 9, 2017 Atât topicul cât și mobrele n-au murit! La vedeta principală trebuie să sosească tablele de la vopsit(mai am dilema logourilor,ceva idei???),urmează să trimit,de probă,câteva elemente la cromat la București,de cadmiat am găsit un atelier prin Craiova unde cică-s băieți serioși la preț de preț.Om trăi și om vedea.... Motoarele sunt recondiționate(set motor,semeringuri,garnituri și alte minuni noi) și își așteaptă locul de onoare cuminți,pe raft.Am găsit câteva repere lipsă,altele nu le-am găsit(să-mi bag paru-n ele și-n vânzătorii neserioși!!! )... Poze (proaspete și calde) după ce sosesc piesele de la recondiționat. P.S-am găsit platini NOS originale de pe timpuri la țiplă,dacă are nevoie careva da-ți de știre și se rezolvă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Salut! Văd că te interesează logourile de pe rezervor. Aruncă un ochi aici și dacă te coafează vorbim pe privat » Post actualizat in 10 Sep 2017 08:52 Și cam așa arată Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Septembrie 10, 2017 Autor Share Postat Septembrie 10, 2017 Mă foarte coafează,ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 daca te mai intereseza ceva legat de mobra vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Mai 24, 2022 Autor Share Postat Mai 24, 2022 După vreo 4 ani mai intru și eu pe aici... Motoreta încă există,de avansat n-am prea avansat din lipsă de sursă decentă pentru cromaj(să n-aud de EcoPlating). În rest,tot adun piese... Vedem ce-o mai fi pe viitor.Salutări! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 24, 2022 Share Postat Mai 24, 2022 Trebuie sa-ti faci curaj (timp) si sa pui piesele alea la un loc. Nu stiu sa te ajut cu indrumari catre cromare. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 24, 2022 Share Postat Mai 24, 2022 Acum 2 ore, Adrian Frigo a spus: Motoreta încă există,de avansat n-am prea avansat din lipsă de sursă decentă pentru cromaj(să n-aud de EcoPlating). Vezi ca o leaca mai jos de EcoPlating, langa autobazaTitan este firma Edrex. Jupan era un domn Rogoz. http://www.edrex.ro/contact.php Stiu ca nu prea mai facea cromari si nichelari dar poti pune o intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.