Speedy.K Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) Sati explic, ca vaz ca astia de p-ici nu se pricepe niciunii. Primul lucru ii verifici daca nu sanpuscat platina la delcou. Daca e bine o lasi in pace. Dupa asta iei filtru de aer si tai jumate din el, in zona gaurii care lasa aer spre carburator. Pe urma bagi faci plinu' E important, pe rezerva nu face asa frumos. Scoti enblema aia de bemveu si pui una de mertan. Dupa asta bagi o carpa mai lunga asa in loc de busonu de la rezervor sii dai foc la carpa. Te uiti de aproape sa vezi daca nu cumva se stinge. O sa se duca 200 kmh. In sus. Si tu. Case closed! Editat Noiembrie 28, 2016 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 (editat) Pina acum s-a postat la manga , nedemni de motociclism . Eu stiu ca de obicei lumea se mai si ajuta , da na ... nu este o constanta .... Incearca sa cureti toba de esapament ... nu zic sa o pui in foc , dar ceva cam asa ... fiind un motor in dou timpi mult uleiul se opreste si in toba de esapament si in doua cuvinte o infunda . Daca ai posibilitatea sa pui un foen de aer cald , modelul industrial cel care incalzeste pina la 400/500 grade celsius la intrarea in toba si sa sufle inauntru la maxim ... ai sa te minunezi ce poate sa iasa din toba . Ca chestie incearca sa o cintaresti mai intii da-ti dai seama de diferenta . Daca nu si de unde foen pune toba de esapament in foc si cam in momentul in care se incinge sufla inauntru cu aer comprimat ... si asa da rezultate . Dupa ce esti sigur ca toba este curata posteaza si mai vedem ce se poate face . Spor Editat Noiembrie 28, 2016 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 28, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2016 o sa incerc , dar toba este curata zic eu ... se poate safie de la filtru de aer ca pierde aer prinparti ? nu prin flansa , are treaba?? ce.i drept scuter.ul asta a si cam stat 1 an la mila domnului degeaba ... dar merge porneste imediat dimineata , are demaraj bun , darnu vrea sa treaca de 60 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 are ceva daca ii iau un filtru sport sau trb fix lafel?nu filtru sport. la fel, burete. nu anula cutia filtrului ca sa pui un asa zis filtru sport.daca cureti toba nu faci rau deloc. ulei de amestec... nu deala ieftin ca iar se umple toba de ulei nears. schimba bujia. ngk. cureaua in ce stare este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Am fost prea subtil pentru tine. Data viitoare iti fac semn, ca sa razi si tu. Pe tine cine te-a invatat termodinamica gogule? Elena Ceausescu?La nivel molecular treburile sunt asa de complicate ca ai inteles fix pe dos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Am fost prea subtil pentru tine. Data viitoare iti fac semn, ca sa razi si tu. Lasa... tzine pt tine, eu nu rad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 29, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2016 cutia filtrului pierde aer prin parti .. are ceva?? o sa verific cureaua maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 cutia filtrului pierde aer prin parti .. are ceva?? o sa verific cureaua maine man, normal ca nu e bine. schimbi filtrul (presupun ca e coala de burete, se unge cu spray de filtre de aer usor) si vezi cum siliconezi cu silicon de bai / instalatii sa nu traga aiurea aer... eventual pe langa filtru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 29, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2016 se poate sa fie de la filtru de aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 as fi zis daca tragea fals pe la adimisia de aer .... posibil. sau daca filtrul este imbacsit peste masura... da poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 29, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2016 o sa umblu la el maine ..poate ii dau de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Verifica rolele din variator sa nu fie uzate-trebuie sa fie perfect cilindrice fara tesituri. Verifica si eventual schimba cureaua de transmisie- mai mult ca sigur ca s-a uzat si nu mai are aceasi grosime ca la inceput. Etanseaza carcasa filtrului sau cumpara alta. Curata/schimba elem filtrant-buretete ala sau ce ai tu acolo. Incearca sa tastezi mai atent.........sa ne dam si noi seama ce vrei! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 29, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2016 buretele de la filtru de aer intr.un colt e ript vreo 3-4 cm , are vreo importanta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Da, conteaza chiar mai mult decat crezi. Inlocuieste filtrul (buretele), Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 Daca nu esti convins, si scuterul porneste bine , monteaza filtrul , incearca sa faci un demaraj rapid fara toba , ai sa sperii toate gainile si porcii din sat dar ai sa ai un raspuns rapid . Eu am patit aceeasi chestie mai dedemult cu un scuter dar la mine nu depasea sa-l omori 45/h , odata schimbata toba era o racheta (aprilia arena 50) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 (editat) @R.Gheorghe-din ce ai postat mai sus văd că ai o gândire puțin optuză,tot insiști cu porcăria aia de filtru,aia să fie ultima grijă! Dacă vrei să-ți poți repara singur scuterul și să mai și meargă corect,trebuie să ai ceva brumă de mecanică elementară,altfel explicațiile tehnice nu își au niciun rost!Acuma,ca să fiu mai concis și la subiect,te întreb cât mai simplu și te rog să-mi răspunzi tot pe rând: -ai verificat compresia? -ai verificat să nu-ți tragă aer fals pe undeva?(adică gat carburator,semeringuri,cartere) -aprinderea cum e?aceeași întrebare o am și pentru senzorul de la volanta,e curat? -bujia,de asemenea când/dacă s-a schimbat,cu ce,distanța între electrozi e corectă? -carburatorul în ce stare este? -benzina e proaspătă?uleiul este de calitate?s-a repectat proporția? -toba e curată sau îmbâcsită? -variatorul cum e?rolele în ce stare sunt?dar cureaua? Dacă n-ai verificat cele de mai sus,degeaba mai pui întrebări/faci afirmații de genul- "trage aer fals pe la filtru,da' as vrea sa-l schimb cu unul sport,da' oare de acolo sa fie,da' de unde poate sa fie,da' de ce nu trage ca parca tragea până la 100 de km etc.".Polologhii de genul se pot face pagini întregi...Vino cu date concrete,ce s-a încercat->ce s-a constat-> ce s-a rezolvat și pe urmă mai dezvoltam! Quote mihaai :"...incearca sa faci un demaraj rapid fara toba,ai sa sperii toate gainile si porcii in sat dar ai sa ai un raspuns rapid...." Editat Noiembrie 30, 2016 de Adrian Frigo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Nici macar n-a zis ca TRAGE are fals pe la carcasa filtrului, mereu a spus ca SUFLA aer pe acolo. Pe bune, voi chiar il puneti sa va descrie starea carburatorului, senzorului, rolelor, etc? O sa va insire balarii, apoi o sa intrebe daca nu cumva e din cauza ca SUFLA aer pe la filtru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rarinca Gheorghe Postat Noiembrie 30, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2016 am gasit problema , mi.a explicat taicamiu a zis ca am compresie la rece iar cand se incalzeste mi se dilata segmenti , pistonu sau ce a zis taicamiu si pierde compresia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 (editat) Husqvarna produce drujbe si motocositoare (pentru noi si padurile noastre). Le reparam (ca motociclete) pe acest site? Lucrăm cu materialul clientului,ce să facem... Edit:Puștiu,nu era mai simplu să verifice taicătu de la început treaba asta?Că văd,după cum bănuiam de la bun început,că n-ai habar nici ce e ăla piston cu segmenți... Editat Noiembrie 30, 2016 de Adrian Frigo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Q.E.D! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 am gasit problema , mi.a explicat taicamiu a zis ca am compresie la rece iar cand se incalzeste mi se dilata segmenti , pistonu sau ce a zis taicamiu si pierde compresia ... de la fasole... nu ai priceput nimic... eu zis sa il lasi asa cat merge cu 60... ca parca vad ca il aranjati bine de tot si o sa incepi un nou topic - "nu mai porneste fieru' " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Q.E.D! Explică-i puștiului ce înseamnă,să nu creadă că l-ai înjurat! @Puștiu-Kerosenul are calitatea de a elimina problema ta,dacă nu vrei să mă asculți ce să-ți fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 1, 2016 Share Postat Decembrie 1, 2016 Ciudat De obicei, la cald, pistonul de dilata cu tot cu segmenti si astfel compresia creste. Uneori se dilata pana la griparea (intepenirea cu "sudare" a) pieselor in miscare. Insa daca ai si gaurele (lacune) care si ele se pot dilata la cald... Dar cred ca 60 Km/h (fara "kmh" ca in titlu) iti ajunge pentru moment +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slim_rider Postat Decembrie 1, 2016 Share Postat Decembrie 1, 2016 Husqvarna produce drujbe si motocositoare (pentru noi si padurile noastre). Le reparam (ca motociclete) pe acest site? https://www.husky-dementor.ro/component/content/98-slides/135-modele-husqvarna-2016?Itemid=259 Daca ar avea tanarul nostru macar o idee despre reparatia unei drujbe/motocoase etc motorizata in 2 timpi nu ar mai posta aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 am gasit problema , mi.a explicat taicamiu a zis ca am compresie la rece iar cand se incalzeste mi se dilata segmenti , pistonu sau ce a zis taicamiu si pierde compresia ... macar stii ca este tatal tau biologic. Si in ale mecanicii ii semeni leit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.