ciprianbyk Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Salutare as vrea si eu sa stiu cand ar trebui schimbata distributia la o cbrf4i 2001 ,va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Dupa manual sau dupa cum se prezinta functionarea propulsorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Când zornaie sau când intinzatorul lantului de distributie este iesit peste 90%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 92% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 In general tine aproximativ 50 000km, insa cum nu poti fi sigur 100% de kilometrii motorului tau, se schimba cand da primele semne, gen... ceva rontait pe la 7000ture, in general pe revenire. Mergi la un mecanic bun, si iti va spune el. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Mergi cu ea la un mecanic si vezi ce spune . Cu cat mai intins lantul , cu atat mai mari sansele ca supapele sa intalneasca pistoanele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Când zornaie sau când intinzatorul lantului de distributie este iesit peste 90%. cand zornaie compresia.... ca la MIG.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 la un MECANIC ! ...nu la alex-gen... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Sau la Dafway Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Mai poti, hatere? Te supara tare ca repar motociclete de vreo 4 ani de zile ?)) » Post actualizat in 29 Dec 2016 12:38 la un MECANIC ! ...nu la alex-gen... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 alti de 40, si tot nu is increzuti ca tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 (editat) 40 de ani de ce mah? Bunul simt ti l-ai pierdut pe drum. Editat Decembrie 29, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 nici nu am avut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 (editat) acum aici e cu dus intors .o distributie te poate tine mult in functie de cum intretii motocicleta ulei schimbat la timp ,am avut un f2 din 93 80000 km acum reali nu stiu sa iti spun eu il cumparasem la 37000 acum vreo 7 ani am avut probleme cu intinzatorul l-am schimbat si dupa nimic nici un sunet a mers si merge in continuare .dar uleiul l-am schimbat foarte des la 4000-5000 .daca iti zornaie distributia cand e motorul rece si dupa ce se incalzeste motocicleta nu se mai aude nici un zornait e posibil; sa fie din cauza intinzatorului daca e hidraulic desigur (in interiorul intinzatorului hidraulic este un arc care nu este de foarte mare calitate si din cauza temperaturilor mari se decaleste si se rupe sau ramane comprimat) .si daca este intinzator mecanic el tensioneaza arcul printr-un surub asta in functie de uzura distributiei Editat Decembrie 29, 2016 de Virus3nd3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Mai poti, hatere? Te supara tare ca repar motociclete de vreo 4 ani de zile ? )) » Post actualizat in 29 Dec 2016 12:38 Melcanic, ce sa mai Limbric defapt » Post actualizat in 29 Dec 2016 13:07 De obicei uzura distributiei se cumuleaza din toate piesele ce alcatuie ansamblul. Intinzatorul e cunoscut la honde mai ales ca o piesa defectuasa, dar de cele ai multe ori se intinde si lantul, se uzeaza si patinele, astfel incat un intinzator nou va rezolva problema doar temporar. Cel mai bine e sa schimbi cu totul daca nu ai un istoric al motocicletei sau nu esti sigur de km( reali sau nu ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 eu am mers pe premiza intinzatorului cand am achizitionat motocicleta si uite ca n-au mai fost probleme .si oricum in romania nu se stie niciodata istoricul unei motociclete .dar eu la un moment dat desfaceam si motorul si verificam starea distributiei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 (editat) Preferabil inainte de kilometrii recomandati in manual. Nu vrei problemele pe care un lant de distributie rupt/sarit ti le poate face. Editat Decembrie 29, 2016 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprianbyk Postat Decembrie 29, 2016 Autor Share Postat Decembrie 29, 2016 Va multumesc pentru ajutor! cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 scurt si la obiect ,lant rupt= motor spart etc..... Preferabil inainte de kilometrii recomandati in manual. Nu vrei problemele pe care un lant de distributie rupt/sarit ti le poate face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 scurt si la obiect ,lant rupt= motor spart etc..... Pana sa se rupa ajunge de bate in draci, o sa sara peste dinti dar nu se va rupe lantul. Nu e acelasi tip de lant ca cel de transmisie finala, e mult mai rezistent, acelasi tip de lant, HY-VO se foloseste si la transmisia primara in cazul unor motoare, exemplu: en500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 La CBR F4i si alte vitezane,touringuri, etc moderne in general la peste 100k km chiar si la cele cu lanturi 'clasice', sa nu mai vorbim de cele HY-VO... in alte cazuri cand intinzatorul ajunge la capatul cursei, cand zalele lantului sunt fisurate (am prins un lant HY-VO cu 2 zale din 4 rupte), cand lantul este rigid, etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 La toate F-urile pe care leam vazut zornaia distributia chiar si dupa interventii mecanice , proprietarii se plangeau ca nu stiu ce sa le mai faca . Acum na , defect de fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Nu stiu ce fel de interventii au fost facute acolo, dar nu e normal, nu e defect de fabrica, probabil motoarele alea sufera de altceva, ceva ce nu tine de marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Bai Placa tu vrei să deranjezi zeul din.perioada lui de guru.al motociclismului?Acum.vine ,pune urechea lui omologată si acreditată si pac face pretul 500-1000 de lei ca asa il da programul sfânt Autodata » Post actualizat in 29 Dec 2016 17:52 Man dacă se aud zgomote suspecte il duci la mecanic.Te duci la 3 si vezi opinia lor.Atentie sa nu ajungi la Zen-zeul motociclismului alex en-klawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 29, 2016 Share Postat Decembrie 29, 2016 Daca vii la Zenklawa Garage, iti zic eu GRATUIT cat de uzat e lantul de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.