bursyllac Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Salut. Un prieten a cumparat un TDM 850 cu vibrochenul rupt .Trebuia sa cumpere alt motor de 850 numai ca a avut niste incurcaturi si motorul pe care il gasise s-a dat. Se poate pune un motor de 900 pe cadrul de 850? Cat de complicata / scumpa ar fi operatiunea? (El e mecanic auto, deci probabil unele lucruri si le-ar putea face) De asemenea, ce alte variante ar avea? Motor de Super Tenere de 750? Ideal ar fi sa gaseasca un alt motor de 850, dar ar vrea sa stie ce optiuni ar avea in caz ca nu gaseste de 850.Ce sugerati? Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 (edited) @cristi-mic a pus motor de TDM850 pe SuperTenere. Cred ca (mai) exista tutorialul operatiunii pe tenereclub.ro Motorul de ST 750 este (evident) mai slab. Din ce imi aduc aminte de la swap-ul lui Cristi, trebuiau facute ceva adaptari si la electrica. Vezi si tdmromania, site-ul posesorilor + topicul lor de aici de pe forum. Imi e greu sa cred ca nu va gasi omul un motor de 850. Personal nu as pune de ST, chiar si daca se poate. Mai mare, da. Pmdv. Edited January 9, 2017 by DeVazut_TM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Heart Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Intreaba si tu aici /index.php?/topic/85575-grupul-posesorilor-de-yamaha-tdm/page-554 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=9&t_id=74&s=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 In principiu se poate face orice. Totul tine de costuri si de acte, cum omologheaza motorul ala pe cadrul respectiv. PS: din ce tin minte, parca si motorul de 4tx avea alte prinderi (sau cel putin aia de sus). Nu sunt f sigur, dar verificati inainte sa dati banii pe alte chestii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 Salut. Pai sper sa nu ma insel, dar cum 850 ul e pe carburatie, iar 900 pe injectie, cred ca nu prea merge. Sau, daca merge, e complicatia de pe lume. Ori faci transplant integral, si cu electronica. Si mai ai si problema cu actele, cilindree diferita, rar itp etc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 chiar daca motorele de 850 si 900 au la baza aceeasi functionare, dar au alte prinderi, care trebuiesc improvizate create gandite si calculate. dupa ce trece partea cu montajul fizic, urmeaza transplantul alimentarii caci ai injectie, deci o sa ai nevoie si de tot sistemul de alimentare pentru injectoare. mai apoi nevoie de partea electrica si finalul ar fi montarea sondei landa. Daca isi face pt el motoreta o sa il coste ceva bani si in plus nu va mai putea vinde. caci la rar nu mai trece. La itp te mai descurci cumva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taz Asg Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 personal am pus umarul la montajul unui 4tx pe 3vd... si a fost de furca destul... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 ai rabdare si cauta motorul potrivit (850), altfel nu vei mai scapa de el Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.