bursyllac Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Salut. Un prieten a cumparat un TDM 850 cu vibrochenul rupt .Trebuia sa cumpere alt motor de 850 numai ca a avut niste incurcaturi si motorul pe care il gasise s-a dat. Se poate pune un motor de 900 pe cadrul de 850? Cat de complicata / scumpa ar fi operatiunea? (El e mecanic auto, deci probabil unele lucruri si le-ar putea face) De asemenea, ce alte variante ar avea? Motor de Super Tenere de 750? Ideal ar fi sa gaseasca un alt motor de 850, dar ar vrea sa stie ce optiuni ar avea in caz ca nu gaseste de 850.Ce sugerati? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) @cristi-mic a pus motor de TDM850 pe SuperTenere. Cred ca (mai) exista tutorialul operatiunii pe tenereclub.ro Motorul de ST 750 este (evident) mai slab. Din ce imi aduc aminte de la swap-ul lui Cristi, trebuiau facute ceva adaptari si la electrica. Vezi si tdmromania, site-ul posesorilor + topicul lor de aici de pe forum. Imi e greu sa cred ca nu va gasi omul un motor de 850. Personal nu as pune de ST, chiar si daca se poate. Mai mare, da. Pmdv. Editat Ianuarie 9, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Intreaba si tu aici /index.php?/topic/85575-grupul-posesorilor-de-yamaha-tdm/page-554 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum&s_id=9&t_id=74&s=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 In principiu se poate face orice. Totul tine de costuri si de acte, cum omologheaza motorul ala pe cadrul respectiv. PS: din ce tin minte, parca si motorul de 4tx avea alte prinderi (sau cel putin aia de sus). Nu sunt f sigur, dar verificati inainte sa dati banii pe alte chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 Salut. Pai sper sa nu ma insel, dar cum 850 ul e pe carburatie, iar 900 pe injectie, cred ca nu prea merge. Sau, daca merge, e complicatia de pe lume. Ori faci transplant integral, si cu electronica. Si mai ai si problema cu actele, cilindree diferita, rar itp etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 chiar daca motorele de 850 si 900 au la baza aceeasi functionare, dar au alte prinderi, care trebuiesc improvizate create gandite si calculate. dupa ce trece partea cu montajul fizic, urmeaza transplantul alimentarii caci ai injectie, deci o sa ai nevoie si de tot sistemul de alimentare pentru injectoare. mai apoi nevoie de partea electrica si finalul ar fi montarea sondei landa. Daca isi face pt el motoreta o sa il coste ceva bani si in plus nu va mai putea vinde. caci la rar nu mai trece. La itp te mai descurci cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 personal am pus umarul la montajul unui 4tx pe 3vd... si a fost de furca destul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 13, 2017 Share Postat Ianuarie 13, 2017 ai rabdare si cauta motorul potrivit (850), altfel nu vei mai scapa de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.