JustMeCBR Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Salutare lume. Am si eu cateva intrebari la care m-am gandit ca o sa gasesc raspunsurile aici pe forum Asadar , vreau sa-mi cumpar unul din cele 3 motoare ( Kawasaki Z800 kawasaki Z1000 2007-2010 ori kawasaki Z1000 2010 - 2013 ) si nu ma pot hotara care sa fie.. Nu am avut decat z750 2007-2012 dar vreau sa trec putin mai sus si sa-mi iau unul din cele 3 enumerate mai sus Ceva pareri de la owneri ??? Credeti ca pe la 6000 euro m-as incadra la modelele astea ??? Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 mergi pe z800 cum ziceai ca vrei odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Viața-i scurtă, încearcă mai multe motorete. Nu-ți mai lua ce ai avut deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 ce rost are sa treci de la z750 la z800 ? diferentele presupun ca sunt mici,ia z1000 2007-2010 ca in modelul urmator nu stiu daca te incadrezi la unu ingrijit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 La 6000 euro te poti incadra fara probleme la modelul mai nou de z1000, adica 2010-2013. Un motor excelent, si eu zic ca nu are sens sa iei tot ~ aceeasi cilindree. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 (editat) Am avut Z750 si Z1000 ambele generatie 2009. Diferentele sunt uriase, daca iti poti permite varianta de 1000, nu ai de ce sa stai pe ganduri. Editat Ianuarie 18, 2017 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 de asemenea daca 1000 ti se pare prea mult si crezi ca cel de 800 e mult mai echilibrat,ia pe cel de 800,degeaba iei 1000 daca nu il folosesti la capacitati mai mari ,sau daca nu mergi cu pasager/bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 de asemenea daca 1000 ti se pare prea mult si crezi ca cel de 800 e mult mai echilibrat,ia pe cel de 800,degeaba iei 1000 daca nu il folosesti la capacitati mai mari ,sau daca nu mergi cu pasager/bagaje. Gresesti nitel. Daca iei varianta de 1000 nu inseamna ca.....vei merge doar cu pasager+bagaje.....sau ca vei alerga sustinut cu 240 km/h...sau ca te vei da precum Rossi pe curbe. Este jme sa ai cuplul mare cu tine atunci cand faci depasiri sau cand mergi touring unde in localitati ramai tot in treapta 6. Unde mai pui si frane mai bune, alte furci si nu mai stiu ce imbunatatiri..... Iar Z1000 nu e o bruta, trage civilizat si liniar in primele 3/4 din ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Fata de z750 sau z800, z1000 e altceva, oricare ar fi el. Momentan nu stiu ce altceva as putea alege. Cu atat mai mult, daca ai avut deja 750, zic sa excluzi variantele z750, z800. Personal, mi se pare ca pozitia pe acestea este una foarte inalta, precum ai sta calare pe gard ), pe cand la z1000 ai impresia ca esti din filmul acela, esti bucata lipsa din motocicleta. » Post actualizat in 18 Jan 2017 22:04 Personal, cand am trecut la 1000cc, am vrut sa scap de baraiala facuta de 600cc facuta la mers touring. Asta pentru o experienta mai placuta mai relaxata si totodata pentru polivalenta de care da dovada atunci cand vrei sa fi hoonigan (grinning). Asadar, d a n, zice foarte bine mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 clar sa-ti iei miarul! si bugetul de 6k e OK sunt o leaca si subiectiv, poti sa te uiti si la un Fazer miar, te incadrezi, un plus ar fi ca are caluti mai multi.... succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 (editat) Are mai multi cai dar puterea si cuplu pana in 9000rpm e net superioara pe Z1000. Exemplu: @7000rpm Z1000 - 94Nm - 90CP FZ1 - 78Nm - 75CP Din punctul meu de vedere, pe FZ1, puterea vine mult prea tarziu, daca se intampla totul cu 2000rpm mai jos, avea toate sansele sa fie un hooligan bike adevarat, in realitate impresioneaza doar prin cifre. Daca as alege din nou, as alege Z1000 sau speed triple 1050. Editat Ianuarie 19, 2017 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 (editat) dupa 2010/2011 s-a rescris ECU si s-au rezolvat problemele in turatii joase - mijlocii amu exact nu stiu cum e modelul tau FZ1N, fata de Fazerul clasic FZ1, daca or fi oarece diferente la electronica / putere/ cuplu dar nu conteaza, fiecare isi cumpara ce-i place, e tara libera, si fiecare din noi are si un dram de subiectivism Editat Ianuarie 19, 2017 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 ......sau speed triple 1050. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMeCBR Postat Ianuarie 19, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2017 Multumesc pentru raspunsuri baietii !! O sa merg pe Z1000 si sper sa ma incadrez in buget Multumesc si o seara buna va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 remapari s-au facut la fz1 2010,2011 si 2013,z 1000 e facut pentru street,serpentine,fazer 1 trebuia sa fie bun si de touring nu numai street,oricum z 1000 si la design naked japoneze e cel mai cel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 am un pc 3 si evacuare sport. pe modelu 2007. rupe. doar ca z-ul e mai frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.