Jump to content
Sign in to follow this  
JustMeCBR

Naked Naked ori Naked ?

Recommended Posts

Salutare lume. Am si eu cateva intrebari la care m-am gandit ca o sa gasesc raspunsurile aici pe forum :) Asadar , vreau sa-mi cumpar unul din cele 3 motoare ( Kawasaki Z800 kawasaki Z1000 2007-2010 ori kawasaki Z1000 2010 - 2013 ) si nu ma pot hotara care sa fie.. Nu am avut decat z750 2007-2012 dar vreau sa trec putin mai sus si sa-mi iau unul din cele 3 enumerate mai sus :) Ceva pareri de la owneri ??? Credeti ca pe la 6000 euro m-as incadra la modelele astea ??? Multumesc !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mergi pe z800 cum ziceai ca vrei odata

Share this post


Link to post
Share on other sites

naked :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viața-i scurtă, încearcă mai multe motorete. Nu-ți mai lua ce ai avut deja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce rost are sa treci de la z750 la z800 ? diferentele presupun ca sunt mici,ia z1000 2007-2010 ca in modelul urmator nu stiu daca te incadrezi la unu ingrijit

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 6000 euro te poti incadra fara probleme la modelul mai nou de z1000, adica 2010-2013.

 

Un motor excelent, si eu zic ca nu are sens sa iei tot ~ aceeasi cilindree.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viața-i scurtă, încearcă mai multe motorete. Nu-ți mai lua ce ai avut deja.

Iegzakt!La fel zic si io.:ok:

De la Z750 la Z800 e o variatiune cam pe aceeasi tema...

 

Valabil si la conserve!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut Z750 si Z1000 ambele generatie 2009.

Diferentele sunt uriase, daca iti poti permite varianta de 1000, nu ai de ce sa stai pe ganduri. :grinbandit:

post-66517-0-52960400-1484762229_thumb.jpg

Edited by d a n

Share this post


Link to post
Share on other sites

de asemenea daca 1000 ti se pare prea mult si crezi ca cel de 800 e mult mai echilibrat,ia pe cel de 800,degeaba iei 1000 daca nu il folosesti la capacitati mai mari ,sau daca nu mergi cu pasager/bagaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de asemenea daca 1000 ti se pare prea mult si crezi ca cel de 800 e mult mai echilibrat,ia pe cel de 800,degeaba iei 1000 daca nu il folosesti la capacitati mai mari ,sau daca nu mergi cu pasager/bagaje.

 

Gresesti nitel.

Daca iei varianta de 1000 nu inseamna ca.....vei merge doar cu pasager+bagaje.....sau ca vei alerga sustinut cu 240 km/h...sau ca te vei da precum Rossi pe curbe.

Este jme sa ai cuplul mare cu tine atunci cand faci depasiri sau cand mergi touring unde in localitati ramai tot in treapta 6.

Unde mai pui si frane mai bune, alte furci si nu mai stiu ce imbunatatiri.....

Iar Z1000 nu e o bruta, trage civilizat si liniar in primele 3/4 din ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fata de z750 sau z800, z1000 e altceva, oricare ar fi el. Momentan nu stiu ce altceva as putea alege. Cu atat mai mult, daca ai avut deja 750, zic sa excluzi variantele z750, z800. Personal, mi se pare ca pozitia pe acestea este una foarte inalta, precum ai sta calare pe gard :)), pe cand la z1000 ai impresia ca esti din filmul acela, esti bucata lipsa din motocicleta.

» Post actualizat in 18 Jan 2017 22:04

Personal, cand am trecut la 1000cc, am vrut sa scap de baraiala facuta de 600cc facuta la mers touring. Asta pentru o experienta mai placuta mai relaxata si totodata pentru polivalenta de care da dovada atunci cand vrei sa fi hoonigan (grinning).

 

Asadar, d a n, zice foarte bine mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

clar sa-ti iei miarul!

si bugetul de 6k e OK

sunt o leaca si subiectiv, poti sa te uiti si la un Fazer miar, te incadrezi, un plus ar fi ca are caluti mai multi....

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are mai multi cai dar puterea si cuplu pana in 9000rpm e net superioara pe Z1000.

 

Exemplu:

@7000rpm

Z1000 - 94Nm - 90CP

FZ1 - 78Nm - 75CP

 

Din punctul meu de vedere, pe FZ1, puterea vine mult prea tarziu, daca se intampla totul cu 2000rpm mai jos, avea toate sansele sa fie un hooligan bike adevarat, in realitate impresioneaza doar prin cifre.

 

Daca as alege din nou, as alege Z1000 sau speed triple 1050.

Edited by vladf

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa 2010/2011 s-a rescris ECU si s-au rezolvat problemele in turatii joase - mijlocii

amu exact nu stiu cum e modelul tau FZ1N, fata de Fazerul clasic FZ1, daca or fi oarece diferente la electronica / putere/ cuplu

 

dar nu conteaza, fiecare isi cumpara ce-i place, e tara libera, si fiecare din noi are si un dram de subiectivism :)

Edited by apriliacluj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri baietii !! O sa merg pe Z1000 si sper sa ma incadrez in buget :) Multumesc si o seara buna va doresc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

remapari s-au facut la fz1 2010,2011 si 2013,z 1000 e facut pentru street,serpentine,fazer 1 trebuia sa fie bun si de touring nu numai street,oricum z 1000 si la design naked japoneze e cel mai cel

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un pc 3 si evacuare sport. pe modelu 2007. rupe.:) doar ca z-ul e mai frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...