D_Y_C Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 (editat) Va salut, Am achizitionat motocicleta in toamna anului 2016, avand la bord ~27.000 de km; desi la inceput am fost putin sceptic, mai ales tinand cont de faptul ca ceasurile de bord erau schimbate ( ea este 2001 si are bord-ul de nelimitata 99-2000 ) , m-am convins ca atat de putin a fost rulata primind mesaje pe forum de la un fost proprietar al motocicletei care a spus ca a vandut-o cand avea ~28.000 pe bordul original, iar la cel de la care am achizitionat-o a rulat foarte putin in cursul celor 5-6 ani cat a tinut-o. Asa arata atunci cand am cumparat-o: Imediat dupa achizitie au urmat operatiunile pe care le-am considerat esentiale, mai exact am inlocuit uleiul, bujiile, filtrul de aer, discurile de frana fata ( unul din ele era foarte uzat, proprietarul a motivat prin faptul ca a imprumutat cuiva roata fata pt niste ture pe circuit si i-a inlocuit discul ) , anvelopa fata ( foarte uzata pe flancuri, specific celor rulate pe pista ) , placute frana fata ( am ales CL XBK 5 ) , furtune frana metalince fata si kit-ul de rulmenti si simeringuri pt roata spate ( aveau un joc pronuntat ); in plus, am verificat compresia si am sincronizat deschiderea clapetelor de acceleratie. Apoi a urmat episodul evacuarilor, mai exact am cumparat de pe OLX niste evacuari sh. SHARK ce erau plug&play pt Hayabusa, fiind incantat de faptul ca nu mai sunt nevoit sa tai tevi, adaptari suduri etc, insa dupa ce au ajuns si le-am montat pe motocicleta se auzeau la fel de "tare" ca si cele stock; asa ca le-am dus la "taiat" , mai exact am apelat la Ionut VSC care le-a desfacut si a modificat interiorul, astfel incat sunetul lor este asa cum trebuie din punctul meu de vedere. De partea estetica m-am ocupat eu, fiind constient de faptul ca acel colant carbon nu este cea mai buna varianta dar.... sper ca in viitor sa le inlocuiesc cu totul. Am apelat la Petru pt. crashpad-uri ( caruia ii multumesc ) , din motive de siguranta am ales sa gauresc carenele motocicletei pt o rezistenta cat mai buna si sa montez suruburi de duritate 12.9, fiind nevoit sa cumpar si filiera pt pas 1.25. Observand ca exista ceva pierderi are lichidului de frana din sistemul ambreiajului hidraulic, am comandat un kit de reparatie OEM pt pompa si cilindrul receptor pe care le-am montat, sper sa se fi rezolvat problema. Dupa ce am rezolvat cu "mecanica", in perioada aceasta m-am ocupat de partea estetica Seile au fost retapitate la EX-TA auto, pe care ii recomand cu drag Profitand de faptul ca este demontata, am vopsit galeriile de evacuare cu vopsea termorezistenta si am pus banda termica in zona scaritelor si am curatat/lustruit detaliat toata motocicleta, am remediat niste zgarieturi de pe far si parbriz, am vopsit oglinzile, capetele de ghidon etc etc; in plus, am curatat sorbul de la pompa de benzina si am curatat etrierul de spate, inlocuind si lichidul de frana ( pe fata fusesera facute odata cu schimabarea discurilor/placutelor ) In momentul actual, motocicleta este in asteptarea carenelor de la vopsit, in week-end ar trebui sa fie gata; culoarea aleasa este un alb perlat, pe care se vor aduga autocolantele rosii pe pe Hayabusa gen 2 ; cricul si manerul spate au fost revopsite electrostatic, iar jantele au fost revopsite la inlocuirea anvelopei fata, urmeaza sa montez rimstrips-urile. Sunt constient de faptul ca unii vor considera o greseala faptul ca am "stricat" vopseaua originala ( absolut toate carenajele erau cu vopseaua originala pe ele , in stare foarte buna ), insa nu ma incanta deloc acel colorit gri-albastru; in plus, toate echipamentele mele nu erau in ton cu acel colorit ( combinezon rosu-alb etc ). Editat Ianuarie 23, 2017 de D_Y_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Frumos motorul:munca multa,bani multi.Sper sa nu trebuiasca sa dai motorul asta vreodata ca toti banii bagati se vor pierde.Cred ca per total ai iesit la pretul la o moto tipla din generatia 2 care este superioara tehnic si optic Felicitari pt produsul finit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Nu pierzi nimic daca asta e hobby ul tau. Bv ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Iese sculă de basculă! P.S-Ca fapt divers,pentru cineva care vrea să facă ceva asemănător,la ce costuri să se aștepte? P.P.S-Să nu ne lași cu ochii-n soare când e gata(mă refer la poze)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 24, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 24, 2017 Ai facut ceva cu pasiune, pentru tine, si asta este tot ce conteaza. Iar pentru cine pomenea de costuri, ele sunt normale, lucrurile facute nu sunt decat de intretinere + ceva detailing, nimic spectaculos, lucruri pe care le-ar face orice pasionat cu timp liber si ceva cunostinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Felicitari! jos cu palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Cam multe reparatii necesare pt un motor de 28000km (rulmenti, actionare ambreiaj)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat Ianuarie 24, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2017 (editat) @emylyo , intr-adevar la costurile finale la care se va ajunge as fi putut lua o busa gen 2, dar cu siguranta nu intr-o stare prea buna, care ar fi necesitat alte investitii etc. ; cumva am preferat "build not bought", dar desigur, daca bugetul mi-ar fi permis, ma orientam catre una mai noua cu putini km, dar sub 7000-8000 E nu prea te atingi de ele. @adrian : estimez costurile undeva pe la 1500E pana in momentul de fata, pe langa pretul motocicletei, la care se adauga vreo 10 zile de manopera ( insumate ); eu nu ma ocup cu lucrari de genul asta , insa avand un garaj dedicat detailing-ului auto-moto am avut la dispozitie spatiul, sculele si cunostiintele necesare ( am restaurat integral o masina personala si vechea motocicleta in felul asta ). @Luv : intr-adevar, implica multa munca, nu costuri mari raportate la valoarea motocicletei. @john: putini km, insa 16 ani vechime; la rulmenti patrunsese apa din cauza simeringurilor imbatranite iar ambreiajul avea niste pierderi pe la cilindrul receptor; tinand cont de costurile mici are kitului de reparatie pompa + cilindru ( ~130 de lei ) am preferat sa le servisez pe ambele ca sa nu am surprize. Celorlalti le multumesc pt incurajari si o sa postez in continuare pe masura ce apar noutati; in dimineata aceasta am primit poze de la vopsitor ( Stefan - "ex vopsitorie motociclete pe fb " ) , carenele sunt pregatite pt vopsire, in weekend cred ca o sa le montez. Dupa ce o sa fie gata, o sa postez si detalii legate de fiecare persoana la care am apelat in decursul restaurarii, in caz ca mai sunt si altii interesati sa apeleze la serviciile lor. Editat Ianuarie 24, 2017 de D_Y_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Cam multe reparatii necesare pt un motor de 28000km (rulmenti, actionare ambreiaj)...Si eu sunt surprins de chestia asta.Am avut una identica si acum are 45000km si nu s-a schimbat nimic din rulmenti sau simeringuri(doar cele de la jambe).Stiu insa un k8 care la 20000km avea schimbati rulmentii fata roata,furca sus.Si mie imi place cum da pe alb,dar m-a interesat mai mult starea tehnica si optica.Cand te ocupi cu detailing devine deformare profesionala look-ul moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Frumos... Bravo si felicitari pentru munca depusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Maxim de frumos! Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 Se putea merge cu banda termoizolantă pana sus la ieșirea din motor, eu așa făcusem si credeama ca se vede diferența , banda + termostat nou + pompa de apa + curățat radiatoare = nu creștea temperatura vara in oraș deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat Ianuarie 25, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2017 Asa am facut si eu la fosta motocicleta, insa am auzit pareri care spuneau ca serpisorii au si rolul de a disipa caldura, iar prin izolare ar creste temperatura pe zona de evacuare din chiulasa. » Post actualizat in 30 Jan 2017 19:01 Si este aproape gata, mai am de montat pe ea un kit predecupat de folie transparenta 3M Venture Shield si tankpad-ul ( vine peste folie ). Varianta "blank" , trista tare ) Tudor la treaba: Culoarea este un alb perlat , iar autocolantul rosu si rimstripe-urile sunt reflectorizante. As dori sa ii mentionez aici si pe cei cu care am colaborat, poate este cineva interesat sa apeleze la ei: Vopsitorie carene : Stefan ( avea pagina cu vopsitorie motociclete pe fb ) - 0721 891.232 - un bun profesionist si un om de cuvant, este a doua motocicleta pe care mi-o vopseste , ambele au fost gata in termenul convenit. Autocolante ( grafica & montaj ) : Tudor ( aka Tadasus ) - 0723 242.840 , pe care il recomand cu drag. https://www.facebook.com/stickermoto/?pnref=lhc Retapitat - Ionel EX-TA Auto - 0724 310.008 - foarte amabil inca de la primul contact telefonic, o mare varietate de materiale si calitate ireprosabila ( au fost gata si foarte repede, a doua zi ). https://www.facebook.com/pieleauto/ Rim stripes - Prodesign - 0736 464 179 - https://www.facebook.com/PROdesign-419604404895694/ - foarte bine lucrate, reflectorizante in totalitate Tank pad , tank cap si breloc custom - Tank Tracked - https://www.facebook.com/tank.tracked?fref=ts - foarte amabil, design custom in functie de cerinte si calitate buna Service & vulcanizare moto - Razvan AXXA - 0724 012.375 - are si un topic de recomandare pe forum, nu cred ca mai are nevoie de o descriere Accesorii - ADI BBC Racing - 0764 979.423 - https://www.facebook.com/BBCRacing/?fref=ts Stefan MotoNFS - 0773 381.901 https://www.facebook.com/profile.php?id=100010953709531&fref=ts Piese OEM & aftermarket - Dan - 0763 607.409 » Post actualizat in 30 Jan 2017 19:05 PS : Vopsitorie electrostatica maner spate & cric - Dani CSL 0769 482.237 - rapid si frumos lucrat https://www.facebook.com/CSL-Custom-1105374229478453/?pnref=lhc » Post actualizat in 30 Jan 2017 19:19 PS 2 : Crashpad-uri - Petru - 0773 727.509 - totul custom, foarte solide , un baiat de nota 10 https://www.facebook.com/Frame-sliderscrash-pads-1413662772288622/?fref=ts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Fain de tot! felicitari! Si multumim de linkuri, sunt chestii utile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Gusturile nu se discuta,dar albul da mult mai bine pe generatia 2.Este parere personala poate si pentru ca imi placea vechiul colorit .A iesit deosebita,inedita si poate o vedem live la hayabusa meeting 2017. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat Ianuarie 31, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2017 @ aprilia : iti multumesc pt incuraje @emylyo : mi-as fi dorit si eu sa fie o generatie 2, dar ii vine si ei randul ; mi-ar face placere sa particip la o intalnire anuala, sper sa imi permita si programul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Hai ca poti .Anuntam din vreme.Si promit ca iti dau generatia 2 sa te dai sa vezi diferenta-frane mai bune,mai manevrabila(cred ca e mai scurta un pic),25 de cai in plus care se simt la orice turatie si o pozitie mai buna cu ghidon touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat Ianuarie 31, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2017 Nu vreau sa ma dau pana cand nu vreau sa cumpar modelul ( sau am bugetul necesar ), imi fac sange rau ) Referitor la ghidonul de touring, poate peste ceva ani, deocamdata abia am trecut la busa de pe super-sport ; Sezonul acesta o sa il fac cu dansa, am lucrat cu drag si imi place foarte mult cum a iesit; probabil ca daca as vinde-o in starea actuala, nu cu o foarte mare diferenta as lua o generatie 2 mai "alergata" , dar toate la timpul lor, daca facem trecerea, macar sa o facem cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 31, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 31, 2017 Apropos, astia cand au de gand sa puna ABS pe Busa, ca la concurenta este din cretacic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 (editat) Este din 2013 din cate stiu Editat Ianuarie 31, 2017 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Eu am vazut pe 2014.E o motoreta de 12000e,concurenta e mult mai scumpa si fiabila... .Apropos...care e concurenta?Cand sunt cu busa nu ma saluta doar posesorii de Zzr si bmw-istii.E greu sa stabilesc singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Foarte misto a iesit, merci de recomandare. Banuiesc ca trebuie sa o treci prin RAR acum. Pana una alta trebuie sa ii faci o sedinta foto de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D_Y_C Postat Februarie 2, 2017 Autor Share Postat Februarie 2, 2017 Da, o sa merg pt schimbare de culoare la RAR. Decat sa fac poze cu mandre semi-nud, prefer sa ma pozez eu cu ea prin munti pe undeva, pe vreun traseu frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Misto culoarea si ce ai lucrat la ea , am avut si eu una asemanatoare ca si colorit acum cativa ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.