mihai_prd Postat Aprilie 8, 2012 Autor Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) In continuare de vanzare, 50 de lei amandoua. Sau la schimb cu numere vechi sau alte piese. Sunt mai mici in diametru fata de cel de M72. Editat Aprilie 8, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Sunt de IJ 56 fabricatie '61 , '62 , '63 . Ieftine , de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) Cu neplăcută surpriză aflu şi eu cum este să nu ai timp sau, din pricina oboselii, să nu ai chef de vorbit cu lumea ori de făcut postări pe forum. Facebook-ul a devenit astfel un soi de compromis, unde lunga povestire scrisă este suplinită cu mai mult sau mai puţin succes de poza trântită cu un comentariu scurtuţ şi îndrăzneţ dedesubtu-i, poză căreia-i vin apoi aprobatoare şi consacrante câteva "like"-uri previzibile. Dar am în schimb un fel de slujbă, aşadar şi ceva bani ocazional. Sâmbăta lui martie 17 a început cu soare în pleoape, glas răguşit al oboselii de peste săptămână şi un telefon. Tocmai ce-mi făceam somnul mai dulce pe canapeaua rabatabilă (dar permanent întinsă), când am primit ţâr de la Mihai din Păuleşti - membrul jawa 1960 - că să mă scol şi să dau indicaţii rutiere. Vasăzică venise la plimbare cu prietena în Bucureşti şi căuta acum să-şi croiască drum cu maşina până pe strada mea, ca să mai schimbăm o vorbă şi-o părere. Cum soarele care năvălea ca un otoman turbat pe fereastră nu-mi dădea de ales (şi mă bucur că aşa s-au aşezat lucrurile!), i-am parcurs în felul ăsta din memorie şoselele, străzile, intersecţiile şi aleile de pe Kiseleff până-n faţa blocului meu, ca apoi să cobor şi să mă bucur de vizita însorită. După o invitaţie a musafirilor în vastele apartamente, am preluat covrigul Loganului lor şi i-am plimbat oleacă prin Bucureşti, poposind la Curtea Berarilor de pe Şelari. Depănări de povestioare, lăudări ale hotarelor de peste hotare, luat la revedere şi luat iarăşi de ghidon Loganul prahovean, fiindcă eu aveam chef în continuare să ne plimbăm pe străzile neaşteptat de libere ale capitalei. Am ajuns aşa până la Ovidiu-n faţa blocului, de unde am furat Uralul celui din urmă ca să dăm şi eu, şi Mihai, câte-o tură. Ada, prietena lui Mihai şi fotograf de binevenită circumstanţă, a făcut toate pozele din postarea asta, pe care mi-am permis să le aranjez puţin. Pledez pentru o spălare riguroasă pe dinţi înainte de a lua contact cu Alioşa. Nu că n-am fi fost toţi toaletizaţi în după-amiaza respectivă, dar fierul ăsta negru, se-nţelege, are harul inefabil de a monta cu maximă uşurinţă un rânjet enorm - cât o lună în primul pătrar - pe feţele celor plimbaţi. Aviz amatorilor de-acum încolo! Plimbările prin faţa blocului au fost un hit răsunător, fapt pentru care ne-am hotărât să luăm gluma în serios şi să facem un drum mai na-na. Motocicliştii de serviciu s-au înţolit în consecinţă (eu plecasem prevăzător de-acasă cu cască şi ţolărie de piele), musafirii s-au reîmbarcat pe Logan şi am purces astfel la un arc de 180° al Şoselei de Centură. Noi în faţă, ei arier-gardă. A ieşit o tură minunată, cu soare întâi dintr-o parte şi mai apoi din faţă, prilej oportun pentru Ovidiu să-şi testeze ochelarii de soare culisabili din noua lui cască deschisă. Cum i-e obiceiul, Alioşa-Uralul s-a gândit să facă pana prostului fix în faţa unei benzinării. Ne-am cam obişnuit cu această apucătură lăudabilă a comunistelor, anume cea de a face pană (de orice fel) mai cu seamă în dreptul casei, benzinăriei sau vulcanizării. Tot la benzinărie am trecut eu la ghidon, că pasămite Cicloburul-şef voia să admire peisajul centurian. Pe principiul calului care mănâncă ovăz am făcut şi eu nişte kilometri buni până-n ograda magazinului IKEA, unde ne-am despărţit de musafirii mei. I-a corupt restaurantul magazinului (şi foamea prelungită), care cred eu că-i cea mai de succes afacere a suedezilor românizaţi. Alioşa ne-a continuat apoi drumul - cu proprietaru-său din nou la manşoane - prin Mogoşoaia (am ieşit din DN1 fix lângă "Doi cocoşi"), Roşu, Crângaşi, iar în cele din urmă înapoi spre casă. Pe drum, starea de bine ne devenise într-atât de euforică încât fiecare mică fază căpăta amploarea unei scene de comedie, iar noi o comentam (cu exces de umor, ce-i drept) ca doi microbişti neiertători. Ovidiu este în continuare motociclistul mai sportiv (să-l vedeţi când vă urcaţi cu el în Dacie!...), căruia i-aş da fără să stau pe gânduri nişte frâne mult mai bune. Frâne pe care le va avea în cu.rând, mulţumiri lui Dani că ne-a trimis taler de Nipru pentru roata faţă. Eu, cocoţat ca pasager pe şaua aia comfortabilă din spate, vedeam majoritatea fazelor drept potenţiale catastrofe şi mă uitam adesea ca puiul de găină la coteţul câinelui când treceam prin dreptul vreunei străduţe dubioase, vizualmente acoperite bine de maşini parcate aiurea. Dar se vede treaba că ochelarii de mare dioptrie aduc în plus şi reflexe sporite, că eu unul aş fi mult prea preocupat să mă uit după diversele distrageri de atenţie (bipede şi înflorate, cel mai adesea) de pe trotuare sau aiurea. http://www.youtube.com/watch?v=DxyB0xGuM3Q Este de prisos boscorodirea firului de masă care tot sărea de pe borna bateriei. Aşa că las istorisirea în aer de "şi-am încălecat pe-o şa", fiindcă va urma. Dar v-am spus povestea'şa . Editat Aprilie 9, 2012 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 frumoasa povestea am citit o de 2 ori si stau acu si ma gandesc de ce nu te ai facut tu scriitor sau poate esti si noi nu stim.numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 9, 2012 Autor Share Postat Aprilie 9, 2012 O sa pentru IJ49. 150 lei. Finalele astea cred ca-s tot de IJ49, 70 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Faci loc pentru Retro, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 9, 2012 Autor Share Postat Aprilie 9, 2012 Tourist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 cumpar arbore cotit pt.nipru nou sau R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Montat aprinderea,merge de rupe,mersii fain Dany,pornirea e dementa rau...ia foc la juma' de peda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Montat aprinderea,merge de rupe,mersii fain Dany,pornirea e dementa rau...ia foc la juma' de peda! Eu la toate niprele folosesc aprindere electronica,nu ma mai joc cu platina si tot felul de uzuri pe la centrifugal..cu asta merge de rupe,motorul lucreaza perfect daca ai chiuloase bune. Primul lucru la nipre sau ural le fac chiuloasele, dupa aia aprinderea electronica De carburatie si set nu mai zic.. ca probabil se banueste ca pun ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Adevarul ca la boxerele rusesti...si nu numai e stiut faptul ca daca ai chiulasele ok merg bine spre foarte bine,daca nu,ai probleme;se trezeste asa din cand in cand ca face nu stiu ce; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Adevarul ca la boxerele rusesti...si nu numai e stiut faptul ca daca ai chiulasele ok merg bine spre foarte bine,daca nu,ai probleme;se trezeste asa din cand in cand ca face nu stiu ce; La ural si nipru chiuloasele conteaza cel mai mult. Eu le duc la un atelier specializat care lucreaza numai la chiuloase auto si moto,modifica ei supapele si fac ghiduri dupa ele,scaune,frezare, tot cap coada. Cind am supape,ghiduri, de calitate le pun ei,am facut la multe nipre,simson chiuloase, am fost super multumit de calitate. Aprinderea electronica e super buna,la ofroud merge bine pe original, acolo am nevoie sa raspunda avansul repede La nipra daca ai chiuloase,carburatie,RUPE..am avut o fiara de mt16, care nu puteam pleca de pe loc fara sa las cauciuc pe asfalt,plecam de pe loc din amabreaj ca incepatorul,la 1 din 10 nipre am intilnit treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 deci pana la urma aprinderea asta electronica are avans variabil in functie de turatie sau nu? a verificat cineva asta cu lampa stroboscopica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 deci pana la urma aprinderea asta electronica are avans variabil in functie de turatie sau nu? a verificat cineva asta cu lampa stroboscopica? Are avans ,nu chiar ca cel original, dar este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 domnule Dani , e chiar asa greu sa te uiti prin mesajele primite? ti-am scris acolo ca sunt interesat de o aprindere pentru jawa 350 deasemenea ma interesa si daca ai vre-un raspuns referitor la seaua de jupiter despre care am discutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 cum s-a verificat variatia avansului? aprindere electronica am si eu, si inca foarte buna, merg cu ea de vreo 20000 de km fara probleme, insa m-ar tenta ceva cu avans automat, si vreau sa aflu tehnic cum s-a testat variatia avansului, normal trebuie sa stiu ce pun pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 12, 2012 Autor Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) caut capac culbutori pt dnepr-ul meu.model jos in poza.doar 1. eventual dau la schimb 2 capace model standard si diferenta de o bere-doua 83 de lei sau orice altceva iti trece prin cap la schimb reprezentand contravaloarea capacului. Cozoroc far, pare a fi nou, 35 de lei. Carcasa far Ural/Ij56, 50 de lei. 0723565973 Editat Aprilie 12, 2012 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Carcasa e de Ural. IJ 56 are carcasa diferita de cea din pozele tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 13, 2012 Autor Share Postat Aprilie 13, 2012 Sunt tot pe acolo, de asta le-am mentionat pe amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Io...recunosc nu am masurat nici o variatie...de nici un fel...ca nu am cu ce,utilaje am doar convingatorul de 2kg.Treaba certa e ca motorul pleaca tren prin comparatie cu sistemul vechi de aprindere.Sunt mai mult decat multumit,chiar fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 da, este cert ca aprinderea electronica nu are nicio legatura cu cea cu platine. ca sa citez pe cineva care mai demult zicea: "uiti ca ai aprindere". dar pe deasupra daca ai si avans variabil la aprindere atunci mobra urca mult mai mult si mai usor in ture, spre ex Jawa poate trece de 10k ture/min, testat de mine personal acum ceva ani cu un dispozitiv experimental. si clar are alt cuplu pe intreaga gama de turatii. cum ziceam, eu de 20000 km nu am mai reglat la aprindere, dar se simte ca motorul are nevoie de variatie dinamica la avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 83 de lei sau orice altceva iti trece prin cap la schimb reprezentand contravaloarea capacului. Cozoroc far, pare a fi nou, 35 de lei. 0723565973 Mihai, cunosc pe cineva care isi doreste foarte mult un cozoroc asemanator si care are tot un mz 125.Din pacate nu este forumist si as vrea sa il iau eu ca in mai vine ziua lui .Imi poti spune te rog daca crezi ca s-ar potrivi pe un far de mz?Banuiesc ca se inadoie putin si intra.Daca da tine-l putin pana dupa paste, vin intr-o seara sa il iau ca mai nou stau tot in berceni.De paste o sa plec cateva zile din bucuresti. Astept un semn. Profit de ocazie ca tot am scris pe aici si urez paste fericit tuturor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Ia să vedem dacă mă bate Mihai. Alex, cred că am un cozoroc identic, pe care mi l-a dăruit Ovidiu. Am încercat să-l montez întâi pe inelul de Jawă, însă n-am reuÂşit să-l potrivesc cum trebuie. Poate că Âşi inelul meu e puțin oropsit de vreme, însă cert este că acel cozoroc s-a potrivit de minune pe rama farului de Nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Io zic sa facem o bataie in trei. Maine dau jos trei cozo... din alea de pe un harley. au si vulturi pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Dar eu nu-l dau pe-al meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.