Sari la conținut

Suzuki V-strom DL650


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

Din ciclul "n-am permis", episodul... naiba știe.

Am descoperit că nu se poate scoate bascula fără să scot eșapamentul. Și că senzorul de pe eșapament are hexagon de 22. Cheie nu aveam, mi-a adus tata. S-a desfăcut neașteptat de ușor, mă gândeam că e înțepenit cu spume. Îi pun vaselină cu cupru când îl montez înapoi.

Suportul de la scut era rupt, confecționat altul, tablă de 3, dar mai lat.

Rugină cât cuprinde în toți rulmenții articulațiilor. În zona axului basculei era coroziune. Bascula are joc lateral infim, deci nu am mai înlocuit rulmenții, din lipsă de presă (încă nu a venit). Toți rulmenții au fost curățați cu spray de frâne și spray de lanț (abia ăla curăță cum trebuie), până a ieșit zeamă curata. Suflat bine cu aer comprimat, gresat temeinic cu vaselină specială.

Am înlocuit un rulment de la tripoda, care avea joc mai mare, ceilalți sunt ok. Mâine încerc să refac hardughia.

IMG_20200319_191805.jpg

IMG_20200320_165101.jpg

IMG_20200320_165114.jpg

IMG_20200320_165121.jpg

IMG_20200320_165351.jpg

IMG_20200320_164208.jpg

IMG_20200320_165045.jpg

IMG_20200320_165036.jpg

IMG_20200319_192143.jpg

IMG_20200320_165026.jpg

Montat bascula, desfăcut, curățat și gresat absolut toate articulațiile suspensiei, montat eșapamentul, vopsit galeria de la cilindrul 1 cu vopsea rezistentă până la 650 grade (vedem cât o ține), refăcut prinderea scutului (probat, e ok), gresat bine lanțul (nu l-am mai îngrijit de ceva vreme), curățat și montat aripa spate (nu apare în poză). Pe azi e destul.

IMG_20200321_173228.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 164
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

🙈

Montat și anvelopa, totul e cum trebuie, mai puțin posibilitatea de a ieși la plimbare.

Confecționat stand pentru anvelope, lucrează bine, mai trebuie ceva îmbunătățiri, dar pe moment am reușit să îmi fac treaba mult mai lejer ca înainte.

Câteva pozici...

IMG_20200328_193734.jpg

IMG_20200328_181806.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E doar pentru roți moto standul meu.

Am văzut live la o vulcanizare cum a belit ăla ambele roți la un F4i. Și arătau impecabil. Arătau.

BTW, nu am mai trecut pe la vulcanizare pentru moto de doi ani. Și nici nu mai trec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. E făcut pentru acest lucru, dar nu este 100% ce mi-ar fi plăcut. E timp de îmbunătățiri, cum ar fi un sistem care să-l țină fix, material plastic pe accesoriul de dejantare etc. In pozele de pe net arată bine, în realitate descoperi că mai trebuie una-alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Subțirel anul ăsta cu plimbările (probleme de la accident), însă mi-am făcut un pic de timp să pun mobra la punct, poate facem o plimbare după ce recuperez plasticul.

Astăzi baie, furcă și verificare generală.

IMG_20200812_223045.jpg

IMG_20200812_223918.jpg

IMG_20200812_223935.jpg

IMG_20200812_223111.jpg

IMG_20200812_223854.jpg

IMG_20200812_214422.jpg

IMG_20200812_214455.jpg

IMG_20200812_222826.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Se comportă bine cu arcurile stock și un mix din 3 uleiuri, absoarbe mai bine denivelările, pe viraje e ok, dar poate și forkbrace-ul are contribuția lui. A văzut Bulgaria, cu drumuri... știți cum sunt, totul bine. Pe anul viitor se cere un cauciuc nou pe față.

IMG_20200821_170307.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

În sfârșit, a primit și mobra mea pregătirea pentru iarnă. Mai bine mai târziu decât ca anul trecut... 😁

Concret:

- dus baterie in casă, aclimatizat, încărcat, pus la colț (cu celelalte).

- gresat cu silicon elementele de cauciuc (furtunele în special).

- gresat tot ce era metalic cu spray anti-rugina (inclusiv galeriile).

- spălat și uns lanț.

- umflat gumele (2,8 spate și 2,5 fața), pus polistiren sub ele.

- o pătură deasupra (nu folosesc husa, deși am și așa ceva).

IMG_20201204_172303.jpg

IMG_20201204_172323.jpg

IMG_20201204_172329.jpg

IMG_20201204_172510.jpg

IMG_20201204_172523.jpg

IMG_20201204_180436.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

93.202 km

Am văzut la un prieten că și-a luat ulei, așa că am dat fuga in atelier (de fapt, am mers încet) și am pus mâna pe 3 bidoane și un filtru. Văzând că scutul e ruginit, zic să-l vopsesc, dar observ că a pleznit sudura pe ici, pe colo. Dă-i cu sudură. Îl vopsesc, observ o altă fisură. Dă-i cu sudură, vopsește înapoi, montează agregatul. Dacă tot am găsit și celelalt proiector, zic să-l montez și pe ăla. Azi am primit ledurile Osram pentru poziție, zic să le pun, tot e carena desfăcută. Multă sănătate cui a proiectat prinderea pozițiilor, are frigiderul plin, pe stânga e foarte greu de schimbat. Pe la 9 intru și eu în casă.

 

IMG_20210424_153938.jpg

IMG_20210424_192524.jpg

IMG_20210424_194331.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

👍

Trăiască Dedeman, se găsesc multe chestii utile.

Al tău poate e curat, al meu a stat lângă garaj și a plouat pe el, mi-a fost lene să-l curăț, că oricum fac colectă in bidon mare.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu mă dau în vânt după offroad, însă când n-am încotro, cățeaua boierului mănâncă și mere pădurețe.

O oră jumătate de șmotru ca să arate cât de cât agreabil, iar scutul trebuie iarăși vopsit, că s-a polizat de la pietre.

IMG_20210509_205102.jpg

IMG_20210509_132624.jpg

IMG_20210510_183735.jpg

IMG_20210510_183658.jpg

IMG_20210510_183709.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am impresia că ai nimerit pe jurnalul mobrei mele...

Cât despre cioc... n-am cuvinte, dar deh, gusturile omului...

În altă dezordine de idei, ieri am servisat total furca: simeringuri ulei și praf, cuzineți, ulei. Deși nu are un an de la ultimul schimb, uleiul a ieșit... nașpa. Am găsit și pilitură fină de metal (test cu magnetul, încercați și voi). Rulmenții roții față au fix un an, agață și ei (drumuri nașpa + vaselină puțină = 🥰 ).

Rulmenții de jug încă sunt ok, schimbați in 2017. Kitul furcii a fost schimbat în septembrie 2016, imediat după ce am cumpărat mobra), deci uleiul schimbat periodic chiar îți face economii.

IMG_20210529_125735.jpg

IMG_20210529_160052.jpg

IMG_20210529_161332.jpg

IMG_20210529_170826.jpg

IMG_20210529_192804.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

A avut cineva probleme cu vitezometrul? Al meu tocmai a incetat sa fuctioneze, kilometrajul e blocat si el. Mobra e un DL650 din 2008 cu 80.000km.

Ceasul in sine face cursa completa la punerea contactului, ceea ce ma face sa cred ca fie s-a stricat senzorul fie e vreun cotact imperfect pe traseul  senzor-bord.

Senzorul in sine e o galagie de bani: https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/suzuki-spare-parts?itemid=3499027G01000

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...