Jump to content

Suzuki V-strom DL650


Recommended Posts

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Mult mai sigur. Sufa e groasă, scheletul de lemn e din brad din stejar. Pe spate stă pe un stander. Lucrez ușor, comod, am ridicat și mai mult fața, nicio problemă. Important e că nu mă mai bate vântul, cum pățeam sub o extensie a casei. Era bun dacă era cu măcar 50 cm mai lat garajul, dar zic bogdaproste și de atât (1,95 m).

Link to post
Share on other sites

Ăla roșu e pistol de impact cu acumulator? Dă și tu niște detalii despre el că s-ar putea să fiu interesat de unul în viitorul apropiat, pe pm eventual. 

Link to post
Share on other sites

E din setul Einhell. Nu te aștepta la minuni, că nu-i brushless. Dar cu tubulare de impact bune, prestează fain. Recomand acumulatori de 3Ah sau mai mare. Pentru chestii mai serioase am un Parkside de 320 Nm (chipurile).

IMG_20200316_235947.jpg

IMG_20200218_220308.jpg

IMG_20200218_224250.jpg

Link to post
Share on other sites

Din ciclul "n-am permis", episodul... naiba știe.

Am descoperit că nu se poate scoate bascula fără să scot eșapamentul. Și că senzorul de pe eșapament are hexagon de 22. Cheie nu aveam, mi-a adus tata. S-a desfăcut neașteptat de ușor, mă gândeam că e înțepenit cu spume. Îi pun vaselină cu cupru când îl montez înapoi.

Suportul de la scut era rupt, confecționat altul, tablă de 3, dar mai lat.

Rugină cât cuprinde în toți rulmenții articulațiilor. În zona axului basculei era coroziune. Bascula are joc lateral infim, deci nu am mai înlocuit rulmenții, din lipsă de presă (încă nu a venit). Toți rulmenții au fost curățați cu spray de frâne și spray de lanț (abia ăla curăță cum trebuie), până a ieșit zeamă curata. Suflat bine cu aer comprimat, gresat temeinic cu vaselină specială.

Am înlocuit un rulment de la tripoda, care avea joc mai mare, ceilalți sunt ok. Mâine încerc să refac hardughia.

IMG_20200319_191805.jpg

IMG_20200320_165101.jpg

IMG_20200320_165114.jpg

IMG_20200320_165121.jpg

IMG_20200320_165351.jpg

IMG_20200320_164208.jpg

IMG_20200320_165045.jpg

IMG_20200320_165036.jpg

IMG_20200319_192143.jpg

IMG_20200320_165026.jpg

Montat bascula, desfăcut, curățat și gresat absolut toate articulațiile suspensiei, montat eșapamentul, vopsit galeria de la cilindrul 1 cu vopsea rezistentă până la 650 grade (vedem cât o ține), refăcut prinderea scutului (probat, e ok), gresat bine lanțul (nu l-am mai îngrijit de ceva vreme), curățat și montat aripa spate (nu apare în poză). Pe azi e destul.

IMG_20200321_173228.jpg

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites

🙈

Montat și anvelopa, totul e cum trebuie, mai puțin posibilitatea de a ieși la plimbare.

Confecționat stand pentru anvelope, lucrează bine, mai trebuie ceva îmbunătățiri, dar pe moment am reușit să îmi fac treaba mult mai lejer ca înainte.

Câteva pozici...

IMG_20200328_193734.jpg

IMG_20200328_181806.jpg

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, Lucian_M a spus:

🙈

Montat și anvelopa, totul e cum trebuie, mai puțin posibilitatea de a ieși la plimbare.

Confecționat stand pentru anvelope, lucrează bine, mai trebuie ceva îmbunătățiri, dar pe moment am reușit să îmi fac treaba mult mai lejer ca înainte.

Câteva pozici...

IMG_20200328_193734.jpg

IMG_20200328_181806.jpg


Temeinica treaba! Tu iti dejantezi / jantezi anvelopele? Ai un plan la presa? Am ajuns sa nu mai vreau sa mai trec pe la vulcanizatori dupa niste experiente extrem de neplacute. Intr-o tura au ciupit o anvelopa noua, alta data au rupt un prezon (l-au strans pana cand s-a forfecat) si ultima oara au strans prezoanele de la una dintre roti doar cu mana, au uitat sa le stranga cu cheia. De moto nu are rost sa pomenesc, am vazut prin 'service-uri' niste lucruri de m-au lasat perplex.

Link to post
Share on other sites

E doar pentru roți moto standul meu.

Am văzut live la o vulcanizare cum a belit ăla ambele roți la un F4i. Și arătau impecabil. Arătau.

BTW, nu am mai trecut pe la vulcanizare pentru moto de doi ani. Și nici nu mai trec.

Link to post
Share on other sites
La 28.03.2020 la 21:13, Lucian_M a spus:

E doar pentru roți moto standul meu.

Am văzut live la o vulcanizare cum a belit ăla ambele roți la un F4i. Și arătau impecabil. Arătau.

BTW, nu am mai trecut pe la vulcanizare pentru moto de doi ani. Și nici nu mai trec.

 

Pai nici eu nu vreau sa mai trec. Insa vad ca ai un device  in poza de jos...ala e pentru dejantat / jantat? 

Link to post
Share on other sites

Da. E făcut pentru acest lucru, dar nu este 100% ce mi-ar fi plăcut. E timp de îmbunătățiri, cum ar fi un sistem care să-l țină fix, material plastic pe accesoriul de dejantare etc. In pozele de pe net arată bine, în realitate descoperi că mai trebuie una-alta.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Se comportă bine cu arcurile stock și un mix din 3 uleiuri, absoarbe mai bine denivelările, pe viraje e ok, dar poate și forkbrace-ul are contribuția lui. A văzut Bulgaria, cu drumuri... știți cum sunt, totul bine. Pe anul viitor se cere un cauciuc nou pe față.

IMG_20200821_170307.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

În sfârșit, a primit și mobra mea pregătirea pentru iarnă. Mai bine mai târziu decât ca anul trecut... 😁

Concret:

- dus baterie in casă, aclimatizat, încărcat, pus la colț (cu celelalte).

- gresat cu silicon elementele de cauciuc (furtunele în special).

- gresat tot ce era metalic cu spray anti-rugina (inclusiv galeriile).

- spălat și uns lanț.

- umflat gumele (2,8 spate și 2,5 fața), pus polistiren sub ele.

- o pătură deasupra (nu folosesc husa, deși am și așa ceva).

IMG_20201204_172303.jpg

IMG_20201204_172323.jpg

IMG_20201204_172329.jpg

IMG_20201204_172510.jpg

IMG_20201204_172523.jpg

IMG_20201204_180436.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

93.202 km

Am văzut la un prieten că și-a luat ulei, așa că am dat fuga in atelier (de fapt, am mers încet) și am pus mâna pe 3 bidoane și un filtru. Văzând că scutul e ruginit, zic să-l vopsesc, dar observ că a pleznit sudura pe ici, pe colo. Dă-i cu sudură. Îl vopsesc, observ o altă fisură. Dă-i cu sudură, vopsește înapoi, montează agregatul. Dacă tot am găsit și celelalt proiector, zic să-l montez și pe ăla. Azi am primit ledurile Osram pentru poziție, zic să le pun, tot e carena desfăcută. Multă sănătate cui a proiectat prinderea pozițiilor, are frigiderul plin, pe stânga e foarte greu de schimbat. Pe la 9 intru și eu în casă.

 

IMG_20210424_153938.jpg

IMG_20210424_192524.jpg

IMG_20210424_194331.jpg

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

👍

Trăiască Dedeman, se găsesc multe chestii utile.

Al tău poate e curat, al meu a stat lângă garaj și a plouat pe el, mi-a fost lene să-l curăț, că oricum fac colectă in bidon mare.

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...