Sari la conținut

Cadru fisurat


Clasicc
 Share

Postări Recomandate

Nu, nici prin gând nu-mi trece sa-l dau mai departe ca fiind bun, nu vreau sa am pe cineva pe conștiința doar pentru a scoate niște bani! Am sa caut altul Bun cu acte în regulă, iar acesta va ajunge la fier vechi.

 

Vă mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ll poti suda cu toata increderea,nu ai de ce sa inlocuiesti cadrul..din fabrica vine imbinat prin sudura,in concluzie este corect sa fie sudat..mergi la un meserias sa-ti indeparteze sudura fisurata,iti face un sanfren serios,o sudura tig cu un aparat adevarat si ai rezolvat beleaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ala nu e motor care sa fie usor de ridicat pe o roata decat cu rapoarte de stunt.

Are totusi 17-18 ani si un numar necunoscut de accidente si cazaturi .

Daca voi cunoasteti vre-o motoreta care rezista la abuzuri infinite fara sa fie afecta deloc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Ridici pe o roata si un scuter, nu mai vorbim de un F4 unde ai si posibilitatea sa o ridici din ambreiaj. Nu vorbim de power-wheelie.

Mda ,eu nu am vazut niciodata rostul la asa ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Posibil...

Treaba este ca unul din cazanele pe care le am eu a fost implicat in mai multe incidente destul de serioase si nu s-a ajuns la fisuri inca .A avut un accident frontal in care toata partea din fata s-a dezintegrat ,de la impact s-a retezat si axul rotii .Au mai fost cateva cazaturi cu rostogolire ...

Vazand personal la cate a rezistat tint sa cred ca este unul dintre cele mai rezistente la tavaleala .Sunt cunoscute tone de cazuri la alte modele la care au aparut fisuri la primul incident .

Calitatea contructiei conteaza dar mai tine si de ghinion .

» Post actualizat in 17 Feb 2017 09:31

Personal nu m-as risca sa-l sudez.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp tehnologia a "evoluat" :) Spre mai usor, mai ieftin, mai plastic si mai prost.

 

:)) super adevarat

 

Tin minte cand aveam CB500, m-a lovit o masina din spate dar nu m-a trantit rau (CB-ul din 1996, butucanos rau). Am sunat la compania de asigurare sa deschid dosar si prima intrebare, prima prima dupa ce i-am zis ca vehiculul meu e motocicleta, a fost: "Dauna totala?". Nush unde o sa ajungem .. motocicliete de unica folosinta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Sunt sigur ca tot tineretul actual este nostalgic dupa mizerii comuniste la care ruginea cadru in primul an ,cu supensii de caruta ,saboti de frana cu asbest si performante 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Compari carute cu rachete .Este normal ca la motoarele performante sa apara minusuri de fiabilitate.La carute de genul care te intereseaza pe tine nu este normal dar nici nu s-a schimbat mare lucru ,sunt multe modele care sunt inca in productie ,doar cu modificari modice fata de anii de blis dupa care tot te lamentezi.

» Post actualizat in 19 Feb 2017 07:20

Nu s-a schimbat mare lucru pe partea de japoneze,comunistele ...

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...