JAGI Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Va rog sa nu uitati ca modelul CBR600F4 este unul din cele mai folosite la stunt. Ieftine si foarte rezistente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 si in cazuri de second hand nu stii niciodata ce a facut motoreta ta pana a ajuns la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 si in cazuri de second hand nu stii niciodata ce a facut motoreta ta pana a ajuns la tine Pana la urma aici se ajunge. Nu sti pe unde au umblat, majoritarea motoarelor SH din Romania nu au un istoric clar dar asta e alta discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Nu, nu au un istoric. Clar este doar faptul ca mai intai le-au f...t altii pana s-au saturat de ele. Apoi le-au dat si pe la ai nostrii ca... "virgine" Ca doar nu sunt atat de fraieri incat sa crape ei cu ele. Evident eu sunt fanul anunturilor , "adusa recent in tara, impecabila din toate punctele de vedere, nerulata in Romania" . Dupa cate am vazut, concluzia mea e ca motocicletele SH ajung in Romania ca sa moara. E ultimul stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 pulamea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 De ce e tăiat cercul ăla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 pulameaCum pana mea forumul asta corecteaza cand faci o operatiune uzuala de intretinere a lantului care devine instant poponetare, si lasa astfel de scrieri? O avea cadrul fisurat? Scuze de off topic. On topic acum: daca acolo e o sudura care a crapat, nu ar fi normal sa poata fi refacuta? Se sudeaza elemente structurale ale caroseriilor auto, structuri de poduri si nu se poate suda un cadru? Teoretic vorbind, pt ca ar trebui cel putin fixat pe un gabarit care sa il fixeze in pozitia corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Discutia era pur teoretica. Nici la masina daca se rupe ceva nu esti safe, dar e alta poveste. Ziceam ca mi s-ar parea normal sa poata fi sudat, deji exista structuri la care nu se accepta asa ceva - protap de remorca, rollbar de curse auto. Poate oi fi si mers pe vreo mobra cu cadrul sudat, mai stii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Exista un sudor specializat in tig ac in argon pt aluminiu. Eu am modificat cadrul unui gsxr la el si am fost super multumit. El va stii cum sa polizeze sudura veche si sa sudeze inapoi ca de fabrica. Nu merita aruncat. Poate ca o astfel de reparatie te costa 500 lei pe cand un cadru cu acte poate triplu. Daca te intereseaza lasa-mi un pm si te pun in legatura cu el. Are atelierul langa Aparatorii Patriei, Popesti Leordeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 nu merita riscul sa repari asa ceva. Discutam de o motoreta care valoreaza sub 2000E cu mult daca e in firea ei si care pe langa fisura evidenta probabil are multe alte repere ciufulite de la evenimentul mentionat. Doar plasticaraia si vopseaua aferenta rup buzunarul elegant. Cel mai ieftin e - piesele intregi pe olx si achizitionat alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Nu am zis s-o repare, doar ma intrebam daca intr-adevar nu se poate reface o sudura. Care, dupa mintea mea, nu ar fi trebuit sa se fisureze asa, ar fi trebuit sa crape materialul de langa sudura, asa stiu ca se intampla la o sudura de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 cordonul in sine se poate reface. Problema e integritatea ansamblului. Mai ales la un cadru (admitand ca a cedat fara a exista deformari) - in momentul in care il sudezi fara a il fixa pe niste cale - sunt sanse mari sa ai torsionari si asta inseamna belele de geometrie a mobrei. Conteaza si un singur grad... Ce stii tu despre sudura mai rezistenta decat materialul de baza - asta nu se aplica la orice fel de metal. In unele cazuri sudura iese ceva mai moale si - foarte important - reprezinta un concentrator de tensiune - lucru de baza in aplicatia despre care discutam aici. Ruptura materialului langa sudura mai poate sa apara si pentru ca el este afectat termic in timpul sudurii, nu pentru ca ar fi cordonul extrem de rezistent...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasicc Postat Februarie 22, 2017 Autor Share Postat Februarie 22, 2017 Exista un sudor specializat in tig ac in argon pt aluminiu. Eu am modificat cadrul unui gsxr la el si am fost super multumit. El va stii cum sa polizeze sudura veche si sa sudeze inapoi ca de fabrica. Nu merita aruncat. Poate ca o astfel de reparatie te costa 500 lei pe cand un cadru cu acte poate triplu. Daca te intereseaza lasa-mi un pm si te pun in legatura cu el. Are atelierul langa Aparatorii Patriei, Popesti Leordeni. Am găsit cadru cu acte la 500 lei. Deci nu merita să-l sudez tot pe aceiași sumă. În altă ordine de idei mă costă foarte mult dacă vreau să o repar cumpărând piese din dezmembrari...așa că mai bine cumpăr alta ok și pe asta o țin de piese sau poate o bag la dezmembrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 (editat) Am găsit cadru cu acte la 500 lei. Deci nu merita să-l sudez tot pe aceiași sumă. În altă ordine de idei mă costă foarte mult dacă vreau să o repar cumpărând piese din dezmembrari...așa că mai bine cumpăr alta ok și pe asta o țin de piese sau poate o bag la dezmembrat. Perfect atunci, asigura-te ca noul cadru este intact, ia o perie de sarma cu tine si da pe toate sudurile apoi stergi cu o carpa sa le verifici. Cu siguranta noul cadru nu va fi curat si spalat, asa ca verifica minutios totul...Intereseaza-te cum radiezi vechiul cadru, cred ca trebuie sa-l duci la remat si sa-ti dea hartie sa o duci la taxe si impozite. Nu stiu procedura. Bafta Editat Februarie 22, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Am găsit cadru cu acte la 500 lei. Deci nu merita să-l sudez tot pe aceiași sumă. Si sa vezi daca are acte. O sa te lupti putin cu birocratia dar daca cadrul la 500 de lei nu are probleme structurale, merita din plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.