Sari la conținut

PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

Am văzut de mult Husaberg-ul, și cred că este cel mai bun SM pus la vânzare în momentul de față.

 

Având în vedere că prețul este negociabil iar bugetul meu flexibil, probabil că am putea să ajungem la un acord, dar sincer cred că este ceva prea capabil pentru mâinile mele de începător în domeniu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 192kg la gol, roți turnate și V2 de 1000, chestia asta nu prea are treabă cu supermoto :)


Cred că este diavol pe curbe și în afara orașului în general. Dar cu mers zilnic prin oraș, o chinui rău. Cam cum chinui eu acum motoretele pe care le am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 192kg la gol, roți turnate și V2 de 1000, chestia asta nu prea are treabă cu supermoto :)

 

Cred că este diavol pe curbe și în afara orașului în general. Dar cu mers zilnic prin oraș, o chinui rău. Cam cum chinui eu acum motoretele pe care le am.

Deloc nu vrei sa iesi din oras , urbanistule :stuck:

 

Ti-am aratat si tie bestia portocalie "pentru neavizati" :DDDDD

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-mă că urăsc orașul - mai ales frumoasa capitală, cel mai aglomerat oraș din Europa.

 

Dar având în vedere că nu am de ales și că sunt nevoit să fac cel puțin 50% din km în oraș, măcar să-mi iau ceva care să se simtă mai bine în jungla asta, cu care să mă pot strecura și distra între semafoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei o mobra gremlin free,cauta una cat mai noua si NU de acasa. Oricat de misto ar parea in prima faza,mai mult vei repara decat vei merge.

 

Eu am avut acum 3 ani un SMC 690 inchiriat.

 

E incomoda,dar e si ilegal de misto.

 

Saua e f sus indiferent ce marca/model vei alege. Mobra este insa suficient de usoara incat sa o poti balansa pe varfuri.

 

Vorbeste si cu Buggy, el a fost vrajit sa-si ia un SMC.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar sincer cred că este ceva prea capabil pentru mâinile mele de începător în domeniu :)

 

Asta e o non-problema, mai ales daca nu esti la prima mobra. Diferenta dintre un supermoto prea capabil si un supermoto capabil e doar brutalitatea acceleratiei, iar asta se poate rezolva usor din pinioane. Si in felul asta, dupa 1 sezon, cand nu te vei mai considera incepator in domeniu, nu va fi nevoie sa schimbi mobra.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

850mm mi se pare chiar abordabil. RSV-ul are 825 și ajung cu ambele vârfuri jos, asta în cazul în care are suspensii tari și nu se prea lasă când mă sui pe ea :)

 

610sm ie are saua la 910mm si toate sunt pe acolo

 

mai bine te sui pe un sm cu sa peste 900 mm, dai cateva ture si vezi cum iti merge

daca esti ok ia-ti direct ce iti place

daca nu, ceva mai cuminte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Apoi fain ar fi sa ne zici despre ce e vorba... :)

Am fost să văd Husaberg-ul despre care se vorbea mai sus până la urmă. Injecție, jante tubeless, km puțini și 113kg la gol... dragoste la prima vedere :)

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...