Effect20CM Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 salutare , am si eu o mica nelamurire in ceea ce priveste incarcarea la super tenere 750 , mi am luat de curand o baterie noua varta 12v cu 14 ah si am zis sa masor incarcarea si am urmatoarele rezultate : la relanti 14.3 fara lumini aprinse , 13,8 cu lumini aprinse , si in turatie am 13,6-13,8 indiferent daca luminile sunt aprinse sau nu , este ceva normal sa scada de la 14.3 la relanti la 13,7-13,8 in turatie ? , poate dauna bateriei ? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 nu-i ideal dar merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Ai releul de încărcare obosit. Bubă la XTZ-urile mai vechi și, în general, la motocicletele ce au releul de încărcare montat sub carene, în spatele motorului. Schimbă releul de încărcare dar pe cel ce-l cumperi montează-l sub carenajul din față, în dreptul prizei de aer și n-o să mai ai probleme cu încărcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 2, 2017 Autor Share Postat Martie 2, 2017 Ai releul de încărcare obosit. Bubă la XTZ-urile mai vechi și, în general, la motocicletele ce au releul de încărcare montat sub carene, în spatele motorului. Schimbă releul de încărcare dar pe cel ce-l cumperi montează-l sub carenajul din față, în dreptul prizei de aer și n-o să mai ai probleme cu încărcarea. acolo e montat si acum , cand am luat o a fost bulit releul ei , sbaga 18 v si l am schimbat cu unul sh care baga valorile precizate de mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 poate merge ani de zile cu valorile alea , schimbi de pomana releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 2, 2017 Autor Share Postat Martie 2, 2017 poate merge ani de zile cu valorile alea , schimbi de pomana releul. am masurat acum cu un aparat profesional si valorile sunt 14.2 la relantii si in turatie 13.2 cu lumini aprinse , cam putin cred eu o sa incerc si cu alt releu sa vad ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 am masurat acum cu un aparat profesional si valorile sunt 14.2 la relantii si in turatie 13.2 cu lumini aprinse , cam putin cred eu o sa incerc si cu alt releu sa vad ce si cum tensiunea bateriei dupa juma de ora de stat cat e? la 13.2 o sa ai probleme la vara cand porneste ventilatorul. verifica intai statorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 2, 2017 Autor Share Postat Martie 2, 2017 Si cum verific statorul? Am fost si am luat un releu china din obor si e tot cu 5 fire . 3 galbene unu rosu si unu verde. Intrebarea e. La ce il leg pe cel verde? Eu am rosu si negru care se prindea direct de releu cu surub . » Post actualizat in 02 Mar 2017 11:33 Am pe instalatie 3 galbene unu rosu si cel negru de masa se lega de releu nu in mufa....la fel vine si pe cel china? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Probabil cel verde e minusul si cel mai bine ar fi sa fie legat cat mai direct la borna minus a bateriei. Totusi nu te baza pe releul ala din obor, te poate lasa oricand . Eu am avut unul care a crapat cu fum mult cam dupa maxim o ora de functionare. Stiu pe cineva caruia i-a luat foc carena de la un releu deasta. Nici releul pe care-l ai acum nu mai are viata lunga e foarte posibil sa te lase de tot la primul drum mai lung. Nu strica sa verifici statorul e chiar foarte recomandat, cum ti s-a zis deja, a fost explicata procedura de foarte multe ori pe forumul asta. » Post actualizat in 02 Mar 2017 14:35PS, daca zici ca la releul original firul de minus era legat direct pe releu/cadru, curata bine zona sa aiba contact cat mai bun, verifica si contactele din mufa si bornele de la baterie sa fie curate si bine stranse si refa masuratorile, poate ai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 2, 2017 Autor Share Postat Martie 2, 2017 (editat) Probabil cel verde e minusul si cel mai bine ar fi sa fie legat cat mai direct la borna minus a bateriei. Totusi nu te baza pe releul ala din obor, te poate lasa oricand . Eu am avut unul care a crapat cu fum mult cam dupa maxim o ora de functionare. Stiu pe cineva caruia i-a luat foc carena de la un releu deasta. Nici releul pe care-l ai acum nu mai are viata lunga e foarte posibil sa te lase de tot la primul drum mai lung. Nu strica sa verifici statorul e chiar foarte recomandat, cum ti s-a zis deja, a fost explicata procedura de foarte multe ori pe forumul asta. » Post actualizat in 02 Mar 2017 14:35 PS, daca zici ca la releul original firul de minus era legat direct pe releu/cadru, curata bine zona sa aiba contact cat mai bun, verifica si contactele din mufa si bornele de la baterie sa fie curate si bine stranse si refa masuratorile, poate ai noroc am montat noul releu cel china care este mult mai mare ca si volum ca al meu si l am montat la loc unde ste bine ventilat , verdele intradevar era minus si l am legat la minus insa el ca si releu nu trebuia sa faca masa cu cadru si l am montat pe niste bucsi de cauciuc , am masurat si statorul si scoate undeva la 60 -70 v in turatie si 30 su ceva la relanti , am masurat si ohmi si sunt ca pe manual , deci statorul e ok revenind la releu dupa montaj am pornit motorul si sta la 14.3 la relanti si indiferent de turatie acolo ramane ( la cel vechi scadea pana la 13 si un pic ) , insa cand am consumatori ( faza scurta ) sta undeva la 13,8 si da sa creasca in turatie , deci cred ca este ok asa. acum sa vedem cat tine , intre timp caut unul original Editat Martie 2, 2017 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Decat unul original sh mai bine un aftermarket nou de calitate sau un sh mosfet. Pana una alta ar fi bine sa nu pleci la drum lung cu chinezaria, nu te lasa pacalit de dimensiuni, si ala al meu care mi-a pocnit dupa maxim 1 ora era unul mare. Am vazut si chinezarii mai mici care au tinut 6-12 luni, tine de noroc si de ce a pus chinezu in cutie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Era bun si primul releu! Ai fi mers cu el mult si bine! E drept ca astalalt e si mai bun! Mai ale daca pui xenoane! Dar cuvantul de baza dupa cum bine zice Binox, este Mosfet! Si tot ca el nu te baza pe chinezisme din targ. Pastreaza releul vechi in topcase! Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.