nanotel Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 dupa ce am vandut vechiul zzr din 95, am decis sa merg mai sus pe treapta de putere, asa ca am vrut 1000cc. dupa multe consultari si multe sfaturi, fiecare posesor imi recomanda motoreta proprie, mam decis sami iau 919rr, am vazut unul, mi-am luat gandul. Zic imi iau r1, pozitie ss trage agresiv si nu era ce vroiam eu. suzuki k 1 era tot din aceeasi categorie de SS, asa ca in cele din urma m-am hotarat sa ma uit la un zx9r. Lam vazut lam incercat...waw pozitie ok si tras liniar spre agresiv. singura chestie care ma dadea inapoi era gabaritul putin mai mare, dar avand in vedere ca veneam dupa un zzr care era app la fel chiar mai greu, am zis ok. in cele din urma am gasit unul ok la un coleg motociclist din Sacele(BV). vazut probat, luat. Motoreta avea o toba sport, si undertail. Seile au fost modificate facand drumurile lungi o placere, in rest cum a lasat.o mama ei. km nu prea mau interesat deoarece motorul se aude foarte bine si arata intretinuta. o mica cazatura avuta de fostul proprietar pe partea dreapta fara ai afecta ciclistica. Motorul este din 99'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Bv man buna alegere, sa o stapanesti sanatos!!! Sper sa l scot si eu pe al meu cat mai curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 2, 2017 Autor Share Postat Martie 2, 2017 ajuns acasa am inceput sa il aranjez dupa bunul plac in timp. -farul era un dezastru nu vedeai de loc, am montat xenon, batea mai ok, dar era deranjant din sens opus, demontat, montat lupa audi a 6 b6 de 3" xenon 4300k si lumini de zi- l -polisat parbriz -construit crashpad-uri metalice , vopsite -montat priza 12v in codita -polisat farul si montat folie protectie. -vopsit cadru bord H -vopsit oglinzi , ram air, capace aparatori fata, crashpad-uri, bord, cu vopsea texturata astea la partea de estetic mecanic: -schimbat ulei filtru ulei, filtru benzina, filtru aer -curatat carburatoare dar nu le-am sincronizat:| -evacuarea am dato jos si am montat evacuare stock , din cauza vecinilor/politie... cine este interesat de cea sport o VAND -schimbat lichid antigel -02.03.2017 schimbat lichidul de frana din etrieri fata spate. in viitor vreau o anvelopa spate ca asta pe care o am este pe duca, schimbat tamnpoanele de cauciuc din janta spate, set bujii schimb ulei si sincronizare si pe urma ce o sa mai intervina:D dupa 4000km pe sezonul 2016 sunt forte multumit de ea! fara probleme mecanice deosebite!!! » Post actualizat in 02 Mar 2017 18:51Bv man buna alegere, sa o stapanesti sanatos!!! Sper sa l scot si eu pe al meu cat mai curand mersi! eu am alergat-o mai toata iarna:))) succes. sa ne vedem in trafic cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 frumoooos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Roada-te sa nu iti creasca burta ca nu mai incapi pe saua aia, are o forma hilara. Ah, si roaga-te sa u o scapi la viteza ceva mai mare ca ai sanse mari sa iti smulga surubul cu tot cu filetul din bloc si/sau urechea din sasiu, sa vezi atunci fericire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Saua arata ciudat dar imi imaginez ca e mai confortabila nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 (editat) Frumoasa bestia, o sa fii foarte multumit si o sa alimentezi mai putin decat prietenii cu care te plimbi, consuma foarte putin in comparatie cu majoritatea din aceiasi categorie..Am avut si eu 4 ani, din nefericire este la dezmembrat de vreo 4 luni ( nu am dat nimic de pe ea inca, parca parca imi vine sa o fac)...SA AI PARTE DE EA SI MULTA SANATATE CA ASTA CONTEAZA! Editat Martie 3, 2017 de yonustelystu1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Consum mic, pozitie buna,frane bune, motor fiabil .O placere. Nu exceleaza la nici un capitol dar le face pe toate.... Asa cum a spus Thunderbyte mai bine dai jos crashurile, poti sparge blocu motor si la viteza mica. Mobra are 183kg iti da impresia ca e grea, are niste carene "mai umflate" si centru de greutate spre fata. Foarte stabila si exacta pe viraje cu cauciuicuri bune si un mic tune la suspensie care e reglabila fata/spate. Are o pierdere de putere in zona medie care se poate rezolva de asemenea cu un tune la carburatoare. Daca nu are probleme cu cutia de viteze este un tanc rusesc. Drumuri bune sa ai cu dansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 3, 2017 Autor Share Postat Martie 3, 2017 Roada-te sa nu iti creasca burta ca nu mai incapi pe saua aia, are o forma hilara. Ah, si roaga-te sa u o scapi la viteza ceva mai mare ca ai sanse mari sa iti smulga surubul cu tot cu filetul din bloc si/sau urechea din sasiu, sa vezi atunci fericire. saua arata aiurea dar dupa 3-400km nu ai nicio durere de fese. in vara asta o sa o duc la remodelat ca numi place cocoasa aia.... dar iti confirm ca stai pe ea ca in fotoliu. -crash-urile sunt prinse de cadru superior si nu are treaba cu clobul motor. siam facut treaba la 3 scapar dupa loc pe pietris!!! Consum mic, pozitie buna,frane bune, motor fiabil .O placere. Nu exceleaza la nici un capitol dar le face pe toate.... Asa cum a spus Thunderbyte mai bine dai jos crashurile, poti sparge blocu motor si la viteza mica. Mobra are 183kg iti da impresia ca e grea, are niste carene "mai umflate" si centru de greutate spre fata. Foarte stabila si exacta pe viraje cu cauciuicuri bune si un mic tune la suspensie care e reglabila fata/spate. Are o pierdere de putere in zona medie care se poate rezolva de asemenea cu un tune la carburatoare. Daca nu are probleme cu cutia de viteze este un tanc rusesc. Drumuri bune sa ai cu dansa. probleme nu are la cutie chiar deloc, schimba foarte frumos. trebuie sami fac reglajul la suspensie deoarece cel de la care am luato avea o greutate mai mare ca a mea cu 15kg si era setata pentru greutatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 (editat) Sa inteleg ca eu am fost norocos cu crash-urile la 90km pe ora? Editat Martie 3, 2017 de yonustelystu1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 La modelele E si F crashurile nu vin prinse in dreptul blocului motor ci mai jos si nici nu cred ca mai exista aripioara aia de aluminiu care tine carena si care daca se rupte sparge motorul cu tot cu pad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 3, 2017 Autor Share Postat Martie 3, 2017 azi neavand ce face m-am apucat sa-mi fac un stander pe spate:D inca este in lucru! » Post actualizat in 04 Mar 2017 18:37o zi cu soare, o zi de revizuiala:))) -gresat cabluri acceleratie\ambreiaj -curatat filtru aer -curatat sita rezervor -inlocuit balast xenon luat ulei si filtru / spray lant(experiment) Motul nu am mai folosit... sper sa fie bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.