ow3x3xpr3ss Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Se anunță de cei de la KTM pe modele EXC, de la anul cică, motoare în 2 timp pe injecție!!! Consum mai mic, putere mai mare si mai bine livrata... tare curios sânt! A auzit cineva dintre voi mai multe informații, despre ce și cum?! Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Da, e pe toate site-urile de specialiate. Si e vorba despre modelul 2018, care va fi lansat in mai 2017. http://enduro21.com/index.php/40-general/1966-ktm-officially-confirm-fuel-injected-two-stroke-enduro-bikes-due-may Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Interesant. Deși cred că este din dragoste pentru copaci în primul rând. Câștigul de performanță va fi mic, poate și la mentenanță să fie un plus (gata cu șurubăreala la carb). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 E mai mult din dragoste de-a sila fata de normele de poluare tot mai stricte si probabil are legatura cu nemultumirea unora legata de trecerea de la carburatoarele Keihin la Mikuni pentru modelele 2017. Sunt clienti care au avut probleme cu noile Mikuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Nu se mai păstrează exact caracteristicile de bază, greutatea mică, prețul redus și simplicitatea. Iar câștigul de putere e îndoielnic, unii zic chiar se mai pierde. "It’s important to note that fuel-injected bikes do not produce more power than carbureted bikes — just the opposite." (Motocross Action Magazine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Adaosul de greutate este totuși minim: înlocuiești un carburator cu un injector + ecu. Cam tot pe acolo. Este adevărat însă că nu mai ai posibilitatea să mergi fără baterie. Simplitatea devine irelevantă: sistemele de injecție au devenit îndeajuns de fiabile încât să nu-ți mai pui această problemă. Câștig de putere sau nu, rămâne de văzut. Dar până la urmă nu aici este scopul, ci dragostea față de natură. Cu forța. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Și crește prețul cu câteva sute de dolari. Plăcerea e mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Asta da, dar este oarecum inevitabil. Iar dacă este vorba doar de 2-300 nu e chiar așa mare pagubă. Și încă un avantaj: nu mai stai să amesteci singur benzina cu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 25, 2017 Autor Share Postat Martie 25, 2017 Pai dacă motorul nu este înscris în circulație ca doar te plimbi pe dealuri, mai impune cineva restricții la normele de poluare? Întreb și eu.... Citeam ca au început construcția și dezvoltarea lor de ceva ani buni, nu de azi, de ieri.... asta referitor la faptul ca ar avea legătură cu faptul ca au schimbat producătorul de carburatoare... Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Pai motorul ESTE inscris in circulatie! Cine ti-a zis ca nu e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 (editat) consum mai mic si pornire mai usoara. bateria devine obligatorie. power-ul din ture joase va scadea un pic. piese in plus, mai complicat in caz ca ceva merge rau. Editat Martie 28, 2017 de jerry_mcrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Asta cu bateria obligatorie mi se pare cea mai nasoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.