RaduDaniel Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Ce firme recomandati pentru renicasilare cilindru 2t TM 300?Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Nu exista la noi asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 La motoare auto cu aceasta solutie constructiva am bucsat cu fonta. Rezultate bune, nu am avut nici un fel de probleme. Drept ca nici ferestre de prelucrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 in spania se renicalisa daca imi aduc bine aminte.era si lista de preturi undeva pe la 200 euro te costa. si daca au pe stock cilindru ca si altau iti trimit altul, nu trebuie sa astepti sa til refaca pe altau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Acu, ca s-a deschis subiectul, explica cineva ce-i aia? Sa mai invatam si noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Acu, ca s-a deschis subiectul, explica cineva ce-i aia? Sa mai invatam si noi... Să zicem că ești araboaică și instalația ta e largă cât o găleată. Pe dinauntru, te ai lărgit de la consum de castraveți ...sau ma rog, vibratoare. Peste câteva luni, te măriți. Te duci la doctor și ți reface diametrul, corespunzător. Mna, diametrul ăsta, la motoare, pe interiorul cilindrului, se face cu nichel si ceva carburi smechere. După aia, bagi segmenti pe cota respectivă ...și incepi iar sa consumi castraveți. Ceva de genu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Să zicem că ești araboaică și instalația ta e largă cât o găleată. Pe dinauntru, te ai lărgit de la consum de castraveți ...sau ma rog, vibratoare. Peste câteva luni, te măriți. Te duci la doctor și ți reface diametrul, corespunzător. Mna, diametrul ăsta, la motoare, pe interiorul cilindrului, se face cu nichel si ceva carburi smechere. După aia, bagi segmenti pe cota respectivă ...și incepi iar sa consumi castraveți. Ceva de genu'... Si iti.pune si fermoar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Nikasilul are ~0.1mm grosime, tot bucsatul ramane baza pt castracazuri din astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Să zicem că ești araboaică și instalația ta e largă cât o găleată. Pe dinauntru, te ai lărgit de la consum de castraveți ...sau ma rog, vibratoare. Peste câteva luni, te măriți. Te duci la doctor și ți reface diametrul, corespunzător. Mna, diametrul ăsta, la motoare, pe interiorul cilindrului, se face cu nichel si ceva carburi smechere. După aia, bagi segmenti pe cota respectivă ...și incepi iar sa consumi castraveți. Ceva de genu'... As fi preferat o explicatie mai tehnica, nu ma pricep laaraboaice. Da' ma rog, merge si cu unguroaice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) As fi preferat o explicatie mai tehnica, nu ma pricep laaraboaice. Da' ma rog, merge si cu unguroaice... Explicatia tehnica ti-a fost data =)). Nicasilul e un material extrem de dur (ma rog, rezistent la uzurea, NiSiC, altii folosesc niste derivate de carbide oxide, iar pe vremuri era un strat de crom), si care aplicat pe cilindru il face "fara moarte". Faza e ca segmentul si din rahat sa fie, il freaca pina-l consuma, iar dupa aia ai doua variante: Ajunge direct pe un strat de Al sau pe o bucsa de fonta-otel. Eu am vazut drujbe cu crom si e aplicat direct peste Al..Daca ala e dus, ai 2 variante: Il repui sau il bucsezi cu ceva ( fonta, otel, acoperite sau nu). Faza e ca-n multe aplicatii, ala e direct pe Al, n-ai suficienta carne si atunci se repara prin inlocuire.. R1 are cred ca nicasil pe el, si dupa 40k km inca avea urme de honuire.., si e aplicat am impresia pe o mica camasa din ceva, nu retin sa fii fost direct pe Al » Post actualizat in 27 Mar 2017 03:03 PS: Nu stiu nici un altelier care face asa ceva, imi pare rau Editat Martie 27, 2017 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) As fi preferat o explicatie mai tehnica, nu ma pricep laaraboaice. Da' ma rog, merge si cu unguroaice...Merge si cu unguroaicele daca vrei, procedura e tot aia. Totuși, la araboaice operația e mai des întâlnită, religie, virginitate ...blah blah. Tehnic vorbind, îți face fată mare din băbăciune. Editat Martie 27, 2017 de clujraider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Gata, am priceput. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 E, acum imagineaza-ti ca esti o araboaica si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.