Sari la conținut

Sfat yamaha mt-07


Mariusmmm1
 Share

Postări Recomandate

Salut,sunt nou pe aici si vreau sa va cer un sfat,am 20 de ani ,am categoria B de 2 ani si recent am luat permisul pentru a2 si vreau sa imi achizitionez un motor..ceva naked dar sa fie pentru a2 din cate am vazut nu prea sunt multe variante..nu vreau ninja 300 sau ceva din categoria aia,vreau un naked mai ok(nu vreau z300,mt03 etc..nu zic ca nu sunt ok,dar vreau sa il folosesc si pe viitor cand o sa dau de a ..pentru ca o sa ma plictisesc destul de repede) ..mi s-a pus pata pe yamaha mt 07 an 2016 (versiunea limitata pentru a2,35 kw).

Am vazut ca multa lume o lauda..am fost la dual motors in pipera,am vazut-o si imi place foarte mult.Are cineva motocicleta?ce parere aveti despre ea?vreau mai multe detalii despre ea de la oameni care o au/au avut-o si daca ati auzit de probleme/nemultumiri ale posesorilor.

Multumesc!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Sunt unul din fericitii posssori de MT-07, cumparat in iunie anul trecut de la Dual din Pipera, pana acum am facut 9500km cu ea si pot spune ca sunt extrem de multumit. singura problema pe care am avut-o si care s-a rezolvat pe garantie, a fost senzorul de presiune aer admisie din cauza caruia a stat pe bara vreo 5 zile pana a venit comanda cu piesa respectiva. in rest, benzina si voie buna... ca si consum, la un condus agresiv si la cele 110 kile ale mele, media este de 6.5 (benzina premium). evacuarea stock este foarte silentioasa, eu reusind sa-mi cumpar si sistemul complet de titan de la akrapovic acum o luna si ceva, care a schimbat complet in bine atitudinea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepator + moto nou = plangi cand vei cadea cu el. e aproape imposibil ca incepator sa nu faca buf motorul in vreun fel sau altul. fie ca nu pui cricul bine si face poc. in rest, bafta multa la km fara pocuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asta cu "o tin si pentru A" e cea mai buna gluma. te sui pe mt, lugu lugu 2000 km pana te sui pe ceva de 750/1000. pe urma iti urasti zilele ramase pana la A sa poti lua ceva mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de exemplu nu am cazut in primii 5 ani de motociclism. Am inceput pe naked de 600 si timp de 4 ani a fost exact ceea ce aveam nevoie sa fie. In acest timp am mers (nu foarte mult insa destul de mult sa imi dau seama ca nu sunt pregatit) si pe ss de 1000.

Intradevar puterea a fost colosala in comparatie cu FZ-ul meu insa eu nu aveam nevoie de toata acea putere. De fapt nimeni nu cred ca are nevoie de puterea unui ss de 1000 in momentul in care foloseste mobra pe strada.

 

Acum revenind la intrebarea colegului eu il sustin 100% in achizitionarea unei mobre noi si mai ales in achizitionarea unui MT07. Daca va cadea tine numai de el si de modul de pilotaj, de atentia lui si de cunoasterea propriilor limite. Intradevar in Romanica motociclismul este sport extrem si riscurile la care suntem supusi sunt mai mari ca in alte tari civilizate insa daca belesti bine ochii, daca nu te aventurezi in zone ale pilotajului pe care nu esti stapan, iti micsorezi foarte mult sansele de a o tranti.

 

MT07 cred ca este o mobra excelenta pentru incepatori si nu numai - eu am mers cu MT09 care nu este tocmai pentru incepatori insa cred ca au ciclistica foarte asemanatoare diferind doar puterea - avand performante bune si dupa ce devii mai experimentat si incepi sa fortezi.

 

De asemenea cam 95% din motociclistii din Romanica nu cred ca isi pot permite achizitionare unei mobre noi - astea ne sunt conditiile si nu imi convine deloc sa ma numar si eu printre cei 95% - insa sunt oameni care pot face asta si ar trebui incurajati.

Daca iti iei mobra noua cred ca iti vei face si casco deci in cazul in care o vei scapa vei fi acoperit, cel putin dpdv al costurilor reparatiei mobrei de casco.

 

Numai bine si mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@str8 te contrazic la al2lea paragraf complet. ieri un r1 facut praf din vina unui idiot, vinerea trecuta in comarnic mort din vina unei proaste sunt cele mai recente exemple. eu cu 6 ani de B nu am putut sa il prevad pe unul ca trage stanga de volan si ii da forja cand eram cu motorul in dreptul lui. cu motocicleta propriile limite ale tale nu sunt suficiente sa ajungi acasa intreg. si ca incepator o poate scapa de pe loc gen.

 

sustin mobra noua, cand esti hotarat la o categorie, ai ceva experienta si vrei ceva sa fie al tau pana cand or crapa dracii in ea, dar nu ca prim motor, fara sa ai pic de habar cu ce se papa acest sport. o ia noua, nu ii place, mai departe? bani dati degeaba, revanduta la pret jalnic si cam atat.

 

parerea mea, nu vreau sa jignesc sau ceva de genul, dar daca as avea bani de motor nou, l-as lua dupa macar 1 sezon in care sa ma dau cu X tipuri sa vad in ce ma asez mai bine. si nu as lua la A2 motor nou. ca inevitabil vei lua A, vei vrea altceva de la motor. nu neaparat de la naked la SS, dar de la cb500 tot vei vrea un hornet, poate un SV ca realizezi ca e mai misto motorul in V sau un ducati monster ceva. gusturile se schimba si la 18-20 ani vei avea alta viziune decat 22-24 de ani. si cum scoti roata pe usa fabricii motorul deja pierde 30% valoare. 30% pe care ii pierzi ca vrei neaparat ceva nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@johnnyk

 

Intradevar valoarea mobrei noi a scazut inca de a doua zi de la achizitionare si intradevar la inceput nu stii exact ce vrei. Insa cu toatea astea, incepator + MT07 cred ca este un combo perfect. SI fiind luata de noua nu cred ca trebuie sa o tii 15 ani ca deh, e lucrul tau pe care ai dat multi bani. Fiind noua vei avea o mobra in care nu trebuie sa investesti nici un ban in afara de consumabile si cauciucuri cred in primii 3 ani. Dupa 3 ani de exemplu o poti da la buy back sau pur si simplu o poti vinde si lua apoi ce crezi ca se potriveste mai mult.

 

Naked-urile sunt motociclete ideale de inceput si as recomanda oricui sa inceapa pe un naked. Sunt foarte manevrabile si iertatoare (mai iertatoare cel putin) in comparatie cu alte categorii - aici vorbesc despre SS pentru ca la noi este o intreaga frenezie a mobrelor SS...toata lumea vrea SS indiferent de an, de faptul ca sunt forjate sau au avut 14 proprietari sau indiferent de faptul ca o vei folosi in 90% din timp in aglomeratie...

 

Am urmarit topicurile de accidente si parca anul asta, mai mult ca anul trecut sau acum 2 ani, sezonul a inceput in forta cu multe accidente, baieti care au murit samd. Aici putem discuta un an fara incetare despre cine este de vina, cum conservarii ar trebui sa beleasca ochii in oglinzi si sa semnalizeze sau cum unii rideri ar trebui sa invete sa respecte si ceilalti participanti la trafic. Ideea este ca fiind atent, mergand in limitele tale care la inceput cel putin ar trebui sa fie foarte bine setate, respectand regulile de circulatie si pe ceilalti participanti la trafic ai sanse foarte mari sa scapi cu viata din jungla RO. Este posibil intradevar ca la un moment dat sa fii dat pe jos de unul care "nu te vede" sau de o balega amplasata strategic la intrarea pe viraj.

 

Cred ca MT07 depaseste limita de A2 insa de-potentata se incadrezaa. La fel de bine se poate scoate limitarea si se poate folosi pentru A cand faci varsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, posesor si eu de MT 07 de aproape 1 an, motorul mi se pare extrem de potrivit pt oras si plimbari nu extrem de lungi, insa sunt sigur ca nu il poti limita pt A2.

Oricum, sa iti cumperi un MT 07 (motor de 700) la 20 de ani, nu mi se pare ok. Nu te grabi, ia-o incet cu MT 125 sau MT 3 si bucurate fara griji si altele. De banii ramasi iti iei echipament , cursuri de cum sa conduci preventiv / franari / viraje si bagi in benzina.

 

PS : Posesori de mt 07 , unde va gasesc si eu prin buc ? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superb explicat. prima mea mobra a fost, de asemenea, fz6. 1800 km facuti pana a fost dauna totala din vina unui idiot, care, nu m-a vazut. cu 2 tobe leo vince fara silencer, cred ca nici auzit (ironia p..ii). dupa 1 an pierdut am revenit pe cbr f4i. 22000 km facuti fara incidente in trafic, doar la tara (Seciu, pe langa Ploiesti) am intrat in curba si un mos a aruncat nisip fix dupa "apexul" curbei. m-am trezit intins pe spate si motorul mergand singur. daune : carena fata, rezervorul si atat (eu sanatos, nicio durere, nicio urmare, merci Doamne ca iau curba aia cu 25 la ora). dar am scapat fz de pe cric cred ca de 3 ori. + crash pad = zero daune, doar putin umilit ca s-au intamplat de fata cu lume si deh, e aiurea sa pui cricul, sa lasi motorul pe cric si sa il vezi pe jos ca nu ai pus cricul bine :)).

 

da, lumea vrea adrenalina si SS ajuta. si eu am trecut de la f4 la R1 cautand sa demonstrez ca indiferent de cilindree, eu accelerez fierul, nu invers. primii 400 km asa a fost, sper si pe viitor sa ramana asa. nu m-a furat diferenta de putere, caii in plus, viteza. ce m-a mirat este ca franeaza mai prost ca un 600, ori nu m-am obisnuit eu cu ea. de la 100 la 0 parca f4 frana in mai putin spatiu. mai am timp sa exersez, dar e aiurea, mi se pare aiurea.

 

da, r1 2003 luat la cred ca al5lea proprietar, pregatit de vanzare. ajuns acasa mergea praf. sarea din viteze, mergea in 2-3 pistoane, bagat bani in tot ce e sub rezervor (motor, cutie, distributie, ambreiaj, tot). tras linie cu toate reparatiile am iesit sub pretul ei de piata cam cu 400 euro (suficient ptr benzina si eventual lant nou).

 

all in all, yamaha face motoare bune, mt se foloseste si la scoli moto, deci este un motor ce suporta "buseli" de novice, este suficient de iertatoare si totusi cand ai nevoie de cai, te poti baza pe ea, ciclistica buna...dar tot nu as lua-o noua.

 

@sps las-o moarta. daca iei 1 motor nou, in 3 luni iei alt motor nou, unde faci economie pentru echipament? cu motor de 700 limitat la 46 cai nu vad problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca vreau acest mt pentru ca o sa-l tin chiar daca o sa mi se puna mie pata sa imi iau altceva mai tarziu,pentru ca o sa mearga si tatal meu cu el(are categoria A) si o sa ramana la el eventual..nu e problema ca ma plictisesc de el si il vand pentru ca nu o sa se intample..

Legat de cazaturi/scapat de pe cric..stiu si imi asum..nu pot sa garantez ca nu o scap,fiind si incepator..dar sper ca nu o sa se intample,iar legat de echipament am buget separat pentru el,nu este o problema

Si da mt-07 nu se incadreaza la a2 el avand 55kw,dar din fabrica se poate cumpara varianta gata limitata cu 35kw cum am spus si mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma refeream sa ia un motor la 3 luni, insa la 20 de ani sa iei motor de 700 ca sa-l limitezi, mi se pare total pointless . ideea era sa si ia mt 125/3 acum, iar in 2/3 ani poate sa sara la altul de 5/6/700 cmc.

era doar un sfat, nu intru in polemici cu nimeni, initiatorul topicului trage concluziile cele mai bune pt el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de traficul din bucuresti ce sa zic..am experienta doar cu masina(destul de putin),sunt familiarizat cu traficul si cu idiotii din bucuresti,dar doar de la volanul masinii,acum e cu totul diferit din perspectiva motociclistului si o sa o iau usor la inceput.Eu fiind destul de linistit cand merg cu masina,dar stiu ca asta nu e o regula..stiu prieteni care la fel..erau foarte linistiti cu masina,dar cand se urca pe motor se transforma sa zic asa,oricum sunt constient ca trebuie sa o iau usor.si sa imi cunosc limitele si sa las de mine daca vreau sa o duc "bine" in jungla din bucuresti chiar daca nu tine 100% de mine,mereu au fost si vor fi idioti in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am dat eu pentru categoria A in 2007, nu m-a scos deloc in trafic. Sunt curios la A2 acum te scoate in trafic?

Si eu sustin achizitionarea unui moto nou daca ai banii necesari, insa in momentul in care ai un pic de xp si esti decis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incurajez ideea de a-ti lua o motocicleta noua, dar subscriu la temerile celorlalti colegi... Motor nou + incepator, e un pic riscant, dar pana la urma alegerea iti apartine. Daca vrei sa tii cont de parerile celorlalti e ok, daca nu vrei, iarasi e ok. Oricum orice motocicleta ti-ai lua, oricata experienta ai avea, niciodata nu trebuie sa-ti pierzi concentrarea in trafic (chiar daca stai in rand cu celelalte masini sau daca treci printre ele la semafor).

Speram sa faci cea mai buna alegere pentru tine, indiferent care va fi aceea.

 

Las un fragment citat aici dintr-o carte pe care o citesc de cateva zile si mi-a ramas intiparit in cap:

" Too bad that throttle is so easy to twist and its result so hard to control.

Let's face it, any idiot can accelerate hard. In fact, the idiots prove their ability every Sunday morning around the world when they add their names to the statistical charts of single-bike accidents attributed to speed." (Sport Riding Techniques - Nick Ienatsch)

 

Bafta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am aflat in apoximativ aceiasi situatie ca tine in sensul ca voiam categoria A si sa iau un MT 07 nou. Am ascultat sfaturile altora mai experimentati si am luat un FZ6 Fazer S2 tinerel, cu ABS si nu regret nici o secunda alegerea.

 

E drept ca nu l-am tavalit deloc in 16k km deci treaba cu „esti la super inceput, sigur faci poc” nu mi se aplica, dar gandindu-ma retrospectiv, sigur faceam o greseala daca dadeam banii pe mobra noua din singurul considerent ca la inceput nu stii exact ce iti place si ce ti se potriveste. Spre exemplu, eu intentionez sa mai tin Fazerul ceva vreme, dar imi face cu ochiul un GS sau un RT si nu numai.. Nu ma intelege gresit, nu ca as avea banii de un GS nou, dar cand o sa vand Fazeru, sigur o sa pierd mult mai putin decat as fi pierdut daca luam MT-ul nou.

 

E treaba ta ce faci cu banii tai, dar eu pana nu as stii 100% ce imi doresc nu as da banii pe motocicleta noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am dat eu pentru categoria A in 2007, nu m-a scos deloc in trafic. Sunt curios la A2 acum te scoate in trafic?

Si eu sustin achizitionarea unui moto nou daca ai banii necesari, insa in momentul in care ai un pic de xp si esti decis.

Acum iesi in trafic.Si la examen iesi in trafic.

 

legat de traficul din bucuresti ce sa zic..am experienta doar cu masina(destul de putin),sunt familiarizat cu traficul si cu idiotii din bucuresti,dar doar de la volanul masinii,acum e cu totul diferit din perspectiva motociclistului si o sa o iau usor la inceput.Eu fiind destul de linistit cand merg cu masina,dar stiu ca asta nu e o regula..stiu prieteni care la fel..erau foarte linistiti cu masina,dar cand se urca pe motor se transforma sa zic asa,oricum sunt constient ca trebuie sa o iau usor.si sa imi cunosc limitele si sa las de mine daca vreau sa o duc "bine" in jungla din bucuresti chiar daca nu tine 100% de mine,mereu au fost si vor fi idioti in trafic.

E o diferenta enorma intre a merge cu masina si a merge cu moto in Bucuresti.

Cu masina daca te atinge se indoaie putin tabla, cu moto daca te atinge cel mai probabil cazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o diferenta enorma intr-adevar, dar eu consider ca te ajuta mult daca ai mers zilnic in Bucuresti ceva ani cu B-ul. Desigur, te ajuta daca atunci cand ai mers cu B-ul ai avut si un stil de condus preventiv si adaptat conditiilor de trafic; daca nu ai anticipat nimic niciodata, nu-ti foloseste cu nimic la mersul pe doua roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Și eu îmi doresc mt 07

As dorii sa știu părerea voastra

Am găsit un model din 2017 cu 21.000 km în stare foarte bună.

Însă începător fiind nu știu dacă sunt mulți km sau putini.moto arata f bine un an garanție de la garaj.multumesc

Screenshot_20210429-194705_Chrome.jpg

Editat de Tamas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...