Sari la conținut

str8

Membru
  • Număr conținut

    86
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    '14 Yamaha MT-09

Informații profil

  • Motociclete detinute
    2007 Yamaha FZ6, 2006 Yamaha R6, 2008 KTM 690 SM

Vizitatori Recenți Profil

554 citiri profil

str8's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Ca fost posesor de KTM 690 SM (nu R ci cel cu roti cu spite) nu am decat cuvinte de lauda la adresa lui. Super manevrabil in oras, urca pe borduri, nu se incalzea, frane exceptionale,pozitie foarte comoda, putere suficienta pentru utilizare in oras dar nu numai, sunet absolut demential din sistemul full Akra Am fost cu el si la plimbari mai lungi si pe curbe nu aveam nici o problema sa stau cu baietii cu ss. Am fost si la adancata unde m-am distrat insa nu era neaparat in elementul lui..se preteaza clar unui circuit mai scurt si fara sectiuni drepte asa lungi. La mers pe autostrada poti merge linistit cu 120 insa mai sus vantul incepe sa faca probleme. Intretinerea nu costa mult iar mentenanta am facuto eu fara nici o problema. Inainte sa il iau am auzit tot felul de povesti despre fiabilitate slaba si lucrari de mentenanta care nu pot fi facute decat la ei insa eu nu am avut nici un fel de probleme cu el. Chiar daca nu este un SM pur sange il recomanda clar pentru utilizare urbana. La 3000 cred ca gasesti unul in stare foarte buna.
  2. Am condus A4 2015 2.0 TFSI cu 210 cai parca, automat. Masina trage foarte bine, cutia este exceptionala si nu iti dai seama cand schimba. Este destul de ciudat faptul ca in conditii de acceleratie normala turatia nu creste foarte mult insa viteza da. Zici ca este CVT...nu imi dau seama exact insa clar as recomanda automata. Consumul in schimb este pe masura. In Bucuresti nu prea scade sub 14.5 la mers foarte foarte atent iar afara se invarte undeva pe la 9.
  3. Salut, Ma bag si eu in seama. Sunt posesor de MT-09 2014, Racing Blue edition cu o proaspat montata evacuare Dominator. Sistemul este full, achizitionat de pe eBay de la unul din resellerii oficiali ai celor de la Dominator. In afara de evacuare are montat un parbriz Givi ,suportii de scarite spate vopsiti albastru, stop spate fumuriu si suport numar scurt (ala stock este hidos) si cam atat cu o mica exceptie: softul. Internetul este plin de informatii legate de modul brutal si complet ne-liniar in care modelele initiale de MT-09 (2013, 2014, 2015 si chiar 2016) pun puterea pe asfalt. Asta m-a pus un pic pe ganduri insa nu m-a impresionat foarte tare si anul trecut am decis sa imi cumpar motocicleta. Mi-am zis ca nu are cum sa fie asa rau, ca totul tine de modul in care reusesti sa modulezi acceleratia, ca unii pe internet abereaza, ca Yamaha nu si-ar permite sa vanda o motocicleta cu un asemenea soft (pot spune ca sunt fan Yamaha, asta e deja a treia mobra Yamaha). Si uite ca m-am inselat, cel putin partial. Internetul avea dreptate, sau cel putin o parte din infornatiile gasite rau adevarate, poti modula acceleratia insa ai nevoie de skilluri de neurochirurg si se pare ca Yamaha a pus pe piata mobra cu un asemenea soft. Anul trecut m-am bucurat de ea, am facut destui kilometri, am mers si pe ploaie, si cu pasager si fara dar nu pot spune ca experienta a fost un foarte placuta in toate momentele. Posesorii de model 2014 stiu despre ce vorbesc si stiu ca este frustrant sa ai sub tine un motor atat de potent si de jucaus insa pe care sa nu il poti stapani. Asa ca am decis sa fac ceea ce ar fi trebuit sa fac inca de anul trecut, sa resoftez ECU. Am facut asta si pot spune ca a fost cel mai bun upgrade pe care il puteam face. Comportamentul mobrei s-a schimbat complet, puterea este pusa jos intr-un mod pe care il poti controla. Senzatia este de mod B insa cu putere de mod A, fara acea senzatie de on-off si fara "suturile" in transmisie de fiecare data cand voiai sa deschizi gazul. Modificarile au fost facute preponderent pe harta de modul A si acolo mobra este complet diferita. Pot merge cu A in oras, pot merge cu A la o viteza constanta la orice turatii, chiar si turatii scazute, pot sa ma bucur de puterea si cuplul minunatului motor fara sa am stresul pe care il aveam inainte. Pot spune ca in momentul de fata experienta este una completa si motocicleta se comporta asa cum ar fi trebuit cand a iesit pe poarta fabricii. Modul Standard a ramas in linii mari cam la fel cu toate ca si acolo lucrurile sunt mai smooth,poti modula acceleratia mai usor decat inainte iar modul B a ramas complet neschimbat.Recomand aceasta schimbare tuturor celor care au modele de MT-09 cu aceste "probleme". Merita din plin mai ales ca motocicleta este un foarte potenta, foarte usoara si este pacat sa nu ne putem bucura de tot ce poate oferi ea. Resoftarea am facut-o la George TNG si a durat 2 zile. Am lasat mobra dimineata iar in ziua respectiva George a verificat sistemul de alimentare si injectia apoi a facut modificarile in soft iar a doua zi am facut o tura (vreo 40 km) cu ea cu o parte din modificari deja scrise pe ECU, urmand ca dupa ce m-am intors sa faca ultimele ajustari in functie de parametrii inregistrati. Tot procesul s-a derulat fara probleme, transparent, cu poze trimise din fiecare etapa a lucrarii, cu explicatii despre fiecare etapa a procesului, cu ce anume se modifica. Mi-a placut si m-am simtit tratat exact asa cum ar trebui sa fiu in momentul in care merg cu mobra la un atelier. Cu singuranta voi apela la George pentru viitoarele lucrari la motocicleta. Pun mai jos cateva poze cu mobra. Daca aveti intrebari legate de mobra, de resoftare sau legate de evacuare va raspund cu drag. Bafta! » Post actualizat in 11 May 2018 08:54 ...si pozele
  4. str8

    Sfat yamaha mt-07

    @johnnyk Intradevar valoarea mobrei noi a scazut inca de a doua zi de la achizitionare si intradevar la inceput nu stii exact ce vrei. Insa cu toatea astea, incepator + MT07 cred ca este un combo perfect. SI fiind luata de noua nu cred ca trebuie sa o tii 15 ani ca deh, e lucrul tau pe care ai dat multi bani. Fiind noua vei avea o mobra in care nu trebuie sa investesti nici un ban in afara de consumabile si cauciucuri cred in primii 3 ani. Dupa 3 ani de exemplu o poti da la buy back sau pur si simplu o poti vinde si lua apoi ce crezi ca se potriveste mai mult. Naked-urile sunt motociclete ideale de inceput si as recomanda oricui sa inceapa pe un naked. Sunt foarte manevrabile si iertatoare (mai iertatoare cel putin) in comparatie cu alte categorii - aici vorbesc despre SS pentru ca la noi este o intreaga frenezie a mobrelor SS...toata lumea vrea SS indiferent de an, de faptul ca sunt forjate sau au avut 14 proprietari sau indiferent de faptul ca o vei folosi in 90% din timp in aglomeratie... Am urmarit topicurile de accidente si parca anul asta, mai mult ca anul trecut sau acum 2 ani, sezonul a inceput in forta cu multe accidente, baieti care au murit samd. Aici putem discuta un an fara incetare despre cine este de vina, cum conservarii ar trebui sa beleasca ochii in oglinzi si sa semnalizeze sau cum unii rideri ar trebui sa invete sa respecte si ceilalti participanti la trafic. Ideea este ca fiind atent, mergand in limitele tale care la inceput cel putin ar trebui sa fie foarte bine setate, respectand regulile de circulatie si pe ceilalti participanti la trafic ai sanse foarte mari sa scapi cu viata din jungla RO. Este posibil intradevar ca la un moment dat sa fii dat pe jos de unul care "nu te vede" sau de o balega amplasata strategic la intrarea pe viraj. Cred ca MT07 depaseste limita de A2 insa de-potentata se incadrezaa. La fel de bine se poate scoate limitarea si se poate folosi pentru A cand faci varsta.
  5. str8

    Sfat yamaha mt-07

    Eu de exemplu nu am cazut in primii 5 ani de motociclism. Am inceput pe naked de 600 si timp de 4 ani a fost exact ceea ce aveam nevoie sa fie. In acest timp am mers (nu foarte mult insa destul de mult sa imi dau seama ca nu sunt pregatit) si pe ss de 1000. Intradevar puterea a fost colosala in comparatie cu FZ-ul meu insa eu nu aveam nevoie de toata acea putere. De fapt nimeni nu cred ca are nevoie de puterea unui ss de 1000 in momentul in care foloseste mobra pe strada. Acum revenind la intrebarea colegului eu il sustin 100% in achizitionarea unei mobre noi si mai ales in achizitionarea unui MT07. Daca va cadea tine numai de el si de modul de pilotaj, de atentia lui si de cunoasterea propriilor limite. Intradevar in Romanica motociclismul este sport extrem si riscurile la care suntem supusi sunt mai mari ca in alte tari civilizate insa daca belesti bine ochii, daca nu te aventurezi in zone ale pilotajului pe care nu esti stapan, iti micsorezi foarte mult sansele de a o tranti. MT07 cred ca este o mobra excelenta pentru incepatori si nu numai - eu am mers cu MT09 care nu este tocmai pentru incepatori insa cred ca au ciclistica foarte asemanatoare diferind doar puterea - avand performante bune si dupa ce devii mai experimentat si incepi sa fortezi. De asemenea cam 95% din motociclistii din Romanica nu cred ca isi pot permite achizitionare unei mobre noi - astea ne sunt conditiile si nu imi convine deloc sa ma numar si eu printre cei 95% - insa sunt oameni care pot face asta si ar trebui incurajati. Daca iti iei mobra noua cred ca iti vei face si casco deci in cazul in care o vei scapa vei fi acoperit, cel putin dpdv al costurilor reparatiei mobrei de casco. Numai bine si mult succes!
  6. Mersi colegu' Cu toate astea se pare ca toata lumea este interesata numai de mobre sport, folosite in oras la 2 dimineata si care se incing de arunca apa la fiecare semafor. @dupre: am avut si Yamaha FZ6 naked ca prima motocicleta si mi-a placut tare mult. Intradevar o sa ti se para grea comparativ cu ceea ce ai mai mers tu insa in ture joase este iertatoare (dar si puturoasa).
  7. Salut, Poti arunca un ochi aici. https://www.olx.ro/oferta/ktm-690-supermoto-ID81Crf.html#92a9ee5e5b Mobra super usoara, manevrabila si potenta cand ai nevoie. Daca vrei sa o folosesti predonderent in oras exact ceea ce cauti. Daca te intereseaza da-mi un semn. Numai bine,
  8. Salut, Poti arunca un ochi si aici. Motocicleta este in mintile ei, uleiul se schimba la 6000km conform manual, lasa prostiile cu intretinerea la ore. Alea sunt de competitie. https://www.olx.ro/oferta/ktm-690-supermoto-ID81Crf.html#780184add0 Numai bine
  9. str8

    Vreau SM

    Salut, Arunca un ochi aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-ktm-690-supermoto-ID81Crf.html#92a9ee5e5b Stima
  10. Am avut FZ 2007 timp de 3 ani de zile si mi-a placut foarte mult. Am avut ocazia sa merg apoi cu hornet 2007 si GSR 2008 si parca fiecare avea ceva al ei. Este foarte greu sa pot spune care era cea mai buna sau pe care m-am simtit cel mai bine insa totusi o sa ma pronunt. La FZ intradevar cutia avea cursa mai lunga ca la celelalte 2 insa mi-a placut foarte mult pozitia de pilotat. De asemenea franele FZ-ului mi-au palcut mai mult decat la celelalte - acum depinde foarte mult de starea placutelor si de cauciucuri. Motorul robust, raspundea bine la comenzi chiar si in ture joase. Explozia de dupa 8-9 mii despre care povestea toata lumea la mine nu era asa de wow...nu pot spune ca m-a surprins vreodata cu extra putere acolo sus. GSR-ul mi-a parut mai usor si motorul parca urca cel mai usor in ture. Parca avea cuplu mare incepand mai de jos in ture. Frane nu asa bune ca la FZ. Hornetul avea cea mai buna cutie, fara clancanitul de la FZ si cursa foarte scurta si precisa. Frane bune insa nu asa bune ca la FZ. Feelingul a fost de mobra inchegata care face ce ii ceri cand ii ceri. Eu as merge pe FZ pentru ca am avut si mi-a placut mult. Nu am avut nici cea mai mica problema cu ea. Mergi si urcate pe fiecare, vezi cum te simti, cum stai cu picioarele. Diferentele tehnice cred ca sunt foarte mici intre ele sesizabile poate la mers pe circuit. Pe strada cred ca este voarba despre feelingul tau. Cauta mobra cea mai in mintile ei si alege cu inima. Bafta!
  11. Nu asta e ideea topicului. Am mai folosit motul si nu am avut probleme. @Spaceghost - i-am dat un mesaj lui mexykanu. Sper sa ma poata ajuta. Daca nu rezolv cu el te contactez. Mersi mult
  12. Nu stiu ce sa zic...ma gandesc sa nu fac vreo prostie totusi. Da-mi nr tau de tel in privat si daca nu apare nimeni cu 10/60 te sun.
  13. Salutare, are cineva un litru de motul 7100 10w60? Daca e de vanzare il cumpar iar daca e de imprumut il voi da inapoi saptamana viitoare. Vreau maine sa fac o plimbare si am nivelul un pic cam jos. Nu as vrea totusi sa risc. Multumesc frumos. Daca am deschis unde nu trebuie rog un admin sa mute anuntul.
  14. Salutare, Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un suport de numar cu semnalizari pentru Yamaha R6 2006 imprumut pentru RAR? Sunt din Bucuresti si am programare pentru luni 18 Aprilie adica peste o saptamana. Momentan pe mobra este suport de numar fara lumina si semnalizari in stop...banuiesc ca ma dau aia afara inca de la usa. Daca este cineva dispus sa imi imprumute un suport pentru ziua de luni as fi tare recunoscator si bineinteles as da de baut. Ma puteti si suna la 0742391457. Multumesc anticipat, Mihai
  15. Motodiscount.ro ai acolo sectiune "alege dupa modelul motocicletei". Bagi mobra ta si ai diverse chestii care se potrivesc inclusiv kitul de lant. Vezi ca au preturi super ok si la placute. Nu vreau sa fac nici un fel de reclama...cauta si pe alte siteuri poate gasesti si mai ieftin. Bafta!
×
×
  • Creează nouă...