Jump to content

Testez, cumpar si transport moto din Ungaria-Austria-Germania catre Ro


Recommended Posts

Acum 5 minute, pierrotlefou a spus:

Sunt foarte curios despre ce motor e vorba si cat a costat. Ca sa stim si noi :)

Da, sa stim si noi cand repare motoreta la vanzare ca fiind tipla, nu bate, nu troncane, ca noua, o vand ca mi-a ramas mica (motoreta) etc

Edited by JCDenton
Link to post
Share on other sites
  • Replies 874
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Doresc sa va anunt ca, incepand cu data de 1 Decembrie a.c, pretul intregului pachet, si anume, verificat, testat, trimis poze/ filmulete cu motorul, stat uneori o zi in plus sa pot ridica actele, rad

Salut.Poti face cumva si RAR?

Salut. Da,transport. Olanda,e ok pt mine Depinde de perioada in care doresti sa faci transportul,pentru ca sunt foarte aglomerat. Plus ca, trebuie sa gasim o varianta buna, ca pret

Posted Images

Acum 3 ore, Metal Heart a spus:

Ca si un sfat: pe doua roti nu e nimeni altcineva de vina decat tu. In trafic si  oriunde in alta parte. Este de datoria ta, ca si motociclist, sa te perfectionezi si sa ai grija de agregatul de sub tine. In momentul in care lasi incredera pe mana altcuiva, nu bine deloc. 

:agree:

 

Treaba cu impinsul e destul de complexa, desi nu pare. Eu unul recunosc ca am impins mobra anul trecut, dar stiam exact ca are o problema cu bateria ca dadea semne sa moara, iar intr-o zi cand ma intorceam spre casa, dau la automat si nu mai avea zvacul necesar pt rotire. Urc pe ea, rog un prieten sa ma impinga, bag a doua (asta o stiu de pe vremea daciei 1300), dau drumul la ambreiaj putin si a pornit. A doua zi, comandat baterie noua si nu a mai fost nevoie sa repet isprava inutil. Daca am gresit sau daca as fi stricat ceva facand asta, era clar vina mea si mi-o asumam.

Acu pot sa inteleg si frustrarea omului pt ca a primit ceva ce probabil isi dorea de mult, luat cu bani munciti din greu si a avut nefericirea sa aiba o buba. Dar asta sub nicio forma nu trebuie sa fie aruncat pe Marcel. Eu am adus tot prin el un VFR acum 2 ani, gasit de mine, testat de el. Pana in ziua de azi nu a avut vreo problema in afara de bateria care a picat dupa 1 an (Marceleee, imi esti dator cu o baterie... glumesc!:cheers:). Dupa ce l-am adus eu primul (deci eu am fost cobaiul cu Marcel), am mai adus alte 3 motoare pentru prietenii mei. Niciunul nu s-a plans de vreo problema in ceea ce il priveste pe Marcel.

Cu siguranta urmatorul motor va fi adus tot de Marcel!

Bafta, Marcel! Si spor si nemultumitului, sa se bucure de noul/uzatul atelaj, sincer! :friends:

Link to post
Share on other sites

Am pornit Transalp-ul impins de mai multe ori. Ba chiar cand am ramas o data in pana de baterie il parcam sa pot sa o iau la vale 😂

Asadar pornesti impins si cu motor de 700cc, cu conditia sa nu iti treaca prin cap sa faci incercarea in treapa 1.

 

@tzunoi  de ce sa sara distributia cand incerci o pornire impinsa? Intrebarea nu este la misto.

 

 

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Metal Heart said:

axul se invartea in gol

 

2 hours ago, VyXxer said:

 

 

Revin cu precizarea ca: De la Marcel am primit un VX800. Nu un ER5. Spuneam doar ca m-am confruntat cu problema asta. 

Nu vreau sa-i stric imaginea aiurea, ca e baiat super fain.

Link to post
Share on other sites

La transalpul pe care mi l-a adus Marcel si eu stateam cu emotii pentru acelasi ax pe care vine prins pinionul de atac...problema comuna la transalpuri(daca nu e tinut lantul intins cat trebuie,uzeaza axul cu caneluri).

Ma gandisem la un moment dat sa ii spun sa verifice axul la cumparare dar am uitat si l-am verificat dupa ce mi-a livrat motorul, avand norocul sa nu aiba deloc joc sau uzura.

Chiar daca era o problema,e un SH si e asumat .

Sunt modele cu probleme sau nu,asta nici Marcel cu atata experienta nu are de unde sa le stie pe toate.

Problema cu R6 se va rezolva , deja Marcel prin stilul lui caracteristic si-a dat tot interesul sa vada clientul multumit.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Motologistic a spus:

Ăștia 10%, e cota mea de accelerare, în procesul de revenire la "viața înainte de Covid"

Dacă o să mai ai multe incidente ca ăsta îţi poţi transforma caşcarabeta în "vaccinodrome", aşa o să participi plenar la revenirea aia (adică o să faci bani nu că m-aş aştepta la vreo revenire la modul ăsta)

@Marius Boeriu Sibiu postarea ta trebuie să fie învăţătură de minte şi pentru alţii care se bazează pe "pomul lăudat" în loc să ceară expres verifică aia, aia şi ailaltă, cînd cumperi ceva sh ar trebui să ai măcar puţin habar despre defectele tipice ale modelului. Dar dacă nici tu nu le ştii, cum ai vrea ca el să le ştie?

Link to post
Share on other sites

Si cand imi aduc aminte ca io am deranjat omu ca nu stiam pe unde e cartea la onda ...m-o apucat o asa rusine citind astea de mai sus ...pfff

😁

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, apriliacluj a spus:

+1!!

simplu si eficace

 

sau a doua varianta, plan B,  ar fi cu helicoil...

Sau varianta 3, mai ca la tara, cu poxipol. 😅

post-68340-0-74461400-1472666616.thumb.jpeg.8fd41a13ba1f733de973949016e72f21.jpeg

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

@tzunoi  de ce sa sara distributia cand incerci o pornire impinsa? Intrebarea nu este la misto.

Ca sincronizarea distributie e pe curea dintata nu pe lant si sunt pe acolo ceva forte date de impingere, forte ce nu ar fi altfel. Nu mi-e foarte clar, cinstit, dar am citit ca e o posibilitate. 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, taong_mapagbiro a spus:

Si cand imi aduc aminte ca io am deranjat omu ca nu stiam pe unde e cartea la onda ...m-o apucat o asa rusine citind astea de mai sus ...pfff

😁

Și în ziua de azi, îmi amintesc ca era sub shaua motorului 😄

Cartea service... 

Bogdan, Gsx-R 600... 

"Marcel, nu'mi mai merge faza scurtă" 

Eu... " ok, schimba'i becul" 

După 2 ore...B:  "l-am schimbat, dar tot nu mere'. Ce fac frate, ca joi tre' sa fiu la RAR?" 

Eu... "Da' la siguranță te-ai uitat, înainte sa pleci d'acasă" 

B: "Nu, ca nu cred ca are, pt ca faza lunga merge" 

Eu... "Bogdane, schimba siguranța de 10 A, fuck-o Soarele, e pe coloana din dreapta, a doua de sus în jos!!!" 

B: " vai, ce fac, unde găsesc un electrician în asa scurt timp, sa verifice instalația, ca sigur are ceva" 

Eu... " schimbi o data siguranță sau trebuie sa vin de la Cluj la București, sa o schimb eu?!?" 

După 20 de minute.... B:" vai, a fost siguranță de 10 A, ai avut dreptate. Am și avut, de rezerva, pusa în cutie. Mulțumesc frumos, Marcel!" 

 

Înțelegeți, cam cum sta treaba asta, mai ales când vine vorba de începători? 

Ce e important de știut, e ca am destulă răbdare. 

Dar, fii și tu om, nu cioban, ca vorbim de parteneriat în afaceri, nu de altceva. 

............................ 

 

Pana una alta, duminică plec în Germania. Teoretic, pana la sărbători (Pascale, evident, nu cele de Sfânta Maria 🤭), mai fac doua curse. 

 

IMG-20210407-WA0041.jpg

IMG-20210407-WA0038.jpg

IMG-20210407-WA0037.jpg

IMG-20210407-WA0033.jpg

IMG-20210407-WA0030.jpg

IMG-20210407-WA0024.jpg

IMG-20210407-WA0015.jpg

IMG-20210407-WA0017.jpg

IMG-20210407-WA0016.jpg

IMG-20210407-WA0005.jpg

IMG-20210407-WA0010.jpg

IMG-20210407-WA0006.jpg

IMG-20210405-WA0045.jpg

IMG-20210405-WA0044.jpg

IMG-20210405-WA0042.jpg

IMG-20210405-WA0041.jpg

IMG-20210405-WA0040.jpg

IMG-20210405-WA0037.jpg

IMG-20210405-WA0038.jpg

IMG-20210405-WA0030.jpg

IMG-20210405-WA0031.jpg

IMG-20210405-WA0032.jpg

IMG-20210405-WA0020.jpg

IMG-20210405-WA0021.jpg

IMG-20210405-WA0022.jpg

IMG-20210405-WA0023.jpg

IMG-20210405-WA0017.jpg

IMG-20210405-WA0009.jpg

IMG-20210405-WA0010.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, JCDenton a spus:

Da, sa stim si noi cand repare motoreta la vanzare ca fiind tipla, nu bate, nu troncane, ca noua, o vand ca mi-a ramas mica (motoreta) etc

Nu e vorba de asta. Ci ca sa inteleg pentru cat s-au inflamat spiritele. Ca daca e vorba de 2000€ plus 400€ transportul, mai bine o cauta in RO. Mai ales daca e la prima...

Link to post
Share on other sites

A trecut ceva timp de cand nu am mai vaxut atata unitate pe un subiect, asta inseamna o REPUTATIE

Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, mihaileahu a spus:

@Marius Boeriu Sibiu: Nu te lasa indus in eroare de postaci 😃. Motocicleta trebuia testata la cumparare si cu asta basta!

Îți dau perfecta dreptate. 

Doar, la partea cu impinsul, nu am om. 

Te bagi? 😄🤭

Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, mihaileahu a spus:

@Marius Boeriu Sibiu: Nu te lasa indus in eroare de postaci 😃. Motocicleta trebuia testata la cumparare si cu asta basta!

Dragul meu, cand mi-am cumparat BMW-ul (SH), mobra era OK. Dupa 2 saptamani nu mai mergea sonda litrometrica. Crezi ca m-am dus sa il iau de guler pe vanzator?

Stiam ca este boala cunoscuta la BMW-uri, am luat una noua si basta.

 

Autovehiculele cumparate de la persoane fizice se se preiau asa cum se prezinta fara vrei garantie sau raspundere din partea vanzatorului.

 

Nu il cunosc pe @Motologistic, ca sa nu crezi ca sunt partinitor.

 

Acuma daca vad ca esti asa de hotart in a-l sustine pe pagubit, ia sa ne spuna @Marius Boeriu Sibiu  daca a convenit, fie si verbal, ce anume sa verifice la mobra?

Sau uite, poti sa ne spui ce inseamna in viziunea ta testarea motocicletei la cumparare.

Link to post
Share on other sites

Mno, am mai incercat si aseara sa pun un comentariu, dar calculatorul a facut un "hac!" dupa ce scrisesem o juma' de ora, si-am pierdut tot! Asa ca revin, fara sa ma cunosc personal cu Marcel, fara sa am cota parte din afacerea lui...ci doar asa, ca sa se stie ca si altii au mai muscat-o, dar cu varf si indesat! Povestea mea este undeva pe acest forum, la BMW F 650...cu peripetiile de atunci si rezolvari. Pe scurt: am negociat in Italia cu un tip cam de varsta mea F-ul mult visat, iar niste tipi cu firma si state vechi in transport moto mi-au promis ca mi-l aduc, mi-l verifica si dupa ce obtin numar rosu, ma anunta sa vin la ei sa-l ridic. Ah...garantie motor, cutie si instalatie electrica sase luni, cu schimb de consumabile la 1000 km dupa achizitie, factura... totul cu un adaos parca de vreo 700...800E. Toate bune, motorul a fost ridicat din Italia (vanzatorul m-a anuntat ca a mai lasat ceva la pret fiindca baietii care au venit sa-l ia au mai gasit ceva bube ascunse)...si da-i si asteapta! Dupa circa o luna de telefoane la care am primit doar minciuni, am aflat ca motorul meu era plimbat pe la intruniri si expus pentru reclama, fiind in plin sezon de intruniri. Apoi, cand a sosit sorocul, am fost sunat sa merg sa-l iau...si stupoare, noaptea ii disparuse din parcarea lor pazita, inchisa si in buricu' targului, topcase-ul, sculele si saua! Taman la motorul meu, cu toate ca in acea curte mai erau vreo 20...25 motoare! Am ramas la copii in gazda, iar a doua zi am primit un topcase fara butuc si chei, o sa imbracata proaspat "la viteza" si multe minciuni! Obosit, grabit, presat de faptul ca trebuia sa ajung la munca in ziua urmatoare, am luat motorul dupa ce am platit peste suma discutata inca vreo 200 E, ca doar nu puteau sa suporte ei chiar toata cheltuiala in urma furtului (altfel nu imi mai asigurau garantie!)! Plec noaptea, iar pe autostrada la o viteza considerabila, mi se stinge farul...bezna totala! Din mers am bagat cateva degete pe dupa carena si am miscat mufele...si s-a facut lumina din nou! Am ajuns acasa, iar in dimineata urmatoare spre serviciu mi-a sarit un furtun de la radiator si am pierdut toata apa (nu va ganditi ca baietii au pus antigel, vara in instalatia caprei!). Am remediat problema cu un colier si apoi am reusit sa fac vreo 800 km fara probleme. Cand se apropia sorocul ca sa merg la revizie, am sunat sa le spun ca voi sari peste cei 1000 km si sa nu ma certe! Au acceptat cu greu, iar cand am ajuns am solicitat sa inlature tot ce gasisem uzat sau defect si intra pe garantie! Pompa de apa, unisens free wheel, si i-am rugat sa-mi puna inapoi parbrizul original, fiindca acasa am observat ca imi schimbasera si acel accesoriu. Cu chiu cu vai au schimbat toate cele dupa ce le-am promis ca le aduc pe cap Protectia Consumatorului, dar m-au taxat pentru schimb ulei, antigel, bujii cat pentru o reparatie capitala. Le-am aratat obrazul, le-am spus ca stiu ca l-au scurtat pe italian la pret si aflasem si despre topcase, parbriz si saua furate cum se intamplase! Langa mine venisera inca vreo trei cumparatori tepuiti mult mai serios decat mine si ca atare am inghitit in sec si am plecat! Oricum, firma lor s-a destramat si au platit pentru marlaniile lor!

Acum, picatura asemanatoare cu beleua incepatorului de mai sus! Dupa circa o luna am plecat la plimbare cu sotia pasager, cutii laterale pline, topcase si tankbag incarcate. La vreo 350 km de casa, in curba, mi s-a blocat roata spate fara sa ma atentioneze! Am evitat la mustata niste carute aflate pe traiectorie si am reusit sa nu ma tavalesc. Cauza?! Sarise pinionul de la lant, ala micu'! In loc de siguranta avusese pusa o sarma, sigurantele se gaseau greu si probabil la revizie baietii s-au razbunat! Am improvizat ceva ca sa pot ajunge unde imi propusesem si acasa am rezolvat problema ca la carte! Asa ca...dupa patanie, am facut rost de 100 sigurante (se vindeau doar pachet de minimum 100) si am donat tuturor celor care mi-au cerut!

O reparatie la un ax pinion cu piulita si filet mancat am facut la o Aprilia Pegaso, si m-a costat vreo 25...30 lei. Am mers la un strungar, am facut o piulita cu acelasi pas si gaura interioara mai mica (nu retin, parca vreo 0,3 sau 0,5 mm) si mai lata, am pus blocator de suruburi Loctite semipermanent si dupa ce am strans am pus silicon negru de motoare peste capatul axului si piulita ca sa se vada daca se mai desface! Si nu s-a mai desfacut decat cand am insistat la schimbarea kit-ului.

 

Greseala instructorului (una dintre multele) este ca a insistat sa mestece in cutia de viteze si sa tureze motorul dupa ce a vazut ca nu se urneste si cea mai mare gafa a fost cand a impins motorul in treapta I, fiindca atunci ala actioneaza ca un percutant, desfacand si piulitele din turometru!  Aveau cabluri...bateria masinii...era simplu!

Dar posesorul se poate considera norocos, ca nu i s-a intamplat ca mie...fiindca sigur se lasa cu daune mai mari!

 

Ma ofer (moka) sa-i repar io axul ala si sa-i fixez piulita, daca nu gaseste un mecanic bunicel pana la Gorj!:cheers:

Edited by ivan pedala
Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, ivan pedala a spus:

Mno, am mai incercat si aseara sa pun un comentariu, dar calculatorul a facut un "hac!" dupa ce scrisesem o juma' de ora, si-am pierdut tot! Asa ca revin, fara sa ma cunosc personal cu Marcel, fara sa am cota parte din afacerea lui...ci doar asa, ca sa se stie ca si altii au mai muscat-o, dar cu varf si indesat! Povestea mea este undeva pe acest forum, la BMW F 650...cu peripetiile de atunci si rezolvari. Pe scurt: am negociat in Italia cu un tip cam de varsta mea F-ul mult visat, iar niste tipi cu firma si state vechi in transport moto mi-au promis ca mi-l aduc, mi-l verifica si dupa ce obtin numar rosu, ma anunta sa vin la ei sa-l ridic. Ah...garantie motor, cutie si instalatie electrica sase luni, cu schimb de consumabile la 1000 km dupa achizitie, factura... totul cu un adaos parca de vreo 700...800E. Toate bune, motorul a fost ridicat din Italia (vanzatorul m-a anuntat ca a mai lasat ceva la pret fiindca baietii care au venit sa-l ia au mai gasit ceva bube ascunse)...si da-i si asteapta! Dupa circa o luna de telefoane la care am primit doar minciuni, am aflat ca motorul meu era plimbat pe la intruniri si expus pentru reclama, fiind in plin sezon de intruniri. Apoi, cand a sosit sorocul, am fost sunat sa merg sa-l iau...si stupoare, noaptea ii disparuse din parcarea lor pazita, inchisa si in buricu' targului, topcase-ul, sculele si saua! Taman la motorul meu, cu toate ca in acea curte mai erau vreo 20...25 motoare! Am ramas la copii in gazda, iar a doua zi am primit un topcase fara butuc si chei, o sa imbracata proaspat "la viteza" si multe minciuni! Obosit, grabit, presat de faptul ca trebuia sa ajung la munca in ziua urmatoare, am luat motorul dupa ce am platit peste suma discutata inca vreo 200 E, ca doar nu puteau sa suporte ei chiar toata cheltuiala in urma furtului (altfel nu imi mai asigurau garantie!)! Plec noaptea, iar pe autostrada la o viteza considerabila, mi se stinge farul...bezna totala! Din mers am bagat cateva degete pe dupa carena si am miscat mufele...si s-a facut lumina din nou! Am ajuns acasa, iar in dimineata urmatoare spre serviciu mi-a sarit un furtun de la radiator si am pierdut toata apa (nu va ganditi ca baietii au pus antigel, vara in instalatia caprei!). Am remediat problema cu un colier si apoi am reusit sa fac vreo 800 km fara probleme. Cand se apropia sorocul ca sa merg la revizie, am sunat sa le spun ca voi sari peste cei 1000 km si sa nu ma certe! Au acceptat cu greu, iar cand am ajuns am solicitat sa inlature tot ce gasisem uzat sau defect si intra pe garantie! Pompa de apa, unisens free wheel, si i-am rugat sa-mi puna inapoi parbrizul original, fiindca acasa am observat ca imi schimbasera si acel accesoriu. Cu chiu cu vai au schimbat toate cele dupa ce le-am promis ca le aduc pe cap Protectia Consumatorului, dar m-au taxat pentru schimb ulei, antigel, bujii cat pentru o reparatie capitala. Le-am aratat obrazul, le-am spus ca stiu ca l-au scurtat pe italian la pret si aflasem si despre topcase, parbriz si saua furate cum se intamplase! Langa mine venisera inca vreo trei cumparatori tepuiti mult mai serios decat mine si ca atare am inghitit in sec si am plecat! Oricum, firma lor s-a destramat si au platit pentru marlaniile lor!

Acum, picatura asemanatoare cu beleua incepatorului de mai sus! Dupa circa o luna am plecat la plimbare cu sotia pasager, cutii laterale pline, topcase si tankbag incarcate. La vreo 350 km de casa, in curba, mi s-a blocat roata spate fara sa ma atentioneze! Am evitat la mustata niste carute aflate pe traiectorie si am reusit sa nu ma tavalesc. Cauza?! Sarise pinionul de la lant, ala micu'! In loc de siguranta avusese pusa o sarma, sigurantele se gaseau greu si probabil la revizie baietii s-au razbunat! Am improvizat ceva ca sa pot ajunge unde imi propusesem si acasa am rezolvat problema ca la carte! Asa ca...dupa patanie, am facut rost de 100 sigurante (se vindeau doar pachet de minimum 100) si am donat tuturor celor care mi-au cerut!

O reparatie la un ax pinion cu piulita si filet mancat am facut la o Aprilia Pegaso, si m-a costat vreo 25...30 lei. Am mers la un strungar, am facut o piulita cu acelasi pas si gaura interioara mai mica (nu retin, parca vreo 0,3 sau 0,5 mm) si mai lata, am pus blocator de suruburi Loctite semipermanent si dupa ce am strans am pus silicon negru de motoare ca peste capatul axului si piulita ca sa se vada daca se mai desface! Si nu s-a mai desfacut decat cand am insistat la schimbarea kit-ului.

 

Greseala instructorului (una dintre multele) este ca a insistat sa mestece in cutia de viteze si sa tureze motorul dupa ce a vazut ca nu se urneste si cea mai mare gafa a fost cand a impins motorul in treapta I, fiindca atunci ala actioneaza ca un percutant, desfacand si piulitele din turometru!  Aveau cabluri...bateria masinii...era simplu!

Dar posesorul se poate considera norocos, ca nu i s-a intamplat ca mie...fiindca sigur se lasa cu daune mai mari!

 

Ma ofer (moka) sa-i repar io axul ala si sa-i fixez piulita, daca nu gaseste un mecanic bunicel pana la Gorj!:cheers:

Acesta e singurul raspuns la postarea mea, care imi confirma ce tot auzisem eu ca inseamna comunitatea moto in general. Ma refer aici la a sari in ajutor si la a oferi sprijin si nu ma refer la faptul ca a scris baiatul ca face asta MOKA ci la exprimarea si atitudinea de a ajuta inainte sa judece persoane, comportamente si detalii.

 

Aproape toti cei care ati raspuns aici ati criticat si ati etichetat persoana fara sa o cunoasteti in realitate.

Edited by Marius Boeriu Sibiu
Link to post
Share on other sites

Nu o sa.ti vina sa crezi dar nu ai fost criticat, cred ca nu stii ce inseamna critica pe acest forum😅😅😅😅 doar au incercat sa spuna ca ai o parte mai mare sau mai mica de vina la toata povestea asta.

Link to post
Share on other sites

"sa mestece in cutia de viteze si sa tureze motorul dupa ce a vazut ca nu se urneste si cea mai mare gafa a fost cand a impins motorul in treapta I, fiindca atunci ala actioneaza ca un percutant, desfacand si piulitele din turometru!  Aveau cabluri...bateria masinii...era simplu!"

 

Mă mir că asta nu ți-a atras atenția totuși.

Vreau sa vad o "mea culpa" și din partea ta, ar fi o dovadă de bărbăție.

 

 

 

Și este un forum, ai postat pe un FORUM. Era culmea sa posteze doar cei care te cunosc, probabil nu posta nimeni. 

Hai noroc și introspecție!

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Marius Boeriu Sibiu a spus:

Acesta e singurul raspuns la postarea mea, care imi confirma ce tot auzisem eu ca inseamna comunitatea moto in general. Ma refer aici la a sari in ajutor si la a oferi sprijin si nu ma refer la faptul ca a scris baiatul ca face asta MOKA ci la exprimarea si atitudinea de a ajuta inainte sa judece persoane, comportamente si detalii.

 

Aproape toti cei care ati raspuns aici ati criticat si ati etichetat persoana fara sa o cunoasteti in realitate.

 

Baiete, daca porcaiesti un alt motociclist pregateste-te sa ai argumente valide.

 

Eu nu am citit aici o postare intr-un topic, unde cereai ajutor pentru rezolvarea unei probleme. 

Tu ti-ai facut cont si ai postat direct pe topicul lui Marcel ca sa-l porcaiesti, sa-l ataci personal si sa-i ataci afacerea pe care si-a cladit-o in anii de zile cu multa munca, pasiune si respect fata de clientii lui

 

Comunitatea moto va fi mereu de partea celui care se comporta omeneste si nu umbla cu marsavii. Tu nu esti unul care sa merite respect.

Ai fi dat semne de omenie, daca iti recunosteai gresela, daca acceptai faptul ca ti-ai cauzat singur niste pagube si daca continuai discutia cu Marcel in privat. Tu insa, cauti in continuare sa-l porcaiesti pe om asteptandu-te de la comunitatea moto "sa-ti ia apararea". Nu ai vrea eventual sa mai si facem un crowd founding? 

Edited by cuki
Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Marius Boeriu Sibiu a spus:

...

Una de la mine:mi-am cumparat un Suzuki DR 125 SE, ce-l am si acum, din Franta.A venit pe roti in 8 zile de acolo,asta e un exemplu de "test suprem" la un SH. :)

Data viitoare cand mai cauti un model anume,cauta inainte pe forumuri sa vezi defectele posibile ce le-ar putea avea,nu sa dai cu pietre in transportator...

 

 

IMG-20160929-WA0000.jpeg

Edited by Christian 1
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Motologistic a spus:

Dacă aveați impresia ca glumesc...

Nici pomeneală dar aşa mi-ai spulberat orice speranţă, chiar şi viitoare : ))

Link to post
Share on other sites

Sa nu zici ca nu's fair-play, chiar și fără vaccin, dacă-ți schimbi motorul, îți fac reducere... considerabilă 🎰🎲🏧💱

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, cuki a spus:

 

Baiete, daca porcaiesti un alt motociclist pregateste-te sa ai argumente valide.

 

Eu nu am citit aici o postare intr-un topic, unde cereai ajutor pentru rezolvarea unei probleme. 

Tu ti-ai facut cont si ai postat direct pe topicul lui Marcel ca sa-l porcaiesti, sa-l ataci personal si sa-i ataci afacerea pe care si-a cladit-o in anii de zile cu multa munca, pasiune si respect fata de clientii lui

 

Comunitatea moto va fi mereu de partea celui care se comporta omeneste si nu umbla cu marsavii. Tu nu esti unul care sa merite respect.

Ai fi dat semne de omenie, daca iti recunosteai gresela, daca acceptai faptul ca ti-ai cauzat singur niste pagube si daca continuai discutia cu Marcel in privat. Tu insa, cauti in continuare sa-l porcaiesti pe om asteptandu-te de la comunitatea moto "sa-ti ia apararea". Nu ai vrea eventual sa mai si facem un crowd founding? 

Nu am pocăit pe nimeni.

Am relatat niște fapte și am spus ce nemulțumiri am. Nu am etichetat, nu am jignit și nu am atacat.

Practic eu aproape nu am pus mana pe motocicleta de la sosirea la mine și pana în ziua de astăzi.

Nu am cerut decât putina înțelegere dar aici e clar ca nu o voi gasi.

Apropo de asumare eu mi-am pus numele real și poza reala cu mine. Dacă am greșit ispasesc ca vreau, ca nu vreau.

Am încheiat orice comentariu pe acest topic. 

Daca mai am ceva de comunicat o sa vb cu Marcel în privat.

Numai bine!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...