b374 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 - si la voi clancane destul de puternic cand schimbati vitezele!? ce-i drept n-am mai mers de multicel pe altceva cu exceptia caponordului asa ca nu pot sa fac o comparatie clara N-as zice... adica nimic care sa deranjeze. Poate uneori intre N si 1 dar in rest mai greu / mai usor in fct de ulei si cat de incalzita e. @bobocu' - arata fain... ti-am vazut-o la service azi. sa-mi zici cum e cricu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocu' Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 mersi; iti zic dupa ce-o recuperez sper sa faca treaba buna mecanicu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Intrebare ce Ghidon ai si daca iti face probleme sau iti facea probleme la viraje spre stanga , eu de curand am rupt ghidonul original de xt si am pus un acerbis , parca la virajul spre stanga se intind cablurile si nu am chef sa stric ceva in caz ca pic sa nu sumlg ceva din carburator sau ceva de genu , un sfat ceva mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drapeanu Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Salutare, inca un posesor de Tenere aici, e prima mea mobra si nu am ce sa ii reprosez pana acum. E din 2008 si e la mine din septembrie anul trecut. Prima mea mobra si nu am ce sa ii reprosez pana acum. A fost un pic mai greu pana m-am obisnuit cat de cat cu inaltimea (eu am 1.76, iar ea e lasat cam 1 cm) dar m-am imprietenit repede cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Sa o stapanesti sanatos! ` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Daca vreau viteza mai mare la drum intins,i-as pune un pinion pe fata mai mare cu 1 dinte dar oare cu cat s-ar modifica acceleratia respectiv viteza de croaziera.In momentul de fata cel mai mult ii place undeva la 80-90,eu vreau minim 100.Pot sa merg si cu 100-130 insa motorul este turat cam tare adica undeva la 3500 de ture la 100 iar 130 banuiesc ca 4500-5000.La 80-90 am undeva la 3.000 de ture insa eu as vrea la 3.000 de ture 100 de km/h , insa poate mi se pare mie ca e turat motorul din cauza ca are toba aftermaket.Toba este una Marving : http://www.wemoto.com/bikes/yamaha/xt_600/87-89/picture/marving_e.d.r_line_silencer_-_black/ . Editat Mai 15, 2012 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Intrebare ce Ghidon ai si daca iti face probleme sau iti facea probleme la viraje spre stanga , eu de curand am rupt ghidonul original de xt si am pus un acerbis , parca la virajul spre stanga se intind cablurile si nu am chef sa stric ceva in caz ca pic sa nu sumlg ceva din carburator sau ceva de genu , un sfat ceva mersi. Nu poti sa pui cablurile in asa fel incat sa fie mai libere? Daca vreau viteza mai mare la drum intins,i-as pune un pinion pe fata mai mare cu 1 dinte dar oare cu cat s-ar modifica acceleratia respectiv viteza de croaziera.In momentul de fata cel mai mult ii place undeva la 80-90,eu vreau minim 100.Pot sa merg si cu 100-130 insa motorul este turat cam tare adica undeva la 3500 de ture la 100 iar 130 banuiesc ca 4500-5000.La 80-90 am undeva la 3.000 de ture insa eu as vrea la 3.000 de ture 100 de km/h , insa poate mi se pare mie ca e turat motorul din cauza ca are toba aftermaket.Toba este una Marving : http://www.wemoto.com/bikes/yamaha/xt_600/87-89/picture/marving_e.d.r_line_silencer_-_black/ . Nu-i mai simplu sa inlocuiesti pinionul din spate? Eu am avut 40 in loc de 45 si era ok pe asfalt, doar ca in a 5-a nu mai avea putere sa accelereze peste 120 km/h. In vreo 2 saptamani plec in concediu si o sa bag multi km pe asfalt, dar dupa vreau sa-mi schimb pinionul de pe spate cu unul de 47. Caut sa-i mai scurtez putin a II-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Nu poti sa pui cablurile in asa fel incat sa fie mai libere? Nu-i mai simplu sa inlocuiesti pinionul din spate? Eu am avut 40 in loc de 45 si era ok pe asfalt, doar ca in a 5-a nu mai avea putere sa accelereze peste 120 km/h. In vreo 2 saptamani plec in concediu si o sa bag multi km pe asfalt, dar dupa vreau sa-mi schimb pinionul de pe spate cu unul de 47. Caut sa-i mai scurtez putin a II-a. Pai normal ca nu e mai simplu in plus e mai scump pinionul spate din motive evidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 am rezolvat cu ghidonul , am avut eu halucinati ) nu se misca prea tare nu e problema , si la chesti cu viteza si eu vreau sa fac si care e faza in a 5 nu mai accelera ? nu inteleg mergea doar 120 sau ? al meu merge 120 daca il tin in blana poate mere si 130 dar nu merg chiar asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 alex cate ture ai la 120? la mine sunt 5000...sunt curios ce valori ai tu.configuratie cred ca e 15-45. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 la mine 135 la 5000 ture pinioane 16- 45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 la mine 90 la 4000 ture pinioane 14-45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) la mine 90 la 4000 ture pinioane 14-45 Acum am 15-45. Pe la 4500 ture am 100 km/h. Oare cu 15-47 reusesc sa-l fac sa traga mai jos in a II-a, dar totusi sa pot tine croaziera la 100 fara sa-l turez mai mult de 5000 ture? LE. Oricum modificarea o s-o fac in 2 pasi. Primul pas, Heidenau K60 si poate nu o sa mai fie nevoie de pinion pt ca o sa merg mai cu incredere decat acum, cu slick-urile. Editat Mai 15, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 15/45=0.333 15/47=0.319 14/45=0.311 Daca micsorezi raportul o sa traga "mai jos" in toate treptele, nu numai intr-a doua. XTZ-ul trage de jos dar se balbaie enervant. Dintre monocilindre, lui ii place cel mai mult mai turat. Micsorand raportul am scapat de balbaitul asta la ture joase, am demaraj mai bun la semafoare si, pe urcari dificile mai mult sau mai putin offroad, am treapta intai mai scurta, asa ca pot urca cu viteza mai mica. In schimb am pierdut la consum (a crescut), schimb treptele mai des si uzez mai repede patina de pe bascula pentru ca am micsorat pinionul de atac. Urmatorul kit va fi 15-47. Pentru mine, in materie de cauciucuri, exista doar E09, T63 si Karoo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Acum am 15-45. Pe la 4500 ture am 100 km/h. Oare cu 15-47 reusesc sa-l fac sa traga mai jos in a II-a, dar totusi sa pot tine croaziera la 100 fara sa-l turez mai mult de 5000 ture? Salut Alex, Daca ai chef sa te joci cu pinioanele, poti sa faci o simulare inainte aici: http://www.gearingcommander.com/ Din cate am vazut, nu are datele pentru motorul tau, dar le poti introduce dupa datele din Service sau Owner Manual. Daca vrei poti sa dai: "Add Bike" si trimiti datele, plus ca poate o sa iti ceara si o poza din manual ca sa se asigure ca datele sunt reale si atunci vor fi disponibile direct pe site. Eu am introdus datele pentru Honda Dominator si Andrei pentru Suzuki Freewind. Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) 15/45=0.333 15/47=0.319 14/45=0.311 Daca micsorezi raportul o sa traga "mai jos" in toate treptele, nu numai intr-a doua. XTZ-ul trage de jos dar se balbaie enervant. Dintre monocilindre, lui ii place cel mai mult mai turat. Micsorand raportul am scapat de balbaitul asta la ture joase, am demaraj mai bun la semafoare si, pe urcari dificile mai mult sau mai putin offroad, am treapta intai mai scurta, asa ca pot urca cu viteza mai mica. In schimb am pierdut la consum (a crescut), schimb treptele mai des si uzez mai repede patina de pe bascula pentru ca am micsorat pinionul de atac. Urmatorul kit va fi 15-47. Pentru mine, in materie de cauciucuri, exista doar E09, T63 si Karoo. salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte )) Editat Mai 16, 2012 de LCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte )) La fel face si al meu. De la vibratii/inclinatie se misca acul. Eu m-am obisnuit, fac o medie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 De curand am achizitionat un xt din 93 are roti de supermoto pe ea si vreau rotile originale rotile de supermoto sunt in stare foarte buna, cauciucurile la fel as vrea sa fac schimb cu un set de roti originale de 21 cu 17 daca sunt cu gume ok - parte in parte daca nu sunt cu gumele ok (rotile originale) atunci voi dori o diferenta ( la intelegere) sau daca sunt doritori ca sa le cumpere (rotile de supermoto, sunt pe 17 si fata si spatele).... tel 0721734243 si 0743210272 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocu' Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 vine bine cricul central...nu ia din garda dar mi se pare cam aproape de lant (aprox 1cm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte )) Al meu parca tremura nitel pe la 30-40 km/h. Mai unge-i si tu melcul si toarna-i ulei pe cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Al meu parca tremura nitel pe la 30-40 km/h. Mai unge-i si tu melcul si toarna-i ulei pe cablu. e uns si rasuns.e din mecanismul din bord jocul http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=448958&selpic=3&zoom=1#foto uite o mobra ca a noastra cu galerii de alea faine de inox,si ce ma intereseaza pe mine amortizorul spate se vede ca e mai lung,uite cum sta spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drapeanu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Si mie mi s-a parut cam aproape initial. L-am tot verificat si pana acum nu am vazut nici o urma de la lant pe cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocu' Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 tot modelul de la sw il ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drapeanu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Dap, acelasi model este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 e uns si rasuns.e din mecanismul din bord jocul http://bikeshop.ro/h...c=3&zoom=1#foto uite o mobra ca a noastra cu galerii de alea faine de inox,si ce ma intereseaza pe mine amortizorul spate se vede ca e mai lung,uite cum sta spatele. apropo de tenere-le ce l-ai indicat pe bikeshop.....nu e cam ieftin ? ....eu m-am uitat pe mobile.de si sub 2000 nu prea am gasit si mai vechi decat asta de pe bikeshop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.